wie z'n fotoboek?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:45 schreef B_BOY het volgende:
[..]
staan geen fotows in der fot0-boek![]()
NPquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:46 schreef indahnesia.com het volgende:
hee, dank je.
www.hersenscheet.comquote:
Yo miene mins.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:47 schreef the_legend_killer het volgende:
yo
Köms se auch baggere?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:47 schreef the_legend_killer het volgende:
yo
Tara reidquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:47 schreef Chriz2k het volgende:
Latina's, Ariërs, Tyra Banks.
tyra banks?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:47 schreef Chriz2k het volgende:
Latina's, Ariërs, Tyra Banks.
quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat dan, een 14 jarige breezer?
tja, ik zoek hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zie je wel, het valt stil.
ik heb een baard trouwens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
Chriz. Lees het dikgedrukte even door in de OP ajb.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
Chriz. Lees het dikgedrukte even door in de OP ajb.
welkequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
What de hell doet die BN'er in de op
Dat Patty brad figuur ofzoquote:
Zie je nou wel dat Christiaan geen topics meer moet openenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:57 schreef -Trinity- het volgende:
Waar ben ik gebleven in de OP?
automagisch verdwenenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:57 schreef -Trinity- het volgende:
Waar ben ik gebleven in de OP?
Brechtje stond daar eerst heeft die een nieuwe ava?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:58 schreef Ayaxola het volgende:
Die Patty is niet van Koewam toch?
waarom?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:02 schreef B_BOY het volgende:
beter deze shit:D
ik love dit topic en nu weet ik weer wrom![]()
Kan jij ook normaal pratenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:02 schreef B_BOY het volgende:
Nee, jij bent dan ook c:rew.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:04 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb nooit een welkomsttopic gekregen
h3y @ll3s g03d ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:02 schreef B_BOY het volgende:
typisch gevalletje pechquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:04 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb nooit een welkomsttopic gekregen
Wacht, ik krijg (alweer) een briljante ingeving.quote:
tssk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wacht, ik krijg (alweer) een briljante ingeving.
*TT verandert*
Das de ui van Svenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:06 schreef B_BOY het volgende:
[..]
[afbeelding]
trouwens met dit soort shirts hangen de winkels nu vol.
Ik zal nog eens wat plaatjes posten danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mijn broertje van vier zit hier naasdt me iets genaamd "Leer het lekker zelf" te spelen op de desktop
nog niet gezienquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:06 schreef B_BOY het volgende:
[..]
[afbeelding]
idd plaats bier, tieten en frikandellequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zal nog eens wat plaatjes posten danBeetje opvoeding van wat lekker is, kan geen kwaad
![]()
Nee hoor. Ik blijf netjes van deze TT af.quote:
Doe datquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zal nog eens wat plaatjes posten danBeetje opvoeding van wat lekker is, kan geen kwaad
![]()
Jij begint raar te pratenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:06 schreef B_BOY het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik blijf netjes van deze TT af.
mooi. de volgende is van jou dan.. deal?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik blijf netjes van deze TT af.
ik heb geen plaatjes van frikadellen en bier.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:07 schreef B_BOY het volgende:
[..]
idd plaats bier, tieten en frikandelle![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mooi. de volgende is van jou dan.. deal?
Neen mên.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Moet je je broertje wel vasthouden, anders lazert ie van z'n stoel af dadelijk
Godver, ik had nooit moeten zeggen dat je moest blijven posten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bij deze is het volgende deeltje dus voor Bup
Boepatih denk ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:10 schreef indahnesia.com het volgende:
hoe spreek je bupatih trouwens uit? lijkt verdacht veel op bupati uit het Indonesisch.. toeval?
eigen schuld dus ook nogquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Godver, ik had nooit moeten zeggen dat je moest blijven posten.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bij deze is het volgende deeltje dus voor Bup
Weet ik veel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:10 schreef indahnesia.com het volgende:
hoe spreek je bupatih trouwens uit?
Nope.quote:Lijkt verdacht veel op bupati uit het Indonesisch.. toeval?
vermoed ik ook.. en dan nog de betekenis .. hehe..quote:
Ik spreek die laatste altijd uit als de i zoals je die leerde in groep drie, dus niet ie maar echt iquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Weet ik veel.!
Maar ik denk zoiets als "Boepattie".
Lijkt mij het meest logisch.
[..]
Nope.
Tenminste spreek=denk want ik zeg je naam nooitquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik spreek die laatste altijd uit als de i zoals je die leerde in groep drie, dus niet ie maar echt i
Geen toeval nee? Mind telling a little?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Weet ik veel.!
Maar ik denk zoiets als "Boepattie".
Lijkt mij het meest logisch.
[..]
Nope.
Maar da's geen goed Indonesischquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:12 schreef Chriz2k het volgende:
Boepaatie klinkt liever.
linkje? Dan kijk ik evenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:15 schreef B_BOY het volgende:
over bupatih
Had mijn Engelsleraar van vorig jaar een ansichtkaart van aan de muur hangen, goeie gastquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:06 schreef B_BOY het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:12 schreef indahnesia.com het volgende:
en dan nog de betekenis .. hehe..
ik weet het wel trouwens, als het Indonesisch is
Het is inderdaad Indonesisch.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geen toeval nee? Mind telling a little?![]()
Een discussie over Bupatih kan nooit kwaad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:15 schreef B_BOY het volgende:
over bupatih
goeie gastquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een discussie over Bupatih kan nooit kwaad.
doe mij het bier dan mag jij het blik houden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Lekker blik bier naast me staan
Kutallochtoonquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Het is inderdaad Indonesisch.
En geen toeval, om twee redenen:
1) Ik heb me geregistreerd toen ik voor het vak geschiedenis aan het leren was over Nederlands-Indië. In die tekst kwam 'bupatih' voor, wat ik wel een geinig woord vond
2) Ik ben zelf voor een deel Indonesisch.
En anders ik wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Bupatih is een toffe gast.
men wat een computertaalquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:22 schreef B_BOY het volgende:
volgens mij ben ik ook een nerd. ik heb namelijk deze week mijn pc 600 mhz overclockt (succesvol)
ik ga volgend jaar informatica als bijvak doen
en als klap op de vuurpijl mijn profielwerkstuk ga ik doen over revolutionare koelingen bij pc's
ik ben weer bij.. Dank jequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
1) Ik heb me geregistreerd toen ik voor het vak geschiedenis aan het leren was over Nederlands-Indië. In die tekst kwam 'bupatih' voor, wat ik wel een geinig woord vond
And I'm fucking proud of it.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kutallochtoonr;r
!1111ONE1111!@!!!!!!!1
zei ie zelf dan maarquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Bupatih is een toffe gast.
Heb je Max Havelaar wel eens gelezenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
we kunnen moeilijk 1/4 uitzetten..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kutallochtoonr;r
!1111ONE1111!@!!!!!!!1
Maar als ik het niet verkeerd heb en goed heb opgelet tijdens de lessen geschiedenis is het een assistent-resident van de regenten in Nederlands-Indië?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben weer bij.. Dank je![]()
Ik verkondig gewoon de stem van het volk, hoor.quote:
"Koffiehandelaar", met wat daar nog aan extra dingen bijkwam tijdens de Nederlandse koloniale tijd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:23 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Heb je Max Havelaar wel eens gelezenVolgens mij staat het daar ook in ofzo. Was het vroeger niet een soort leidsman van een provincie ofzo?
Een deelquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:23 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Heb je Max Havelaar wel eens gelezen
Ja, zoiets...of het hulpje.quote:Volgens mij staat het daar ook in ofzo. Was het vroeger niet een soort leidsman van een provincie ofzo?
ooh... zolang er maar Indisch/Indonesisch bloed in zit, vind ik het primaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik verkondig gewoon de stem van het volk, hoor.
Volgens mij ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:22 schreef B_BOY het volgende:
volgens mij ben ik ook een nerd. ik heb namelijk deze week mijn pc 600 mhz overclockt (succesvol)
ik ga volgend jaar informatica als bijvak doen
en als klap op de vuurpijl mijn profielwerkstuk ga ik doen over revolutionare koelingen bij pc's
Ja, dat jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"Koffiehandelaar", met wat daar nog aan extra dingen bijkwam tijdens de Nederlandse koloniale tijd.
Mwah...ik heb het niet zo met Indische/Indonesische meisjes....Doe mij maar gewoon een Hollandse.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh... zolang er maar Indisch/Indonesisch bloed in zit, vind ik het prima![]()
Ik heb het op m'n computer staan. ik heb het echter nooit gelezenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:26 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, dat jaEcht een kutboek
Heb de film trouwens ook gezien
*zucht*quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Tegenwoordig schrijft men "bupati", wat gouverneur is.
Lillyquote:
had je die eerder geposte dame van me al gezien?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwah...ik heb het niet zo met Indische/Indonesische meisjes....Doe mij maar gewoon een Hollandse.
Ja, dat bedoelde ik!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Tegenwoordig schrijft men "bupati", wat gouverneur is.
tjah.. Indonesië he..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*zucht*
Stomme.......mensen die woorden opeens anders gaan schrijven!
Nee, doe nog eens?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
had je die eerder geposte dame van me al gezien?
Jaja.quote:Het bestuur van Nederlands-Indië zag er ongeveer als volgt uit:Gouverneur-generaal Zes gouverneurs Vorsten van zelfbesturende landschappen Residenten Eigen bestuursapparaat Assistent-residenten Regenten (bupatih) Controleurs Districtshoofden Aspirant-controleurs Onderdistrictshoofden Lagere ambtenaren Desahoofden
een compleet onbekende Indonesische schone(ze praatte Indonesisch met haar familie) in Amsterdam, precies 1 week geleden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, doe nog eens?
Maar ik heb het ook niet over Aziatische modellen ofzo...maar de 'gewone' Indische meisjes.
Ja zo ben je leukerquote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een compleet onbekende Indonesische schone(ze praatte Indonesisch met haar familie) in Amsterdam, precies 1 week geleden.
[afbeelding]
daar ga ik mee akkoordquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Nou ja.. uitzondering op de regel hè.
ooh.. spreken lukt me wel, maar ik was VIP op een boot en zij liep langsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:32 schreef B_BOY het volgende:
dies idd lekker. en heb je haar versierd. je moet je kans greijpen als jij indoneschisch kunt grijp haar:P
Waarom heb je die kut kloon dan gemaaktquote:
En ik zeg Boeh-pah-tih, met klemtoon op de tih. Edit: en de Boeh.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een discussie over Bupatih kan nooit kwaad.
Ik wil n shirt met: 'My way or the highway', maar die vind ik nergens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:39 schreef -Trinity- het volgende:
Ik wil een shirt met "I do not fuck random."
(Ja, ik ben kieskeurig.)
Hey, Limlanderquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:40 schreef Eix het volgende:
Hai! Ik ben er weer.
Ben net ff in de stad geweest, en op de terugweg n overheerlijk mini-vlaaitje voor mezelf gekocht.
Kruumele mit Abrikoos.![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom ook niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:41 schreef Chriz2k het volgende:
Ik wil een shirt met 'Rape is like surprise sex'
as vip laat je die boot toch stoppen. of je laat iemand haar ophalen om mee te varen :pquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. spreken lukt me wel, maar ik was VIP op een boot en zij liep langs![]()
Matig, matigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:41 schreef Chriz2k het volgende:
De boot lag al stil, op Sail 2005quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:42 schreef B_BOY het volgende:
[..]
as vip laat je die boot toch stoppen. of je laat iemand haar ophalen om mee te varen :p
veel plezierquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:43 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga lekker een half uur wiskunde maken
Valt tegen he, als je opeens iets moet gaan doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:43 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga lekker een half uur wiskunde maken
Heerlijk dat ik dat toch niet meer hoef.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Valt tegen he, als je opeens iets moet gaan doen.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:41 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben ook even in de stad geweest effe een agenda kopenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:40 schreef Eix het volgende:
Hai! Ik ben er weer.
Ben net ff in de stad geweest, en op de terugweg n overheerlijk mini-vlaaitje voor mezelf gekocht.
![]()
![]()
![]()
Zoveel nieuwe mensenquote:
Ik fantaseer er wel eens over hoe wij in een innig liefdesspel verwikkeld zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:59 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Jij mij ook, Chris. Jij mij ook.
Dead-doll is liefquote:
heb je ook nog andere hobbies?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik fantaseer er wel eens over hoe wij in een innig liefdesspel verwikkeld zijn.
Dat klinkt toch niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:35 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
En ik zeg Boeh-pah-tih, met klemtoon op de tih. Edit: en de Boeh.
Eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb je ook nog andere hobbies?
owh.. wacht.. regent het nu, of ben je regent.. ook een leuke klemtoonspeling (scrabble-woord)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Doe een nick-change naar 'regent' ..
Dat was ook mijn intentie, toen ik me registreerde.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als ik dat snel achter elkaar uitspreek klinkt het uiteindelijk als 'poepertje'
Dan gaan ze het weer als "régent" (het regent al een hele tijd) uitspreken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Doe een nick-change naar 'regent' ..
Liegbeestquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima door elke dag te neuken.
Whehehe, had jij dan eventjes voor lul gelopenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was ook mijn intentie, toen ik me registreerde.
PUdding Kruumele ruled pas echt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:40 schreef Eix het volgende:
Hai! Ik ben er weer.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Whehehe, had jij dan eventjes voor lul gelopen![]()
![]()
Pestkop!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
![]()
* Chriz2k duwt Bupatih in de modder waarna hij hem vertederend toespreekt en vriendjes met hem wordt.quote:
Wahahahahahaha.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als ik dat snel achter elkaar uitspreek klinkt het uiteindelijk als 'poepertje'
Hihi.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
* Chriz2k duwt Bupatih in de modder waarna hij hem vertederend toespreekt en vriendjes met hem wordt.
compensatie is goed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima door elke dag te neuken.
Dit was dus ook zoiets, maar dan met een overheerlijk abrikozen laagje erin.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
PUdding Kruumele ruled pas echt.
hehe..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
![]()
Nee ik ken je gewoon langer als vandaagquote:
Ik mag niet met rare mannetjes praten van mama.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee ik ken je gewoon langer als vandaag![]()
SC mag toch wel?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik mag niet met rare mannetjes praten van mama.
jij eet snelquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:11 schreef the_legend_killer het volgende:
i'm back
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:11 schreef the_legend_killer het volgende:
i'm back
danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee ik ken je gewoon langer als vandaag![]()
quote:
Je moet toch wat als je je verveelt in de vakantie.quote:
Beetje laat we praten al 2 jaar over msn ofzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik mag niet met rare mannetjes praten van mama.
Ik zit nog niet eens 2 jaar op Fok!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Beetje laat we praten al 2 jaar over msn ofzo![]()
vakantie ja..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:12 schreef Poepatih het volgende:
[..]
[..]
Je moet toch wat als je je verveelt in de vakantie.
Newbie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zit nog niet eens 2 jaar op Fok!
Je had ook een puike relkloon kunnen aanmaken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:12 schreef Poepatih het volgende:
[..]
[..]
Je moet toch wat als je je verveelt in de vakantie.
Naja wel langer als een jaarquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zit nog niet eens 2 jaar op Fok!
Ik houd niet van rellen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je had ook een puike relkloon kunnen aanmaken.
tssk..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oldbie's zijn toch maar verzuurd!
neuh.. valt wel mee toch? wat wil je dan nog meer?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:13 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind het hier een beetje saai vandaag, iemand die dit ook vind ?
alsnog vieren dan.. Bier drinken vanavond kan primaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:14 schreef B_BOY het volgende:
shit twee dagen gelede was mijn 2-jarige jubileum op fok!
Ik ben ook geen newbie. Ik wíl ook niet eens in het oldbie forum.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij bent geen oldbie, jij mag niet eens in het oldbiesubforum.
Ik kan niet bannen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kun je die mensen niet een spellings-ban geven of zo?
Ey ga dat lekker in de showchat zitten doenquote:
Wat ben jij dan op je Indonesië-forum?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's waar ook. vervelend voor je.. (daarom wil ik ook geen mod worden)
ook een mod moet aan zijn post-verplichtingen komen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey ga dat lekker in de showchat zitten doen![]()
Ksst.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
eeh.. tja, noodzakelijk kwaad hoor... maar daar mag ik lekker wel bannenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat ben jij dan op je Indonesië-forum?
Hè?
En ik wilde het ook niet, hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's waar ook. vervelend voor je.. (daarom wil ik ook geen mod worden)
Ah, oke. Dan is het goed. Ofzo. Denk ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eeh.. tja, noodzakelijk kwaad hoor...
door Yvonne d'r dochter? Ik begrijp het trouwens als je er niet over wil praten hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ik wilde het ook niet, hoor.Ik werd gedwongen.
.
Snel editen, hè!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, oke. Dan is het goed. Ofzo. Denk ik.
ik had nog ge-editquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, oke. Dan is het goed. Ofzo. Denk ik.
Nee, door allemaal enge rode mensen hierquote:
*dichtklapt*quote:Ik begrijp het trouwens als je er niet over wil praten hoor.
Nog geen maand blauw en nu al kapsonesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ksst.Zo praat je niet tegen de Grote Bupatih.
Ey was jij er ook nogquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:20 schreef Dead-Doll het volgende:
Let's hit a pub!
komt wel goed, over 20 jaar mag je je memoires schrijvenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, door allemaal enge rode mensen hier
[..]
*dichtklapt*
Zegt meneer die zich te goed voelt voor ShowChat:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nog geen maand blauw en nu al kapsones![]()
Metquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan de kleurquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nog geen maand blauw en nu al kapsones![]()
I'd hit you.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:20 schreef Dead-Doll het volgende:
Let's hit a pub!
Dat mag niet, da's een modje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:20 schreef Dead-Doll het volgende:
Let's hit a bup!
Let's Dloead Dlquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:20 schreef Dead-Doll het volgende:
Let's hit a pub!
Hoi.quote:
Mooi zo.quote:sorryben vrolijk vandaag
Geneukt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:23 schreef Imberr het volgende:
hoooii iedereeeeen
sorryben vrolijk vandaag
* indahnesia.com mompelt: damn, ik had het modje moeten wordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Let's Dloead Dl
Wheheheh![]()
![]()
Dat betekent helemaal niks!!!!!1111111
Ik voel me helemaal niet te goed voor Showchatquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zegt meneer die zich te goed voelt voor ShowChat:
[..]
Met [afbeelding] als PI!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:23 schreef Imberr het volgende:
hoooii iedereeeeen
sorryben vrolijk vandaag
Hoihoi.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:23 schreef Imberr het volgende:
hoooii iedereeeeen
sorryben vrolijk vandaag
Hoezo?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com mompelt: damn, ik had het modje moeten worden
Jij mafkees!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Let's Dloead Dl
Wheheheh![]()
![]()
Dat betekent helemaal niks!!!!!1111111
he?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:25 schreef Duncan-Death het volgende:
Of in z'n slaap geneukt.
Lijkt me pijnlijk.
Onzin? Wasda? Dat ken ik niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach ja..ik sla nooit onzin uit
![]()
Allemaal PUB newbiesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:27 schreef Ayaxola het volgende:
Allemaal mensen die ik niet ken van hier
Mij toch wél!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:27 schreef Ayaxola het volgende:
Allemaal mensen die ik niet ken van hier
Uit Onzin natuurlijk wel jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:28 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Mij toch wél!
En bupa! En Chris!
En Maikel!!1
Hou je fatsoen eens!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:29 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hey Bupatih, mag ik je ommezijde zien?
Je vergeet mijn naam te noemen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:28 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Mij toch wél!
En bupa! En Chris!
En Maikel!!1
Vanaf 2 uurquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:29 schreef Imberr het volgende:
ik ben vanaf 2 uur wakker hoorwas alleen vergeten dat ik mijn msn aan had laten staan
het is maar een mod hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:30 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Hou je fatsoen eens!
Zoiets vraag je niet aan een mod..
Het is een gave, D-D.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |