Kone / Arveladze was ook geen oplossing. We hebben gewoon geen goede buitenspelers! Babel en Pienaar zijn er GEENquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, geen verbetering zal ook wel meevallen. Die Spanjool zou iig een soort Trabelsi kunnen zijn, goed verdedigen en ook nog eens mee op komen.
Verder moeten er duidelijk een aantal spelers nog in vorm komen.
Alleen de spitsen blijven denk ik een probleem, en dat terwijl zowel Kone als Arveladze gewoon bij Ajax hadden kunnen spelen. Slim bezig jongens!!
Laat Kone zich nu eerst maar eens bewijzen bij PSV.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, geen verbetering zal ook wel meevallen. Die Spanjool zou iig een soort Trabelsi kunnen zijn, goed verdedigen en ook nog eens mee op komen.
Verder moeten er duidelijk een aantal spelers nog in vorm komen.
Alleen de spitsen blijven denk ik een probleem, en dat terwijl zowel Kone als Arveladze gewoon bij Ajax hadden kunnen spelen. Slim bezig jongens!!
Kone komt er wel in het 4-4-2 van Hiddink, echter in 4-3-3 zet ik mijn twijfels.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:00 schreef Robar het volgende:
Kone
eerst afwachten ja . . . . .
PSV is geen Roda!
4-4-2 is de oplossing voor het hedendaagse voetbal.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:11 schreef -Vaduz- het volgende:
4-4-2 is de oplossing voor Ajax.
Verdedigers die het de spitsen van tegenstanders daadwerkelijk lastig maken ookquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:15 schreef HeatWave het volgende:
Spitsen die een goal kunnen maken is de oplossing voor Ajax....
natuurlijk maakt dat een wereld van verschil, als je 4-4-2 speelt met Babel en Rosenberg voorin, dan zal Babel ws. beter spelen dan nu omdat het simpelweg een spits is en geen linksbuiten, ook Rosenberg zal beter spelen want hij is 4-4-2 gewend. ook zal je geen middenvelder meer nutteloos op de flanken hoeven te zetten maar kunnen die gewoon op hun eigen positie spelen, waar ze ws. ook weer beter zullen spelen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:17 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat de invloed van speelssystemen en de effectiviteit van een spits daarin nogal overdreven worden in dit topic.Net alsof dat een wereld van verschil maakt...
Hoe verklaar je dan dat geen enkele spits bij Ajax goed speelt. Ibrahimovic speelt de sterren van de hemel bij Juve in 4-4-2.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:17 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat de invloed van speelssystemen en de effectiviteit van een spits daarin nogal overdreven worden in dit topic.Net alsof dat een wereld van verschil maakt...
Ik wil dat geen volwaardige 4-3-3 opstellingen noemen hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:23 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat geen enkele spits bij Ajax goed speelt. Ibrahimovic speelt de sterren van de hemel bij Juve in 4-4-2.
Echter Fey en Psv spelen 4-3-3 en dat werkt wel goed
Nee, dat is meer met 3 spitsen (wat PSV speelt toch?)quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:32 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik wil dat geen volwaardige 4-3-3 opstellingen noemen hoor
Vind het ook schandalig, ten eerste:quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:37 schreef Nashje het volgende:
Rosenberg is ook alweer afgeschreven als ik sommige hier moet geloven. Zegt ook iets over jezelf natuurlijk.
Vind hem toch wel een redelijk goed balgevoel hebben. Hij kan de bal toch redelijk vasthouden, probeert te kaatsen en heeft een redelijke actie. Maar hij is niet de spits die het even zelf doet, de actie maakt, versnelt en afmaakt. Hij heeft wel ondersteuning nodig en dat kreeg hij gisteren ook totaal niet. Hij is absoluut geen Sonck die elke bal van zijn voet liet springen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:49 schreef HeatWave het volgende:
De tijd krijgt ie ook wel gewoon. Ik vond hem gisteren gewoon buitengewoon slecht spelen. En niet alleen zijn kansen verprutsen, maar duels wint ie niet, zelf assists geven ook niet....
Zoals ik al zei, misschien komt het nog, maar je ziet toch gewoon aan hem dat hij nu niet goed speelt? Een echte spits heeft balgevoel, en dat straalt er bij hem nog niet vanaf...
gister zeker niet. maar de paar wedstrijden (vooral korte samenvattingen) die ik daarvoor heb gezien speelde hij wel goed en zag je dat hij wel van die echte spitsen goals kon maken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:49 schreef HeatWave het volgende:
De tijd krijgt ie ook wel gewoon. Ik vond hem gisteren gewoon buitengewoon slecht spelen. En niet alleen zijn kansen verprutsen, maar duels wint ie niet, zelf assists geven ook niet....
Zoals ik al zei, misschien komt het nog, maar je ziet toch gewoon aan hem dat hij nu niet goed speelt? Een echte spits heeft balgevoel, en dat straalt er bij hem nog niet vanaf...
Nou, laatst vond iedereen het hem toch echt goed doenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:49 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:22 schreef Chriz2k het volgende:
Wanneer gaat Fred Grim weer keepen?
vond hem altijd gaar maar in zijn laatste seizoen bikkelde hij wel!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:27 schreef Robar het volgende:
[..]
Nee die was altijd zeker van zijn zaak . . .
Penalty-Koningquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:22 schreef Chriz2k het volgende:
Wanneer gaat Fred Grim weer keepen?
Zo een fijne teamspeler was hij niet hoor, althans hij wist aardig zijn maten te naaien!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vond hem altijd gaar maar in zijn laatste seizoen bikkelde hij wel!
alle 1 op 1 duels won hij gewoon
Fred Grim
que?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Zo een fijne teamspeler was hij niet hoor, althans hij wist aardig zijn maten te naaien!
ehuhquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:39 schreef Le-proffesseur het volgende:
Ik kijk stiekem al uit naar Ajax vs Arsenal .. daar lopen toch ook aardige voorhoede rond... en ehuh ik schat tactisch & verdedigend ook hoger in dan Feijenoord.. Ja CL halen is 1 ding... en er niet in afgaan is ehuh nog iets anders...
onzinvergelijkingquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:39 schreef Le-proffesseur het volgende:
Ik kijk stiekem al uit naar Ajax vs Arsenal .. daar loopt toch ook aardige voorhoede rond... en ehuh ik schat tactisch & verdedigend ook hoger in dan Feijenoord.. Ja CL halen is 1 ding... en er niet in afgaan is ehuh nog iets anders...
Tenzij je even snel 2 goede buitenspelers wilt kopen lijkt 4-4-2 me dan toch echt de beste oplossing . . .quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:50 schreef keijz het volgende:
442 zou ik er jammer vinden... de aanvallen vanaf de buitenkant zijn gewoon het gevaarlijkste... het probleem is echter dat we geen goeie buitenspelers (met voorzet) hebben
Stanley Menzo? wat was er danquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:45 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ken de reservekeeper (derde keeper) van toen erg goed . . . . .
Het jaar dat Menzo geblesseerd raakte werd Serge reservekeeper.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:03 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Oja, waar keept die nu?wat had Grimmetje dan geflikt?
denk ook niet dat hij goed genoeg is/was hoor. Bij Haarlem speelt hij nu toch ofzo?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:11 schreef Robar het volgende:
[..]
Het jaar dat Menzo geblesseerd raakte werd Serge reservekeeper.
Grim had er een handje van om blessures te faken om zodoende minder te hoeven trainen.
Serge werd dan gedurende de week voorbereid om in het doel te staan, maar telkens weer was Grim wonderbaarlijk genoeg genezen ongeveer 2 dagen voor de wedstrijd. Serge is zelfs een keer door hem voor Jan Lul overgevlogen van Nederland naar Kroatie, omdat hij een blesure had. Je raadt het al. Grim was de dag van de wedstrijd wonderbaarlijk genezen en Serge kon plaats nemen op de tribune . . . En dat is dus echt meerdere keren gebeurd! Erg frustreren voor Serge, omdat hij nooit een kans heeft gehad voor het Ajax publiek.
Dat hoor je mij ook niet zeggen, dat laat ik aan de echte kenners over.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
denk ook niet dat hij goed genoeg is/was hoor. Bij Haarlem speelt hij nu toch ofzo?
Bij mij in Maastrichtquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:14 schreef Robar het volgende:
Hij keept overigens bij MVV (Haarlem > Dordrecht > MVV)
Ben benieuwd, denk niet dat we hem nog echt nodig haddenquote:Volgens het Noord-Hollands Dagblad zou het Spaanse Celta de Vigo een bod hebben gedaan op Daniel de Ridder. De rechtsbuiten, die bij Ajax mag vertrekken, zou de onderhandelingen met de Spaanse club inmiddels geopend hebben.
Wel dezelfde spelers die het moeten waarmaken en een zelfde speelsysteem.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:05 schreef Robar het volgende:
[..]
Ander podium, andere instelling . . . .
en Ajax zal zeker niet afgaan . . . !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |