abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30077608
quote:
29/8/2005 - Jong Ajax krijgt pak slaag van Vitesse
(Gepost door RvN)

Jong Ajax heeft vanavond een pak slaag gekregen van Jong Vitesse. In Arnhem won Vitesse maar liefst met 7-1 van een Ajax-onwaardig tweede elftal. Bij rust was het al 3-0. Bij de Amsterdammers deden Anastasiou, Rosales en Lindenbergh mee. Ajax coach Van den Brom was zo boos dat hij na afloop niets wilde zeggen en pas morgen op de training de spelers duidelijk zal maken wat hij vond van de wanprestatie van zijn spelers. Voor Ajax scoorde alleen Aborah uit een penalty. De oud-Ajacieden benson (4x) en Esajas (1) en Rojer en Prijor waren de doelpuntenmakers voor Vitesse. Boakije kreeg rood bij een 3-1 stand. Esajas liet na afloop weten dat hij er geen enkele moeite mee had zijn oude ploeg zo te vernederen na de manier waarop hij bij Ajax is vertrokken.
Au
  maandag 29 augustus 2005 @ 21:43:32 #162
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_30077967
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:20 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

natuurlijk maakt dat een wereld van verschil, als je 4-4-2 speelt met Babel en Rosenberg voorin, dan zal Babel ws. beter spelen dan nu omdat het simpelweg een spits is en geen linksbuiten, ook Rosenberg zal beter spelen want hij is 4-4-2 gewend. ook zal je geen middenvelder meer nutteloos op de flanken hoeven te zetten maar kunnen die gewoon op hun eigen positie spelen, waar ze ws. ook weer beter zullen spelen.
Het maakt wel het nodige uit, maar geen slok op een borrel. Rosenberg zal echt niet ineens de sterren van de hemel spelen in een ander systeem, hoogstens minder slecht...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_30078761
7-1
pi_30079560
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 21:13 schreef keijz het volgende:
Ik snap niet zo waarom ze Arveladze niet gehaald hebben
Misschien waren ze bang dat hij net als Litmanen niet zo vaak zou kunnen spelen ofzo.
Hoe dan ook een zinloze discussie, Shota speelt voor AZ en niet voor Ajax. Ajax heeft Rosenberg en of we daar nou blij mee zijn of niet, we zullen het met hem moeten doen dit seizoen.
Laten we nou niet na 2 competitiewedstrijden gaan afgeven op die gast, geef hem even de tijd, uiteindelijk zal hij de man zijn die ons de 30ste schaal gaat geven namelijk
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:24:00 #165
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30079616
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 21:16 schreef Nashje het volgende:
Omdat Rosenberg beter is.

Steek; Trabelsi, Heitinga, Grygera, Juanfran; Pienaar, Maduro, Sneijder/De Jong, Maxwell; Rosenberg, Babel en alles komt goed.

Daarmee zouden we zelfs de CL kunnen winnen.
Vooral verder blijven dromen.
A.M.A.B
pi_30082280
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:49 schreef HeatWave het volgende:
De tijd krijgt ie ook wel gewoon. Ik vond hem gisteren gewoon buitengewoon slecht spelen. En niet alleen zijn kansen verprutsen, maar duels wint ie niet, zelf assists geven ook niet....

Zoals ik al zei, misschien komt het nog, maar je ziet toch gewoon aan hem dat hij nu niet goed speelt? Een echte spits heeft balgevoel, en dat straalt er bij hem nog niet vanaf...
Hij verstopt zich ook te veel vind ik. Als spits moet je constant in beweging zijn en dreiging hebben naar het doel toe. Zo maak je het veld ook groter voor de middenvelders en ontstaan er gaten tussen de spits en het middenveld waar andere spelers van Ajax in kunnen duiken. Dat zie je totaal niet gebeuren bij Ajax. Sloom tempo niet lopen op de bal die 2 zetten verder gaat komen enz enz. Dan weer wordt de breedte gezocht ipv de diepte en kan je weer opnieuw beginnen met een aanval. Centrale man die niet mee doet een back die niet weet wat hij moet doen en er maar staat om te reageren op wat de tegenstander gaat doen. initiatiefloos gewoon.

Anyway we worden wel kampioen
pi_30084176
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:34 schreef Chadi het volgende:

Anyway we worden wel kampioen
Ja natuurlijk, al is het alleen maar omdat ik anders echt niet zou weten wie het dan wel zou worden
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_30085554
Als AZ zo blijft voetballen als nu en niet teveel Europese verplichtingen heeft aan het einde, en de spitsen van Ajax zo bezig blijven, dan eindigen jullie gewoon onder AZ hoor. En als Feyenoord zo effectief blijft voetballen, staan die ook boven Ajax aan het einde van het seizoen. Maar goed, het seizoen is nog jong en er kan nog van alles veranderen.
pi_30085571
quote:

Kom nou toch
pi_30085597
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 01:24 schreef feyenoord-dude het volgende:
Als AZ zo blijft voetballen als nu en niet teveel Europese verplichtingen heeft aan het einde, en de spitsen van Ajax zo bezig blijven, dan eindigen jullie gewoon onder AZ hoor.
Ja, dat dacht iedereen vorig seizoen ook. En het seizoen daarvoor. AZ zakt op het einde gewoon in, onafhankelijk van of ze dan nog Europees voetbal spelen. Zal ook dit seizoen weer zo zijn.
pi_30085700
Er dachten vorig seizoen weinig mensen dat AZ boven Ajax zou eindigen hoor, maar dit jaar zou het me niet eens verbazen. Als AZ vorig jaar niet zo ver was gekomen in de UEFA Cup speelden jullie nou geen Champions League, daar ben ik van overtuigd. Het lijkt niet echt tot veel Ajacieden door te dringen hoe ernstig het bij jullie is voorin.
Maar ja misschien gaat Rosenberg in de loop van het seizoen opeens scoren of haalt Ajax in de winterstop een topspits. Maar ik durf er best geld op te zetten dat Blinds positie aan het wankelen is tegen de kerst.
pi_30085735
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 01:27 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Ja, dat dacht iedereen vorig seizoen ook. En het seizoen daarvoor. AZ zakt op het einde gewoon in, onafhankelijk van of ze dan nog Europees voetbal spelen. Zal ook dit seizoen weer zo zijn.
Ik weet het nog zonet niet, AZ is er in de breedte veel sterker op geworden.
That's all folks!
pi_30085769
Maar Ajax' voordeel is dat Ajax goed wedstrijden tegen subtoppers en middenmotors met 1-0 of 2-0 kan winnen waar PSV en Feyenoord nog wel enkele keren de boot ingaan denk ik.
pi_30085804
Wij winnen gewoon 2 keer van PSV, als we dat vorig seizoen ook hadden gedaan waren we kampioen. Sim-pel.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_30085831
Jullie 2e, wij 1e ok?
pi_30085838
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 01:34 schreef feyenoord-dude het volgende:
Er dachten vorig seizoen weinig mensen dat AZ boven Ajax zou eindigen hoor, maar dit jaar zou het me niet eens verbazen. Als AZ vorig jaar niet zo ver was gekomen in de UEFA Cup speelden jullie nou geen Champions League, daar ben ik van overtuigd. Het lijkt niet echt tot veel Ajacieden door te dringen hoe ernstig het bij jullie is voorin.
Maar ja misschien gaat Rosenberg in de loop van het seizoen opeens scoren of haalt Ajax in de winterstop een topspits. Maar ik durf er best geld op te zetten dat Blinds positie aan het wankelen is tegen de kerst.
Je kan gelijk hebbem, behalve met dat laatste, want zelfs de grootste mongool zal dan doorhebben dat het echt niet aan de trainer ligt maar dat er gewoon een gebrek aan kwaliteit is bij de spelers, klaar. Blind is gewoon ok.
pi_30085995
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 01:48 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Je kan gelijk hebbem, behalve met dat laatste, want zelfs de grootste mongool zal dan doorhebben dat het echt niet aan de trainer ligt maar dat er gewoon een gebrek aan kwaliteit is bij de spelers, klaar. Blind is gewoon ok.
Onzin, Blind stelt de verkeerde spelers op en gebruikt anderen verkeerd. Geen wonder dat ze dan niet uit de verf komen. Kwalitatief gezien staat Ajax ver boven de rest.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_30086042
Dat roepen jullie al 4 jaar
pi_30086074
Ajax is momenteel niet beter dan Feyenoord, AZ of PSV. Maar zeker ook niet slechter.
Daarom kan dit wel eens een heel spannende competitie worden.

Overigens verwacht ik wel dat Ajax kampioen wordt, en laatste zestien in de CL moet ook gewoon kunnen,zeker met zo'n ongelofelijk gunstige loting.
pi_30086675
quote:
Omdat Rosenberg beter is.

Steek; Trabelsi, Heitinga, Grygera, Juanfran; Pienaar, Maduro, Sneijder/De Jong, Maxwell; Rosenberg, Babel en alles komt goed.

pi_30087028
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 01:47 schreef feyenoord-dude het volgende:
Jullie 2e, wij 1e ok?
Jullie zijn veel te slecht om 1e te worden, dan denk ik nog eerder AZ.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_30087912
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 01:47 schreef feyenoord-dude het volgende:
Jullie 2e, wij 1e ok?
Haha, jullie kakkerlakken mogen blij zijn met een 3e plek.
pi_30087941
Het Ajax-Topic wordt steeds vaker bezocht door de kakkerlakken, speur ik hier een beetje afgunst?
pi_30087986
409 fucking twintig euro duurder dan 410 90 euro sjeezzzz echt genaai dit
pi_30088042
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 01:48 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Het is niet eens een gebrek aan kwaliteit, meer een gebrek aan mentaliteit.
Kwalitiet is er echt wel, geen twijfel over mogelijk
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 09:33:40 #186
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30088171
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:21 schreef DaYwALKuR het volgende:
Het Ajax-Topic wordt steeds vaker bezocht door de kakkerlakken, speur ik hier een beetje afgunst?
Helemaal ja.
A.M.A.B
pi_30088183
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:33 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Helemaal ja.
Wanneer gaan jullie voor de CL ?
pi_30088537
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:34 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Wanneer gaan jullie voor de CL ?
Hap eens niet zo, maak je liever druk om die woekerprijzen
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 09:57:43 #189
53267 TC03
pi_30088628
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:21 schreef DaYwALKuR het volgende:
Gebaseerd op wat? Op jullie mooie TIFO zeker
pi_30088673
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:53 schreef devv05 het volgende:

[..]

Hap eens niet zo, maak je liever druk om die woekerprijzen
Om Rosenberg maak ik me niet druk, eerder om de aanvoer/verdediging!

- Flank spelers hebben we niet (Dus voorzetten van de flanken komen niet meer aan).
- Verdediging is erg traag (met SQD en Grygera).
- Een mooie pass vanaf het middenveld is ook lang geleden, dus Pienaar achter de spitsen of rechtshalf.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:03:05 #191
53267 TC03
pi_30088729
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:59 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt devv05 iets heel anders.
pi_30088742
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:03 schreef TC03 het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt devv05 iets heel anders.
Ja ok weet ik, maar dit wou ik ff kwijt

Wanneer staat Basto weer in de basis?
pi_30089321
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:59 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

- Flank spelers hebben we niet (Dus voorzetten van de flanken komen niet meer aan).
- Verdediging is erg traag (met SQD en Grygera).
- Een mooie pass vanaf het middenveld is ook lang geleden, dus Pienaar achter de spitsen of rechtshalf.
SQD mag eruit wat mij betreft, kan Maduro (of Galasek) op 4 gaan spelen. Pienaar op tien. Verder i.d.d. een echte linksbuiten opstellen, Rosales vast op rechts.
Babel wat mij betreft in de spits, die is het meest effectief gebleken van de drie en beschikt ook over het meeste overzicht denk ik.
Harry mag nog steeds vertrekken, dus Rosenberg als 2e spits ... kan ie mooi een jaartje wennen.
pi_30089339
Ik zou nu ook voor 4-4-2 kiezen, met Charisteas/Anastasiou en Rosenberg in de spits.

Charisteas/Anastasiou zou dan het aanspeelpunt moeten zijn, die kan kaatsen, en Rosenberg naar de goal kan wegsturen.

Escudé begint bij mij ook steeds meer krediet te verspelen, ik vind hem een onzekere en onstabiele schakel in de defensie. Een eventuele wissel met Heitinga zou een mogelijkheid zijn.

Gezien het feit dat Vlaar een nieuw contract weigert bij AZ, lijkt het mij een verstandige zet deze jongen naar Ajax te halen. Met het oog op de toekomst, en op dit moment heb ik meer vertrouwen in hem, dan in onze Franse vriend.
pi_30090378
Nog even een verlaat hartgrondig KUT.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:09:31 #196
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30090400
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:08 schreef zjroentje het volgende:
Nog even een verlaat hartgrondig KUT.
A.M.A.B
pi_30090480
R.I.P onze oudste Ajacied
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_30090524
quote:
'Arveladze wilde graag naar Ajax'

Rob Cohen heeft in het AT5-programma FC Godenzonen zijn verbazing uitgesproken over het beleid van Ajax. Volgens de schoonvader van Ronald de Boer hadden de Amsterdammers deze zomer de mogelijkheid om Shota Arveladze te contracteren, maar zagen zij uiteindelijk van een overgang af. De 32-jarige oud-Ajacied tekende vervolgens een contract bij AZ, waarvoor hij al vier keer trefzeker was in drie competitieduels.

"Shota had heel graag naar Ajax gewild", aldus Cohen op AT5. "Hij heeft Ajax in zijn hart gesloten en heeft er nog steeds een warm gevoel bij. Shota hééft het al een keer goed gedaan, dus ze wisten wat ze aan hem konden hebben. Hij was transfervrij en heeft een salaris waar Ajax geen enkele moeite mee heeft. Als zaakwaarnemer van Arveladze kreeg ik te horen dat hij op een lijstje stond, maar daarna bleef het lang stil. Op een gegeven moment heb ik Arie van Eijden op de man af gevraagd of Shota een optie voor ze was. Toen zei hij me dat hij geen optie was."

De belangenbehartiger van Arveladze noemt de handelwijze van Ajax 'onfatsoenlijk'. Ook ten aanzien van Frank de Boer is volgens Cohen iets dergelijks voorgevallen. "Frank is een tijd geleden door Danny Blind gebeld met de vraag of hij interesse had in een terugkeer naar Ajax. We hebben daar positief op geantwoord. Toen zou Danny hem terugbellen en dat is niet gebeurd. Later beweerden ze dat ze Rob Jansen hebben gebeld, maar daar is niets van waar. Ik vind dat niet netjes van Danny, hij had gewoon even kunnen bellen en kunnen zeggen: 'sorry Frank, maar we gaan het toch anders doen'."
pi_30090555
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:28 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zou nu ook voor 4-4-2 kiezen, met Charisteas/Anastasiou en Rosenberg in de spits.

Charisteas/Anastasiou zou dan het aanspeelpunt moeten zijn, die kan kaatsen, en Rosenberg naar de goal kan wegsturen.

Escudé begint bij mij ook steeds meer krediet te verspelen, ik vind hem een onzekere en onstabiele schakel in de defensie. Een eventuele wissel met Heitinga zou een mogelijkheid zijn.

Gezien het feit dat Vlaar een nieuw contract weigert bij AZ, lijkt het mij een verstandige zet deze jongen naar Ajax te halen. Met het oog op de toekomst, en op dit moment heb ik meer vertrouwen in hem, dan in onze Franse vriend.
als Vlaar komt en we gaan 4-4-2 spelen dan winnen we de champions league
pi_30090597
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:13 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')