meen je nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:40 schreef Nashje het volgende:
Wat een reactie met "Daarmee zouden we zelfs de CL kunnen winnen." al niet voor ophef kan zorgen bij onze concurrenten. Achja ik heb toch m'n doel weer bereikt, hap hap.
"Galįsek neemt besluit in winterstop, ook Feyenoord geļnteresseerd."![]()
![]()
???quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:44 schreef superjoden het volgende:
weet iemand hier wat meer over... als je op ticketbox kijkt zie je het volgende:
Test Ajax - AC milan
Voetbal - Champions League (Voetbal)
Datum evenement: 01-10-2005 12:00
leek me al vaag , want op 2 oktober is het Sparta - Ajaxquote:
Nee klopt, zit er niet echt vaak op meer. Hools ben ik ook al hele tijd niet geweest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:47 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Weet niet, niet meer gesproken sinds zondag
Jou ook een tijd niet gezien op Fok trouwens!
Ja klopt, er is een soort opruiming geweest waarmee iedereen van andere club (voor zover dat te merken was aan de nickname) is gebannedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee klopt, zit er niet echt vaak op meer. Hools ben ik ook al hele tijd niet geweest.
Ik ben trouwens gebanned op 410 forum, terwijl ik er nooit postte![]()
BTW, jij was toch niet in Almere eh?![]()
![]()
Owkee, nja dan kom ik er wel via een andere route op.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja klopt, er is een soort opruiming geweest waarmee iedereen van andere club (voor zover dat te merken was aan de nickname) is gebanned![]()
En nee ik was niet in Almere, hoop bekenden wel. Slechte verhalen over gehoord
ik heb het gelezen ja, goed voor zequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:11 schreef Radegast het volgende:
Straftraining voor Jong Ajax. Allemaal, dus ook de eerste alftalspelers die er gisteren bij waren.
Goed zo![]()
Er staat toch testquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:44 schreef superjoden het volgende:
weet iemand hier wat meer over... als je op ticketbox kijkt zie je het volgende:
Test Ajax - AC milan
Voetbal - Champions League (Voetbal)
Datum evenement: 01-10-2005 12:00
markus heet ook maar een erg korte zomer gehad dus wat rust zou geen kwaad kunnen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:48 schreef Radegast het volgende:
Ik zou sowieso Charisteas altijd de voorkeur geven boven Rosenberg, Rosenberg moet rustig gebracht worden anders wordt hij een tweede Sonck.
Net alsof de mate waarin iemand gebracht wordt bepalend is voor diens succes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:48 schreef Radegast het volgende:
Ik zou sowieso Charisteas altijd de voorkeur geven boven Rosenberg, Rosenberg moet rustig gebracht worden anders wordt hij een tweede Sonck.
Kom op zeg, we hebben 2 CL-voorronde wedstrijden gespeeld en 2 in de competitie. Daarvan heeft Rosenberg in 2 wedstrijden gescoord en in 2 niet. Wat is eigenlijk het probleem?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:48 schreef Radegast het volgende:
Dat ben ik met je eens. Als Rosenberg scoort in de 13e minuut dan MOET Feyenoord komen en dan krijgt Ajax veel meer ruimte om te voetballen. Dan speel je dus een hele andere wedstrijd en hadden we wellicht gewonnen. Maar dat is nou eenmaal niet gebeurd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:12 schreef Radegast het volgende:
Ach, als sommigen Charisteas al na vier wedstrijden afschrijven, mag ik dan misschien m'n twijfels hebben over Rosenberg? Die kans tegen Feyenoord mag hij gewoon nooit missen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |