Ik wil n shirt met: 'My way or the highway', maar die vind ik nergens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:39 schreef -Trinity- het volgende:
Ik wil een shirt met "I do not fuck random."
(Ja, ik ben kieskeurig.)
Hey, Limlanderquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:40 schreef Eix het volgende:
Hai! Ik ben er weer.
Ben net ff in de stad geweest, en op de terugweg n overheerlijk mini-vlaaitje voor mezelf gekocht.
Kruumele mit Abrikoos.![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom ook niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:41 schreef Chriz2k het volgende:
Ik wil een shirt met 'Rape is like surprise sex'
as vip laat je die boot toch stoppen. of je laat iemand haar ophalen om mee te varen :pquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. spreken lukt me wel, maar ik was VIP op een boot en zij liep langs![]()
Matig, matigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:41 schreef Chriz2k het volgende:
De boot lag al stil, op Sail 2005quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:42 schreef B_BOY het volgende:
[..]
as vip laat je die boot toch stoppen. of je laat iemand haar ophalen om mee te varen :p
veel plezierquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:43 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga lekker een half uur wiskunde maken
Valt tegen he, als je opeens iets moet gaan doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:43 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga lekker een half uur wiskunde maken
Heerlijk dat ik dat toch niet meer hoef.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Valt tegen he, als je opeens iets moet gaan doen.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:41 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben ook even in de stad geweest effe een agenda kopenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:40 schreef Eix het volgende:
Hai! Ik ben er weer.
Ben net ff in de stad geweest, en op de terugweg n overheerlijk mini-vlaaitje voor mezelf gekocht.
![]()
![]()
![]()
Zoveel nieuwe mensenquote:
Ik fantaseer er wel eens over hoe wij in een innig liefdesspel verwikkeld zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:59 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Jij mij ook, Chris. Jij mij ook.
Dead-doll is liefquote:
heb je ook nog andere hobbies?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik fantaseer er wel eens over hoe wij in een innig liefdesspel verwikkeld zijn.
Dat klinkt toch niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:35 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
En ik zeg Boeh-pah-tih, met klemtoon op de tih. Edit: en de Boeh.
Eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb je ook nog andere hobbies?
owh.. wacht.. regent het nu, of ben je regent.. ook een leuke klemtoonspeling (scrabble-woord)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Doe een nick-change naar 'regent' ..
Dat was ook mijn intentie, toen ik me registreerde.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als ik dat snel achter elkaar uitspreek klinkt het uiteindelijk als 'poepertje'
Dan gaan ze het weer als "régent" (het regent al een hele tijd) uitspreken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Doe een nick-change naar 'regent' ..
Liegbeestquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima door elke dag te neuken.
Whehehe, had jij dan eventjes voor lul gelopenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was ook mijn intentie, toen ik me registreerde.
PUdding Kruumele ruled pas echt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:40 schreef Eix het volgende:
Hai! Ik ben er weer.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Whehehe, had jij dan eventjes voor lul gelopen![]()
![]()
Pestkop!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
![]()
* Chriz2k duwt Bupatih in de modder waarna hij hem vertederend toespreekt en vriendjes met hem wordt.quote:
Wahahahahahaha.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als ik dat snel achter elkaar uitspreek klinkt het uiteindelijk als 'poepertje'
Hihi.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
* Chriz2k duwt Bupatih in de modder waarna hij hem vertederend toespreekt en vriendjes met hem wordt.
compensatie is goed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima door elke dag te neuken.
Dit was dus ook zoiets, maar dan met een overheerlijk abrikozen laagje erin.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
PUdding Kruumele ruled pas echt.
hehe..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |