alleen een Talpa logoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:17 schreef Bupatih het volgende:
http://www.talpa.tv/streaming/#
Doet deze het bij jullie?
ik heb geen zin de Wiki aan te passen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:21 schreef Jaco90 het volgende:
waarom is de telling gestopt in de OP?
waarom niet? toch nog 1 uur?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:21 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wat doet dat ene programmaatje waar julie het net over hadden?
is zuper handig! FokBlok ofzo!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waarom niet? toch nog 1 uur?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb geen zin de Wiki aan te passen.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:21 schreef indahnesia.com het volgende:
stelletje lamlendige pubers hier. een beetje werken kan geen kwaad hoor.
is tog iets minder snel, en die PI's zijn echt cool.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het ouderwetse copy&paste werkt ook prima hoor
ik was anders wel de eerste met een nieuw topic.. over snel gesprokenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:24 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
is tog iets minder snel, en die PI's zijn echt cool.
Ik post zo wel ff een screenshotje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:24 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ja en wat doet het?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey nu weet ik hoe die wiki spul werkt.
Volgende topic sta ik weer op me oude plekje waar ik begonnen ben![]()
![]()
Alsof jij bepaalt wat er met de avatar's gebeurd .quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:25 schreef Jaguarized het volgende:
En iedereen blijft van Wiki af. Merci beaucoup. Het is wel weer gebleken dat niet iedereen er mee overweg kan.
Ja, die stream natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat zou het moeten doen dan?
nee, echt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:25 schreef Jaguarized het volgende:
En iedereen blijft van Wiki af. Merci beaucoup. Het is wel weer gebleken dat niet iedereen er mee overweg kan.
Misschien moet jij eens opbokken met je gezeur. Er zijn een aantal mensen die vanaf het begin de Wiki hebben aangepast, de OP hebben gemaakt en deze ook hebben onderhouden. Er is duidelijk gezegd dat mensen zichzelf NIET gaan toevoegen. Er is ook iemand die Trinity en Brechtje heeft verwijderd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Alsof jij bepaalt wat er met de avatar's gebeurd .
Bazig ventje![]()
zeg kinders.. kom op zeg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens opbokken met je gezeur. Er zijn een aantal mensen die vanaf het begin de Wiki hebben aangepast, de OP hebben gemaakt en deze ook hebben onderhouden. Er is duidelijk gezegd dat mensen zichzelf NIET gaan toevoegen. Er is ook iemand die Trinity en Brechtje heeft verwijderd.![]()
![]()
Wie is hier begonnen met vaste posters te verwijderen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens opbokken met je gezeur. Er zijn een aantal mensen die vanaf het begin de Wiki hebben aangepast, de OP hebben gemaakt en deze ook hebben onderhouden. Er is duidelijk gezegd dat mensen zichzelf NIET gaan toevoegen. Er is ook iemand die Trinity en Brechtje heeft verwijderd.![]()
![]()
Wat klopt er niet aan mijn verhaal?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zeg kinders.. kom op zeg.
Ik heb al een paar keer mensen laten bannen van Wiki omdat die zich niet goed konden gedragen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vervelend voor die mensen die Wiki wél goed willen houden
wat algemeen bedoeld hoor.. alle kinders dus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan mijn verhaal?![]()
Oeh je gaat schelden, dat is een teken van onmacht. Ga je nu net als gisteren weer allerlei loze argumenten bijeensprokkelen om mij een beetje proberen te irriteren?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wie is hier begonnen met vaste posters te verwijderen.
Jij ! en de wiki is niet jou eigendom ofzo een beetje de baas uit te hangen hier man flikker toch een eind op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |