Verbaast het nog iemand dan? Ajax loopt al tijden te kloten met zowel aankopen als verkopen. En blijkbaar is een beetje normaal met mensen omgaan ook al teveel gevraagd.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jullie zijn veel te slecht om 1e te worden, dan denk ik nog eerder AZ.
Het lijkt echt wel of ze het expres doen om gewoon de club kapot te maken. Of ze moeten echt het inzicht van een peuter hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verbaast het nog iemand dan? Ajax loopt al tijden te kloten met zowel aankopen als verkopen. En blijkbaar is een beetje normaal met mensen omgaan ook al teveel gevraagd.
Ze verkloten het heel vaak zelf gewoon hoor. Nou zeg ik niet dat Shota DE spits voor Ajax zou zijn, dat moet dan ook altijd maar blijken. Maar goed, dat geldt dus voor elke speler.
Tijd voor een behoorlijke schoonmaakactie bij de top van Ajax....
Ajax vond ik niet goed spelen, Feyenoord ook niet!quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Kritiek genoeg te lezen in dit topic hoor, dat jij je beperkt tot bepaalde reacties zegt meer over jou. Gewoon ff zoeken waar je op kan reageren. Ik heb nieuws voor je, Ajax was beter, Feyenoord pakt de punten. Wie heeft het dan het beste gedaan: Feyenoord, wie heeft het beste gespeeld: Ajax. Sim-pel!
idd, nog wel. ben benieuwd hoelang ze dit keer volhoudenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:31 schreef M.A.R.S. het volgende:
[..]
Louis heeft Co's erfenis waardig behandeld.
idd, hopelijk doet hij het niet zo verknoeien als Koeman gedaan heeftquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd, nog wel. ben benieuwd hoelang ze dit keer volhouden
iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:34 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
idd, hopelijk doet hij het niet zo verknoeien als Koeman gedaan heeft![]()
Hoi, moest je nog uitlachen naar aanleiding van wat uitspraken vorige week.quote:
Deze reactie zegt genoeg over het niveau van een Feyenoord supporterquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoi, moest je nog uitlachen naar aanleiding van wat uitspraken vorige week.
Komt ie dan hč: Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, sukkel.
Voldoende gelachen, auf wiedersehen!![]()
Cart_man, gedraag je . . . .quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoi, moest je nog uitlachen naar aanleiding van wat uitspraken vorige week.
Komt ie dan hč: Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, sukkel.
Voldoende gelachen, auf wiedersehen!![]()
Nee, je nickname getuigt van niveau, stumper. Of MoEt Ik Op DeZe mAniEr TypEn, zOdAt jE Me BeTeR bEgRiJPT.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Deze reactie zegt genoeg over het niveau van een Feyenoord supporter
Och die gast gaat me op de wekker, discussie voeren doet die niet alleen een beetje afzeiken!quote:
Mijn nickname heeft met niveau te maken? leg uit!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, je nickname getuigt van niveau, stumper. Of MoEt Ik Op DeZe mAniEr TypEn, zOdAt jE Me BeTeR bEgRiJPT.
Het feit dat ik het moet uitleggen zegt al voldoende.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:54 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Mijn nickname heeft met niveau te maken? leg uit!
okquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het feit dat ik het moet uitleggen zegt al voldoende.
Je kunt er wel verontwaardigt over zijn maar voor Feyenorders vind ik het iets om trots op te zijn...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:49 schreef ThomasBerge het volgende:
Het zit wel diep, bij een groot deel
Ik ben bang van nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je kunt er wel verontwaardigt over zijn maar voor Feyenorders vind ik het iets om trots op te zijn...
Is Ajax bezig inmiddels met een nieuwe spits?
Menig LP'tje teveel tegen zijn kop kapot geslagen, wat een sulquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:56 schreef Robar het volgende:
Cart_man je begint op je avatar te lijken, hou eens op
ik ben ook bang van niet.. we moeten der maar weer eens een opleidenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je kunt er wel verontwaardigt over zijn maar voor Feyenorders vind ik het iets om trots op te zijn...
Is Ajax bezig inmiddels met een nieuwe spits?
Das goed nieuws voor FC Thun, maar minder voor het Nederlandse volk.quote:
En voor PSVquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:00 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Das goed nieuws voor FC Thun, maar minder voor het Nederlandse volk.
Ik vind ook wel dat Rosenberg een seizoen de tijd mag krijgen om zich te bewijzen, als ie er eerder staat is dat mooi meegenomen. En Charisteas is het gewoon niet vind ik, kan simpelweg te weinig voor een Ajax-spits.
Dan maar bouwen op Juve-resultaten in de Championsleague, overal met 1-0 winnen, ik vrees alleen dat de verdediging van Ajax ook niet de meest betrouwbare is.
Als ik dit zo teruglees, vrees ik voor een zwaar jaar voor Blind.
idd, en wat meneer hierboven zei, rosenberg moet je idd de tijd geven, net zoals zlaten en zijn voorgangers. die griekse harry word hem idd niet. tijd zal het lerenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:02 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En voor PSVdie verdediging kan binnenkort Braziliaans gaan praten of niet?
Dat is de voertaal inderdaad, Engels op twee en wat afvalligen, meestal bankzitters, beheersen de Nederlandse taal nog.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:02 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En voor PSVdie verdediging kan binnenkort Braziliaans gaan praten of niet?
Te vroeg om te zeggen! PSV heeft een zwakker middenveld/verdediging, de voorhoede is vooruitgegaan met Kone. Echter PSV heeft 2-2 gemaakt tegen Heracles.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:06 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat is de voertaal inderdaad, Engels op twee en wat afvalligen, meestal bankzitters, beheersen de Nederlandse taal nog.
Ik denk dat het een niet te stoppen proces is, dat er zoveel buitenlanders in de eredivisie spelen, dus wat mij betreft een taak voor de Fifa/Uefa of de EU om dit aan banden te leggen, anders hebben we over een paar jaar een Nederlandse variant van SK Beveren.
Ik acht PSV dit jaar toch sterker dan Ajax eigenlijk.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:11 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Bij Ajax draait momenteel niks lekker maar dat is een taak van Blind om dat aan het licht te brengen (wat ik overigens niet zie gebeuren, tenminste niet door Blind).
AZ vind ik wel titel favoriet, tenminste als Landzaat blijft!
quote:Te vroeg om te zeggen!
Ik doe normaal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:56 schreef Robar het volgende:
Cart_man je begint op je avatar te lijken, hou eens op
Kansloosquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik doe normaal.![]()
Nagenoeg elke ajacied (Houniet for instance) hier zit weken voor de klassieker rond te bazuinen dat de 'kakkerlakken' wel even worden afgeslacht. Ik beloof Houniet dat ik hem keihard uit zal lachen mocht het niet zo zijn, hetgeen gebeurd. Ik houd me aan mijn belofte en lach hem vandaag dus uit, ben ik gelijk een hersenloos persoon. Terwijl dat gesar de laatste weken van jullie snavels ook echt van een hoog niveau was .![]()
![]()
Maar ach, genoeg gelult, jullie maken je weer druk om niks..
ajax was beter, Feijenoord effectiever, wij gewonnen, jullie niet. Nana na nana.![]()
klopt, ik had ook verwacht, evenals alle ajacieden dat we zouden winnenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik doe normaal.![]()
Nagenoeg elke ajacied (Houniet for instance) hier zit weken voor de klassieker rond te bazuinen dat de 'kakkerlakken' wel even worden afgeslacht. Ik beloof Houniet dat ik hem keihard uit zal lachen mocht het niet zo zijn, hetgeen gebeurd. Ik houd me aan mijn belofte en lach hem vandaag dus uit, ben ik gelijk een hersenloos persoon. Terwijl dat gesar de laatste weken van jullie snavels ook echt van een hoog niveau was .![]()
![]()
ajax was beter, Feijenoord effectiever, wij gewonnen, jullie niet. Nana na nana.![]()
AZ kan niet tegen de druk van het presteren, dat zagen we vorig jaar ook al, op dit moment is de competitie nog frank en vrij en staat er weinig, op 3 punten na, op het spel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:11 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Te vroeg om te zeggen! PSV heeft een zwakker middenveld/verdediging, de voorhoede is vooruitgegaan met Kone. Echter PSV heeft 2-2 gemaakt tegen Heracles.
Feyenoord idemdito, na 2 goede wedstrijden zijn ze al kampioen, echter de waarheid is dat K2 een superduo is. De rest ben ik nog zo zeker niet van.
Bij Ajax draait momenteel niks lekker maar dat is een taak van Blind om dat aan het licht te brengen (wat ik overigens niet zie gebeuren, tenminste niet door Blind).
AZ vind ik wel titel favoriet, tenminste als Landzaat blijft!
Neem een LP en ros ermee op je kopquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben je door er zo op te reageren.![]()
als wij hadden gewonnen was het andersom geweestquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben je door er zo op te reageren.![]()
quote:Wat is de eerstvolgende match van Ajax?
Zo lang alles koek en ei is met de resultaten heb je aan Louis een goeie ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:15 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
AZ speelt sterk hoor! natuurlijk ook een goeie coach![]()
Hierin moet ik je idd gelijk geven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik doe normaal.![]()
![]()
Willem II - Ajax doorgaans goed voor het zelfvertrouwen van de Amsterdammers en Willem II draait ook dit seizoen verre van ideaal, maar een kat in het nauw kan rare sprongen maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:20 schreef Houniet het volgende:
De eerstvolgende wedstrijd is Willem II - Ajax. Deze wedstrijd wordt op zaterdag 10 september om 19:30 uur gespeeld.
[..]
Als we hiervan verliezen, krijgt Blind het zwaar te verduren door het merendeel van de supporters denk ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:47 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Willem II - Ajax doorgaans goed voor het zelfvertrouwen van de Amsterdammers en Willem II draait ook dit seizoen verre van ideaal, maar een kat in het nauw kan rare sprongen maken natuurlijk.
Ja 3 op 9 is natuurlijk altijd slecht voor een titelkandidaat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Als we hiervan verliezen, krijgt Blind het zwaar te verduren door het merendeel van de supporters denk ik
idd, mij ook. we zullen het moeten afwachten hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:50 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ja 3 op 9 is natuurlijk altijd slecht voor een titelkandidaat.
Ik had eigenlijk verwacht dat Blind het team al wat meer in balans had gebracht, het viel me wat tegen zondag.
Ik doelde eigenlijk op infantiele en mijn IQ ondermijnende opmerkingen zoals: "nana na nana" en "hahahahahahahahahahahahahahahahahaha"quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik doe normaal.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |