6 zelfs achter elkaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:01 schreef B_BOY het volgende:
ow vijf op een rij nu trouwes.
En een note voor postopkrikkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:01 schreef B_BOY het volgende:
ow vijf op een rij nu trouwes.
Streng doch rechtvaardigquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:13 schreef spanky_menky het volgende:
conflict is streng
Rustige ochtend hier, en bij jullie?
quote:
Is goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:20 schreef Conflict het volgende:
maar goed, ik zie al dat het een sport is geworde om continu twee reaties achter elkaar te plaatsen hier. Dat is niet nodig, gebruik de editknop voortaan maar!
Ja, dubbele post, dat wordt verwijderen en een BAN !!!quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:28 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Ja, dubbele post, dat wordt verwijderen en een BAN !!!![]()
Ghehehe
Ik vraag hem ook niet voor mezelfquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vragen om een ban is spelen met vuur, zo staat in de FAQ
![]()
Dat doet nu even niet terzakequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:33 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Ik vraag hem ook niet voor mezelf
Een ban lijkt me wat overdreven. Ik heb wel de vraag gehad van Brechtje om weer wat mee te kijken hier dus ik houd het in de gatenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:28 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Ja, dubbele post, dat wordt verwijderen en een BAN !!!![]()
Ghehehe
Jij hebt hoofdpijn he? Ik heb een 6de zintuig voor dat soort dingenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat doet nu even niet terzakeIk ga ontbijten en een paar aspirines naar binnen gooien
Nee, was ook maar een grapje gelukkigquote:Een ban lijkt me wat overdreven. Ik heb wel de vraag gehad van Brechtje om weer wat mee te kijken hier dus ik houd het in de gaten
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:02 schreef -Trinity- het volgende:
Môge.
Wel ff onder de kraan gehouden, maar last zal ik er niet van hebben: alles ligt nog open van werken de afgelopen paar weken dus dat ene plekje kan er ook nog wel weer bijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:10 schreef -Trinity- het volgende:
*zwaait terug*
Auw @ Gizmore. Onder de kraan gehouden? Wordt de komende week een gevoelig plekje.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
Een ban lijkt me wat overdreven. Ik heb wel de vraag gehad van Brechtje om weer wat mee te kijken hier dus ik houd het in de gaten
Ow nee, Conflict houdt me in de gatenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
Een ban lijkt me wat overdreven. Ik heb wel de vraag gehad van Brechtje om weer wat mee te kijken hier dus ik houd het in de gaten
Je gooide anders wel mijn geweldige DaMook verjaardagstopic dichtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Dan zien ze dat ik niet de enige ben die zo streng is!
Dat was gewoon een slecht kopie van mijn verkapte Maryse-adoratie topique.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je gooide anders wel mijn geweldige DaMook verjaardagstopic dicht![]()
Ow god daar hebben we hem ook weerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:20 schreef brainster het volgende:
[..]
Dat was gewoon een slecht kopie van mijn verkapte Maryse-adoratie topique.
Moguhquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:28 schreef Jaguarized het volgende:
Goedemorgen!
* Jaguarized is weer op de campus.
Zernikecomplex.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
MoguhWelke campus? Ik bedoel, ik hoef pas over een week weer
Hoiquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:30 schreef MaRySe het volgende:
Haiiiiii!
Hoiquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:30 schreef MaRySe het volgende:
Haiiiiii!
Omdat je het zo vriendelijk vraagtquote:,m, Before you slip into unconsciousness..
I'd like to have another kiss
Sorryquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:35 schreef MaRySe het volgende:
Tffffoe !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |