quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:12 schreef indahnesia.com het volgende:
en dan nog de betekenis .. hehe..
ik weet het wel trouwens, als het Indonesisch is
Het is inderdaad Indonesisch.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geen toeval nee? Mind telling a little?![]()
Een discussie over Bupatih kan nooit kwaad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:15 schreef B_BOY het volgende:
over bupatih
goeie gastquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een discussie over Bupatih kan nooit kwaad.
doe mij het bier dan mag jij het blik houden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Lekker blik bier naast me staan
Kutallochtoonquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Het is inderdaad Indonesisch.
En geen toeval, om twee redenen:
1) Ik heb me geregistreerd toen ik voor het vak geschiedenis aan het leren was over Nederlands-Indië. In die tekst kwam 'bupatih' voor, wat ik wel een geinig woord vond
2) Ik ben zelf voor een deel Indonesisch.
En anders ik wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Bupatih is een toffe gast.
men wat een computertaalquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:22 schreef B_BOY het volgende:
volgens mij ben ik ook een nerd. ik heb namelijk deze week mijn pc 600 mhz overclockt (succesvol)
ik ga volgend jaar informatica als bijvak doen
en als klap op de vuurpijl mijn profielwerkstuk ga ik doen over revolutionare koelingen bij pc's
ik ben weer bij.. Dank jequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
1) Ik heb me geregistreerd toen ik voor het vak geschiedenis aan het leren was over Nederlands-Indië. In die tekst kwam 'bupatih' voor, wat ik wel een geinig woord vond
And I'm fucking proud of it.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kutallochtoonr;r
!1111ONE1111!@!!!!!!!1
zei ie zelf dan maarquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Bupatih is een toffe gast.
Heb je Max Havelaar wel eens gelezenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
we kunnen moeilijk 1/4 uitzetten..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kutallochtoonr;r
!1111ONE1111!@!!!!!!!1
Maar als ik het niet verkeerd heb en goed heb opgelet tijdens de lessen geschiedenis is het een assistent-resident van de regenten in Nederlands-Indië?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben weer bij.. Dank je![]()
Ik verkondig gewoon de stem van het volk, hoor.quote:
"Koffiehandelaar", met wat daar nog aan extra dingen bijkwam tijdens de Nederlandse koloniale tijd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:23 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Heb je Max Havelaar wel eens gelezenVolgens mij staat het daar ook in ofzo. Was het vroeger niet een soort leidsman van een provincie ofzo?
Een deelquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:23 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Heb je Max Havelaar wel eens gelezen
Ja, zoiets...of het hulpje.quote:Volgens mij staat het daar ook in ofzo. Was het vroeger niet een soort leidsman van een provincie ofzo?
ooh... zolang er maar Indisch/Indonesisch bloed in zit, vind ik het primaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik verkondig gewoon de stem van het volk, hoor.
Volgens mij ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:22 schreef B_BOY het volgende:
volgens mij ben ik ook een nerd. ik heb namelijk deze week mijn pc 600 mhz overclockt (succesvol)
ik ga volgend jaar informatica als bijvak doen
en als klap op de vuurpijl mijn profielwerkstuk ga ik doen over revolutionare koelingen bij pc's
Ja, dat jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"Koffiehandelaar", met wat daar nog aan extra dingen bijkwam tijdens de Nederlandse koloniale tijd.
Mwah...ik heb het niet zo met Indische/Indonesische meisjes....Doe mij maar gewoon een Hollandse.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh... zolang er maar Indisch/Indonesisch bloed in zit, vind ik het prima![]()
Ik heb het op m'n computer staan. ik heb het echter nooit gelezenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:26 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, dat jaEcht een kutboek
Heb de film trouwens ook gezien
*zucht*quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Tegenwoordig schrijft men "bupati", wat gouverneur is.
Lillyquote:
had je die eerder geposte dame van me al gezien?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwah...ik heb het niet zo met Indische/Indonesische meisjes....Doe mij maar gewoon een Hollandse.
Ja, dat bedoelde ik!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Tegenwoordig schrijft men "bupati", wat gouverneur is.
tjah.. Indonesië he..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*zucht*
Stomme.......mensen die woorden opeens anders gaan schrijven!
Nee, doe nog eens?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
had je die eerder geposte dame van me al gezien?
Jaja.quote:Het bestuur van Nederlands-Indië zag er ongeveer als volgt uit:Gouverneur-generaal Zes gouverneurs Vorsten van zelfbesturende landschappen Residenten Eigen bestuursapparaat Assistent-residenten Regenten (bupatih) Controleurs Districtshoofden Aspirant-controleurs Onderdistrictshoofden Lagere ambtenaren Desahoofden
een compleet onbekende Indonesische schone(ze praatte Indonesisch met haar familie) in Amsterdam, precies 1 week geleden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, doe nog eens?
Maar ik heb het ook niet over Aziatische modellen ofzo...maar de 'gewone' Indische meisjes.
Ja zo ben je leukerquote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een compleet onbekende Indonesische schone(ze praatte Indonesisch met haar familie) in Amsterdam, precies 1 week geleden.
[afbeelding]
daar ga ik mee akkoordquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Nou ja.. uitzondering op de regel hè.
ooh.. spreken lukt me wel, maar ik was VIP op een boot en zij liep langsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:32 schreef B_BOY het volgende:
dies idd lekker. en heb je haar versierd. je moet je kans greijpen als jij indoneschisch kunt grijp haar:P
Waarom heb je die kut kloon dan gemaaktquote:
En ik zeg Boeh-pah-tih, met klemtoon op de tih. Edit: en de Boeh.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een discussie over Bupatih kan nooit kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |