maar das logischquote:Op zondag 28 augustus 2005 17:55 schreef golfer het volgende:
blijven we natuurlijk de beste van de wereld.
Die beeldden de lucht en de zon uit...quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:52 schreef BliksemSchigt het volgende:TIFO
Die grote doeken op Noord, prachtig. Kon alleen niet zien wat er op die over 409/410 stond.
Wij zijn Ajax, Wij zijn de beste!
Ah ok. Dat was moeilijk te zien vanwaar ik stondquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:17 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die beeldden de lucht en de zon uit...
Het gele stelt zand voor, onder de Akropolis die op de 2e ring op het megadoek stond (50x26).quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:44 schreef keeper het volgende:
Die TIFO op Noord was erg vet, maar waarom AJAX in het zwart-geel?
Nee, want vlak voor tijd had hij de bal breed moeten leggen aan Babel en dan was het 2-2 geworden.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:32 schreef keijz het volgende:
Volgende wedstrijd Harry maar in de basis?
Mijn complimenten, de tifo acties waren prachtig. Hoelang is 410 hiermee bezig geweest?quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:53 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Het gele stelt zand voor, onder de Akropolis die op de 2e ring op het megadoek stond (50x26).
Langquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:36 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Mijn complimenten, de tifo acties waren prachtig. Hoelang is 410 hiermee bezig geweest?
Respectquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:20 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Lang
De doeken alleen al zit zoals je ziet vreselijk veel werk in, megadoek duurde één weekend, balludoek één dag, maar vooral plannen en het ontwerp maken is het meeste werk natuurlijk...
En het klaarleggen van al die cheo vellen is een klotewerk
Dat hoeven wij niet te bewijzen, dat is een feit. En zelfs als we een keer niet de beste zijn, dan nog zijn wij de beste.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:35 schreef knep het volgende:
Ach jongens, in de CL mogen jullie laten zien dat jullie de beste zijn.
Pardon?quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:28 schreef -dS- het volgende:
Bananenman dat doek is niet losgetrokken hebben ze zelf naar beneden gehaalt dus...
ik ken gnoeg jongens die willen helpen met die vellen klaarleggen ( ik ben er 1 van hehe)quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:20 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Lang
De doeken alleen al zit zoals je ziet vreselijk veel werk in, megadoek duurde één weekend, balludoek één dag, maar vooral plannen en het ontwerp maken is het meeste werk natuurlijk...
En het klaarleggen van al die cheo vellen is een klotewerk
Pienaar moet inderdaad terug naar het middenveld. Babel is inderdaad een drama als linksbuiten, maar moet hij dan richting bank of moet hij centraal in de spits? En Escudé eruit, maar wie wil je daar dan neerzetten? Toch niet Johnny Heitinga hé?quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:05 schreef StarGazer het volgende:
Escudé eruit, en wel nu, Pienaar is geen rechtsbuiten, Babel van de linkerkant halen, en haal ervaring in huis!! Verdomme!!
Er zijn ook wel genoeg jongens (zat, meer dan nodig), alleen blijft het niet bepaald het leukste deel van een actie om voor te bereidenquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:12 schreef justme_Jur het volgende:
[..]
ik ken gnoeg jongens die willen helpen met die vellen klaarleggen ( ik ben er 1 van hehe)
ik had het al tegen sub gezegd mja...
1-2.quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:04 schreef devv05 het volgende:
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!
Doc ermee begonnen? Huisstijl op Fok?quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
1-2.
Wat is dat trouwens voor trieste uitspraak iedere keer. Sinds Doc daar een keer mee is begonnen lijtk 't wel huisstijl te zijn bij de Ajacieden op Fok. Wat tenenkrommend triest en zielig zeg.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
1-2.
Wat is dat trouwens voor trieste uitspraak iedere keer. Sinds Doc daar een keer mee is begonnen lijtk 't wel huisstijl te zijn bij de Ajacieden op Fok. Wat tenenkrommend triest en zielig zeg.
Troost je, die uitspraak is vanaf voor dat jouw balletjes moesten indalen, wij zijn namelijk al vanaf 1972 de beste.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:38 schreef TC03 het volgende:
1-2.
Ik bedoel die formulering, dat 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste, want wij zijn Ajax'. Wij zijn de beste zeggen is niks mis mee (noujaquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:39 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Doc ermee begonnen? Huisstijl op Fok?
Alsjeblieft, je zet jezelf voor schut, hou maar op.
De huisstijl was toch Ajakkes?quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik bedoel die formulering, dat 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste, want wij zijn Ajax'. Wij zijn de beste zeggen is niks mis mee (nouja), maar niet zo tenenkrommend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |