maar das logischquote:Op zondag 28 augustus 2005 17:55 schreef golfer het volgende:
blijven we natuurlijk de beste van de wereld.
Die beeldden de lucht en de zon uit...quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:52 schreef BliksemSchigt het volgende:TIFO
Die grote doeken op Noord, prachtig. Kon alleen niet zien wat er op die over 409/410 stond.
Wij zijn Ajax, Wij zijn de beste!
Ah ok. Dat was moeilijk te zien vanwaar ik stondquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:17 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die beeldden de lucht en de zon uit...
Het gele stelt zand voor, onder de Akropolis die op de 2e ring op het megadoek stond (50x26).quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:44 schreef keeper het volgende:
Die TIFO op Noord was erg vet, maar waarom AJAX in het zwart-geel?
Nee, want vlak voor tijd had hij de bal breed moeten leggen aan Babel en dan was het 2-2 geworden.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:32 schreef keijz het volgende:
Volgende wedstrijd Harry maar in de basis?
Mijn complimenten, de tifo acties waren prachtig. Hoelang is 410 hiermee bezig geweest?quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:53 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Het gele stelt zand voor, onder de Akropolis die op de 2e ring op het megadoek stond (50x26).
Langquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:36 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Mijn complimenten, de tifo acties waren prachtig. Hoelang is 410 hiermee bezig geweest?
Respectquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:20 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Lang
De doeken alleen al zit zoals je ziet vreselijk veel werk in, megadoek duurde één weekend, balludoek één dag, maar vooral plannen en het ontwerp maken is het meeste werk natuurlijk...
En het klaarleggen van al die cheo vellen is een klotewerk
Dat hoeven wij niet te bewijzen, dat is een feit. En zelfs als we een keer niet de beste zijn, dan nog zijn wij de beste.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:35 schreef knep het volgende:
Ach jongens, in de CL mogen jullie laten zien dat jullie de beste zijn.
Pardon?quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:28 schreef -dS- het volgende:
Bananenman dat doek is niet losgetrokken hebben ze zelf naar beneden gehaalt dus...
ik ken gnoeg jongens die willen helpen met die vellen klaarleggen ( ik ben er 1 van hehe)quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:20 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Lang
De doeken alleen al zit zoals je ziet vreselijk veel werk in, megadoek duurde één weekend, balludoek één dag, maar vooral plannen en het ontwerp maken is het meeste werk natuurlijk...
En het klaarleggen van al die cheo vellen is een klotewerk
Pienaar moet inderdaad terug naar het middenveld. Babel is inderdaad een drama als linksbuiten, maar moet hij dan richting bank of moet hij centraal in de spits? En Escudé eruit, maar wie wil je daar dan neerzetten? Toch niet Johnny Heitinga hé?quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:05 schreef StarGazer het volgende:
Escudé eruit, en wel nu, Pienaar is geen rechtsbuiten, Babel van de linkerkant halen, en haal ervaring in huis!! Verdomme!!
Er zijn ook wel genoeg jongens (zat, meer dan nodig), alleen blijft het niet bepaald het leukste deel van een actie om voor te bereidenquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:12 schreef justme_Jur het volgende:
[..]
ik ken gnoeg jongens die willen helpen met die vellen klaarleggen ( ik ben er 1 van hehe)
ik had het al tegen sub gezegd mja...
1-2.quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:04 schreef devv05 het volgende:
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!
Doc ermee begonnen? Huisstijl op Fok?quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
1-2.
Wat is dat trouwens voor trieste uitspraak iedere keer. Sinds Doc daar een keer mee is begonnen lijtk 't wel huisstijl te zijn bij de Ajacieden op Fok. Wat tenenkrommend triest en zielig zeg.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
1-2.
Wat is dat trouwens voor trieste uitspraak iedere keer. Sinds Doc daar een keer mee is begonnen lijtk 't wel huisstijl te zijn bij de Ajacieden op Fok. Wat tenenkrommend triest en zielig zeg.
Troost je, die uitspraak is vanaf voor dat jouw balletjes moesten indalen, wij zijn namelijk al vanaf 1972 de beste.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:38 schreef TC03 het volgende:
1-2.
Ik bedoel die formulering, dat 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste, want wij zijn Ajax'. Wij zijn de beste zeggen is niks mis mee (noujaquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:39 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Doc ermee begonnen? Huisstijl op Fok?
Alsjeblieft, je zet jezelf voor schut, hou maar op.
De huisstijl was toch Ajakkes?quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik bedoel die formulering, dat 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste, want wij zijn Ajax'. Wij zijn de beste zeggen is niks mis mee (nouja), maar niet zo tenenkrommend...
Nee maar wel Ajax - Utrecht om de JC schaalquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:39 schreef justme_Jur het volgende:
[..]
![]()
tsss, kan je Ajax-f'noord vorig jaar herinneren?
Bedank voor je nuttige bijdragequote:Op maandag 29 augustus 2005 01:48 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nee maar wel Ajax - Utrecht om de JC schaal
Zijn club Sturm Graz wil hem graag van de hand doen. dan zal het wel wat zijnquote:Interesse van Ajax in verdediger Gercaliu
Maandag 29 augustus, door SV, Amsterdam, 08.11u GMT+01.00, Kleine Zeitung
De Oostenrijkse krant Kleine Zeitung meldt vanmorgen op haar website dat Ajax de verdediger Ronald Gercaliu nauw in de gaten houdt. Zijn club Sturm Graz wil hem graag van de hand doen.
Dit omdat Sturm Graz graag een nieuwe aanvaller erbij wil hebben, maar over niet genoeg financiele middelen beschikt.
Naast Ajax hebben enkele Italiaanse clubs belangstelling voor de 19-jarige Oostenrijker. Klik hier voor zijn spelerskarakteristieken. (foto: sksturm.at)
wel Heitingaquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Pienaar moet inderdaad terug naar het middenveld. Babel is inderdaad een drama als linksbuiten, maar moet hij dan richting bank of moet hij centraal in de spits? En Escudé eruit, maar wie wil je daar dan neerzetten? Toch niet Johnny Heitinga hé?
Ja hij zal ook wel balen. Hij wilde heel graag terug naar Ajax .quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:22 schreef HeatWave het volgende:
.
Man wat een drama weer gisteren. Ik zal niet de hele selectie reviewen maar die Rosenberg liep me een partij te kloten weer!! Wat is DIT nou weer voor prutser? Ik zat zelfs te verlangen naar Harry...
En die Arveladze maar scoren bij AZ........
Inderdaad zet Heitinga er maar neer maar hij moet wel weer mans spelen en niet mieterig zijn. Die jongen komt er wel.quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wel Heitingadie kan tenminste nog beter worden. Bij Escude heb ik daar geen vertrouwen in.
en ze moeten 4-4-2 spelen, met Rosenberg en Babel![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
1-2.
Wat is dat trouwens voor trieste uitspraak iedere keer. Sinds Doc daar een keer mee is begonnen lijtk 't wel huisstijl te zijn bij de Ajacieden op Fok. Wat tenenkrommend triest en zielig zeg. Die formulering van die zin dan hè. "Want wij zijn de beste, want wij zijn Ajax". Zulk soort dingen.
Deze vergelijking gaat niet op.quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:31 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Zo ken ik het ook. Ik mis Machlas en Cocu en Makaay en...
quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:43 schreef devv05 het volgende:
[..]Met zulke uitspraken kun je beter gewoon niks zeggen
Ja, daarom. Maar nee, we kopen weer een prutser. Die kans van gisteren, prachtige voorzet, en meneer mist de bal weer volledig. Dan zie je toch dat die gast "het" niet heeft?quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja hij zal ook wel balen. Hij wilde heel graag terug naar Ajax .
Dit is gewoon een vervolg van de drama. Het centrum verdedigend stelt bij Ajax geen ene ruk voor. Het is net goed genoeg voor een subtopper in Nederland.
een goed idee voor de volgende tifo actiequote:Op maandag 29 augustus 2005 09:53 schreef DaYwALKuR het volgende:
Gewoon 4-4-2 voor 1x !!!! proberen, maar nee dat doen ze niet
Tja, je zou het haast gaan denken. Maar marcus kreeg ook weinig goeie ballen hoor, Ajax mist een nr 10. Een leider, iemand die de lijnen uitzet.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:01 schreef ThomasBerge het volgende:
Zet Yannis maar weer eens in de spits, in de voorbereiding deed hij het best aardig
Ik ben het er ook niet mee eens, je ziet toch wel dat er meer lijn in het spel van Ajax komt. Het positiespel is al een stuk beter dan vorig seizoen. Ajax is weer het dominante team op het veld. Er moet alleen nu gewerkt worden aan een stabiele verdediging. Ik vind dat zelfs nog belangrijker dan de voorhoede, zeker in de CL straks. Gewoon met 4 verdedigers en een verdedigende middenvelder. Er is bij ajax genoeg kawliteit om om te schakelen naar de aanval. Maar laat Ajax nu eens tactisch denken en spelen vanuit de verdediging en niet altijd alleen maar aan willen vallen. Daar red Ajax het duidelijk niet mee.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:21 schreef ThomasBerge het volgende:
Het lijkt mij onrealistisch dat Ajax Blind nu de laan uit stuurt.
Zo gek is dat niet hoor, technisch gezien is het geen wonder, maar hij heeft WEL een neus voor goals....quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:01 schreef ThomasBerge het volgende:
Zet Yannis maar weer eens in de spits, in de voorbereiding deed hij het best aardig
Alsof shota wel zou scoren met zo'n aanvoer....quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:22 schreef HeatWave het volgende:
En die Arveladze maar scoren bij AZ........
Jammer.quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:45 schreef Robar het volgende:
[..]
Deze vergelijking gaat niet op.
Het spijt me voor je.
Ach kom op, gister kansen zat gehad, daar lag het echt niet aan. Alleen Rosenberg in de 1e helft al twee levensgrote kansen, als ie die ze erin had geschoten had er niks aan de hand geweest.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:45 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Alsof shota wel zou scoren met zo'n aanvoer....
Idd. Die bal waar Rosenberg overheenschoot, schoot Kuijt wel raak, alleen nog iets verder weg.quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Alleen Rosenberg in de 1e helft al twee levensgrote kansen, als ie die ze erin had geschoten had er niks aan de hand geweest.
Dat zou inderdaad geen realistisch beeld zijn, maar Blind mist dit aspect wel. Ook binnen de lijnen is er niemand die het tactisch inzicht heeft om samen met Blind en zijn technische staf dit duidelijk te maken. Aanvallend voetballen in het overbekende Ajax systeem is leuk, maar dat alleen gaat niet meer lukken. Niet vanwege de technische kwaliteiten, maar de overige ploegen (dus niet alleen Feijenoord) zijn tactisch gewoon slimmer geworden.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:21 schreef ThomasBerge het volgende:
Het lijkt mij onrealistisch dat Ajax Blind nu de laan uit stuurt.
Ach klagen....quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:37 schreef Cart_man het volgende:
Voor mijn vrienden: www.klaagmuur.nl
quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach klagen....
Volgende keer winnen we gewoon weer want dat we beter zijn is duidelijk.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:35 schreef bramos-elvis het volgende:
Dus gewoon 4-4-3!!!
Idd zetten we Lobont en Vonk samen in het doelquote:Op maandag 29 augustus 2005 12:58 schreef Robar het volgende:
[..]Ik weet zeker dat we wel een stuk sterker zullen zijn in deze opstelling
quote:
Als je meer scoort dan de tegenstander win je ja maar daarmee is dan ook alles gezegd.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:08 schreef M.A.R.S. het volgende:
[..]
![]()
Ooit van zelfkritiek gehoord?
Wa een prutsers zeg. Feyenoord heeft gewoon verdiend gewonnen.
Dan vraag ik me af wanneer je die hebt gezienquote:Op maandag 29 augustus 2005 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom. Maar nee, we kopen weer een prutser. Die kans van gisteren, prachtige voorzet, en meneer mist de bal weer volledig. Dan zie je toch dat die gast "het" niet heeft?
Ik hoop ECHT vurig dat het nog gaat komen hoor, maar ik heb er alweer een hard hoofd in. Waarom heeft AZ Arveladze, Psv nu Kone en f'noord Kalou en Kuijt? En Ajax??? Prutsers...
Kritiek genoeg te lezen in dit topic hoor, dat jij je beperkt tot bepaalde reacties zegt meer over jou. Gewoon ff zoeken waar je op kan reageren. Ik heb nieuws voor je, Ajax was beter, Feyenoord pakt de punten. Wie heeft het dan het beste gedaan: Feyenoord, wie heeft het beste gespeeld: Ajax. Sim-pel!quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:08 schreef M.A.R.S. het volgende:
[..]
![]()
Ooit van zelfkritiek gehoord?
Wa een prutsers zeg. Feyenoord heeft gewoon verdiend gewonnen.
Escude eruit, Lindenbergh erin. Emanuelson zo snel mogelijk vervangen voor Juanfran als die fit is.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Pienaar moet inderdaad terug naar het middenveld. Babel is inderdaad een drama als linksbuiten, maar moet hij dan richting bank of moet hij centraal in de spits? En Escudé eruit, maar wie wil je daar dan neerzetten? Toch niet Johnny Heitinga hé?
Ajax heeft ervaring in huis met Galasek. Die zou ik momenteel de voorkeur geven boven Maduro.
En Lobont in plaats van Vonk graag, dat schot van Kalou was echt niet onhoudbaar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |