Niet van je Godfather ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:07 schreef pascalheister het volgende:
vanavond verjaardag van me peettante
quote:
Heb je ooit omhoog moeten kijken ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:56 schreef popolon het volgende:
Ik heb dat ook wel eens.
Kijk ze meestal even strak aan, meestal moet ik een halve meter naar beneden kijken, en laat ze dan maar gaan.
Moet je die kop dan zien.
Bij basketball toen een gast van zo'n 2.20 me verdedigde.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je ooit omhoog moeten kijken ?
net als de Lowlandsmeetquote:
Zag ooit van der Horst de Volleyballer bij ons in de sporthalkantine. Je weet dan niet wat je ziet die is ook zoiets.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Bij basketball toen een gast van zo'n 2.20 me verdedigde.
Ben 3 keer geblocked toen.
Vertel wanneer was dat ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:00 schreef rubbereend het volgende:
die TTt klinkt best wel
[..]
net als de Lowlandsmeet20 users geven aan te komen en de meet ias weer mislukt
Toen ie ineens werd neergeknuppeld door een onguur figuur.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je ooit omhoog moeten kijken ?
Ik heb eigenlijk nog nooit ruzie gehad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toen ie ineens werd neergeknuppeld door een onguur figuur.
je valt niet op je eigen vriend?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:06 schreef SCH het volgende:
Ik val op kleine mannen
Mijn vriend is 1.90
Cultheld lijkt me een ventje die regelmatig tegen een klap op looptquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:10 schreef methodmich het volgende:
SCH is zelf 2.13 dan?
Popolon lijkt mij ook geen ruziezoeker. Ik denk dat van ons brave Hools alleen JaWi en Bananenman vaak vechten.
Hij heeft een mooi karaktertjequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:10 schreef rubbereend het volgende:
je valt niet op je eigen vriend?
Ja, maar die heeft veel matties die hem kunnen helpen, swa chill fahili tokkoe osu sabi?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Cultheld lijkt me een ventje die regelmatig tegen een klap op loopt
aha rijke ouders dusquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft veel matties die hem kunnen helpen, swa chill fahili tokkoe osu sabi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |