Lees je inquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:43 schreef Gizmore het volgende:
Pleur mij ook s in de OP?Ik kom hier toch wel regelmatig
Luminary? Niet van mij in ieder geval
Campus van de Hanzehogeschool en de Rijksuniversiteit.quote:
Ja, gek he?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:32 schreef MaRySe het volgende:
Ik vraag er nog 1 heb je me ooit gekust dan![]()
Dag jongen.quote:
De regel was toch 10 topics? Daar zit ik nu wel aan zo onderhandquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:46 schreef MaRySe het volgende:
Neen.
Als je er in wilt moet het wel volgens de regels!!!
quote:
Er zis 1 manier om in de OP te komen. Dat wordt dus kei veel slijmen bij Maryse. Je moet zeggen dat ze liev is, dat ze mooier is als de rest, en van dat soort dingen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:43 schreef Gizmore het volgende:
Pleur mij ook s in de OP?Ik kom hier toch wel regelmatig
Luminary? Niet van mij in ieder geval
Wat ben jij nou aan het doen dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:48 schreef brainster het volgende:
[..]![]()
[..]
Er zijn een paar manieren om in de OP te komen. Een van die manieren is bijv. kei veel slijmen bij Maryse. Je moet zeggen dat ze liev is, dat ze mooier is als de rest, en van dat soort dingen.
Ah daarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Campus van de Hanzehogeschool en de Rijksuniversiteit.
Zo, ook weer even gezwaaid. Ik kom hier dus op school en zie allemaal van die eerstejaars met quizzen rondlopen in ploegjes. Ze stellen ook de meest intelligente vragen aan me omdat ik naast de koffieautomaat zit:
- Hoe kom ik hier naar buiten? (ze kijkt naar buiten en ziet de trap niet naast d'r)
- Is dit het herentoilet? (nee joh dat bordje staat er maar voor Jan L.)
- Die computers, kunnen die ook aan? (nee, dat zijn baggercomputers)
- Waar is hier de kantine? (gewoon de bordjes Kan10 of Canteen volgen)
![]()
Niks hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat ben jij nou aan het doen dan?![]()
Nee de enige manier is om het te vragen aan mijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
De regel was toch 10 topics? Daar zit ik nu wel aan zo onderhandAls jij nog meer regels weet: laat maar horen dan
Ik ben/was dr manager, dat recht moet ik dan gewoon krijgen ja aangezien ik veel tijd en moeite heb besteed om dr carriere van de grond te krijgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:48 schreef brainster het volgende:
[..]![]()
[..]
Er zis 1 manier om in de OP te komen. Dat wordt dus kei veel slijmen bij Maryse. Je moet zeggen dat ze liev is, dat ze mooier is als de rest, en van dat soort dingen.
Slijmen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:50 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee de enige manier is om het te vragen aan mij
Zo van: lieve lieve Maryse mag ik ajb in de OP!! ?
Ja je mag m'n manEger nog wel zijn hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ben/was dr manager, dat recht moet ik dan gewoon krijgen ja aangezien ik veel tijd en moeite heb besteed om dr carriere van de grond te krijgen![]()
Carrieère in wat eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja je mag m'n manEger nog wel zijn hoor
M'n carierre is alleen nog niet je-van-het![]()
Gaan we dat weer krijgen: hoe je manager schrijftquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ma·na·ger (de ~ (m.), ~s)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nu zit ik helemaal onder het slijmquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:53 schreef Gizmore het volgende:
lieve lieve Maryse mag ik alsjeblieft in de OP?Ik ben al eeuwig fan van je en ik zou het een eer vinden om in 1 post met jou te staan
Je bent de mooiste van fok en dat zal je eeuwig blijven
zo goed?
Schandalig!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:54 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
Niemand heeft nog een mok gekocht
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ma·na·ger (de ~ (m.), ~s)
1 bestuurder, leider
2 iem. die voor artiesten, beroepssportlui enz. zakelijke belangen behartigt
Ja maar jij was mijn maneger niet mijn managerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
1 bestuurder, leider
Ik wilde er wel een paar hebben voor de nog op te zetten fanclub, maar er schijnt moeilijk aan te komen te zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:54 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
Owned.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:55 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja maar jij was mijn maneger niet mijn manager
Bij Gizmorequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:54 schreef brainster het volgende:
[..]
Schandalig!
Waar kun je die kopen?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
1 bestuurder, leider
Dat klinkt dan meer als bestuurder van een manege ofzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:55 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik ga heus wel een keer maar het is wel fokradio hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gaan we dat weer krijgen: hoe je manager schrijftIk zeg al tijden dat je naar Fok!radio moet, maar daar wil je niet aan
Sta ik al in de OP?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:54 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nu zit ik helemaal onder het slijm
Leg eens uit?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:55 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik zou bekend gaan worden en hij wilde op fok beginnenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:53 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Carrieère in wat eigenlijk?Toch niet Fokken he?
![]()
Ze doen niet voor niks communicatie wetenschappenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:57 schreef Jaguarized het volgende:
Als ik mijn webcam had meegenomen had iedereen nu kunnen genieten van alle 1e jaars Communicatie meisjes die nu langs lopen.![]()
![]()
Aan je smilies te zien zou ik die interessant moeten vindenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:57 schreef Jaguarized het volgende:
Als ik mijn webcam had meegenomen had iedereen nu kunnen genieten van alle 1e jaars Communicatie meisjes die nu langs lopen.![]()
![]()
5 euro maarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:58 schreef brainster het volgende:
Nieuwe Maryse merchandising:
[[url=http://img371.imageshack.us/img371/1102/maryse8md.th.jpg]afbeelding][/URL]
Bedrijfskunde is ook wel goed te doen wat dat betreftquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:57 schreef Jaguarized het volgende:
![]()
Oh ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:58 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ze doen niet voor niks communicatie wetenschappen![]()
Dus genieten..?
En wat zei je dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja.En dan komt er nu zo'n wijf aangehobbeld die nog even naar het toilet moest en dus de groepswandeling heeft gemist waardoor ze komt vragen waar de rest heen is.
![]()
Als ze aan het hobbelen is voorspelt het niet veel goedsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja.En dan komt er nu zo'n wijf aangehobbeld die nog even naar het toilet moest en dus de groepswandeling heeft gemist waardoor ze komt vragen waar de rest heen is.
![]()
het zijn toch net kleine kinderen he die eerstejaarsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Ik stuur haar naar boven in plaats van beneden.quote:
Je hebt zeker kaartjes gemaakt met je naam, msn en telefoonnummer erop voor als ze 'de weg kwijt zijn'?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:01 schreef Jaguarized het volgende:
Oeh en daar komt de volgende ploeg.
Ze liggen klaar ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je hebt zeker kaartjes gemaakt met je naam, msn en telefoonnummer erop voor als ze 'de weg kwijt zijn'?
Daar was toch ook een centraal topic voor ergens?quote:
Wat leuk voor Maryse dat ze in de Dúitse Bild staat, maar haar artikeltje speciaal voor haar in het Néderlands is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:04 schreef brainster het volgende:
jaja, check allen: http://img398.imageshack.us/img398/3680/maryse5zx.jpg
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wat leuk voor Maryse dat ze in de Dúitse Bild staat, maar haar artikeltje speciaal voor haar in het Nederlands is.![]()
Das de Duits/Nederlandse editiequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wat leuk voor Maryse dat ze in de Dúitse Bild staat, maar haar artikeltje speciaal voor haar in het Nederlands is.![]()
Een nederlands stukje in een duitse krantquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:04 schreef brainster het volgende:
[[url=http://img378.imageshack.us/img378/5039/maryse2zc.th.jpg]afbeelding][/URL]
Oh, dat verklaart natuurlijk alles.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:06 schreef brainster het volgende:
[..]
Das de Duits/Nederlandse editie
Hoeveel heb je er al uitgedeeld en belangrijker: hoeveel hebben je er al opgebeld in paniek omdat ze de weg kwijt zijn?quote:
Stoer! Of is die andere buurjongen opeens stoer gewordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:05 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb een nieuwe buurjongen
En hij heeft een scoootah
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Stoer! Of is die andere buurjongen opeens stoer geworden
Liggen 500 klaar, nog 0 uitgedeeld. En daar komt CSMV aan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al uitgedeeld en belangrijker: hoeveel hebben je er al opgebeld in paniek omdat ze de weg kwijt zijn?
GTA!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:09 schreef -Trinity- het volgende:
Aaaaaaaaaah! *gooit monitor door het raam* Na 16 keer proberen lukt die verdomde vliegmissie in GTA nog steeds niet! Ik heb het gehad!
Welke? Anders upload je m ff, doe ik m welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:09 schreef -Trinity- het volgende:
Aaaaaaaaaah! *gooit monitor door het raam* Na 16 keer proberen lukt die verdomde vliegmissie in GTA nog steeds niet! Ik heb het gehad!
Dies moeilijk he? Flink oefenen, heb ik ook ook gedaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:09 schreef -Trinity- het volgende:
Dat je r achteraan moet vliegen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:09 schreef -Trinity- het volgende:
Ha die heb ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:09 schreef -Trinity- het volgende:
Jij zo: 'Dames! Als jullie de weg kwijt zijn of hulp nodig hebben bij de studie: I'm your man!!'quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Liggen 500 klaar, nog 0 uitgedeeld. En daar komt CSMV aan.
Die is makkelijk men. Gewoon zo snel mogelijk draaien als je dat vliegtuig aan ziet komen, zodat je er nog voor zit en net er boven. Dan gewoon gas terug, vlieg je zo die corona inquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:11 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Dat je r achteraan moet vliegen?Die moest ik ook 18x doen.
Ja maar dat had ik ff niet doorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die is makkelijk men. Gewoon zo snel mogelijk draaien als je dat vliegtuig aan ziet komen, zodat je er nog voor zit en net er boven. Dan gewoon gas terug, vlieg je zo die corona in
Ik heb het op een bordje gezet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij zo: 'Dames! Als jullie de weg kwijt zijn of hulp nodig hebben bij de studie: I'm your man!!'![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb het op een bordje gezet.
Die aanpak kwam ik ook pas achter na 5 keer hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:13 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ja maar dat had ik ff niet doorik zat steeds te laag
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb het op een bordje gezet.
Ze kijken me wel schattig aan.quote:
MAar het is sowieso geen leuke missie...beetje onrealistischquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die aanpak kwam ik ook pas achter na 5 keer hoorHet lijkt daarbij wel steeds alsof die tijden dat het duurt om naar de stad te komen heel erg schommelen..
Lijkt me duidelijk he: een staalgieterijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:15 schreef spanky_menky het volgende:
Gizmore, wat moet jouw avatar eigenlijk voorstellen
Inderdaad....een neger die kan vliegen, hoe verzinnen ze het?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:15 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
MAar het is sowieso geen leuke missie...beetje onrealistisch![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:17 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Inderdaad....een neger die kan vliegen, hoe verzinnen ze het?
Niets, ik zat een keer te kloten met lange sluitertijd van mn camera en toen kwam dit eruitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:15 schreef spanky_menky het volgende:
Gizmore, wat moet jouw avatar eigenlijk voorstellen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:17 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Inderdaad....een neger die kan vliegen, hoe verzinnen ze het?
dat zou nog kunnen inderdaad, maar denk toch niet dat dat het is....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:16 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk he: een staalgieterij(?)
AHA !!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niets, ik zat een keer te kloten met lange sluitertijd van mn camera en toen kwam dit eruit
Ik moet nog 3 maand en 24 dagen wachten.quote:
Dan is het een vuurspookje. Ik zie een oog en 2 armenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:19 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
dat zou nog kunnen inderdaad, maar denk toch niet dat dat het is....
Ja?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Welke? Anders upload je m ff, doe ik m wel
Ach, ze zijn gewoon blij dat ze weer mogen beginnenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:25 schreef Jaguarized het volgende:
Jezus wat maken die 1e jaars een fukking herrie zeg. Joelen en schreeuwen......de pauze is weer voorbij kennelijk.
Op de grote school ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:27 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ach, ze zijn gewoon blij dat ze weer mogen beginnen
Overal Post-its met pijltjes, hele gangen volquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:29 schreef Jaguarized het volgende:
Er is nu voor de 10e keer gevraagd waar het herentoilet is. Als ik tape mee zou hebben had ik er een briefje op geplakt.
To baldly go where no man has even gone befor...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:29 schreef Jaguarized het volgende:
Er is nu voor de 10e keer gevraagd waar het herentoilet is. Als ik tape mee zou hebben had ik er een briefje op geplakt.
Dan maak je nog een bordje en dan ga je ervoor staan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:29 schreef Jaguarized het volgende:
Bonnie and Jag sitting in a treequote:
Waarom ga je nu weer kaften dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:41 schreef brainster het volgende:
En weer terug. En dan mag ik nu leuk boeken kaften
Als ik me boeken kaft maak ik ze alleen maar stuk want dan ga ik er mee klooienquote:
Mijn goede voornemen voor dit schooljaar is dat ook om mijn boeken niet te kaften.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:44 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Als ik me boeken kaft maak ik ze alleen maar stuk want dan ga ik er mee klooienIk had afgelopen jaar me boeken niet gekaft en ze zien er nog prima uit hoor
![]()
Doe je de groeten terug en een dankjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:45 schreef -Mo- het volgende:
Edit: En jullie krijgen allemaal de groeten van Imberr die nu bij een paar vriendinnen is, nadat ze haar rooster moest ophalen.![]()
Later...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:46 schreef Wiwi101 het volgende:
Nou ik ga ffies ontbijten en lunchen ook maar gelijk denk ik. Tot laterz
3e, als het goed is.quote:
Euh ja ik moet nog 1 vak halen van het eerstejaar en die docent is er steeds niet.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Euh ja ik moet nog 1 vak halen van het eerstejaar en die docent is er steeds niet.![]()
![]()
![]()
Dus je voelt je toch nog een beetje thuis tussen de Bonnies?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Euh ja ik moet nog 1 vak halen van het eerstejaar en die docent is er steeds niet.![]()
![]()
![]()
stap net mn bed uit en je moeder staat hier benedenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:34 schreef W8ezel het volgende:
boeman dan moet jij ook even online komen
Ah, hoeveel geld krijg ik ervoor als ik er een neem? Scherven brengen geluk toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:54 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
aaah jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:35 schreef Boeman het volgende:
[..]
stap net mn bed uit en je moeder staat hier beneden
bier drink je niet uit een mokquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:36 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ah, hoeveel geld krijg ik ervoor als ik er een neem? Scherven brengen geluk toch?![]()
dat is msn geleuterquote:
niet vergeten je baard te scherenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:42 schreef Boeman het volgende:
[..]
dat is msn geleuteren daar kom ik zo wel
eerst douchen want het was laat gister, maar dat zag je wel aan de SC nummer 169 pagina 5
ok waar staat dit allemaal?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:47 schreef Boeman het volgende:
[..]
![]()
kun je netzogoed 1 bij de hema kopen met winnieh de pooh erop
Nee want Bonnie is 1e jaars en op 1 vakje na heb ik dat allemaal al overleefd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:15 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Dus je voelt je toch nog een beetje thuis tussen de Bonnies?![]()
![]()
NoeBquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee want Bonnie is 1e jaars en op 1 vakje na heb ik dat allemaal al overleefd.
ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:29 schreef NvM het volgende:
Chatten door berichten te plaatsen in honderdsten van seconden?
Beste maryse, ik ben 10 jaar en ik heb een vriendin van 18 en die wil een kind van me.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:55 schreef brainster het volgende:
[afbeelding]
![]()
B. rainster
Maryse BV
afdeling Propaganda, marketing en merchandising
Haiiii Rene!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Beste maryse, ik ben 10 jaar en ik heb een vriendin van 18 en die wil een kind van me.
Waar kan ik babybier komen, want mijn vader heeft gezegt toen ik vroeg waar ik vandaan kwam dat ik uit zijn brier kwam.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:56 schreef Renesite het volgende:
[ ...]
Beste maryse, ik ben 10 jaar en ik heb een vriendin van 18 en die wil een kind van me.
Waar kan ik babybier komen, want mijn vader heeft gezegt toen ik vroeg waar ik vandaan kwam dat ik uit zijn brier kwam.
Ja, best duur..... dat is niks voor Maryse.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:11 schreef Wiwi101 het volgende:
Ik vinnem wel duur trouwens. Kan dat niet wat goedkoper?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, best duur..... dat is niks voor Maryse.
Maar normaal is Maryse zo goedkoop!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:16 schreef brainster het volgende:
[..]
![]()
Dat komt omdat ik erook nog aan moet verdiene
afzetten noem je datquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:16 schreef brainster het volgende:
[..]
![]()
Dat komt omdat ik erook nog aan moet verdiene
wanhopiger kun je niet klinkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:21 schreef -Trinity- het volgende:
Maryse,
Ik kom niet verder met GTA.
Help.
Trinneke.
noob!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:21 schreef -Trinity- het volgende:
Maryse,
Help.
Trinneke.
nog steeds niet? n00bquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:21 schreef -Trinity- het volgende:
Maryse,
Help.
Trinneke.
Help me! (savegame pagina terug)quote:
ik waag wel even een pogingquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:39 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Help me! (savegame pagina terug)
Ik ben een meisje ja! Die zijn standaard al n00ber als het aankomt op games en autorijden.
zal vast wel ergens een site zijn waar je dit kunt vindenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:43 schreef -Trinity- het volgende:
HAAA - tsjoe!
Weet iemand of er vandaag veel grassporen door de lucht dwarrelen?
Mijn hele kamer heb ik gisteren schoongemaakt, er is nergens een stofje te bekennen, ik ben niet verkouden maaaarrrr ik heb wel mijn raam wagenwijd open.
wie. ik?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:46 schreef Saarah het volgende:
[..]
hoi! (waarom kan je niet reageren in je fotboek?Net zo'n mooie jongen
)
Hooikoorts voor gevorderden . nlquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:46 schreef W8ezel het volgende:
[..]
zal vast wel ergens een site zijn waar je dit kunt vinden![]()
iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:48 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Je ziet er niet verkeerd uit hoor
ja zoiets jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:47 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hooikoorts voor gevorderden . nl
Lieve Trinneke,quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:21 schreef -Trinity- het volgende:
Maryse,
Help.
Trinneke.
Ik wil het spel cheatloos houden!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:51 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Lieve Trinneke,
Het is erg vervelend dat je niet verder komt met je spel, daarvoor zijn er cheats.
Groetjes, Maryse
geloof me, met cheats wordt het er een stuk gemakkelijkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:52 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik wil het spel cheatloos houden!
Beste Hans,quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:35 schreef Gizmore het volgende:
Beste Maryse,
Ik ben een jongetje en ik ben verliefd op een meisje, maar ik weet niet wat ik moet zegguhh..
Help!~
Liefs,
een anonieme waterman
Welke precies lukt je niet dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:52 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het is hier geen nerden clubjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:52 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Lieve Maryse,quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:53 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Beste Hans,
Wat leuk dat je verliefd bent! Ga ervoor zou ik zeggen! Wat je zou kunnen zeggen is: "hey chick ik wil je palen" als je niet zo van de directe aanpak bent kun je haar ook een keer mee uitvragen, naar die band of toneelstuk dat jullie beide te gek vinden! Weet je het nog niet geef dan de hoop maar op
Dubbele doei! Maryse
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Lieve Maryse,
Dank je wel voor de tip! Daar had ik nog niet aan gedacht!
Maar ik was wel anoniem nu net![]()
Dan ben ik nog meer n00b.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:53 schreef W8ezel het volgende:
[..]
geloof me, met cheats wordt het er een stuk gemakkelijker![]()
Dat lijkt er anders niet op als je ziet hoeveel satchels je hebtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:52 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Opsturen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:55 schreef Gizmore het volgende:
Savegame is klaar... en nu?
satchels?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat lijkt er anders niet op als je ziet hoeveel satchels je hebt
Dat lijkt me niet werken want dat zei ik een keer en toen sloeg ze me op mn wang heeeeeeeeeeeel hard en dat deed heeeel pijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:56 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Een goede openingszin zou kunnen zijn: Hoi, ik krijg een stijve plassert van jou! Daten?
Thank youquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:52 schreef W8ezel het volgende:
[..]
jullie zien er anders ook niet raar uit![]()
koffie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:56 schreef MaRySe het volgende:
Laten we de klassieke openingszin natuurlijk niet vergetenWie hem weet mag het zeggen
Laat maarquote:
Ken ik jou niet ergens van?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:56 schreef MaRySe het volgende:
Laten we de klassieke openingszin natuurlijk niet vergetenWie hem weet mag het zeggen
Je bedoelt mijn verzameling wapens? Gewoon horseshoes/tags doen. Ben je ff bezig (met een map en een stickie erbij), maar hoef je geen cheats in te typen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Laat maarWaar kon je dat ook weer uploaden, aangezien je mail niet in je profiel staat?
Miischien omdat het weer heerlijk warm weer isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:43 schreef -Trinity- het volgende:
HAAA - tsjoe!
Weet iemand of er vandaag veel grassporen door de lucht dwarrelen?
Mijn hele kamer heb ik gisteren schoongemaakt, er is nergens een stofje te bekennen, ik ben niet verkouden maaaarrrr ik heb wel mijn raam wagenwijd open.
stelletje tepelzuigersquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:00 schreef brainster het volgende:
Mag ik je tepel likken?
Dan wil de hooikoorts wel ja. Alhoewel, ik weet niet of een klasse 2 allergie voor grassporen en klasse 4 voor huisstofmoijt hetzelfde is als hooikoorts. Komt op dezelfde symptomen neer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:02 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Miischien omdat het weer heerlijk warm weer iskan dat t niet erger maken ofzo?
volgens mij heeft het met de bloei van gras te maken, ik weet niet of de bloeitijd van gras al voorbij is....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:02 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Miischien omdat het weer heerlijk warm weer iskan dat t niet erger maken ofzo?
Heb ik je net mijn e-mailadres gemaild.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:03 schreef Gizmore het volgende:
Anyway: Trinity, asjeblieft:
http://s20.yousendit.com/d.aspx?id=14IGCUEZUXLVQ29QR57AJUPUV0
Nog niks binnen hierquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:04 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Heb ik je net mijn e-mailadres gemaild.
Die ene dat je met die dodo achter die jet moet vliegen door die corona en dan iedereen killen aan boordquote:
Niets, je krijgt na die missie een telefoontje dat je die map met files naar de woestijn moet brengen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:08 schreef -Trinity- het volgende:
Wat heb je die missie allemaal gedaan, dat ik nu weer naar Tinpenny moet?
Dat had ik dan weer met manhunt en NFSU2quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:09 schreef Chriz2k het volgende:
Ik had GTA als eerste uitgespeeld van heel Fok!.
Ik had kramp in mijn vingers van zo lang spelen elke dagquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat had ik dan weer met manhunt en NFSU2
Hou je mond, er is geen bier in huisquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:11 schreef Ayaxola het volgende:
Laat het bier rijkelijk vloeien op zulks een mooie dag
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:11 schreef Ayaxola het volgende:
Laat het bier rijkelijk vloeien op zulks een mooie dag
Als bedenker en mede-eigenaar van Maryse Magazine bezit ik ook de rechtenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:59 schreef MaRySe het volgende:
Oja er zit een copyright op mijn blad, namaak is verboden
Whehe, dat had ik ook met NFSU 2, ik had m al een maand voor de europese release uitgespeeld. Met Golden Sun was het helemaal erg: ik had m op de dag voor de Amerikaanse release en dat was dik een half jaar voor de europesequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik had kramp in mijn vingers van zo lang spelen elke dag.
voordat ik het weer eens vergeet...alvast gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:14 schreef Ayaxola het volgende:
Het bier is bij mij, morgen ook, als jullie een cadeautje meenemen voor mijn verjaardag, mogen jullie allemaal komen
En ik als manAger deel ik daar uiteraard ook in meequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:13 schreef brainster het volgende:
[..]
Als bedenker en mede-eigenaar van Maryse Magazine bezit ik ook de rechten![]()
het is ook nooit goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:15 schreef -Trinity- het volgende:
Ik dacht dat die Royal Club ijsklontjes echte waren, en niet van die herbruikbae dingen.
Jij bent manEgerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En ik als manAger deel ik daar uiteraard ook in mee
Welnee, of wacht: ik gooi er het Nederlandse woord tegenaan: impressarioquote:
Gefeli alvast. TT voor morgen: Ayaxola jarigquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:14 schreef Ayaxola het volgende:
Het bier is bij mij, morgen ook, als jullie een cadeautje meenemen voor mijn verjaardag, mogen jullie allemaal komen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:20 schreef W8ezel het volgende:
het is weer eens zover...ik ga er weer vandoor![]()
Maar dan wel voor alle delen hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:19 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Gefeli alvast. TT voor morgen: Ayaxola jarig.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:20 schreef W8ezel het volgende:
het is weer eens zover...ik ga er weer vandoor![]()
Maar, dat mag helemaal niet!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:24 schreef Gizmore het volgende:
Zo heb de OP vast aangepast voor het volgende deelPlus: mezelf even toegevoegd
Ik heb aan de voorwaarden voldaan:quote:
Dat laatste kan helemaal niet in een slowchatquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb aan de voorwaarden voldaan:
- geslijmd bij Maryse
- over de 10 topiques gepost
- kwaliteitsposts geleverd
Kan wel, alleen dat zie je niet dagelijksquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:30 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat laatste kan helemaal niet in een slowchat
Gezondheid.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:30 schreef -Trinity- het volgende:
Haatsjoe!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:34 schreef ijsmeis het volgende:
Vandaag naar school geweest!
Zijn de lokalen nog niet klaar, dus de rest van de week ook vrij en volgende week maar 2 dagen school.
En daarvoor heb ik een trein en bus abonnement gekocht!
'quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:34 schreef ijsmeis het volgende:
Vandaag naar school geweest!
Zijn de lokalen nog niet klaar, dus de rest van de week ook vrij en volgende week maar 2 dagen school.
En daarvoor heb ik een trein en bus abonnement gekocht!
Neuh een maand, dat wel..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
'
Alleen voor die anderhalve week?Whehe, nou sowieso wel vernaaid dus
Ik maak alvast een verjaardagstopic aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh een maand, dat wel..
Maar toch.. had ik hem ook over anderhalve week kunnen kopen, dan kwam het ook mooi uit met 1 oktober wanneer ik dus mijn ov krijg.
Whyquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik maak alvast een verjaardagstopic aan
Waarom krijg je dan pas je OV? Ik had m allang vorig jaar deze tijdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Why!
Ik ben allang jarig geweest !
Maar over een maand of 11 ben je weer jarigquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Why!
Ik ben allang jarig geweest !
Ligt eraan wanneer je jarig bentquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Waarom krijg je dan pas je OV? Ik had m allang vorig jaar deze tijd
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je jarig bent!
Hij wordt elke 3 (?) maanden uitgegeven ofzo.
En ik mistte net het vorige blok dus, waardoor ik hem pas 1 oktober mag ophalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |