Lees je inquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:43 schreef Gizmore het volgende:
Pleur mij ook s in de OP?Ik kom hier toch wel regelmatig
Luminary? Niet van mij in ieder geval
Campus van de Hanzehogeschool en de Rijksuniversiteit.quote:
Ja, gek he?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:32 schreef MaRySe het volgende:
Ik vraag er nog 1 heb je me ooit gekust dan![]()
Dag jongen.quote:
De regel was toch 10 topics? Daar zit ik nu wel aan zo onderhandquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:46 schreef MaRySe het volgende:
Neen.
Als je er in wilt moet het wel volgens de regels!!!
quote:
Er zis 1 manier om in de OP te komen. Dat wordt dus kei veel slijmen bij Maryse. Je moet zeggen dat ze liev is, dat ze mooier is als de rest, en van dat soort dingen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:43 schreef Gizmore het volgende:
Pleur mij ook s in de OP?Ik kom hier toch wel regelmatig
Luminary? Niet van mij in ieder geval
Wat ben jij nou aan het doen dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:48 schreef brainster het volgende:
[..]![]()
[..]
Er zijn een paar manieren om in de OP te komen. Een van die manieren is bijv. kei veel slijmen bij Maryse. Je moet zeggen dat ze liev is, dat ze mooier is als de rest, en van dat soort dingen.
Ah daarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Campus van de Hanzehogeschool en de Rijksuniversiteit.
Zo, ook weer even gezwaaid. Ik kom hier dus op school en zie allemaal van die eerstejaars met quizzen rondlopen in ploegjes. Ze stellen ook de meest intelligente vragen aan me omdat ik naast de koffieautomaat zit:
- Hoe kom ik hier naar buiten? (ze kijkt naar buiten en ziet de trap niet naast d'r)
- Is dit het herentoilet? (nee joh dat bordje staat er maar voor Jan L.)
- Die computers, kunnen die ook aan? (nee, dat zijn baggercomputers)
- Waar is hier de kantine? (gewoon de bordjes Kan10 of Canteen volgen)
![]()
Niks hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat ben jij nou aan het doen dan?![]()
Nee de enige manier is om het te vragen aan mijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
De regel was toch 10 topics? Daar zit ik nu wel aan zo onderhandAls jij nog meer regels weet: laat maar horen dan
Ik ben/was dr manager, dat recht moet ik dan gewoon krijgen ja aangezien ik veel tijd en moeite heb besteed om dr carriere van de grond te krijgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:48 schreef brainster het volgende:
[..]![]()
[..]
Er zis 1 manier om in de OP te komen. Dat wordt dus kei veel slijmen bij Maryse. Je moet zeggen dat ze liev is, dat ze mooier is als de rest, en van dat soort dingen.
Slijmen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:50 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee de enige manier is om het te vragen aan mij
Zo van: lieve lieve Maryse mag ik ajb in de OP!! ?
Ja je mag m'n manEger nog wel zijn hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ben/was dr manager, dat recht moet ik dan gewoon krijgen ja aangezien ik veel tijd en moeite heb besteed om dr carriere van de grond te krijgen![]()
Carriečre in wat eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja je mag m'n manEger nog wel zijn hoor
M'n carierre is alleen nog niet je-van-het![]()
Gaan we dat weer krijgen: hoe je manager schrijftquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
maˇnaˇger (de ~ (m.), ~s)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |