idd, ik denk ook dat we f-nerd wat onderschat hebben. laten we dit nu zeker niet tegen willumtwee doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:20 schreef Robar het volgende:
Willem II mist trouwens ook nog een flink aantal basisspelers volgens mij.
Maar wat Elgigante zegt, een kat in het nauw . . . . . .
Daar zit een slotje opquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:17 schreef devv05 het volgende:
doe maar in het Ajax - fnoord topic ofzo. Dit is hetAjax
topic
Als de selectie van Ajax + stafleden dit Feyenoord met een K2 in bloedvorm (en je eigen achterhoede in gedachten hebbend) hebben onderschat is het nog erger met Ajax gesteld dan ik dacht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd, ik denk ook dat we f-nerd wat onderschat hebben. laten we dit nu zeker niet tegen willumtwee doen![]()
dat dacht ik ook tegen feyenoordquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:24 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als de selectie van Ajax + stafleden dit Feyenoord met een K2 in bloedvorm (en je eigen achterhoede in gedachten hebbend) hebben onderschat is het nog erger met Ajax gesteld dan ik dacht.
Als er met inzet en verstand gevoetbald wordt tegen Willem II kan er vrijwel niets misgaan denk ik.
ai, daar verliezen we een groot (nou ja, iig oud) fan mee...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:34 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
Hoogeveen, 30 augustus 2005
De oudste Ajax-fan, Hendrikje van Andel, is vanmorgen vroeg op 115-jarige leeftijd in haar slaap overleden. Mevrouw Van Andel was tevens 's werelds oudste.
Mevrouw Van Andel volgde de laatste jaren de wedstrijden van haar club niet zelf meer via televisie of radio, maar liet zich door haar medebewoners op de hoogte stellen van de prestaties van de Amsterdammers, want ondanks haar leeftijd bleef ze een trouwe fan. Zelfs als Ajax in de onderste regionen op de ranglijst van de competitie zou verkeren, dan nog bleef ze 'haar' Ajax trouw, zo liet ze tijdens haar 115de verjaardag op 30 juni weten.
Ajax wenst de familie sterkte met het verlies.
da's oud nieuwsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:38 schreef Houniet het volgende:
Anthony Obodai naar Sparta Rotterdam
ja idd, las hetquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
da's oud nieuwstis de grote speler waar sparta al de hele zomer op wachtte
Dat jij een wedstrijd(die jullie ook nog eens na 4 jaar pas weer eens winnen!) als uitgangspunt neemt zegt meer over hoe jij denkt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:42 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]Als wij slecht zijn, wat voor prutsers lopen er bij jullie rond dan
Een foto om dit heugelijke nieuws te vierenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:38 schreef Houniet het volgende:
Anthony Obodai naar Sparta Rotterdam
het is dat hij lacht, ander zie je hem niet eensquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:00 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Een foto om dit heugelijke nieuws te vieren
[afbeelding]
iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het is dat hij lacht, ander zie je hem niet eens
ok, dat valt wel mee danquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:26 schreef Houniet het volgende:
5 werkdagen zal je wel moeten aanhouden
vi 't wereldje niveau grapquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:33 schreef Bananenman het volgende:
Obodoei!
Eerder 5 weken dan 5 dagenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:26 schreef Houniet het volgende:
5 werkdagen zal je wel moeten aanhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |