alleen een Talpa logoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:17 schreef Bupatih het volgende:
http://www.talpa.tv/streaming/#
Doet deze het bij jullie?
ik heb geen zin de Wiki aan te passen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:21 schreef Jaco90 het volgende:
waarom is de telling gestopt in de OP?
waarom niet? toch nog 1 uur?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:21 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wat doet dat ene programmaatje waar julie het net over hadden?
is zuper handig! FokBlok ofzo!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waarom niet? toch nog 1 uur?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb geen zin de Wiki aan te passen.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:21 schreef indahnesia.com het volgende:
stelletje lamlendige pubers hier. een beetje werken kan geen kwaad hoor.
is tog iets minder snel, en die PI's zijn echt cool.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het ouderwetse copy&paste werkt ook prima hoor
ik was anders wel de eerste met een nieuw topic.. over snel gesprokenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:24 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
is tog iets minder snel, en die PI's zijn echt cool.
Ik post zo wel ff een screenshotje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:24 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ja en wat doet het?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey nu weet ik hoe die wiki spul werkt.
Volgende topic sta ik weer op me oude plekje waar ik begonnen ben![]()
![]()
Alsof jij bepaalt wat er met de avatar's gebeurd .quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:25 schreef Jaguarized het volgende:
En iedereen blijft van Wiki af. Merci beaucoup. Het is wel weer gebleken dat niet iedereen er mee overweg kan.
Ja, die stream natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat zou het moeten doen dan?
nee, echt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:25 schreef Jaguarized het volgende:
En iedereen blijft van Wiki af. Merci beaucoup. Het is wel weer gebleken dat niet iedereen er mee overweg kan.
Misschien moet jij eens opbokken met je gezeur. Er zijn een aantal mensen die vanaf het begin de Wiki hebben aangepast, de OP hebben gemaakt en deze ook hebben onderhouden. Er is duidelijk gezegd dat mensen zichzelf NIET gaan toevoegen. Er is ook iemand die Trinity en Brechtje heeft verwijderd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Alsof jij bepaalt wat er met de avatar's gebeurd .
Bazig ventje![]()
zeg kinders.. kom op zeg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens opbokken met je gezeur. Er zijn een aantal mensen die vanaf het begin de Wiki hebben aangepast, de OP hebben gemaakt en deze ook hebben onderhouden. Er is duidelijk gezegd dat mensen zichzelf NIET gaan toevoegen. Er is ook iemand die Trinity en Brechtje heeft verwijderd.![]()
![]()
Wie is hier begonnen met vaste posters te verwijderen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens opbokken met je gezeur. Er zijn een aantal mensen die vanaf het begin de Wiki hebben aangepast, de OP hebben gemaakt en deze ook hebben onderhouden. Er is duidelijk gezegd dat mensen zichzelf NIET gaan toevoegen. Er is ook iemand die Trinity en Brechtje heeft verwijderd.![]()
![]()
Wat klopt er niet aan mijn verhaal?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zeg kinders.. kom op zeg.
Ik heb al een paar keer mensen laten bannen van Wiki omdat die zich niet goed konden gedragen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vervelend voor die mensen die Wiki wél goed willen houden
wat algemeen bedoeld hoor.. alle kinders dus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan mijn verhaal?![]()
Oeh je gaat schelden, dat is een teken van onmacht. Ga je nu net als gisteren weer allerlei loze argumenten bijeensprokkelen om mij een beetje proberen te irriteren?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wie is hier begonnen met vaste posters te verwijderen.
Jij ! en de wiki is niet jou eigendom ofzo een beetje de baas uit te hangen hier man flikker toch een eind op![]()
Néé.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. tieten en lullen dus.
Daar hoor jij ook bij want jij gooit ook maar zo mensen er uit dus doe niet zo dom want je noemt de groep waar je zelf bij hoortquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer mensen laten bannen van Wiki omdat die zich niet goed konden gedragen.
En dan kom je hier: weg heerlijk gevoelquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:32 schreef Dead-Doll het volgende:
Het eten was zoals altijd weer voortreffelijk.
Nee want waarom zou iemand meer recht te hebben de avatar's te veranderen dan iemand anders?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:30 schreef B_BOY het volgende:
kan je wiki niet beveiligen met een pass dan ist probleem ook opgelost geeft een paar mensen pass en voila.
Ik lach me helemaal kapot om je.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Daar hoor jij ook bij want jij gooit ook maar zo mensen er uit dus doe niet zo dom want je noemt de groep waar je zelf bij hoort![]()
U haalt mij de woorden uit de mond.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
En dan kom je hier: weg heerlijk gevoel
Nee, dat kan niet omdat dat dus nou juist niet de bedoeling is van Wiki. Wiki is er vrij bewerkbaar tot in zekere zin. Als mensen gaan baggeren kunnen deze geband worden. In het verleden hebben we al problemen gehad door mensen die gingen baggeren. Toen zijn er een paar mensen aangesteld die wel weten hoe wiki werkt en daarin ook de boel mogen bewerken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:30 schreef B_BOY het volgende:
kan je wiki niet beveiligen met een pass dan ist probleem ook opgelost geeft een paar mensen pass en voila.
Je hebt fans!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:35 schreef Dead-Doll het volgende:
Wat moest Brechtje trouwens in mijn feauteaubouque?.
Hoe kom jij er in godsnaam bij dat je meer bent dan ieder ander hier ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik lach me helemaal kapot om je.![]()
aftrekken op jouw foto's.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:35 schreef Dead-Doll het volgende:
Wat moest Brechtje trouwens in mijn feauteaubouque?.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hoe kom jij er in godsnaam bij dat je meer bent dan ieder ander hier ?
Bah arrogant zielig kut ventje![]()
En nog een mod ook, straks geeft ze het adres van je fotoboek door aan de rest van de crew en wordt je overspoeld met reacties.quote:
Jij geeft ook maar eene fuck over hoe mensen over je denken op een internet forum ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me niet aan de aandacht onttrekken dat ik me meer voel dan een ander persoon hier. Volgens mij zegt het meer over jouw tekortkomen dan mijn populariteit.![]()
En jij kan alleen maar schelden wat weer een teken van onmacht is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij geeft ook maar eene fuck over hoe mensen over je denken op een internet forum ?![]()
Bah wat een triest mannetje ben jij zeg![]()
hoe krijg ik nu die directPI's?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:38 schreef indahnesia.com het volgende:
oeh.. ik heb FireFox + extension...
Ik kan mijn woorden ook wel anders verwoorden .quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En jij kan alleen maar schelden wat weer een teken van onmacht is.![]()
Precies en daar is dit allemaal mee begonnenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:41 schreef B_BOY het volgende:
stop eens met dat rellen man. laat iedereen in hun waarde en mensen uit de op gooien voor niets is echt kansloos.
bupatih is al gevluchtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:41 schreef B_BOY het volgende:
stop eens met dat rellen man. laat iedereen in hun waarde en mensen uit de op gooien voor niets is echt kansloos.
Snolly als in Holly als in Hollywood in Rotterdam?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:41 schreef wappiej het volgende:
Hoi!
Wie gaan er vanaaf uit?
Ik ga in Snolly sletjes versieren
Jawel hoor. Maar dat leer je nog wel naarmate je mensenkennis groeit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik kan mijn woorden ook wel anders verwoorden .
Een woordkeuze heeft niets met een teken van onmacht te maken.
![]()
Wellicht vanavond nog even bieren in de Knikkerbak. Nog geen vaste plannen in ieder geval.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:41 schreef wappiej het volgende:
Hoi!
Wie gaan er vanaaf uit?
Ik ga in Snolly sletjes versieren
Wat praat je nou weer dom over mijn mensenkennis.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar dat leer je nog wel naarmate je mensenkennis groeit.
Ik verander helemaal niet van onderwerp hoor. Ik geef alleen even een verklaring voor het ietwat aparte verhaal wat je ophangt. Maar om dan volgens jou weer even ontopic te gaan. Als je een OP een beetje fatsoenlijk wil houden dan moeten er mensen zijn die dat onderhouden. Dat jij daar helaas niet onder valt en dat je ontevreden bent met het feit dat je verwijderd bent omdat je 80 delen niet hebt gepost, is natuurlijk je eigen probleem. Op een gegeven moment is een OP vol en dan is het tijd voor wat nieuwe gezichten en worden die vervangen met mensen die nooit meer posten. Vervolgens ga je een beetje stennis lopen schoppen waardoor het net lijkt of een ander het weer heeft gedaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat praat je nou weer dom over mijn mensenkennis.
Dat heeft geen bal te maken met waar het hier over ging het ging namelijk over de op waarvan jij denkt dat je de baas bent. En voor zo ver ik weet is van onderwerp veranderen ook een teken van zwakte.
He verdimme.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:46 schreef Dead-Doll het volgende:
Stop eens met rellen, jongetjes..
Jullie krijgen mij toch nooit.
Ha die TLK.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:52 schreef the_legend_killer het volgende:
ah yo
Wat nou 80 delen ik was eerst 2 weken op vakantie en soms gaat het gewoon te snel hier.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik verander helemaal niet van onderwerp hoor. Ik geef alleen even een verklaring voor het ietwat aparte verhaal wat je ophangt. Maar om dan volgens jou weer even ontopic te gaan. Als je een OP een beetje fatsoenlijk wil houden dan moeten er mensen zijn die dat onderhouden. Dat jij daar helaas niet onder valt en dat je ontevreden bent met het feit dat je verwijderd bent omdat je 80 delen niet hebt gepost, is natuurlijk je eigen probleem. Op een gegeven moment is een OP vol en dan is het tijd voor wat nieuwe gezichten en worden die vervangen met mensen die nooit meer posten. Vervolgens ga je een beetje stennis lopen schoppen waardoor het net lijkt of een ander het weer heeft gedaan.
Maar dit heb ik gisteren ook al verteld, kennelijk heb je dat niet onthouden. Minder bier drinken is wellicht ook goed.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat nou 80 delen ik was eerst 2 weken op vakantie en soms gaat het gewoon te snel hier.
En dan nog ook al heb ik 80 delen niet gepost wie ben jij dan om over mijn avatar te bepalen
Wat lach je nou dom jij hebt het recht niet om hier de baas uit te hangen daar hebben we mods voor .quote:
Vanavond weer biertijd!quote:
Mods gaan zich ook echt bezig houden met avatars van users.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat lach je nou dom jij hebt het recht niet om hier de baas uit te hangen daar hebben we mods voor .![]()
ik wil wel een gokje wagenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mods gaan zich ook echt bezig houden met avatars van users.![]()
![]()
Jij hoeft het in iedergeval niet te doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mods gaan zich ook echt bezig houden met avatars van users.![]()
![]()
Ik kan de avatars van users ook niet veranderen. Daar zijn FA's voor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij hoeft het in iedergeval niet te doen![]()
Doe niet zo dom grappig je weet best wat er bedoelt wordquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kan de avatars van users ook niet veranderen. Daar zijn FA's voor.![]()
ik haat mensen met een avatar van meer dan 100 kb.. en jawel, ze zijn er echt. De rest zullen de blauwen niet veel aan doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kan de avatars van users ook niet veranderen. Daar zijn FA's voor.![]()
Ik wil eerst nog even mijn pak Spa & Fruit: Perzik-Gold Kiwi leegdrinken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
verrek, het is al 7 uur.. tijd voor bier inderdaad.
die heb ik niet, dus ik kan direct verderquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik wil eerst nog even mijn pak Spa & Fruit: Perzik-Gold Kiwi leegdrinken.![]()
Die laden zo lang.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik haat mensen met een avatar van meer dan 100 kb.. en jawel, ze zijn er echt. De rest zullen de blauwen niet veel aan doen.
Haal ze maar vast weg dan, ik met mijn voorspellende gave zeg dat je het anders toch vrij snel mag doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:02 schreef ijsmeis het volgende:
Ah Goshie, is er weer gezeur over de icoontjes in de OP?
Nog 1x een ruzie erover en ze gaan weg, want dat is het dan weer niet waard.
In het begin was de SC hardstikke gezellig, maar sinds een paar dagen is het maar gerel, gebash en gezeik.
Wat is er aan de hand man! Doe allemaal gewoon even aardig en leuk!
Wat hier aan de hand is dat bepaalde users zich meer voelen dan anderen en daarom maar denken dat ze overal de baas over kunnen spelenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:02 schreef ijsmeis het volgende:
Ah Goshie, is er weer gezeur over de icoontjes in de OP?
Nog 1x een ruzie erover en ze gaan weg, want dat is het dan weer niet waard.
In het begin was de SC hardstikke gezellig, maar sinds een paar dagen is het maar gerel, gebash en gezeik.
Wat is er aan de hand man! Doe allemaal gewoon even aardig en leuk!
zullen we gewoon de oudste poster laten bepalen ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat hier aan de hand is dat bepaalde users zich meer voelen dan anderen en daarom maar denken dat ze overal de baas over kunnen spelen![]()
Zit je op dat Nuenen netwerk? Van die Kenniswijk?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Bij mij niet, ik heb glasvezel, maar bij vele anderen wel inderdaad.
gezellig idd.. met een biertje is het wel leuk lezenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:04 schreef Chanandler het volgende:
Heerlijk die gezellige warmte hier![]()
Eindhoven heeft het ook, mijn wijk tenminstequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zit je op dat Nuenen netwerk? Van die Kenniswijk?
Ja hoor probeer de schuld maar op mij te schuivenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:03 schreef Jaguarized het volgende:
Er is maar 1 user van al die SC'ers die er nu een probleem van loopt te maken. Zegt genoeg dunkt me.
Verwaantquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:25 schreef Jaguarized het volgende:
Ik begon om 2 uur 's middags alquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
verrek, het is al 7 uur.. tijd voor bier inderdaad.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gezellig idd.. met een biertje is het wel leuk lezen
he, iemand van mijn leeftijdquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zit je op dat Nuenen netwerk? Van die Kenniswijk?
dan had ik nu al op de bank gelegenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik begon om 2 uur 's middags al
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja hoor probeer de schuld maar op mij te schuiven![]()
Wie komt nou met deze uitspraak dan
[..]
Verwaant![]()
Dan kun je jezelf ook weer toevoegen aan de wiki en als die user jou daarna weer verwijderd kan je met je problemen naar een modje gaan of je zet het in de PUB feedback.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat hier aan de hand is dat bepaalde users zich meer voelen dan anderen en daarom maar denken dat ze overal de baas over kunnen spelen![]()
Maar, maar ...quote:
Verwaand?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja hoor probeer de schuld maar op mij te schuiven![]()
Wie komt nou met deze uitspraak dan
[..]
Verwaant![]()
ook een aai over de bol geven hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:06 schreef ijsmeis het volgende:
Want ruzie maken heeft toch geen zin en verpest alleen maar de sfeer hier.
Okay?
ooh.. dat mag hoor..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:06 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Maar, maar ...Ik ga vanavond de stad in
![]()
Oke en als meneer hier normaal doet is er niks aan de handquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan kun je jezelf ook weer toevoegen aan de wiki en als die user jou daarna weer verwijderd kan je met je problemen naar een modje gaan of je zet het in de PUB feedback.
Want ruzie maken heeft toch geen zin en verpest alleen maar de sfeer hier.
Okay?
En de verwaande mensen alleen maar verwaand laten doen, en wij als makke lammetjes maar niks zeggenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:07 schreef ijsmeis het volgende:
Dat geldt overigens voor iedereen.
Als iemand vervelend is ga jij niet vervelend terug doen, want dan wordt het alleen maar erger.
PUB is toch gewoon de nieuwe SC, niet dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:08 schreef Chanandler het volgende:
[..]
En de verwaande mensen alleen maar verwaand laten doen, en wij als makke lammetjes maar niks zeggen
Als het nou van 2 kanten kwamMaar PUB mag niet dicht
"Meneer" doet altijd normaal hoor, meneer is alleen realistisch en begint niet meteen onvolwassen te schreeuwen en schelden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oke en als meneer hier normaal doet is er niks aan de hand![]()
Ik zeg toch dat het voor iedereen geldt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:08 schreef Chanandler het volgende:
[..]
En de verwaande mensen alleen maar verwaand laten doen, en wij als makke lammetjes maar niks zeggen
Als het nou van 2 kanten kwamMaar PUB mag niet dicht
Pfieuwquote:
Amegossie, na al die posts kom je daar nu al achter.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
he, iemand van mijn leeftijdeindelijk
zo af en toe klik ik wat profielen aan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Amegossie, na al die posts kom je daar nu al achter.![]()
Hier ga je weerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
"Meneer" doet altijd normaal hoor, meneer is alleen realistisch en begint niet meteen onvolwassen te schreeuwen en schelden.
Maar "Meneer" hoeft mensen ook niet te verbeteren op hun taalfouten en foute reacties uitlokken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
"Meneer" doet altijd normaal hoor, meneer is alleen realistisch en begint niet meteen onvolwassen te schreeuwen en schelden.
neuh.. al was ik je vader had je nog weggemogenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:09 schreef Chanandler het volgende:
[..]
PfieuwDacht ik me toch even dat ik thuis moest blijven
![]()
My thought exactlyquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
PUB is toch gewoon de nieuwe SC, niet dan?
te laat.. er is al een blauwequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:10 schreef Duncan-Death het volgende:
Ging d'r iemand rellen?
Damn, dat weer gemist.
Inderdaad, raar gedoe zo. Vroegâh was de SC nog gezellig. Nu is een topic van 45 minuten geen uitzondering meer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:09 schreef indahnesia.com het volgende:
kom op mensen.. doe eens ff normaal tegen elkaar. ijsmeis is duidelijk toch? Je verpest je eigen forum zo.
Jah.. gewoon iedereen (die 16+ is) een biertje en we gaan weer verder.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Inderdaad, raar gedoe zo. Vroegâh was de SC nog gezellig. Nu is een topic van 45 minuten geen uitzondering meer.
Om het even op z'n PUB's te zeggen: Biertjâââh?![]()
Ik heb een naam dus hij kan me ook gewoon bij m'n naam noemen dunkt me.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar "Meneer" hoeft mensen ook niet te verbeteren op hun taalfouten en foute reacties uitlokken.
Zie eens in dat jullie allebei niet zo aardig zijn geweest hier in de SC tegen elkaar.
Ieder op zijn eigen manier.
bier en broodje bapau gaan niet samenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:12 schreef Chanandler het volgende:
oke vanaf nu eten we allemaal een lekker broodje bapauper met elkaar en gooien we zand erover
over de discussie dan![]()
Oh ja onder de 16 mag je natuurlijk geen alcohol nuttigen, niet legaal althans.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jah.. gewoon iedereen (die 16+ is) een biertje en we gaan weer verder.
precies. in mijn tijd was dat wel anders, toen kreeg iedereen nog gewoon wat ze wilden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja onder de 16 mag je natuurlijk geen alcohol nuttigen, niet legaal althans.![]()
69 cent bij de Aldi, dan heb je er ook nog 2 volgens mij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:12 schreef Chanandler het volgende:
oke vanaf nu eten we allemaal een lekker broodje bapauper met elkaar en gooien we zand erover
over de discussie dan![]()
In mijn tijd kende men nog nog helemaal geen Breezer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies. in mijn tijd was dat wel anders, toen kreeg iedereen nog gewoon wat ze wilden.![]()
van die diepvries-dingen zeker?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
69 cent bij de Aldi, dan heb je er ook nog 2 volgens mij.![]()
Jup, rundvlees en kip hebben ze als smaken volgens mij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
van die diepvries-dingen zeker?
zelf sinas met wodka mengen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In mijn tijd kende men nog nog helemaal geen Breezer.![]()
ik haal ze per zak van 10 bij de Chineesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jup, rundvlees en kip hebben ze als smaken volgens mij.
mogelijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:15 schreef Chanandler het volgende:
Kip heb ik nog nooit gehad. Waar smaakt dat naar?
[kip] kip zeker [/kip]
Overwinning op?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:16 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga trouwens voor de dagoverwinning
zomaar voor 1 keer trouwens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aantal posts per dag:
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #70
Enige Discotheek in de buurt waar ze een aparte zaal hebben voor hardcore..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:43 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Snolly als in Holly als in Hollywood in Rotterdam?.
OMG.
die 1.5 liter uit Duitsland hier is op.. verkloot trouwens..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:18 schreef Jaguarized het volgende:
Oeh, ik zie net dat ik ook nog een volle fles Baileys in de kast heb staan. Die gaat vanavond ook aangebroken worden.
En dat doen we hier dus ook nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, anders haal ik het nooit niet natuurlijk
Kick je daar op?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aantal posts per dag:
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #70
Ik reageer steeds op de nieuwe berichten hoor. Dus die ene keer dat ik er eens vier achter elkaar heb is dan toeval meidjequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dat doen we hier dus ook niet!
Postopkrikposts zijn note done!
4 reacties onder elkaar hoeven ook niet, deze kunnen makkelijk in 1 reactie.
Waar in Duitsland hebben ze 1,5 liter flessen Baileys? * Jaguarized is zeer benieuwd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die 1.5 liter uit Duitsland hier is op.. verkloot trouwens..
Heb jij al een fok emailadres of iets dergelijks waarop/waarnaar geklaagd/gemaild kan worden?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dat doen we hier dus ook niet!
Postopkrikposts zijn note done!
4 reacties onder elkaar hoeven ook niet, deze kunnen makkelijk in 1 reactie.
neuh.. nu heb ik eens de kansquote:
was een kadootje, ik zal eens vragenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waar in Duitsland hebben ze 1,5 liter flessen Baileys? * Jaguarized is zeer benieuwd.
[..]
klagen doe je maar bij een andere mod, ik mag niet eens achter elkaar posten van mevrouwquote:Heb jij al een fok emailadres of iets dergelijks waarop/waarnaar geklaagd/gemaild kan worden?
Je geeft toe dat je vandaag veel post om eens hoog in de dagcijfers te komen, kereltje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik reageer steeds op de nieuwe berichten hoor. Dus die ene keer dat ik er eens vier achter elkaar heb is dan toeval meidje
Ok, gaat die nog komen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je geeft toe dat je vandaag veel post om eens hoog in de dagcijfers te komen, kereltje.
En nee Jaguarized, die heb ik niet.
ik post veel, maar dat is toeval. Nu ben ik gewoon op dreef op mijn vrije dag. Die series zijn echt niet mijn bedoeling. Als je even kijkt in mijn geschiedenis blijkt dat ik ook altijd vrij netjes geweest ben. (Okay, ik heb eens lopen kutten in het tijdelijke forum, maar verder is het nog clean, op de mogelijke note's na).quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je geeft toe dat je vandaag veel post om eens hoog in de dagcijfers te komen, kereltje.
Ja, maar dat kan lang duren. Kijk maar naar Brechtje, zelfs zij heeft er nog geen.quote:
Braafquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik post veel, maar dat is toeval. Nu ben ik gewoon op dreef op mijn vrije dag. Die series zijn echt niet mijn bedoeling. Als je even kijkt in mijn geschiedenis blijkt dat ik ook altijd vrij netjes geweest ben. (Okay, ik heb eens lopen kutten in het tijdelijke forum, maar verder is het nog clean, op de mogelijke note's na).
Maandag is de lol er weer vanaf voor me, dus dan ga ik gewoon weer werken, goed?
Meidje klinkt echt zo denigrerend he. Vooral door iemand van jouw leeftijd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik post veel, maar dat is toeval. Nu ben ik gewoon op dreef op mijn vrije dag. Die series zijn echt niet mijn bedoeling. Als je even kijkt in mijn geschiedenis blijkt dat ik ook altijd vrij netjes geweest ben. (Okay, ik heb eens lopen kutten in het tijdelijke forum, maar verder is het nog clean, op de mogelijke note's na).
Maandag is de lol er weer vanaf voor me, dus dan ga ik gewoon weer werken, goed?
edit: ik ben trouwens een kereljij een meidje
(gezien de leeftijd dan he, no offence verder)
edit2: wil er iemand posten, dan mag ik ook weer
precies, vandaag dan althansquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:21 schreef Chanandler het volgende:
indahnesia.com is gewoon snel, wij zijn traag![]()
serieus? dat is niet de bedoelingquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Meidje klinkt echt zo denigrerend he. Vooral door iemand van jouw leeftijd.![]()
Precies, en ik haat dat soort lui.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En nee Jaguarized, die heb ik niet.
Hoe zou jij het immers vinden als iemand van 16, 17 (kuch proest) iemand jou "paps" of "opoe" zou gaan noemen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies, vandaag dan althans
[..]
serieus? dat is niet de bedoeling![]()
Dat soort mensen zijn echt zooooo not done he.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:28 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Precies, en ik haat dat soort lui.
Net zoals die AMD en Stuart
Ach ja, ieder zijn meug. Volgens mij doe ik geen overlast veroorzaken en ben ik dus niemand tot last. Ik open geen topics om even snel 100 posts achter elkaar te zetten, maar ik doe gewoon wat SC mee. Als je daar niet mee kunt leven...so be it.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:28 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Precies, en ik haat dat soort lui.
Net zoals die AMD en Stuart
dat scheelt een generatie of twee, meidje vind ik nog altijd geen negatief woord hoor.. of moet ik dan meisje zeggen? is dat beter? jongedame is helemaal fout volgens mij..quote:Hoe zou jij het immers vinden als iemand van 16, 17 (kuch proest) iemand jou "paps" of "opoe" zou gaan noemen?
heel goed, ik weet je voortaan te vinden. Ik zal mijn dagen voortaan aankondigenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:30 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb maar meteen een email adres aangemaakt!
ijsmeisfok [at] gmail.com
Nu de vaste baggeraars weg zijn is er gezelligheid alom.quote:
Krijg je geen ijsmeis [@] fok [.] nl mail danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:30 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb maar meteen een email adres aangemaakt!
ijsmeisfok [at] gmail.com
edit: ik zal er ook even een msn account van maken!
Wie zijn/waren dat danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nu de vaste baggeraars weg zijn is er gezelligheid alom.![]()
ik ben er toch nogquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat duurt evenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Krijg je geen ijsmeis [@] fok [.] nl mail dan
Kheb slecht nieuws voor je.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah zoquote:
Als ik namen moet gaan noemen dan ben ik volgende week nog bezig.quote:
Zal nog wel een flinke tijd duren dan aangezien Brechtje dus na een maand de boel ook nog niet heeft.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben er toch nog![]()
ooh nee. ik ben niet vast
of moet ik zeggen nog niet? nee, zo erg is het niet. Volgens mij zou ik vandaag ongesteld zijn als ik een vrouw was. Nergens zin in, wat kutten en zo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:34 schreef Jaguarized het volgende:
Overmoderatie PUB![]()
[..]
Als ik namen moet gaan noemen dan ben ik volgende week nog bezig.![]()
[..]
Zal nog wel een flinke tijd duren dan aangezien Brechtje dus na een maand de boel ook nog niet heeft.
[..]
Nee.![]()
Jij hier?quote:
Oh, je zou denken dat ik er ook onder val.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:34 schreef brainster het volgende:
[..]
Mo, hij bedoeld denk ik anderen
Oja, hoi
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:34 schreef Jaguarized het volgende:
Zal nog wel een flinke tijd duren dan aangezien Brechtje dus na een maand de boel ook nog niet heeft.
quote:
Ojee jij ook hierquote:
Damookieeeeeeequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:34 schreef DaMook het volgende:
Whehe ik ben er en iedereen valt ineens binnen
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij hier?![]()
Dat meisje van destijds had me meteen alweer verwijderd btw.![]()
Ga je ook even laten weten hoeveel fokkertjes je hebben toegevoegd voor 24.00?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]! Daarom maar even zelf een gemaakt
!
Toeval bestaat nietquote:
Ik ben er al 1 vanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ga je ook even laten weten hoeveel fokkertjes je hebben toegevoegd voor 24.00?![]()
Dat moet ook eens kunnen hequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep, even een dagje niets doen vandaag.
Toeval bestaat welquote:
Okayquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ga je ook even laten weten hoeveel fokkertjes je hebben toegevoegd voor 24.00?![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
foei, 3 op een rij. dat had ook wel in 1 post gekunt![]()
Ik zag ineens staan: You are not on his/her contactlist. En ze wond me al niet eens op.quote:
Niet dood gaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:40 schreef Renesite het volgende:
![]()
en dan ook nog gronings ontzet.
Ik ga dood![]()
Je hebt eral minstens 2. Dat is toch al heel watquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay!
Maar dat zal wel meevallen!
dan zijn er dat dus 2quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
jah ik weer maar ben zo lui als wat vandaag
Hoe weet jij datquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:41 schreef brainster het volgende:
[..]
Je hebt eral minstens 2. Dat is toch al heel wat
Niemand ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:37 schreef DaMook het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met de ipod mini 6 gig en de ipod 60 gig ? Ik twijfel tussen die 2 en neig momenteel naar de mini omdat die toch iets handzamer is.
Ervaringen ? Tips ?
Mwoah Brechtje heeft er 70 in staan, werd zo gek van d'r dat ik d'r spontaan heb verwijderd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay!
Maar dat zal wel meevallen!
Whahahaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zag ineens staan: You are not on his/her contactlist. En ze wond me al niet eens op.![]()
nou, dan voeg ik je toch ook toequote:
Het scheelt dat ik niet zo'n msn-erd benquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mwoah Brechtje heeft er 70 in staan, werd zo gek van d'r dat ik d'r spontaan heb verwijderd.![]()
![]()
pietjegrietje@hotmail.comquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Whahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Zie ik vind dat nou zo zielig he dan mensen je zonder reden gewoon uit je msnlijst gaan halen
En dan ook nog niet eens even tegen je zeggen of even mailen
Wat is der mail, grommmmm![]()
![]()
Dat is minder hequote:
Alles goed?quote:
Dat is te zien inderdaad, daarom heb je ook geen msn en mail adres in je profiel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik niet zo'n msn-erd ben!
msnnerdquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Joh doe nou eens weg halenquote:
jah, hier is alles goed, behalve het weer.. maar dat kwam er ook aan geloof ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is minder he
[..]
Alles goed?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat blijktquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is te zien inderdaad, daarom heb je ook geen msn en mail adres in je profiel.![]()
De mods van tegenwoordig vinden alles wel best hoor hier.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Joh doe nou eens weg halen
Gaat mod niet goed vinden![]()
En ik ben niet zo gek om der toe te voegen
ban!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De mods van tegenwoordig vinden alles wel best hoor hier.![]()
60 uur? best stevigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:44 schreef Renesite het volgende:
ach ach ach ach, ruim 60 uur gewerkt deze 3 weken.
hopla.
200 euro ruimen ik krijg nog salaris
![]()
Yup volgendeweek mooi weer, alleen op donderdag zou het wel een lekker tegen kunnen gaan vallenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, hier is alles goed, behalve het weer.. maar dat kwam er ook aan geloof ik![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is te zien inderdaad, daarom heb je ook geen msn en mail adres in je profiel.![]()
Betersquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:44 schreef Renesite het volgende:
hopla.
![]()
Nah dat is wel weer lekkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:44 schreef Renesite het volgende:
hopla.
![]()
uhuhu.. als het maar in 1 bericht staatquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar, maar....een echte PUB'er versiert z'n vriendinnetjes en vriendjes toch via MSN?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Nu wel.
Mijn echte mail en msn zijn geheim!
Die heb ik toch alquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar, maar....een echte PUB'er versiert z'n vriendinnetjes en vriendjes toch via MSN?![]()
hoi.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
!
Nu wel.
Mijn echte mail en msn zijn geheim!
Ik werk 40 uur per weekquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
3 weken ca. 20 uur per week![]()
best veel![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:47 schreef Renesite het volgende:
* Renesite scoort een warm kopje thee![]()
ooh..in drie weken, ik dacht in 1 weekquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
3 weken ca. 20 uur per week![]()
best veel![]()
Oh dus als het uit is komt je msn adres weer in je profiel te staan.quote:
Ik heb Cactusthee meegenomen van de AH, erg lekker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:47 schreef Renesite het volgende:
* Renesite scoort een warm kopje thee![]()
Ben je nog wel wakkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh..in drie weken, ik dacht in 1 week![]()
Ooh oke.quote:
Ajaquote:
Dat is een best logische redenatiequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh dus als het uit is komt je msn adres weer in je profiel te staan.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb Cactusthee meegenomen van de AH, erg lekker.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel, maar er zijn genoeg mensen die 60 uur per week maken hoor.
Ik heb er nog genoeg mensen in staanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh dus als het uit is komt je msn adres weer in je profiel te staan.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel, maar er zijn genoeg mensen die 60 uur per week maken hoor.
Nog beterquote:
Die single en mannelijk zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb er nog genoeg mensen in staan!
* SpeedyGJ is het hier wel helemaal mee eensquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
later als je groot bent... mag je blij zijn als je een baan hebt![]()
Vrouwelijk mag ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die single en mannelijk zijn.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die single en mannelijk zijn.
dat wilde ik maar even zeggenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
* SpeedyGJ is het hier wel helemaal mee eens
Ik heb ook vakantie hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
later als je groot bent... mag je blij zijn als je een baan hebt![]()
Nacht dienstquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:52 schreef DaMook het volgende:
Ik ga langzaam aan douche en omkleden, moet om 10 uur gaan werken tot 7.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat wilde ik maar even zeggen
ik heb trouwens al een nieuw topic klaarstaan voor de liefhebbers
succesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:52 schreef DaMook het volgende:
Ik ga langzaam aan douche en omkleden, moet om 10 uur gaan werken tot 7.
Mag ik ook weer een keer?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat wilde ik maar even zeggen
ik heb trouwens al een nieuw topic klaarstaan voor de liefhebbers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |