gaan we niet naar de kerk?quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:59 schreef SCH het volgende:
[..]
niet vloeken hier, mee naar het keldertje jij![]()
quote:Ik heb nooit goed begrepen waarom de sexuele behoefte
van mannen en vrouwen zo verschillend zijn.
Ik heb al die verhalen van Mars en Venus ook nooit begrepen.
En ik heb nooit begrepen waarom mannen
met hun verstand denken en vrouwen met hun hart...
Op een bepaalde nacht vorige week gingen m'n vrouw en ik
slapen.Toen we in bed lagen begon het onvermijdelijke en opwindende spelletje
van wederzijdse aanrakingen en strelingen.
Ik stond zowat bloedheet toen ik begon aan de volgende stap
die onze uiting is van wederzijds verlangen en liefde....
Maar op dat moment zei m'n vrouw leukweg:
"'Ik heb nu eigenlijk geen zin, lieverd. I""
""k wil gewoon dat je me eens stevig knuffelt, hmmm? ""
Waarop ik riep: WWHUT ???
Eerst maak je me gloeiend heet en dan zeg
je doodleuk dat je geen zin hebt ?!?
Waarop zei met een pruilmondje de
magische woordjes zei:
Jij begrijpt gewoon mijn emotionele behoeften als vrouw niet.!
Waarop ik capituleerde en ging slapen,
want het ging er die avond duidelijk toch niet van komen...
De volgende dag gingen we inkopen doen in het Shopping
Center.
Ik observeerde haar terwijl ze drie hele leuke, maar dure jurkjes
probeerde.
Toen ik zag dat ze maar niet kon beslissen welk van de 3 het zou worden,
stelde ik voor om ze gewoon alle drie te kopen.
Geheel geëmotioneerd en gemotiveerd door mijn begrijpende houding
Zei ze dat ze er wel nog een paar schoenen bij nodig had
en dat die 600 euro's kostten,
waardoor het wel wat duur ging worden.
Maar ik zei dat het voor één keer wel moest kunnen.
Dus namen we de drie jurken met één paar bijpassende schoenen.
Maar een vrouw blijft een vrouw, natuurlijk.
Dus probeerde ze nog wat verder te gaan door wel héél erg
lang
naar een mooi gouden kettinkje met diamantjes te staren bij de
juwelenafdeling in dezelfde winkel.
Ze zal wel gedacht hebben dat ik gek werd toen ik
opnieuw toegaf, maar om eerlijk te zijn:
ze liet zich wel lekker bedienen...
Ik denk eigenlijk dat ze me maar wilde testen
toen ze begon over die heel dure set professionele golfclubs "first
class",
maar toen ik ook hier met een "ach, waarom ook niet?" instemde, ging ze helemaal zweven.
Ik denk dat ze zelfs sexueel opgewonden werd: je had
haar moeten zien !!!
Ze vond blijkbaar dat ze ver genoeg gegaan was,
toen ze met een heerlijke glimlach zei dat we maar beter naar de kassa konden gaan,
voordat ik helemaal ging overdrijven!
Ik had het verschrikkelijk moeilijk om niet te lachen toen
ik doodgemoedereerd zei:
Ach nee, lieverd, ik denk dat ik vandaag geen zin heb om dat
allemaal te kopen...
Haar blik was onbetaalbaar!
Ze werd bovendien helemaal bleek!
En toen ik erbovenop zei:
Ik wil enkel dat je me eens stevig knuffelt...
sloeg haar verbijsterde gezicht om van bleek naar vuurrood,
vol van haat en woede.
Ik voegde er enkel nog aan toe:
Jij begrijpt gewoon mijn financiële behoeften als man niet...
Ik denk niet dat ik nog sex mag verwachten vóór de lente van
2006.
Dat gaat zeker een leuk weekje voor je worden.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:55 schreef VoreG het volgende:
Heuj ben gevraagd of ik woensdag mee kan trainen. Maandag sleutel halen. Donderdag kamp
Leuk weekkie
Nee zeg, dat is mijn zondagse kledingquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:41 schreef Superheld het volgende:
[afbeelding]
SCH kom eens uit dat pak
studentenquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat gaat zeker een leuk weekje voor je worden.
Ging je nu voetballen bij een studententeam of bij een "normale" voetbalvereniging ?
glas azijn erbij heerlijkquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:47 schreef golfer het volgende:
Middag!
Zonnetje schijnt. Dat wordt lekker in de tuin zitten.
hehequote:
Toch wel?quote:
quote:
Jep, best leuke actie.quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:00 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Heb je tifo gezien? Het ging niet helemaal zoals gepland maar zag er toch echt heel erg lekker uit
Enige pluspuntje aan de middag...
Noem het maar vorm ... was eerder zwakte van Utrecht ... wat was het dramatisch (Twente trouwens ook...)quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:06 schreef Dos37 het volgende:
Goedemiddag
FC Twente heeft de vorm gevonden
Best leuke actie noemt ie datquote:Op zondag 28 augustus 2005 17:20 schreef Superheld het volgende:
[..]
Jep, best leuke actie.Vond de zang toch ook weer tegenvallen.
Maar de tering wat is Fok hier sloom zeg![]()
en Masjtorovic ook?quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:06 schreef Dos37 het volgende:
Goedemiddag
FC Twente heeft de vorm gevonden
Jaquote:
zeker, beide al mogen aanschouwen op pinkpopquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Erg leuke band, net als Franz Ferdinand.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:08 schreef golfer het volgende:
Wat maakt zo'n formule-1 bolide toch een lawaai.
Op het circuit van Zandvoort rijdt Robert Doornbos met een 2 sitter Minardi wat rondjes, dat is hemelsbreed toch al gauw een kilometer of 8 vanaf hier in Bloemendaal, maar je kunt hier gewoon die auto horen scheuren.
idd. Twente gewonnen Man Utd gewonnequote:
Kutja nemen we op en BB kijken wequote:Op zondag 28 augustus 2005 21:09 schreef rubbereend het volgende:
tis beetje zappen tussen Katja en BB5
k kijk volgende week de herhalign van Katja wel want t doet steeds pijn om bij dr weg te zappen. ze is zoquote:
vooralsnog zijn alleen de bewoners wat minder gevarieerd. Het valt me nix tegen k heb er weer zin inquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:58 schreef pascalheister het volgende:
BB 5 min gezien, en toen had ik het al weer gehad. Het is niet meer wat het vroeger was
Ik volg al vanaf woensdag de streamverslagen en deze zogenaamde live-uitzending die hopeloos achterloopt kan mij verder gestolen worden.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:58 schreef pascalheister het volgende:
BB 5 min gezien, en toen had ik het al weer gehad. Het is niet meer wat het vroeger was
quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:12 schreef just me het volgende:
I have a dream...
als ik morgen wakker ben doet fok het snel
daar droom k al jaren van maar die droom is maar een maandje uitgekomen en daarna ging t weer als stroopquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:12 schreef just me het volgende:
I have a dream...
als ik morgen wakker ben doet fok het snel
ze staan goed voor de play offsquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:20 schreef appelsientje het volgende:
Jemig Heracles weer gewonnen![]()
die doen het echt netes..
mooi, die frustratie van jequote:Op zondag 28 augustus 2005 22:32 schreef DarkShine het volgende:
Avond
PSV is na 1 debacle (Heracles) en 1x met de hakken over de sloot (Vitesse) nu dus een smerig counterploegje...
Frustratie waarover? Hoogtepunt van de dag was het afscheid van Koné. Heb daarmee meteen aangegeven wat zowel Roda alsook PSV dit seizoen tot nu toe voorstellen... En vanmiddag speelde psv gewoon als een smerige counterploeg.quote:
Heerlijkquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:38 schreef rubbereend het volgende:Koefnoen zet even goed Jack Spijkerman in de zeik
ja ik zag het ookquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:38 schreef rubbereend het volgende:Koefnoen zet even goed Jack Spijkerman in de zeik
gooi het eruit, hoeveel kansen had Roda?quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:32 schreef DarkShine het volgende:
Avond
PSV is na 1 debacle (Heracles) en 1x met de hakken over de sloot (Vitesse) nu dus een smerig counterploegje...
ja hoe was t afscheid van Koné? Weinig van op TV geweestquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:39 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Frustratie waarover? Hoogtepunt van de dag was het afscheid van Koné. Heb daarmee meteen aangegeven wat zowel Roda alsook PSV dit seizoen tot nu toe voorstellen... En vanmiddag speelde psv gewoon als een smerige counterploeg.
Maar ff serieus, hoezo krijgen jullie maar zo weinig man op de been voor zo'n korte afstand?
en daarna Beau nog ffquote:
Kippenvel!quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hoe was t afscheid van Koné? Weinig van op TV geweest
Hoezo haal ik het graag naar boven? Vorig seizoen was het 'laatste wedstrijd', 'we zijn al kampioen' 'er staat niks meer op het spel'... Nou dat ging allemaal niet op vandaag en nog geen half uitvak.quote:en die andere discussie haal je graag weer naar boven heof je gaat t maar lekker in t PSV topic voeren of je leest t terug van een jaar terug
Koefnoen was nu wel beter.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en daarna Beau nog ffwel makkelijk trouwens nog ff herhalen wat iedereen al gezegd had
Ik drink liever wat van Peter Bosz.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:00 schreef Noca het volgende:
Avond!
FCG![]()
Rondje van Erwin Koeman dan maar
mwah, k vond Koefnoen trouwens beter dan vorig jaar, ze hebben de vorm gevonden en verbeterdquote:
Dat kan, hij durft tenminste en dat kon je van Jans niet zeggen...bah..quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik drink liever wat van Peter Bosz.
Erwinquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat kan, hij durft tenminste en dat kon je van Jans niet zeggen...bah..
Maar ik vind die van Koeman dan lekkerder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |