abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29920223
Nee hoor, maar door de jaren heen winnen de zaterdagclubs vaker de algehele landstitel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29920267
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 14:26 schreef methodmich het volgende:

[..]

Precies, zaterdag 1 is beter.
Niet in Noord-Brabant , maar daar zijn ook veel meer zondagclubs dan zaterdagclubs, dat zal er wel veel mee te maken hebben
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_29927264
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 14:35 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Niet in Noord-Brabant , maar daar zijn ook veel meer zondagclubs dan zaterdagclubs, dat zal er wel veel mee te maken hebben
Precies. Zaterdagvoetbal is er hier amper, dus vandaar dat dat niveau niet bijster hoog ligt.
Boven de rivieren is het precies andersom denk ik.
pi_30032439
De eerste is weer binnen.

Het duel om de Supercup voor amateurs, verspeeld in Hendrik-Ido-Ambacht tussen landskampioen ASWH en bekerwinnaar SC Genemuiden kende een duidelijke winnaar. ASWH won met 4-1 in een vrij matige wedstrijd, die vooral ontsierd werd door onsportief gedrag bij de Genemuiders. Vanaf de eerste minuut vocht Genemuiden elke arbitrale beslissing aan, continu liepen er jongens te zeiken tegen scheidsrechter en grensrechter. De scheids liet merken hier niet van gediend te zijn en trok al vrij snel en resoluut twee gele kaarten voor de bezoekers. Waarom Genemuiden dit deed werd snel duidelijk, want voetballend hebben ze de hele middag niets fatsoenlijks laten zien.

ASWH nam al na acht minuten een voorsprong. Nieuweling Stefan van Dam, spelend voor de licht geblesseerde Alexander de Jong, verlengde een voorzet van Izaäk Verhoeven tot in het net. Daarna bleef ASWH sterker, maar was men slordig in de afwerking. Het leek wel of ze zich superieur voelden en dus dachten dat het wel goed zou komen. Met name Arjan Human liet wat kansen op de tweede treffer liggen. Zo bleef het tot de rust 1-0 en had de doelman, in dit topic door Hayder nog zo opgehemeld, de lachers meerdere malen op zijn hand gekregen met zijn dramatische uittrappen. Ondertussen had een speler van Genemuiden al vrij snel rood gekregen wegens dom natrappen op Johan Sturrus bij een inworp, waardoor ASWH nog nonchalater werd tegen tien man.

Je voelde dat ASWH na rust de problemen wat over zich af zou gaan roepen, toen men weer veel te nonchalant met de kansen omsprong. Van Kleef, Human, Van Lare en Boogers hadden allemaal kunnen en moeten scoren, maar het was Genemuiden dat via een makkelijk verkregen penalty door Martijn Jansen op 1-1 kwam na 63 minuten. Aan het spelbeeld veranderde niets, Genemuiden bleef bedroevend slecht en ASWH deed veel te weinig met het numerieke en kwalitatieve overwicht. Ook invaller Sjoerd van der Waal kon niet tot scoren komen, waarna ASWH uiteindelijk als goedmakertje ook een makkelijke penalty kreeg. Uiteraard zette Izaäk Verhoeven die om, nadat eerst nog 3 Genemuiders, waaronder de keeper, geel kregen wegens zeuren. Eén van hen ontving zijn tweede, zodat het na de strafschop 11 tegen 9 was. Hieruit scoorde ASWH nog twee maal, al had dat evengoed nog vier maal kunnen zijn. Jordi Boogers en Ferry van Lare waren de schutters.

SC Genemuiden was werkelijk zeer slecht, Vaduz' Excelsior '31 zal hier geen enkele moeite mee hebben. ASWH had, als het normaal was blijven voetballen en scherper was gebleven bij het afwerken, misschien wel met 7-0 of 8-0 kunnen en moeten winnen.

Volgende week moet de scherpte er zijn, als de competitie start.
www.thuisuiteten.nl
pi_30032621
Mooie winst, als het wel 8-0 had moeten zijn zal Genemuiden geen probleem zijn inderdaad.
That's all folks!
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 17:15:56 #156
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_30032626
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:22 schreef FrankyMcG het volgende:
Laar 4, waar al mijn vrienden spelen, is vorig jaar op de laatste speeldag kampioen geworden in de 6e klasse reserves.

[afbeelding]

Door de winst in de laatste wedstrijd, eindigde ze 2 punten boven de nummer 2 uit Ospel (buurgemeente), dit was dus reden voor 3 dagen feest (lees BIER!)

[afbeelding]

Ze gaan dit jaar uitkomen in de 5e klasse dus, en tevens zijn ze waarschijnlijk weer tot Laar 3 gebombardeerd!

Het hele team is bijelkaar gebleven, en er zijn een pottige verdediger en een goeie snelle linksbuiten aangetrokken (ook weer bekenden van de groep). De vele vragen van Laar 1 om spelers te lenen voor de selectie is afgewezen.

5e klasse is andere koek, dus we zullen zien.......
In navolging van mijn eerdere post, heeft het kampioenschap nog een staartje gekregen.

Ospel (de nummer 2 op 2 punten) heeft na een wedstrijd tegen Neer protest aangetekend aangezien Neer enkele spelers uit het 1e onregelementair had opgesteld.

Nu heeft de KNVB Ospel dus in het gelijk gesteld, en is de wedstrijd (die ze verloren hadden) omgezet in een 3-0 overwinning, teven heeft Neer een boete van 500e gekregen en zijn de spelers in kwestie voor langere tijd geschorst!

Met andere woorden: Ospel is eigenlijk dus alsnog kampioen. Echter wil de KNVB hier verder niets mee doen, en speelt Ospel dus nog in dezelfde klasse, en behoudt Laar de verworven promotie.

Extra dimensie aan de spreuk "Helemaal niets in Ospel!" dus!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_30032863
GEfeliciteerd ik ben niet geweest naar de wedstrijd maar een heele raar wedstrijd met die rode kaarten van genemuiden.
moa volgende keer beter
pi_30032900
Nou ja, als je iemand trapt als die wil ingooien met de grensrechter op 1 meter naast je, ben je niet slim bezig, dus zo raar was die rode kaart niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_30032973
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 17:25 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, als je iemand trapt als die wil ingooien met de grensrechter op 1 meter naast je, ben je niet slim bezig, dus zo raar was die rode kaart niet.
waren zo erg
Dus nog harder trainen
pi_30033184
methodmich valt je ook niet op dat mijn cluppie niet aanvalt een beetje zit te niksen want dat was ook zo tegen rodha raalte en quick 20
pi_30033259
Nou, ze liepen maar wat rond en probeerden de lange bal op die hele lange spits, met nummer 11, te spelen. Dan hadden ze nog een soort maffia-achtig figuur met nummer 3 achterin, die erg onrustig was. Het zag er niet best uit.
www.thuisuiteten.nl
pi_30033311
Die 11 zal wel Kattenberg zijn, een belangrijk figuur aan Genemuiden kant.
That's all folks!
pi_30033432
nou vaduz de laatse tijd niet meer vroeger maar die tijden zo om en die 3 vind ik niet goed is resekario die ramt de bal alleen weg meer niet.
wie hadden de 2 rode kaarten welke nummer weetje dat en hoe ze er uit ziet

[ Bericht 0% gewijzigd door hayder op 27-08-2005 17:56:03 ]
pi_30033479
Nummer 7 kreeg 2 x geel, direct rood was voor één van de aanvallers geloof ik. Namen waren niet te verstaan, Hans Klootwijk riep ze nog wel om, maar de trommel en het boegeroep overstemden het.
www.thuisuiteten.nl
pi_30034137
Bos81 is woensdag niet meer geweest naar Geldrop - OJC?

Het enige dat ik weet is dat OJC met 0-1 heeft gewonnen bij de hoofdklasser .
pi_30034314
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 18:02 schreef Yeahinho het volgende:
Bos81 is woensdag niet meer geweest naar Geldrop - OJC?

Het enige dat ik weet is dat OJC met 0-1 heeft gewonnen bij de hoofdklasser .
Ik ben inderdaad niet gegaan afgelopen woensdag.
Inderdaad heeft OJC gewonnen.

Wat ik gelezen heb was het een vrij gelijkopgaande wedstrijd.
pi_30035408
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 17:41 schreef hayder het volgende:
nou vaduz de laatse tijd niet meer vroeger maar die tijden zo om en die 3 vind ik niet goed is resekario die ramt de bal alleen weg meer niet.
wie hadden de 2 rode kaarten welke nummer weetje dat en hoe ze er uit ziet
Oke, iemand die teert op de prestaties in het verleden dus.
That's all folks!
pi_30035949
VVSB 1 zondag - Hoofdklasse A
ADO '20 0 0
Haaglandia 0 0
AFC 0 0
Nw'hoorn 0 0
Argon 0 0
Omniworld 0 0
Blauw Wit A 0 0
Tonegido 0 0
DWV 0 0
T'kiyemspor 0 0
Elinkwijk 0 0
VVSB 0 0
Hilversum 0 0
Westlandia 0 0

Voorbereiding gaat alleen niet zo lekker.. driemaal op rij een gelijkspel.. vorig jaar zijn ze gepromoveerd dus ik verwacht dit seizoen een redelijke middenmoot
pi_30036092
Zouden jullie niet direct degradatiekandidaat zijn dan?
www.thuisuiteten.nl
pi_30036142
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:
Zouden jullie niet direct degradatiekandidaat zijn dan?
behoorlijk veel (goede) nieuwe aanwinsten, dus ik denk dat, als het team ingespeeld is, er wel wat moois gedaan kan worden
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:49:09 #171
80346 Remzerrr
Maar das logisch
pi_30036771
Geldrop is de club van Bos81?

Kersverse 2e Klasser Monnickendam heeft zich in de beker in een poule met een zondag 5e-klasser en 2 zondag 3e-klassers goed staande weten te houden. Na een 4-2 verlies en 2 overwinningen (7-0 en 7-1) is het nog afwachten op één uitslag maar waarschijnlijk is Monnickendam geplaatst voor de volgende ronde
Elk voordeel heb zn nadeel
pi_30037618
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 19:49 schreef Remzerrr het volgende:
Geldrop is de club van Bos81?
Ja
pi_30038143
Supporters van SC-GENEMUIDEN NET 20 minuten aangekomen in genemuiden
Allemaal Chagerijning
  zondag 28 augustus 2005 @ 13:23:06 #174
80346 Remzerrr
Maar das logisch
pi_30053576
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:19 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja
Hoe doet de van FC Eindhoven overgekomen Erik van Adelberg het bij jullie?
Elk voordeel heb zn nadeel
pi_30053739
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 13:23 schreef Remzerrr het volgende:

[..]

Hoe doet de van FC Eindhoven overgekomen Erik van Adelberg het bij jullie?
Daar kan ik op dit moment nog niks over zeggen. Ik weet wel dat hij in een oefenwedstrijd heeft gescoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')