Je eigen naam in een TT zetten is zo 2003.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:38 schreef appelsientje het volgende:![]()
![]()
Heb ik ook eens mijn naam in de OP
Nou feliquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:38 schreef appelsientje het volgende:![]()
![]()
Heb ik ook eens mijn naam in de OP
Hmhmquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:49 schreef appelsientje het volgende:
Ik kom volgens mij vrij kansloos over nu
Zelfkennis roeleert - je had het toch zo vreeeeeeeeeeeeseeeeeeeeelijk druk?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:49 schreef appelsientje het volgende:
Ik kom volgens mij vrij kansloos over nu
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Zelfkennis roeleert - je had het toch zo vreeeeeeeeeeeeseeeeeeeeelijk druk?![]()
Graag gedaan hoor, nou ja graagquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:53 schreef DIGGER het volgende:
SCH, sorry van gisteravond, maar bedankt voor de 3 punten
gaat denk meer om "666" als in getal van den Duuvelquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:05 schreef DIGGER het volgende:
So what 666Kb, my ass dat dat 'groot' is, we leven niet meer in 2001 toch?
Ik zie niksquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:00 schreef DIGGER het volgende:
Even een test of het lukt:
[afbeelding]
pssst Alternate heeft goeiekope Logitech toetseborden gaat die o ook weer is een keer werkenquote:
Alternate is rete duurquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
pssst Alternate heeft goeiekope Logitech toetseborden gaat die o ook weer is een keer werken
Ik ga er maandag 1 halenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
pssst Alternate heeft goeiekope Logitech toetseborden gaat die o ook weer is een keer werken
Daarom is het systeem ik heb samengesteld bij Alternate goedkoper dan bij de meeste andere shops....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Alternate is rete duur![]()
plaatje doet het niet digger
Dat is een ander woord voor een electroboot, electrisch aangedreven en maakt dus totaal geen geluid, en da's erg practisch en mooi in een omgeving met zo veel natuurmonumentengebied als Nieuwkoop, waar je alleen met fluisterboot of kano/roeiboot komen mag.quote:
Die 2 zijn geweldigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:30 schreef DIGGER het volgende:
Die TV-kijk houding is al goed ontwikkeld:
[img=http://img388.imageshack.us/img388/8720/glennbijoma050708053id.th.jpg]
Pappa koopt graag shirtjes voor z'n kleine:
[img=http://img392.imageshack.us/img392/2193/glennsdaddyrocks2308058nr.th.jpg]
Hoiquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag mensen!
Dat is mooiquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Heerlijk, genoten. Op de laatste twee soppige dagen na hebben we heerlijk kampeerweer gehad.Ik heb vaak getennist, getafeltennist en een paar boeken uitgelezen. Ik kan er weer even tegenaan!
oude spullen zijn altijd goedkoperquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Daarom is het systeem ik heb samengesteld bij Alternate goedkoper dan bij de meeste andere shops....
Dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:43 schreef golfer het volgende:
Wat een leuke foto's DIGGER.
Glenn lijkt steeds meer op EW en gelukkig minder op jou.
Alleen de Proc zou je onder "ouder" kunnen laten vallenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
oude spullen zijn altijd goedkoper
Maxtorschijf? qua prijs maakt het voor beide niet uit, je bent natuurlijk gek als je nog een 9 serie koopt, als de 10 serie er voor dezelfde prijs is, en bovendien zal de 9 wel slecht leverbaar zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Alleen de Proc zou je onder "ouder" kunnen laten vallenHeb namelijk een paar dingen veranderd en een DMP 10 serie gekregen ipv de 9 serie
Middag knijnenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag mensen!
Hij wees vandaag uit zichzelf in 1 keer de ADO placemat aan bij de PLUS (die ie uiteraard ook krijgt van Pappa)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:47 schreef tong80 het volgende:
Leuk Digger. Ook dat ie al jong fan van Oranje is
Die is erg leuk!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:15 schreef pascalheister het volgende:
die nieuwe avatar van cultheld
Nou, ik kan er eigenlijk niet om lachen, maar jaquote:
Kinderen hebben inderdaad een voorkeur voor die lelijke fluoriscerende kleurenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hij wees vandaag uit zichzelf in 1 keer de ADO placemat aan bij de PLUS (die ie uiteraard ook krijgt van Pappa)
Kijk ik zou het ook niet doen..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou, ik kan er eigenlijk niet om lachen, maar ja
Ik kan ook overdrijvenquote:
Heb je wel gedouched ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:05 schreef SCH het volgende:
Tering, ik word nog echt een Rob Druppers
met de eendjes voeren in de vijver gevallen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:05 schreef SCH het volgende:
Tering, ik word nog echt een Rob Druppers
Niet van je Godfather ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:07 schreef pascalheister het volgende:
vanavond verjaardag van me peettante
quote:
Heb je ooit omhoog moeten kijken ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:56 schreef popolon het volgende:
Ik heb dat ook wel eens.
Kijk ze meestal even strak aan, meestal moet ik een halve meter naar beneden kijken, en laat ze dan maar gaan.
Moet je die kop dan zien.
Bij basketball toen een gast van zo'n 2.20 me verdedigde.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je ooit omhoog moeten kijken ?
net als de Lowlandsmeetquote:
Zag ooit van der Horst de Volleyballer bij ons in de sporthalkantine. Je weet dan niet wat je ziet die is ook zoiets.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Bij basketball toen een gast van zo'n 2.20 me verdedigde.
Ben 3 keer geblocked toen.
Vertel wanneer was dat ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:00 schreef rubbereend het volgende:
die TTt klinkt best wel
[..]
net als de Lowlandsmeet20 users geven aan te komen en de meet ias weer mislukt
Toen ie ineens werd neergeknuppeld door een onguur figuur.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je ooit omhoog moeten kijken ?
Ik heb eigenlijk nog nooit ruzie gehad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toen ie ineens werd neergeknuppeld door een onguur figuur.
je valt niet op je eigen vriend?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:06 schreef SCH het volgende:
Ik val op kleine mannen
Mijn vriend is 1.90
Cultheld lijkt me een ventje die regelmatig tegen een klap op looptquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:10 schreef methodmich het volgende:
SCH is zelf 2.13 dan?
Popolon lijkt mij ook geen ruziezoeker. Ik denk dat van ons brave Hools alleen JaWi en Bananenman vaak vechten.
Hij heeft een mooi karaktertjequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:10 schreef rubbereend het volgende:
je valt niet op je eigen vriend?
Ja, maar die heeft veel matties die hem kunnen helpen, swa chill fahili tokkoe osu sabi?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Cultheld lijkt me een ventje die regelmatig tegen een klap op loopt
aha rijke ouders dusquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft veel matties die hem kunnen helpen, swa chill fahili tokkoe osu sabi?
Illinoise idd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Illinoise of een oudere?
Nee in de ziektewetquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
En tong, ging je toen bij de marine?
bring it on!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Wij hebben straks dezelfde supermarkt![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Jemig, dat duurt al lang dan.
Overigens las ik in de krant dat ze bij Expeditie Robinson mensen gaan kruisigen. Bizar.
Nee, maar ik kies de foto's wel uit natuurlijk die ik hier plaats, moet wel een beetje on-topic zijn hequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:04 schreef popolon het volgende:
Leuk mannetje is Glenn, Digger.
p.s.
Heb jij nou altijd een voetbalshirt aan?
Lekker een paar kilo vlees naar binnen gemieterd en nu een doosje tandenstokers nodig ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:26 schreef Bos81 het volgende:
Zo lekker ge BBQ-ed
Nee , ik heb liever een biertje...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:34 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Lekker een paar kilo vlees naar binnen gemieterd en nu een doosje tandenstokers nodig ?![]()
* DeTolk nog een Baco'tje inschenkt, iemand?
Het vlees was lekker mals, tandenstokers heb ik dus niet nodigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:34 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Lekker een paar kilo vlees naar binnen gemieterd en nu een doosje tandenstokers nodig ?![]()
* DeTolk nog een Baco'tje inschenkt, iemand?
Nee hoor, gelukkig niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen verbrande troep binnen gekregen Bos?
En ik danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:42 schreef DeTolk het volgende:
Biertje voor Bos
Dank je.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:42 schreef DeTolk het volgende:
Biertje voor Bos
Vorige week 3-2 hč.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen verbrande troep binnen gekregen Bos?
Den Ham 2 - Excelsior '31 2quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tegen HSC'21 was het 2-1, of bedoel je dat niet?
Ja, geintje. Zegt verder ook niets, die beker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, ik ben net terug van vakantie dus ik moet me nog even inlezen.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja hoor, goed weer, lekker getennist, getafeltennist, boeken gelezen. Kortom: genoten.
ik mest vanmrgen veels te vreg mn nest uitquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Hang je nu al de brave student uit VoreG?
quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
En nu weer opzettelijk dronken typen, het is ook wat.
Ik heb vanavond dus ook alles gemist, maar haal dat morgen ruimschoots in.quote:
Nogal, ja.quote:
quote:
Maar toch is het hem nietquote:Zeg maar dag met je handje tegen je pandje
Zeg maar: dag lampekappie, dag wenteltrappie
Zeg maar: dag scheve gevel, het spijt me, ze moeten je kwijt
Zeg maar: dag duiveplatje, dag binnenstadje
Zeg maar: dag ouwe troepie, dag blauwe stoepie
Jij verdwijnt in de nevel van een voorbijgaande tijd
Nee, je geurde bepaald niet naar odekolonje
Je rook meer naar vis en naar teer
Elke zaterdag maakten ze boven me bonje
En gingen als beesten te keer
Zeg maar: dag stamcafeetje van tante Greetje
Zeg maar: dag leuke buurtje, dag lage huurtje
Zeg maar: dag Jordanezen, dag uitgeleefd feestgebouw
Zeg maar: dag autowrakken, dag kakkerlakken
Zeg maar: dag groentezakie van ome Sjakie
In een wereld als deze is er geen plaats meer voor jou
Het geluid van die handkarren op kinderkoppies
Dat ging je door merg en door been
Over twintig jaar zeggen ze heel filosophies
'Wat zonde toch dat het verdween'
Zeg maar dag met je handje, dag met je handje
Dag apotheekie, dag winkelweekie
Dag fijn publiekie, dag meelfabriekie
Zeg maar: dag blonde zussie, dag brievebussie
Dag lekker stukkie, dag viadukkie
Dag warme bakker, dag krentekakker
Zeg maar dag
Nooit eigenlijk. Uitdelen doe ik trouwens ook niet snel, ik heb een hekel aan ruzie, maar als 't moet dan moet 't.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Cultheld lijkt me een ventje die regelmatig tegen een klap op loopt
Ben 1 van de webmasters van die site.quote:
Thx.quote:
mooi weer hequote:Op zondag 28 augustus 2005 09:36 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen
Druk hier zo vroeg
gaan we niet naar de kerk?quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:59 schreef SCH het volgende:
[..]
niet vloeken hier, mee naar het keldertje jij![]()
quote:Ik heb nooit goed begrepen waarom de sexuele behoefte
van mannen en vrouwen zo verschillend zijn.
Ik heb al die verhalen van Mars en Venus ook nooit begrepen.
En ik heb nooit begrepen waarom mannen
met hun verstand denken en vrouwen met hun hart...
Op een bepaalde nacht vorige week gingen m'n vrouw en ik
slapen.Toen we in bed lagen begon het onvermijdelijke en opwindende spelletje
van wederzijdse aanrakingen en strelingen.
Ik stond zowat bloedheet toen ik begon aan de volgende stap
die onze uiting is van wederzijds verlangen en liefde....
Maar op dat moment zei m'n vrouw leukweg:
"'Ik heb nu eigenlijk geen zin, lieverd. I""
""k wil gewoon dat je me eens stevig knuffelt, hmmm? ""
Waarop ik riep: WWHUT ???
Eerst maak je me gloeiend heet en dan zeg
je doodleuk dat je geen zin hebt ?!?
Waarop zei met een pruilmondje de
magische woordjes zei:
Jij begrijpt gewoon mijn emotionele behoeften als vrouw niet.!
Waarop ik capituleerde en ging slapen,
want het ging er die avond duidelijk toch niet van komen...
De volgende dag gingen we inkopen doen in het Shopping
Center.
Ik observeerde haar terwijl ze drie hele leuke, maar dure jurkjes
probeerde.
Toen ik zag dat ze maar niet kon beslissen welk van de 3 het zou worden,
stelde ik voor om ze gewoon alle drie te kopen.
Geheel geėmotioneerd en gemotiveerd door mijn begrijpende houding
Zei ze dat ze er wel nog een paar schoenen bij nodig had
en dat die 600 euro's kostten,
waardoor het wel wat duur ging worden.
Maar ik zei dat het voor één keer wel moest kunnen.
Dus namen we de drie jurken met één paar bijpassende schoenen.
Maar een vrouw blijft een vrouw, natuurlijk.
Dus probeerde ze nog wat verder te gaan door wel héél erg
lang
naar een mooi gouden kettinkje met diamantjes te staren bij de
juwelenafdeling in dezelfde winkel.
Ze zal wel gedacht hebben dat ik gek werd toen ik
opnieuw toegaf, maar om eerlijk te zijn:
ze liet zich wel lekker bedienen...
Ik denk eigenlijk dat ze me maar wilde testen
toen ze begon over die heel dure set professionele golfclubs "first
class",
maar toen ik ook hier met een "ach, waarom ook niet?" instemde, ging ze helemaal zweven.
Ik denk dat ze zelfs sexueel opgewonden werd: je had
haar moeten zien !!!
Ze vond blijkbaar dat ze ver genoeg gegaan was,
toen ze met een heerlijke glimlach zei dat we maar beter naar de kassa konden gaan,
voordat ik helemaal ging overdrijven!
Ik had het verschrikkelijk moeilijk om niet te lachen toen
ik doodgemoedereerd zei:
Ach nee, lieverd, ik denk dat ik vandaag geen zin heb om dat
allemaal te kopen...
Haar blik was onbetaalbaar!
Ze werd bovendien helemaal bleek!
En toen ik erbovenop zei:
Ik wil enkel dat je me eens stevig knuffelt...
sloeg haar verbijsterde gezicht om van bleek naar vuurrood,
vol van haat en woede.
Ik voegde er enkel nog aan toe:
Jij begrijpt gewoon mijn financiėle behoeften als man niet...
Ik denk niet dat ik nog sex mag verwachten vóór de lente van
2006.
Dat gaat zeker een leuk weekje voor je worden.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:55 schreef VoreG het volgende:
Heuj ben gevraagd of ik woensdag mee kan trainen. Maandag sleutel halen. Donderdag kamp
Leuk weekkie
Nee zeg, dat is mijn zondagse kledingquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:41 schreef Superheld het volgende:
[afbeelding]
SCH kom eens uit dat pak
studentenquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat gaat zeker een leuk weekje voor je worden.
Ging je nu voetballen bij een studententeam of bij een "normale" voetbalvereniging ?
glas azijn erbij heerlijkquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:47 schreef golfer het volgende:
Middag!
Zonnetje schijnt. Dat wordt lekker in de tuin zitten.
hehequote:
Toch wel?quote:
quote:
Jep, best leuke actie.quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:00 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Heb je tifo gezien? Het ging niet helemaal zoals gepland maar zag er toch echt heel erg lekker uit
Enige pluspuntje aan de middag...
Noem het maar vorm ... was eerder zwakte van Utrecht ... wat was het dramatisch (Twente trouwens ook...)quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:06 schreef Dos37 het volgende:
Goedemiddag
FC Twente heeft de vorm gevonden
Best leuke actie noemt ie datquote:Op zondag 28 augustus 2005 17:20 schreef Superheld het volgende:
[..]
Jep, best leuke actie.Vond de zang toch ook weer tegenvallen.
Maar de tering wat is Fok hier sloom zeg![]()
en Masjtorovic ook?quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:06 schreef Dos37 het volgende:
Goedemiddag
FC Twente heeft de vorm gevonden
Jaquote:
zeker, beide al mogen aanschouwen op pinkpopquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Erg leuke band, net als Franz Ferdinand.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:08 schreef golfer het volgende:
Wat maakt zo'n formule-1 bolide toch een lawaai.
Op het circuit van Zandvoort rijdt Robert Doornbos met een 2 sitter Minardi wat rondjes, dat is hemelsbreed toch al gauw een kilometer of 8 vanaf hier in Bloemendaal, maar je kunt hier gewoon die auto horen scheuren.
idd. Twente gewonnen Man Utd gewonnequote:
Kutja nemen we op en BB kijken wequote:Op zondag 28 augustus 2005 21:09 schreef rubbereend het volgende:
tis beetje zappen tussen Katja en BB5
k kijk volgende week de herhalign van Katja wel want t doet steeds pijn om bij dr weg te zappen. ze is zoquote:
vooralsnog zijn alleen de bewoners wat minder gevarieerd. Het valt me nix tegen k heb er weer zin inquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:58 schreef pascalheister het volgende:
BB 5 min gezien, en toen had ik het al weer gehad. Het is niet meer wat het vroeger was
Ik volg al vanaf woensdag de streamverslagen en deze zogenaamde live-uitzending die hopeloos achterloopt kan mij verder gestolen worden.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:58 schreef pascalheister het volgende:
BB 5 min gezien, en toen had ik het al weer gehad. Het is niet meer wat het vroeger was
quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:12 schreef just me het volgende:
I have a dream...
als ik morgen wakker ben doet fok het snel
daar droom k al jaren van maar die droom is maar een maandje uitgekomen en daarna ging t weer als stroopquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:12 schreef just me het volgende:
I have a dream...
als ik morgen wakker ben doet fok het snel
ze staan goed voor de play offsquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:20 schreef appelsientje het volgende:
Jemig Heracles weer gewonnen![]()
die doen het echt netes..
mooi, die frustratie van jequote:Op zondag 28 augustus 2005 22:32 schreef DarkShine het volgende:
Avond
PSV is na 1 debacle (Heracles) en 1x met de hakken over de sloot (Vitesse) nu dus een smerig counterploegje...
Frustratie waarover? Hoogtepunt van de dag was het afscheid van Koné. Heb daarmee meteen aangegeven wat zowel Roda alsook PSV dit seizoen tot nu toe voorstellen... En vanmiddag speelde psv gewoon als een smerige counterploeg.quote:
Heerlijkquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:38 schreef rubbereend het volgende:Koefnoen zet even goed Jack Spijkerman in de zeik
ja ik zag het ookquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:38 schreef rubbereend het volgende:Koefnoen zet even goed Jack Spijkerman in de zeik
gooi het eruit, hoeveel kansen had Roda?quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:32 schreef DarkShine het volgende:
Avond
PSV is na 1 debacle (Heracles) en 1x met de hakken over de sloot (Vitesse) nu dus een smerig counterploegje...
ja hoe was t afscheid van Koné? Weinig van op TV geweestquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:39 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Frustratie waarover? Hoogtepunt van de dag was het afscheid van Koné. Heb daarmee meteen aangegeven wat zowel Roda alsook PSV dit seizoen tot nu toe voorstellen... En vanmiddag speelde psv gewoon als een smerige counterploeg.
Maar ff serieus, hoezo krijgen jullie maar zo weinig man op de been voor zo'n korte afstand?
en daarna Beau nog ffquote:
Kippenvel!quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hoe was t afscheid van Koné? Weinig van op TV geweest
Hoezo haal ik het graag naar boven? Vorig seizoen was het 'laatste wedstrijd', 'we zijn al kampioen' 'er staat niks meer op het spel'... Nou dat ging allemaal niet op vandaag en nog geen half uitvak.quote:en die andere discussie haal je graag weer naar boven heof je gaat t maar lekker in t PSV topic voeren of je leest t terug van een jaar terug
Koefnoen was nu wel beter.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en daarna Beau nog ffwel makkelijk trouwens nog ff herhalen wat iedereen al gezegd had
Ik drink liever wat van Peter Bosz.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:00 schreef Noca het volgende:
Avond!
FCG![]()
Rondje van Erwin Koeman dan maar
mwah, k vond Koefnoen trouwens beter dan vorig jaar, ze hebben de vorm gevonden en verbeterdquote:
Dat kan, hij durft tenminste en dat kon je van Jans niet zeggen...bah..quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik drink liever wat van Peter Bosz.
Erwinquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat kan, hij durft tenminste en dat kon je van Jans niet zeggen...bah..
Maar ik vind die van Koeman dan lekkerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |