daar droom k al jaren van maar die droom is maar een maandje uitgekomen en daarna ging t weer als stroopquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:12 schreef just me het volgende:
I have a dream...
als ik morgen wakker ben doet fok het snel
ze staan goed voor de play offsquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:20 schreef appelsientje het volgende:
Jemig Heracles weer gewonnen![]()
die doen het echt netes..
mooi, die frustratie van jequote:Op zondag 28 augustus 2005 22:32 schreef DarkShine het volgende:
Avond
PSV is na 1 debacle (Heracles) en 1x met de hakken over de sloot (Vitesse) nu dus een smerig counterploegje...
Frustratie waarover? Hoogtepunt van de dag was het afscheid van Koné. Heb daarmee meteen aangegeven wat zowel Roda alsook PSV dit seizoen tot nu toe voorstellen... En vanmiddag speelde psv gewoon als een smerige counterploeg.quote:
Heerlijkquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:38 schreef rubbereend het volgende:Koefnoen zet even goed Jack Spijkerman in de zeik
ja ik zag het ookquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:38 schreef rubbereend het volgende:Koefnoen zet even goed Jack Spijkerman in de zeik
gooi het eruit, hoeveel kansen had Roda?quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:32 schreef DarkShine het volgende:
Avond
PSV is na 1 debacle (Heracles) en 1x met de hakken over de sloot (Vitesse) nu dus een smerig counterploegje...
ja hoe was t afscheid van Koné? Weinig van op TV geweestquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:39 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Frustratie waarover? Hoogtepunt van de dag was het afscheid van Koné. Heb daarmee meteen aangegeven wat zowel Roda alsook PSV dit seizoen tot nu toe voorstellen... En vanmiddag speelde psv gewoon als een smerige counterploeg.
Maar ff serieus, hoezo krijgen jullie maar zo weinig man op de been voor zo'n korte afstand?
en daarna Beau nog ffquote:
Kippenvel!quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hoe was t afscheid van Koné? Weinig van op TV geweest
Hoezo haal ik het graag naar boven? Vorig seizoen was het 'laatste wedstrijd', 'we zijn al kampioen' 'er staat niks meer op het spel'... Nou dat ging allemaal niet op vandaag en nog geen half uitvak.quote:en die andere discussie haal je graag weer naar boven heof je gaat t maar lekker in t PSV topic voeren of je leest t terug van een jaar terug
Koefnoen was nu wel beter.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en daarna Beau nog ffwel makkelijk trouwens nog ff herhalen wat iedereen al gezegd had
Ik drink liever wat van Peter Bosz.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:00 schreef Noca het volgende:
Avond!
FCG![]()
Rondje van Erwin Koeman dan maar
mwah, k vond Koefnoen trouwens beter dan vorig jaar, ze hebben de vorm gevonden en verbeterdquote:
Dat kan, hij durft tenminste en dat kon je van Jans niet zeggen...bah..quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik drink liever wat van Peter Bosz.
Erwinquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat kan, hij durft tenminste en dat kon je van Jans niet zeggen...bah..
Maar ik vind die van Koeman dan lekkerder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |