Dat is een ander woord voor een electroboot, electrisch aangedreven en maakt dus totaal geen geluid, en da's erg practisch en mooi in een omgeving met zo veel natuurmonumentengebied als Nieuwkoop, waar je alleen met fluisterboot of kano/roeiboot komen mag.quote:
Die 2 zijn geweldigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:30 schreef DIGGER het volgende:
Die TV-kijk houding is al goed ontwikkeld:
[img=http://img388.imageshack.us/img388/8720/glennbijoma050708053id.th.jpg]
Pappa koopt graag shirtjes voor z'n kleine:
[img=http://img392.imageshack.us/img392/2193/glennsdaddyrocks2308058nr.th.jpg]
Hoiquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag mensen!
Dat is mooiquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Heerlijk, genoten. Op de laatste twee soppige dagen na hebben we heerlijk kampeerweer gehad.Ik heb vaak getennist, getafeltennist en een paar boeken uitgelezen. Ik kan er weer even tegenaan!
oude spullen zijn altijd goedkoperquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Daarom is het systeem ik heb samengesteld bij Alternate goedkoper dan bij de meeste andere shops....
Dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:43 schreef golfer het volgende:
Wat een leuke foto's DIGGER.
Glenn lijkt steeds meer op EW en gelukkig minder op jou.
Alleen de Proc zou je onder "ouder" kunnen laten vallenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
oude spullen zijn altijd goedkoper
Maxtorschijf? qua prijs maakt het voor beide niet uit, je bent natuurlijk gek als je nog een 9 serie koopt, als de 10 serie er voor dezelfde prijs is, en bovendien zal de 9 wel slecht leverbaar zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Alleen de Proc zou je onder "ouder" kunnen laten vallenHeb namelijk een paar dingen veranderd en een DMP 10 serie gekregen ipv de 9 serie
Middag knijnenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag mensen!
Hij wees vandaag uit zichzelf in 1 keer de ADO placemat aan bij de PLUS (die ie uiteraard ook krijgt van Pappa)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:47 schreef tong80 het volgende:
Leuk Digger. Ook dat ie al jong fan van Oranje is
Die is erg leuk!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:15 schreef pascalheister het volgende:
die nieuwe avatar van cultheld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |