Jaquote:
zeker, beide al mogen aanschouwen op pinkpopquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Erg leuke band, net als Franz Ferdinand.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:08 schreef golfer het volgende:
Wat maakt zo'n formule-1 bolide toch een lawaai.
Op het circuit van Zandvoort rijdt Robert Doornbos met een 2 sitter Minardi wat rondjes, dat is hemelsbreed toch al gauw een kilometer of 8 vanaf hier in Bloemendaal, maar je kunt hier gewoon die auto horen scheuren.
idd. Twente gewonnen Man Utd gewonnequote:
Kutja nemen we op en BB kijken wequote:Op zondag 28 augustus 2005 21:09 schreef rubbereend het volgende:
tis beetje zappen tussen Katja en BB5
k kijk volgende week de herhalign van Katja wel want t doet steeds pijn om bij dr weg te zappen. ze is zoquote:
vooralsnog zijn alleen de bewoners wat minder gevarieerd. Het valt me nix tegen k heb er weer zin inquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:58 schreef pascalheister het volgende:
BB 5 min gezien, en toen had ik het al weer gehad. Het is niet meer wat het vroeger was
Ik volg al vanaf woensdag de streamverslagen en deze zogenaamde live-uitzending die hopeloos achterloopt kan mij verder gestolen worden.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:58 schreef pascalheister het volgende:
BB 5 min gezien, en toen had ik het al weer gehad. Het is niet meer wat het vroeger was
quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:12 schreef just me het volgende:
I have a dream...
als ik morgen wakker ben doet fok het snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |