maar das logischquote:Op zondag 28 augustus 2005 17:55 schreef golfer het volgende:
blijven we natuurlijk de beste van de wereld.
Die beeldden de lucht en de zon uit...quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:52 schreef BliksemSchigt het volgende:TIFO
Die grote doeken op Noord, prachtig. Kon alleen niet zien wat er op die over 409/410 stond.
Wij zijn Ajax, Wij zijn de beste!
Ah ok. Dat was moeilijk te zien vanwaar ik stondquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:17 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die beeldden de lucht en de zon uit...
Het gele stelt zand voor, onder de Akropolis die op de 2e ring op het megadoek stond (50x26).quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:44 schreef keeper het volgende:
Die TIFO op Noord was erg vet, maar waarom AJAX in het zwart-geel?
Nee, want vlak voor tijd had hij de bal breed moeten leggen aan Babel en dan was het 2-2 geworden.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:32 schreef keijz het volgende:
Volgende wedstrijd Harry maar in de basis?
Mijn complimenten, de tifo acties waren prachtig. Hoelang is 410 hiermee bezig geweest?quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:53 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Het gele stelt zand voor, onder de Akropolis die op de 2e ring op het megadoek stond (50x26).
Langquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:36 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Mijn complimenten, de tifo acties waren prachtig. Hoelang is 410 hiermee bezig geweest?
Respectquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:20 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Lang
De doeken alleen al zit zoals je ziet vreselijk veel werk in, megadoek duurde één weekend, balludoek één dag, maar vooral plannen en het ontwerp maken is het meeste werk natuurlijk...
En het klaarleggen van al die cheo vellen is een klotewerk
Dat hoeven wij niet te bewijzen, dat is een feit. En zelfs als we een keer niet de beste zijn, dan nog zijn wij de beste.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:35 schreef knep het volgende:
Ach jongens, in de CL mogen jullie laten zien dat jullie de beste zijn.
Pardon?quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:28 schreef -dS- het volgende:
Bananenman dat doek is niet losgetrokken hebben ze zelf naar beneden gehaalt dus...
ik ken gnoeg jongens die willen helpen met die vellen klaarleggen ( ik ben er 1 van hehe)quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:20 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Lang
De doeken alleen al zit zoals je ziet vreselijk veel werk in, megadoek duurde één weekend, balludoek één dag, maar vooral plannen en het ontwerp maken is het meeste werk natuurlijk...
En het klaarleggen van al die cheo vellen is een klotewerk
Pienaar moet inderdaad terug naar het middenveld. Babel is inderdaad een drama als linksbuiten, maar moet hij dan richting bank of moet hij centraal in de spits? En Escudé eruit, maar wie wil je daar dan neerzetten? Toch niet Johnny Heitinga hé?quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:05 schreef StarGazer het volgende:
Escudé eruit, en wel nu, Pienaar is geen rechtsbuiten, Babel van de linkerkant halen, en haal ervaring in huis!! Verdomme!!
Er zijn ook wel genoeg jongens (zat, meer dan nodig), alleen blijft het niet bepaald het leukste deel van een actie om voor te bereidenquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:12 schreef justme_Jur het volgende:
[..]
ik ken gnoeg jongens die willen helpen met die vellen klaarleggen ( ik ben er 1 van hehe)
ik had het al tegen sub gezegd mja...
1-2.quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:04 schreef devv05 het volgende:
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!
Doc ermee begonnen? Huisstijl op Fok?quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
1-2.
Wat is dat trouwens voor trieste uitspraak iedere keer. Sinds Doc daar een keer mee is begonnen lijtk 't wel huisstijl te zijn bij de Ajacieden op Fok. Wat tenenkrommend triest en zielig zeg.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
1-2.
Wat is dat trouwens voor trieste uitspraak iedere keer. Sinds Doc daar een keer mee is begonnen lijtk 't wel huisstijl te zijn bij de Ajacieden op Fok. Wat tenenkrommend triest en zielig zeg.
Troost je, die uitspraak is vanaf voor dat jouw balletjes moesten indalen, wij zijn namelijk al vanaf 1972 de beste.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:38 schreef TC03 het volgende:
1-2.
Ik bedoel die formulering, dat 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste, want wij zijn Ajax'. Wij zijn de beste zeggen is niks mis mee (noujaquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:39 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Doc ermee begonnen? Huisstijl op Fok?
Alsjeblieft, je zet jezelf voor schut, hou maar op.
De huisstijl was toch Ajakkes?quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik bedoel die formulering, dat 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste, want wij zijn Ajax'. Wij zijn de beste zeggen is niks mis mee (nouja), maar niet zo tenenkrommend...
Nee maar wel Ajax - Utrecht om de JC schaalquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:39 schreef justme_Jur het volgende:
[..]
![]()
tsss, kan je Ajax-f'noord vorig jaar herinneren?
Bedank voor je nuttige bijdragequote:Op maandag 29 augustus 2005 01:48 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nee maar wel Ajax - Utrecht om de JC schaal
Zijn club Sturm Graz wil hem graag van de hand doen. dan zal het wel wat zijnquote:Interesse van Ajax in verdediger Gercaliu
Maandag 29 augustus, door SV, Amsterdam, 08.11u GMT+01.00, Kleine Zeitung
De Oostenrijkse krant Kleine Zeitung meldt vanmorgen op haar website dat Ajax de verdediger Ronald Gercaliu nauw in de gaten houdt. Zijn club Sturm Graz wil hem graag van de hand doen.
Dit omdat Sturm Graz graag een nieuwe aanvaller erbij wil hebben, maar over niet genoeg financiele middelen beschikt.
Naast Ajax hebben enkele Italiaanse clubs belangstelling voor de 19-jarige Oostenrijker. Klik hier voor zijn spelerskarakteristieken. (foto: sksturm.at)
wel Heitingaquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Pienaar moet inderdaad terug naar het middenveld. Babel is inderdaad een drama als linksbuiten, maar moet hij dan richting bank of moet hij centraal in de spits? En Escudé eruit, maar wie wil je daar dan neerzetten? Toch niet Johnny Heitinga hé?
Ja hij zal ook wel balen. Hij wilde heel graag terug naar Ajax .quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:22 schreef HeatWave het volgende:
.
Man wat een drama weer gisteren. Ik zal niet de hele selectie reviewen maar die Rosenberg liep me een partij te kloten weer!! Wat is DIT nou weer voor prutser? Ik zat zelfs te verlangen naar Harry...
En die Arveladze maar scoren bij AZ........
Inderdaad zet Heitinga er maar neer maar hij moet wel weer mans spelen en niet mieterig zijn. Die jongen komt er wel.quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wel Heitingadie kan tenminste nog beter worden. Bij Escude heb ik daar geen vertrouwen in.
en ze moeten 4-4-2 spelen, met Rosenberg en Babel![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
1-2.
Wat is dat trouwens voor trieste uitspraak iedere keer. Sinds Doc daar een keer mee is begonnen lijtk 't wel huisstijl te zijn bij de Ajacieden op Fok. Wat tenenkrommend triest en zielig zeg. Die formulering van die zin dan hè. "Want wij zijn de beste, want wij zijn Ajax". Zulk soort dingen.
Deze vergelijking gaat niet op.quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:31 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Zo ken ik het ook. Ik mis Machlas en Cocu en Makaay en...
quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:43 schreef devv05 het volgende:
[..]Met zulke uitspraken kun je beter gewoon niks zeggen
Ja, daarom. Maar nee, we kopen weer een prutser. Die kans van gisteren, prachtige voorzet, en meneer mist de bal weer volledig. Dan zie je toch dat die gast "het" niet heeft?quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja hij zal ook wel balen. Hij wilde heel graag terug naar Ajax .
Dit is gewoon een vervolg van de drama. Het centrum verdedigend stelt bij Ajax geen ene ruk voor. Het is net goed genoeg voor een subtopper in Nederland.
een goed idee voor de volgende tifo actiequote:Op maandag 29 augustus 2005 09:53 schreef DaYwALKuR het volgende:
Gewoon 4-4-2 voor 1x !!!! proberen, maar nee dat doen ze niet
Tja, je zou het haast gaan denken. Maar marcus kreeg ook weinig goeie ballen hoor, Ajax mist een nr 10. Een leider, iemand die de lijnen uitzet.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:01 schreef ThomasBerge het volgende:
Zet Yannis maar weer eens in de spits, in de voorbereiding deed hij het best aardig
Ik ben het er ook niet mee eens, je ziet toch wel dat er meer lijn in het spel van Ajax komt. Het positiespel is al een stuk beter dan vorig seizoen. Ajax is weer het dominante team op het veld. Er moet alleen nu gewerkt worden aan een stabiele verdediging. Ik vind dat zelfs nog belangrijker dan de voorhoede, zeker in de CL straks. Gewoon met 4 verdedigers en een verdedigende middenvelder. Er is bij ajax genoeg kawliteit om om te schakelen naar de aanval. Maar laat Ajax nu eens tactisch denken en spelen vanuit de verdediging en niet altijd alleen maar aan willen vallen. Daar red Ajax het duidelijk niet mee.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:21 schreef ThomasBerge het volgende:
Het lijkt mij onrealistisch dat Ajax Blind nu de laan uit stuurt.
Zo gek is dat niet hoor, technisch gezien is het geen wonder, maar hij heeft WEL een neus voor goals....quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:01 schreef ThomasBerge het volgende:
Zet Yannis maar weer eens in de spits, in de voorbereiding deed hij het best aardig
Alsof shota wel zou scoren met zo'n aanvoer....quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:22 schreef HeatWave het volgende:
En die Arveladze maar scoren bij AZ........
Jammer.quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:45 schreef Robar het volgende:
[..]
Deze vergelijking gaat niet op.
Het spijt me voor je.
Ach kom op, gister kansen zat gehad, daar lag het echt niet aan. Alleen Rosenberg in de 1e helft al twee levensgrote kansen, als ie die ze erin had geschoten had er niks aan de hand geweest.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:45 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Alsof shota wel zou scoren met zo'n aanvoer....
Idd. Die bal waar Rosenberg overheenschoot, schoot Kuijt wel raak, alleen nog iets verder weg.quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Alleen Rosenberg in de 1e helft al twee levensgrote kansen, als ie die ze erin had geschoten had er niks aan de hand geweest.
Dat zou inderdaad geen realistisch beeld zijn, maar Blind mist dit aspect wel. Ook binnen de lijnen is er niemand die het tactisch inzicht heeft om samen met Blind en zijn technische staf dit duidelijk te maken. Aanvallend voetballen in het overbekende Ajax systeem is leuk, maar dat alleen gaat niet meer lukken. Niet vanwege de technische kwaliteiten, maar de overige ploegen (dus niet alleen Feijenoord) zijn tactisch gewoon slimmer geworden.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:21 schreef ThomasBerge het volgende:
Het lijkt mij onrealistisch dat Ajax Blind nu de laan uit stuurt.
Ach klagen....quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:37 schreef Cart_man het volgende:
Voor mijn vrienden: www.klaagmuur.nl
quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach klagen....
Volgende keer winnen we gewoon weer want dat we beter zijn is duidelijk.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:35 schreef bramos-elvis het volgende:
Dus gewoon 4-4-3!!!
Idd zetten we Lobont en Vonk samen in het doelquote:Op maandag 29 augustus 2005 12:58 schreef Robar het volgende:
[..]Ik weet zeker dat we wel een stuk sterker zullen zijn in deze opstelling
quote:
Als je meer scoort dan de tegenstander win je ja maar daarmee is dan ook alles gezegd.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:08 schreef M.A.R.S. het volgende:
[..]
![]()
Ooit van zelfkritiek gehoord?
Wa een prutsers zeg. Feyenoord heeft gewoon verdiend gewonnen.
Dan vraag ik me af wanneer je die hebt gezienquote:Op maandag 29 augustus 2005 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom. Maar nee, we kopen weer een prutser. Die kans van gisteren, prachtige voorzet, en meneer mist de bal weer volledig. Dan zie je toch dat die gast "het" niet heeft?
Ik hoop ECHT vurig dat het nog gaat komen hoor, maar ik heb er alweer een hard hoofd in. Waarom heeft AZ Arveladze, Psv nu Kone en f'noord Kalou en Kuijt? En Ajax??? Prutsers...
Kritiek genoeg te lezen in dit topic hoor, dat jij je beperkt tot bepaalde reacties zegt meer over jou. Gewoon ff zoeken waar je op kan reageren. Ik heb nieuws voor je, Ajax was beter, Feyenoord pakt de punten. Wie heeft het dan het beste gedaan: Feyenoord, wie heeft het beste gespeeld: Ajax. Sim-pel!quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:08 schreef M.A.R.S. het volgende:
[..]
![]()
Ooit van zelfkritiek gehoord?
Wa een prutsers zeg. Feyenoord heeft gewoon verdiend gewonnen.
Escude eruit, Lindenbergh erin. Emanuelson zo snel mogelijk vervangen voor Juanfran als die fit is.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Pienaar moet inderdaad terug naar het middenveld. Babel is inderdaad een drama als linksbuiten, maar moet hij dan richting bank of moet hij centraal in de spits? En Escudé eruit, maar wie wil je daar dan neerzetten? Toch niet Johnny Heitinga hé?
Ajax heeft ervaring in huis met Galasek. Die zou ik momenteel de voorkeur geven boven Maduro.
En Lobont in plaats van Vonk graag, dat schot van Kalou was echt niet onhoudbaar....
Kone / Arveladze was ook geen oplossing. We hebben gewoon geen goede buitenspelers! Babel en Pienaar zijn er GEENquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, geen verbetering zal ook wel meevallen. Die Spanjool zou iig een soort Trabelsi kunnen zijn, goed verdedigen en ook nog eens mee op komen.
Verder moeten er duidelijk een aantal spelers nog in vorm komen.
Alleen de spitsen blijven denk ik een probleem, en dat terwijl zowel Kone als Arveladze gewoon bij Ajax hadden kunnen spelen. Slim bezig jongens!!
Laat Kone zich nu eerst maar eens bewijzen bij PSV.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, geen verbetering zal ook wel meevallen. Die Spanjool zou iig een soort Trabelsi kunnen zijn, goed verdedigen en ook nog eens mee op komen.
Verder moeten er duidelijk een aantal spelers nog in vorm komen.
Alleen de spitsen blijven denk ik een probleem, en dat terwijl zowel Kone als Arveladze gewoon bij Ajax hadden kunnen spelen. Slim bezig jongens!!
Kone komt er wel in het 4-4-2 van Hiddink, echter in 4-3-3 zet ik mijn twijfels.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:00 schreef Robar het volgende:
Kone
eerst afwachten ja . . . . .
PSV is geen Roda!
4-4-2 is de oplossing voor het hedendaagse voetbal.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:11 schreef -Vaduz- het volgende:
4-4-2 is de oplossing voor Ajax.
Verdedigers die het de spitsen van tegenstanders daadwerkelijk lastig maken ookquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:15 schreef HeatWave het volgende:
Spitsen die een goal kunnen maken is de oplossing voor Ajax....
natuurlijk maakt dat een wereld van verschil, als je 4-4-2 speelt met Babel en Rosenberg voorin, dan zal Babel ws. beter spelen dan nu omdat het simpelweg een spits is en geen linksbuiten, ook Rosenberg zal beter spelen want hij is 4-4-2 gewend. ook zal je geen middenvelder meer nutteloos op de flanken hoeven te zetten maar kunnen die gewoon op hun eigen positie spelen, waar ze ws. ook weer beter zullen spelen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:17 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat de invloed van speelssystemen en de effectiviteit van een spits daarin nogal overdreven worden in dit topic.Net alsof dat een wereld van verschil maakt...
Hoe verklaar je dan dat geen enkele spits bij Ajax goed speelt. Ibrahimovic speelt de sterren van de hemel bij Juve in 4-4-2.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:17 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat de invloed van speelssystemen en de effectiviteit van een spits daarin nogal overdreven worden in dit topic.Net alsof dat een wereld van verschil maakt...
Ik wil dat geen volwaardige 4-3-3 opstellingen noemen hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:23 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat geen enkele spits bij Ajax goed speelt. Ibrahimovic speelt de sterren van de hemel bij Juve in 4-4-2.
Echter Fey en Psv spelen 4-3-3 en dat werkt wel goed
Nee, dat is meer met 3 spitsen (wat PSV speelt toch?)quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:32 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik wil dat geen volwaardige 4-3-3 opstellingen noemen hoor
Vind het ook schandalig, ten eerste:quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:37 schreef Nashje het volgende:
Rosenberg is ook alweer afgeschreven als ik sommige hier moet geloven. Zegt ook iets over jezelf natuurlijk.
Vind hem toch wel een redelijk goed balgevoel hebben. Hij kan de bal toch redelijk vasthouden, probeert te kaatsen en heeft een redelijke actie. Maar hij is niet de spits die het even zelf doet, de actie maakt, versnelt en afmaakt. Hij heeft wel ondersteuning nodig en dat kreeg hij gisteren ook totaal niet. Hij is absoluut geen Sonck die elke bal van zijn voet liet springen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:49 schreef HeatWave het volgende:
De tijd krijgt ie ook wel gewoon. Ik vond hem gisteren gewoon buitengewoon slecht spelen. En niet alleen zijn kansen verprutsen, maar duels wint ie niet, zelf assists geven ook niet....
Zoals ik al zei, misschien komt het nog, maar je ziet toch gewoon aan hem dat hij nu niet goed speelt? Een echte spits heeft balgevoel, en dat straalt er bij hem nog niet vanaf...
gister zeker niet. maar de paar wedstrijden (vooral korte samenvattingen) die ik daarvoor heb gezien speelde hij wel goed en zag je dat hij wel van die echte spitsen goals kon maken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:49 schreef HeatWave het volgende:
De tijd krijgt ie ook wel gewoon. Ik vond hem gisteren gewoon buitengewoon slecht spelen. En niet alleen zijn kansen verprutsen, maar duels wint ie niet, zelf assists geven ook niet....
Zoals ik al zei, misschien komt het nog, maar je ziet toch gewoon aan hem dat hij nu niet goed speelt? Een echte spits heeft balgevoel, en dat straalt er bij hem nog niet vanaf...
Nou, laatst vond iedereen het hem toch echt goed doenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:49 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:22 schreef Chriz2k het volgende:
Wanneer gaat Fred Grim weer keepen?
vond hem altijd gaar maar in zijn laatste seizoen bikkelde hij wel!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:27 schreef Robar het volgende:
[..]
Nee die was altijd zeker van zijn zaak . . .
Penalty-Koningquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:22 schreef Chriz2k het volgende:
Wanneer gaat Fred Grim weer keepen?
Zo een fijne teamspeler was hij niet hoor, althans hij wist aardig zijn maten te naaien!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vond hem altijd gaar maar in zijn laatste seizoen bikkelde hij wel!
alle 1 op 1 duels won hij gewoon
Fred Grim
que?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Zo een fijne teamspeler was hij niet hoor, althans hij wist aardig zijn maten te naaien!
ehuhquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:39 schreef Le-proffesseur het volgende:
Ik kijk stiekem al uit naar Ajax vs Arsenal .. daar lopen toch ook aardige voorhoede rond... en ehuh ik schat tactisch & verdedigend ook hoger in dan Feijenoord.. Ja CL halen is 1 ding... en er niet in afgaan is ehuh nog iets anders...
onzinvergelijkingquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:39 schreef Le-proffesseur het volgende:
Ik kijk stiekem al uit naar Ajax vs Arsenal .. daar loopt toch ook aardige voorhoede rond... en ehuh ik schat tactisch & verdedigend ook hoger in dan Feijenoord.. Ja CL halen is 1 ding... en er niet in afgaan is ehuh nog iets anders...
Tenzij je even snel 2 goede buitenspelers wilt kopen lijkt 4-4-2 me dan toch echt de beste oplossing . . .quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:50 schreef keijz het volgende:
442 zou ik er jammer vinden... de aanvallen vanaf de buitenkant zijn gewoon het gevaarlijkste... het probleem is echter dat we geen goeie buitenspelers (met voorzet) hebben
Stanley Menzo? wat was er danquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:45 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ken de reservekeeper (derde keeper) van toen erg goed . . . . .
Het jaar dat Menzo geblesseerd raakte werd Serge reservekeeper.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:03 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Oja, waar keept die nu?wat had Grimmetje dan geflikt?
denk ook niet dat hij goed genoeg is/was hoor. Bij Haarlem speelt hij nu toch ofzo?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:11 schreef Robar het volgende:
[..]
Het jaar dat Menzo geblesseerd raakte werd Serge reservekeeper.
Grim had er een handje van om blessures te faken om zodoende minder te hoeven trainen.
Serge werd dan gedurende de week voorbereid om in het doel te staan, maar telkens weer was Grim wonderbaarlijk genoeg genezen ongeveer 2 dagen voor de wedstrijd. Serge is zelfs een keer door hem voor Jan Lul overgevlogen van Nederland naar Kroatie, omdat hij een blesure had. Je raadt het al. Grim was de dag van de wedstrijd wonderbaarlijk genezen en Serge kon plaats nemen op de tribune . . . En dat is dus echt meerdere keren gebeurd! Erg frustreren voor Serge, omdat hij nooit een kans heeft gehad voor het Ajax publiek.
Dat hoor je mij ook niet zeggen, dat laat ik aan de echte kenners over.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
denk ook niet dat hij goed genoeg is/was hoor. Bij Haarlem speelt hij nu toch ofzo?
Bij mij in Maastrichtquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:14 schreef Robar het volgende:
Hij keept overigens bij MVV (Haarlem > Dordrecht > MVV)
Ben benieuwd, denk niet dat we hem nog echt nodig haddenquote:Volgens het Noord-Hollands Dagblad zou het Spaanse Celta de Vigo een bod hebben gedaan op Daniel de Ridder. De rechtsbuiten, die bij Ajax mag vertrekken, zou de onderhandelingen met de Spaanse club inmiddels geopend hebben.
Wel dezelfde spelers die het moeten waarmaken en een zelfde speelsysteem.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:05 schreef Robar het volgende:
[..]
Ander podium, andere instelling . . . .
en Ajax zal zeker niet afgaan . . . !
quote:Passe-partout verkoop UEFA Champions League
Amsterdam, 29 augustus 2005
De Passe-partout verkoop voor de UEFA Champions League start op woensdag 31 augustus 09.00 uur. AFC Ajax speelt tegen Arsenal (27-09), FC Thun (18-10) en Sparta Praag (22-11). Alle wedstrijden worden gespeeld op dinsdagavond, aanvang 20.45 uur.
Dinsdag 27/09: AFC Ajax - Arsenal
Dinsdag 18/10: AFC Ajax - FC Thun
Dinsdag 22/11: AFC Ajax - Sparta Praag
Bij alle 3 de wedstrijden is de aanvang 20.45 uur
PASSE-PARTOUT VERKOOP
Met een Passe-partout bent u verzekerd van alle 3 de thuiswedstrijden. U koopt 3 toegangskaarten tegen de prijs van 2. De goedkoopste van de 3 kaarten is geheel gratis (Let op: om technische redenen staat er wel een prijs op het goedkoopste kaartje vermeld).
Verkoop via Ticketbox. Max. 2 Passe-partouts per Club Card.
Start voorverkoop voor Ajax-Seizoenkaarthouders (alléén) 'eigen plaats met korting':
vanaf wo. 31-08 09.00 uur t/m zo. 04-09 18.00 uur
Vakken + kortingsprijs. (Let op: korting geldt alleen voor bovenstaande informatie)
412, 413, 414, 427, 428, 429: ¤ 51,30
112, 113, 114, 115, 116: ¤ 55,80
125, 126, 127, 128, 129: ¤ 55,80
401, 410, 411, 415, 425, 426, 430: ¤ 70,20
402, 403, 408, 409, 418, 423, 424: ¤ 90,45
117, 118, 123, 124: ¤ 99,00
404, 405, 406, 407, 419, 420, 421, 422: ¤ 112,50
119, 120, 121, 122: ¤ 120,60
018, 023: ¤ 99,00
019, 020, 021, 022: ¤ 120,60
------------------------------------------------------
Voor onderstaande informatie gelden de prjzen zonder korting
Uitleg afkortingen:
SCC=Ajax Seizoen Club Card
Sup.CC= Ajax Supporters Club Card
KCC = Kids Club Card
Ajax CC = Ajax Club Card
Start voorverkoop voor alle seizoenkaarthouders (SCC) 'niet eigen plaats':
vanaf ma. 05-09 09.00 uur
Overige verkoopinformatie voorverkoop:
Vanaf do. 08-09 09.00 uur: SCC, Sup.CC + KCC
Vanaf za. 10-9 09.00 uur: SCC, Sup.CC, KCC + Ajax CC
Vanaf do. 15-9 09.00 uur: Alle CC (m.u.v. ADO Den Haag, Feyenoord, en Oranje).
Let op: einde voorverkoop Passe-partout
19-9 18:00 uur
Vakken + prijzen zonder korting
412, 413, 414, 427, 428, 429: ¤ 57,00
112, 113, 114, 115, 116: ¤ 61,98
125, 126, 127, 128, 129: ¤ 61,98
401, 410, 411, 415, 425, 426, 430: ¤ 78,00
402, 403, 408, 409, 418, 423, 424: ¤ 100,98
117, 118, 123, 124: ¤ 109,98
404, 405, 406, 407, 419, 420, 421, 422: ¤ 124,98
119, 120, 121, 122: ¤ 133,98
018, 023: ¤ 109,98
019, 020, 021, 022: ¤ 133,98
Bij toegang tot het stadion dient de toegangskaart en een geldig legitimatiebewijs getoond te kunnen worden.
quote:Passe-partout verkoop UEFA Champions League
Amsterdam, 29 augustus 2005
De Passe-partout verkoop voor de UEFA Champions League start op woensdag 31 augustus 09.00 uur. AFC Ajax speelt tegen Arsenal (27-09), FC Thun (18-10) en Sparta Praag (22-11). Alle wedstrijden worden gespeeld op dinsdagavond, aanvang 20.45 uur.
Dinsdag 27/09: AFC Ajax - Arsenal
Dinsdag 18/10: AFC Ajax - FC Thun
Dinsdag 22/11: AFC Ajax - Sparta Praag
Bij alle 3 de wedstrijden is de aanvang 20.45 uur
PASSE-PARTOUT VERKOOP
Met een Passe-partout bent u verzekerd van alle 3 de thuiswedstrijden. U koopt 3 toegangskaarten tegen de prijs van 2. De goedkoopste van de 3 kaarten is geheel gratis (Let op: om technische redenen staat er wel een prijs op het goedkoopste kaartje vermeld).
Verkoop via Ticketbox. Max. 2 Passe-partouts per Club Card.
Start voorverkoop voor Ajax-Seizoenkaarthouders (alléén) 'eigen plaats met korting':
vanaf wo. 31-08 09.00 uur t/m zo. 04-09 18.00 uur
Vakken + kortingsprijs. (Let op: korting geldt alleen voor bovenstaande informatie)
412, 413, 414, 427, 428, 429: ¤ 51,30
112, 113, 114, 115, 116: ¤ 55,80
125, 126, 127, 128, 129: ¤ 55,80
401, 410, 411, 415, 425, 426, 430: ¤ 70,20
402, 403, 408, 409, 418, 423, 424: ¤ 90,45
117, 118, 123, 124: ¤ 99,00
404, 405, 406, 407, 419, 420, 421, 422: ¤ 112,50
119, 120, 121, 122: ¤ 120,60
018, 023: ¤ 99,00
019, 020, 021, 022: ¤ 120,60
------------------------------------------------------
Voor onderstaande informatie gelden de prjzen zonder korting
Uitleg afkortingen:
SCC=Ajax Seizoen Club Card
Sup.CC= Ajax Supporters Club Card
KCC = Kids Club Card
Ajax CC = Ajax Club Card
Start voorverkoop voor alle seizoenkaarthouders (SCC) 'niet eigen plaats':
vanaf ma. 05-09 09.00 uur
Overige verkoopinformatie voorverkoop:
Vanaf do. 08-09 09.00 uur: SCC, Sup.CC + KCC
Vanaf za. 10-9 09.00 uur: SCC, Sup.CC, KCC + Ajax CC
Vanaf do. 15-9 09.00 uur: Alle CC (m.u.v. ADO Den Haag, Feyenoord, en Oranje).
Let op: einde voorverkoop Passe-partout
19-9 18:00 uur
Vakken + prijzen zonder korting
412, 413, 414, 427, 428, 429: ¤ 57,00
112, 113, 114, 115, 116: ¤ 61,98
125, 126, 127, 128, 129: ¤ 61,98
401, 410, 411, 415, 425, 426, 430: ¤ 78,00
402, 403, 408, 409, 418, 423, 424: ¤ 100,98
117, 118, 123, 124: ¤ 109,98
404, 405, 406, 407, 419, 420, 421, 422: ¤ 124,98
119, 120, 121, 122: ¤ 133,98
018, 023: ¤ 109,98
019, 020, 021, 022: ¤ 133,98
Bij toegang tot het stadion dient de toegangskaart en een geldig legitimatiebewijs getoond te kunnen worden.
Sickfuck, we hebben Steek en Vermeer nog!quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:43 schreef Shreyas het volgende:
Trouwens, we moeten ook echt een nieuwe keeper hebben hoor, Vonk kan echt niet mee op dit niveau, zeker niet als we straks de CL spelen.
Auquote:29/8/2005 - Jong Ajax krijgt pak slaag van Vitesse
(Gepost door RvN)
Jong Ajax heeft vanavond een pak slaag gekregen van Jong Vitesse. In Arnhem won Vitesse maar liefst met 7-1 van een Ajax-onwaardig tweede elftal. Bij rust was het al 3-0. Bij de Amsterdammers deden Anastasiou, Rosales en Lindenbergh mee. Ajax coach Van den Brom was zo boos dat hij na afloop niets wilde zeggen en pas morgen op de training de spelers duidelijk zal maken wat hij vond van de wanprestatie van zijn spelers. Voor Ajax scoorde alleen Aborah uit een penalty. De oud-Ajacieden benson (4x) en Esajas (1) en Rojer en Prijor waren de doelpuntenmakers voor Vitesse. Boakije kreeg rood bij een 3-1 stand. Esajas liet na afloop weten dat hij er geen enkele moeite mee had zijn oude ploeg zo te vernederen na de manier waarop hij bij Ajax is vertrokken.
Het maakt wel het nodige uit, maar geen slok op een borrel. Rosenberg zal echt niet ineens de sterren van de hemel spelen in een ander systeem, hoogstens minder slecht...quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
natuurlijk maakt dat een wereld van verschil, als je 4-4-2 speelt met Babel en Rosenberg voorin, dan zal Babel ws. beter spelen dan nu omdat het simpelweg een spits is en geen linksbuiten, ook Rosenberg zal beter spelen want hij is 4-4-2 gewend. ook zal je geen middenvelder meer nutteloos op de flanken hoeven te zetten maar kunnen die gewoon op hun eigen positie spelen, waar ze ws. ook weer beter zullen spelen.
Misschien waren ze bang dat hij net als Litmanen niet zo vaak zou kunnen spelen ofzo.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:13 schreef keijz het volgende:
Ik snap niet zo waarom ze Arveladze niet gehaald hebben
Vooral verder blijven dromen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:16 schreef Nashje het volgende:
Omdat Rosenberg beter is.
Steek; Trabelsi, Heitinga, Grygera, Juanfran; Pienaar, Maduro, Sneijder/De Jong, Maxwell; Rosenberg, Babel en alles komt goed.
Daarmee zouden we zelfs de CL kunnen winnen.
Hij verstopt zich ook te veel vind ik. Als spits moet je constant in beweging zijn en dreiging hebben naar het doel toe. Zo maak je het veld ook groter voor de middenvelders en ontstaan er gaten tussen de spits en het middenveld waar andere spelers van Ajax in kunnen duiken. Dat zie je totaal niet gebeuren bij Ajax. Sloom tempo niet lopen op de bal die 2 zetten verder gaat komen enz enz. Dan weer wordt de breedte gezocht ipv de diepte en kan je weer opnieuw beginnen met een aanval. Centrale man die niet mee doet een back die niet weet wat hij moet doen en er maar staat om te reageren op wat de tegenstander gaat doen. initiatiefloos gewoon.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:49 schreef HeatWave het volgende:
Ja natuurlijk, al is het alleen maar omdat ik anders echt niet zou weten wie het dan wel zou wordenquote:
Kom nou tochquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:16 schreef Nashje het volgende:
Ja, dat dacht iedereen vorig seizoen ook. En het seizoen daarvoor. AZ zakt op het einde gewoon in, onafhankelijk van of ze dan nog Europees voetbal spelen. Zal ook dit seizoen weer zo zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:24 schreef feyenoord-dude het volgende:
Als AZ zo blijft voetballen als nu en niet teveel Europese verplichtingen heeft aan het einde, en de spitsen van Ajax zo bezig blijven, dan eindigen jullie gewoon onder AZ hoor.
Ik weet het nog zonet niet, AZ is er in de breedte veel sterker op geworden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:27 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, dat dacht iedereen vorig seizoen ook. En het seizoen daarvoor. AZ zakt op het einde gewoon in, onafhankelijk van of ze dan nog Europees voetbal spelen. Zal ook dit seizoen weer zo zijn.
Je kan gelijk hebbem, behalve met dat laatste, want zelfs de grootste mongool zal dan doorhebben dat het echt niet aan de trainer ligt maar dat er gewoon een gebrek aan kwaliteit is bij de spelers, klaar. Blind is gewoon ok.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:34 schreef feyenoord-dude het volgende:
Er dachten vorig seizoen weinig mensen dat AZ boven Ajax zou eindigen hoor, maar dit jaar zou het me niet eens verbazen. Als AZ vorig jaar niet zo ver was gekomen in de UEFA Cup speelden jullie nou geen Champions League, daar ben ik van overtuigd. Het lijkt niet echt tot veel Ajacieden door te dringen hoe ernstig het bij jullie is voorin.
Maar ja misschien gaat Rosenberg in de loop van het seizoen opeens scoren of haalt Ajax in de winterstop een topspits. Maar ik durf er best geld op te zetten dat Blinds positie aan het wankelen is tegen de kerst.
Onzin, Blind stelt de verkeerde spelers op en gebruikt anderen verkeerd. Geen wonder dat ze dan niet uit de verf komen. Kwalitatief gezien staat Ajax ver boven de rest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je kan gelijk hebbem, behalve met dat laatste, want zelfs de grootste mongool zal dan doorhebben dat het echt niet aan de trainer ligt maar dat er gewoon een gebrek aan kwaliteit is bij de spelers, klaar. Blind is gewoon ok.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:16 schreef Nashje het volgende:
Omdat Rosenberg beter is.
Steek; Trabelsi, Heitinga, Grygera, Juanfran; Pienaar, Maduro, Sneijder/De Jong, Maxwell; Rosenberg, Babel en alles komt goed.
Jullie zijn veel te slecht om 1e te worden, dan denk ik nog eerder AZ.quote:
Het is niet eens een gebrek aan kwaliteit, meer een gebrek aan mentaliteit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je kan gelijk hebbem, behalve met dat laatste, want zelfs de grootste mongool zal dan doorhebben dat het echt niet aan de trainer ligt maar dat er gewoon een gebrek aan kwaliteit is bij de spelers, klaar. Blind is gewoon ok.
Helemaal ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:21 schreef DaYwALKuR het volgende:
Het Ajax-Topic wordt steeds vaker bezocht door de kakkerlakken, speur ik hier een beetje afgunst?
Hap eens niet zo, maak je liever druk om die woekerprijzenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:34 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie voor de CL ?
Gebaseerd op wat? Op jullie mooie TIFO zekerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:21 schreef DaYwALKuR het volgende:
Het Ajax-Topic wordt steeds vaker bezocht door de kakkerlakken, speur ik hier een beetje afgunst?
Om Rosenberg maak ik me niet druk, eerder om de aanvoer/verdediging!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hap eens niet zo, maak je liever druk om die woekerprijzen![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:59 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Om Rosenberg maak ik me niet druk, eerder om de aanvoer/verdediging!
Ja ok weet ik, maar dit wou ik ff kwijtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:03 schreef TC03 het volgende:
[..]Volgens mij bedoelt devv05 iets heel anders.
![]()
SQD mag eruit wat mij betreft, kan Maduro (of Galasek) op 4 gaan spelen. Pienaar op tien. Verder i.d.d. een echte linksbuiten opstellen, Rosales vast op rechts.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:59 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Om Rosenberg maak ik me niet druk, eerder om de aanvoer/verdediging!
- Flank spelers hebben we niet (Dus voorzetten van de flanken komen niet meer aan).
- Verdediging is erg traag (met SQD en Grygera).
- Een mooie pass vanaf het middenveld is ook lang geleden, dus Pienaar achter de spitsen of rechtshalf.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:08 schreef zjroentje het volgende:
Nog even een verlaat hartgrondig KUT.
quote:'Arveladze wilde graag naar Ajax'
Rob Cohen heeft in het AT5-programma FC Godenzonen zijn verbazing uitgesproken over het beleid van Ajax. Volgens de schoonvader van Ronald de Boer hadden de Amsterdammers deze zomer de mogelijkheid om Shota Arveladze te contracteren, maar zagen zij uiteindelijk van een overgang af. De 32-jarige oud-Ajacied tekende vervolgens een contract bij AZ, waarvoor hij al vier keer trefzeker was in drie competitieduels.
"Shota had heel graag naar Ajax gewild", aldus Cohen op AT5. "Hij heeft Ajax in zijn hart gesloten en heeft er nog steeds een warm gevoel bij. Shota hééft het al een keer goed gedaan, dus ze wisten wat ze aan hem konden hebben. Hij was transfervrij en heeft een salaris waar Ajax geen enkele moeite mee heeft. Als zaakwaarnemer van Arveladze kreeg ik te horen dat hij op een lijstje stond, maar daarna bleef het lang stil. Op een gegeven moment heb ik Arie van Eijden op de man af gevraagd of Shota een optie voor ze was. Toen zei hij me dat hij geen optie was."
De belangenbehartiger van Arveladze noemt de handelwijze van Ajax 'onfatsoenlijk'. Ook ten aanzien van Frank de Boer is volgens Cohen iets dergelijks voorgevallen. "Frank is een tijd geleden door Danny Blind gebeld met de vraag of hij interesse had in een terugkeer naar Ajax. We hebben daar positief op geantwoord. Toen zou Danny hem terugbellen en dat is niet gebeurd. Later beweerden ze dat ze Rob Jansen hebben gebeld, maar daar is niets van waar. Ik vind dat niet netjes van Danny, hij had gewoon even kunnen bellen en kunnen zeggen: 'sorry Frank, maar we gaan het toch anders doen'."
als Vlaar komt en we gaan 4-4-2 spelen dan winnen we de champions leaguequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:28 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zou nu ook voor 4-4-2 kiezen, met Charisteas/Anastasiou en Rosenberg in de spits.
Charisteas/Anastasiou zou dan het aanspeelpunt moeten zijn, die kan kaatsen, en Rosenberg naar de goal kan wegsturen.
Escudé begint bij mij ook steeds meer krediet te verspelen, ik vind hem een onzekere en onstabiele schakel in de defensie. Een eventuele wissel met Heitinga zou een mogelijkheid zijn.
Gezien het feit dat Vlaar een nieuw contract weigert bij AZ, lijkt het mij een verstandige zet deze jongen naar Ajax te halen. Met het oog op de toekomst, en op dit moment heb ik meer vertrouwen in hem, dan in onze Franse vriend.
Verbaast het nog iemand dan? Ajax loopt al tijden te kloten met zowel aankopen als verkopen. En blijkbaar is een beetje normaal met mensen omgaan ook al teveel gevraagd.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jullie zijn veel te slecht om 1e te worden, dan denk ik nog eerder AZ.
Het lijkt echt wel of ze het expres doen om gewoon de club kapot te maken. Of ze moeten echt het inzicht van een peuter hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verbaast het nog iemand dan? Ajax loopt al tijden te kloten met zowel aankopen als verkopen. En blijkbaar is een beetje normaal met mensen omgaan ook al teveel gevraagd.
Ze verkloten het heel vaak zelf gewoon hoor. Nou zeg ik niet dat Shota DE spits voor Ajax zou zijn, dat moet dan ook altijd maar blijken. Maar goed, dat geldt dus voor elke speler.
Tijd voor een behoorlijke schoonmaakactie bij de top van Ajax....
Ajax vond ik niet goed spelen, Feyenoord ook niet!quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Kritiek genoeg te lezen in dit topic hoor, dat jij je beperkt tot bepaalde reacties zegt meer over jou. Gewoon ff zoeken waar je op kan reageren. Ik heb nieuws voor je, Ajax was beter, Feyenoord pakt de punten. Wie heeft het dan het beste gedaan: Feyenoord, wie heeft het beste gespeeld: Ajax. Sim-pel!
idd, nog wel. ben benieuwd hoelang ze dit keer volhoudenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:31 schreef M.A.R.S. het volgende:
[..]
Louis heeft Co's erfenis waardig behandeld.
idd, hopelijk doet hij het niet zo verknoeien als Koeman gedaan heeftquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd, nog wel. ben benieuwd hoelang ze dit keer volhouden
iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:34 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
idd, hopelijk doet hij het niet zo verknoeien als Koeman gedaan heeft![]()
Hoi, moest je nog uitlachen naar aanleiding van wat uitspraken vorige week.quote:
Deze reactie zegt genoeg over het niveau van een Feyenoord supporterquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoi, moest je nog uitlachen naar aanleiding van wat uitspraken vorige week.
Komt ie dan hè: Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, sukkel.
Voldoende gelachen, auf wiedersehen!![]()
Cart_man, gedraag je . . . .quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoi, moest je nog uitlachen naar aanleiding van wat uitspraken vorige week.
Komt ie dan hè: Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, sukkel.
Voldoende gelachen, auf wiedersehen!![]()
Nee, je nickname getuigt van niveau, stumper. Of MoEt Ik Op DeZe mAniEr TypEn, zOdAt jE Me BeTeR bEgRiJPT.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Deze reactie zegt genoeg over het niveau van een Feyenoord supporter
Och die gast gaat me op de wekker, discussie voeren doet die niet alleen een beetje afzeiken!quote:
Mijn nickname heeft met niveau te maken? leg uit!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, je nickname getuigt van niveau, stumper. Of MoEt Ik Op DeZe mAniEr TypEn, zOdAt jE Me BeTeR bEgRiJPT.
Het feit dat ik het moet uitleggen zegt al voldoende.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:54 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Mijn nickname heeft met niveau te maken? leg uit!
okquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het feit dat ik het moet uitleggen zegt al voldoende.
Je kunt er wel verontwaardigt over zijn maar voor Feyenorders vind ik het iets om trots op te zijn...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:49 schreef ThomasBerge het volgende:
Het zit wel diep, bij een groot deel
Ik ben bang van nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je kunt er wel verontwaardigt over zijn maar voor Feyenorders vind ik het iets om trots op te zijn...
Is Ajax bezig inmiddels met een nieuwe spits?
Menig LP'tje teveel tegen zijn kop kapot geslagen, wat een sulquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:56 schreef Robar het volgende:
Cart_man je begint op je avatar te lijken, hou eens op
ik ben ook bang van niet.. we moeten der maar weer eens een opleidenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je kunt er wel verontwaardigt over zijn maar voor Feyenorders vind ik het iets om trots op te zijn...
Is Ajax bezig inmiddels met een nieuwe spits?
Das goed nieuws voor FC Thun, maar minder voor het Nederlandse volk.quote:
En voor PSVquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:00 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Das goed nieuws voor FC Thun, maar minder voor het Nederlandse volk.
Ik vind ook wel dat Rosenberg een seizoen de tijd mag krijgen om zich te bewijzen, als ie er eerder staat is dat mooi meegenomen. En Charisteas is het gewoon niet vind ik, kan simpelweg te weinig voor een Ajax-spits.
Dan maar bouwen op Juve-resultaten in de Championsleague, overal met 1-0 winnen, ik vrees alleen dat de verdediging van Ajax ook niet de meest betrouwbare is.
Als ik dit zo teruglees, vrees ik voor een zwaar jaar voor Blind.
idd, en wat meneer hierboven zei, rosenberg moet je idd de tijd geven, net zoals zlaten en zijn voorgangers. die griekse harry word hem idd niet. tijd zal het lerenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:02 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En voor PSVdie verdediging kan binnenkort Braziliaans gaan praten of niet?
Dat is de voertaal inderdaad, Engels op twee en wat afvalligen, meestal bankzitters, beheersen de Nederlandse taal nog.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:02 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En voor PSVdie verdediging kan binnenkort Braziliaans gaan praten of niet?
Te vroeg om te zeggen! PSV heeft een zwakker middenveld/verdediging, de voorhoede is vooruitgegaan met Kone. Echter PSV heeft 2-2 gemaakt tegen Heracles.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:06 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat is de voertaal inderdaad, Engels op twee en wat afvalligen, meestal bankzitters, beheersen de Nederlandse taal nog.
Ik denk dat het een niet te stoppen proces is, dat er zoveel buitenlanders in de eredivisie spelen, dus wat mij betreft een taak voor de Fifa/Uefa of de EU om dit aan banden te leggen, anders hebben we over een paar jaar een Nederlandse variant van SK Beveren.
Ik acht PSV dit jaar toch sterker dan Ajax eigenlijk.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:11 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Bij Ajax draait momenteel niks lekker maar dat is een taak van Blind om dat aan het licht te brengen (wat ik overigens niet zie gebeuren, tenminste niet door Blind).
AZ vind ik wel titel favoriet, tenminste als Landzaat blijft!
quote:Te vroeg om te zeggen!
Ik doe normaal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:56 schreef Robar het volgende:
Cart_man je begint op je avatar te lijken, hou eens op
Kansloosquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik doe normaal.![]()
Nagenoeg elke ajacied (Houniet for instance) hier zit weken voor de klassieker rond te bazuinen dat de 'kakkerlakken' wel even worden afgeslacht. Ik beloof Houniet dat ik hem keihard uit zal lachen mocht het niet zo zijn, hetgeen gebeurd. Ik houd me aan mijn belofte en lach hem vandaag dus uit, ben ik gelijk een hersenloos persoon. Terwijl dat gesar de laatste weken van jullie snavels ook echt van een hoog niveau was .![]()
![]()
Maar ach, genoeg gelult, jullie maken je weer druk om niks..
ajax was beter, Feijenoord effectiever, wij gewonnen, jullie niet. Nana na nana.![]()
klopt, ik had ook verwacht, evenals alle ajacieden dat we zouden winnenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik doe normaal.![]()
Nagenoeg elke ajacied (Houniet for instance) hier zit weken voor de klassieker rond te bazuinen dat de 'kakkerlakken' wel even worden afgeslacht. Ik beloof Houniet dat ik hem keihard uit zal lachen mocht het niet zo zijn, hetgeen gebeurd. Ik houd me aan mijn belofte en lach hem vandaag dus uit, ben ik gelijk een hersenloos persoon. Terwijl dat gesar de laatste weken van jullie snavels ook echt van een hoog niveau was .![]()
![]()
ajax was beter, Feijenoord effectiever, wij gewonnen, jullie niet. Nana na nana.![]()
AZ kan niet tegen de druk van het presteren, dat zagen we vorig jaar ook al, op dit moment is de competitie nog frank en vrij en staat er weinig, op 3 punten na, op het spel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:11 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Te vroeg om te zeggen! PSV heeft een zwakker middenveld/verdediging, de voorhoede is vooruitgegaan met Kone. Echter PSV heeft 2-2 gemaakt tegen Heracles.
Feyenoord idemdito, na 2 goede wedstrijden zijn ze al kampioen, echter de waarheid is dat K2 een superduo is. De rest ben ik nog zo zeker niet van.
Bij Ajax draait momenteel niks lekker maar dat is een taak van Blind om dat aan het licht te brengen (wat ik overigens niet zie gebeuren, tenminste niet door Blind).
AZ vind ik wel titel favoriet, tenminste als Landzaat blijft!
Neem een LP en ros ermee op je kopquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben je door er zo op te reageren.![]()
als wij hadden gewonnen was het andersom geweestquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben je door er zo op te reageren.![]()
quote:Wat is de eerstvolgende match van Ajax?
Zo lang alles koek en ei is met de resultaten heb je aan Louis een goeie ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:15 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
AZ speelt sterk hoor! natuurlijk ook een goeie coach![]()
Hierin moet ik je idd gelijk geven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik doe normaal.![]()
![]()
Willem II - Ajax doorgaans goed voor het zelfvertrouwen van de Amsterdammers en Willem II draait ook dit seizoen verre van ideaal, maar een kat in het nauw kan rare sprongen maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:20 schreef Houniet het volgende:
De eerstvolgende wedstrijd is Willem II - Ajax. Deze wedstrijd wordt op zaterdag 10 september om 19:30 uur gespeeld.
[..]
Als we hiervan verliezen, krijgt Blind het zwaar te verduren door het merendeel van de supporters denk ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:47 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Willem II - Ajax doorgaans goed voor het zelfvertrouwen van de Amsterdammers en Willem II draait ook dit seizoen verre van ideaal, maar een kat in het nauw kan rare sprongen maken natuurlijk.
Ja 3 op 9 is natuurlijk altijd slecht voor een titelkandidaat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Als we hiervan verliezen, krijgt Blind het zwaar te verduren door het merendeel van de supporters denk ik
idd, mij ook. we zullen het moeten afwachten hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:50 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ja 3 op 9 is natuurlijk altijd slecht voor een titelkandidaat.
Ik had eigenlijk verwacht dat Blind het team al wat meer in balans had gebracht, het viel me wat tegen zondag.
Ik doelde eigenlijk op infantiele en mijn IQ ondermijnende opmerkingen zoals: "nana na nana" en "hahahahahahahahahahahahahahahahahaha"quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik doe normaal.![]()
![]()
idd, ik denk ook dat we f-nerd wat onderschat hebben. laten we dit nu zeker niet tegen willumtwee doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:20 schreef Robar het volgende:
Willem II mist trouwens ook nog een flink aantal basisspelers volgens mij.
Maar wat Elgigante zegt, een kat in het nauw . . . . . .
Daar zit een slotje opquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:17 schreef devv05 het volgende:
doe maar in het Ajax - fnoord topic ofzo. Dit is hetAjax
topic
Als de selectie van Ajax + stafleden dit Feyenoord met een K2 in bloedvorm (en je eigen achterhoede in gedachten hebbend) hebben onderschat is het nog erger met Ajax gesteld dan ik dacht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd, ik denk ook dat we f-nerd wat onderschat hebben. laten we dit nu zeker niet tegen willumtwee doen![]()
dat dacht ik ook tegen feyenoordquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:24 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als de selectie van Ajax + stafleden dit Feyenoord met een K2 in bloedvorm (en je eigen achterhoede in gedachten hebbend) hebben onderschat is het nog erger met Ajax gesteld dan ik dacht.
Als er met inzet en verstand gevoetbald wordt tegen Willem II kan er vrijwel niets misgaan denk ik.
ai, daar verliezen we een groot (nou ja, iig oud) fan mee...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:34 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
Hoogeveen, 30 augustus 2005
De oudste Ajax-fan, Hendrikje van Andel, is vanmorgen vroeg op 115-jarige leeftijd in haar slaap overleden. Mevrouw Van Andel was tevens 's werelds oudste.
Mevrouw Van Andel volgde de laatste jaren de wedstrijden van haar club niet zelf meer via televisie of radio, maar liet zich door haar medebewoners op de hoogte stellen van de prestaties van de Amsterdammers, want ondanks haar leeftijd bleef ze een trouwe fan. Zelfs als Ajax in de onderste regionen op de ranglijst van de competitie zou verkeren, dan nog bleef ze 'haar' Ajax trouw, zo liet ze tijdens haar 115de verjaardag op 30 juni weten.
Ajax wenst de familie sterkte met het verlies.
da's oud nieuwsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:38 schreef Houniet het volgende:
Anthony Obodai naar Sparta Rotterdam
ja idd, las hetquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
da's oud nieuwstis de grote speler waar sparta al de hele zomer op wachtte
Dat jij een wedstrijd(die jullie ook nog eens na 4 jaar pas weer eens winnen!) als uitgangspunt neemt zegt meer over hoe jij denkt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:42 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]Als wij slecht zijn, wat voor prutsers lopen er bij jullie rond dan
Een foto om dit heugelijke nieuws te vierenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:38 schreef Houniet het volgende:
Anthony Obodai naar Sparta Rotterdam
het is dat hij lacht, ander zie je hem niet eensquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:00 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Een foto om dit heugelijke nieuws te vieren
[afbeelding]
iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het is dat hij lacht, ander zie je hem niet eens
ok, dat valt wel mee danquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:26 schreef Houniet het volgende:
5 werkdagen zal je wel moeten aanhouden
vi 't wereldje niveau grapquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:33 schreef Bananenman het volgende:
Obodoei!
Eerder 5 weken dan 5 dagenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:26 schreef Houniet het volgende:
5 werkdagen zal je wel moeten aanhouden
meen je nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:40 schreef Nashje het volgende:
Wat een reactie met "Daarmee zouden we zelfs de CL kunnen winnen." al niet voor ophef kan zorgen bij onze concurrenten. Achja ik heb toch m'n doel weer bereikt, hap hap.
"Galásek neemt besluit in winterstop, ook Feyenoord geïnteresseerd."![]()
![]()
???quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:44 schreef superjoden het volgende:
weet iemand hier wat meer over... als je op ticketbox kijkt zie je het volgende:
Test Ajax - AC milan
Voetbal - Champions League (Voetbal)
Datum evenement: 01-10-2005 12:00
leek me al vaag , want op 2 oktober is het Sparta - Ajaxquote:
Nee klopt, zit er niet echt vaak op meer. Hools ben ik ook al hele tijd niet geweest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:47 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Weet niet, niet meer gesproken sinds zondag
Jou ook een tijd niet gezien op Fok trouwens!
Ja klopt, er is een soort opruiming geweest waarmee iedereen van andere club (voor zover dat te merken was aan de nickname) is gebannedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee klopt, zit er niet echt vaak op meer. Hools ben ik ook al hele tijd niet geweest.
Ik ben trouwens gebanned op 410 forum, terwijl ik er nooit postte![]()
BTW, jij was toch niet in Almere eh?![]()
![]()
Owkee, nja dan kom ik er wel via een andere route op.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja klopt, er is een soort opruiming geweest waarmee iedereen van andere club (voor zover dat te merken was aan de nickname) is gebanned![]()
En nee ik was niet in Almere, hoop bekenden wel. Slechte verhalen over gehoord
ik heb het gelezen ja, goed voor zequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:11 schreef Radegast het volgende:
Straftraining voor Jong Ajax. Allemaal, dus ook de eerste alftalspelers die er gisteren bij waren.
Goed zo![]()
Er staat toch testquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:44 schreef superjoden het volgende:
weet iemand hier wat meer over... als je op ticketbox kijkt zie je het volgende:
Test Ajax - AC milan
Voetbal - Champions League (Voetbal)
Datum evenement: 01-10-2005 12:00
markus heet ook maar een erg korte zomer gehad dus wat rust zou geen kwaad kunnen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:48 schreef Radegast het volgende:
Ik zou sowieso Charisteas altijd de voorkeur geven boven Rosenberg, Rosenberg moet rustig gebracht worden anders wordt hij een tweede Sonck.
Net alsof de mate waarin iemand gebracht wordt bepalend is voor diens succes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:48 schreef Radegast het volgende:
Ik zou sowieso Charisteas altijd de voorkeur geven boven Rosenberg, Rosenberg moet rustig gebracht worden anders wordt hij een tweede Sonck.
Kom op zeg, we hebben 2 CL-voorronde wedstrijden gespeeld en 2 in de competitie. Daarvan heeft Rosenberg in 2 wedstrijden gescoord en in 2 niet. Wat is eigenlijk het probleem?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:48 schreef Radegast het volgende:
Dat ben ik met je eens. Als Rosenberg scoort in de 13e minuut dan MOET Feyenoord komen en dan krijgt Ajax veel meer ruimte om te voetballen. Dan speel je dus een hele andere wedstrijd en hadden we wellicht gewonnen. Maar dat is nou eenmaal niet gebeurd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:12 schreef Radegast het volgende:
Ach, als sommigen Charisteas al na vier wedstrijden afschrijven, mag ik dan misschien m'n twijfels hebben over Rosenberg? Die kans tegen Feyenoord mag hij gewoon nooit missen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |