Niet in Noord-Brabant , maar daar zijn ook veel meer zondagclubs dan zaterdagclubs, dat zal er wel veel mee te maken hebbenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Precies, zaterdag 1 is beter.
Precies. Zaterdagvoetbal is er hier amper, dus vandaar dat dat niveau niet bijster hoog ligt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet in Noord-Brabant , maar daar zijn ook veel meer zondagclubs dan zaterdagclubs, dat zal er wel veel mee te maken hebben
In navolging van mijn eerdere post, heeft het kampioenschap nog een staartje gekregen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:22 schreef FrankyMcG het volgende:
Laar 4, waar al mijn vrienden spelen, is vorig jaar op de laatste speeldag kampioen geworden in de 6e klasse reserves.
[afbeelding]
Door de winst in de laatste wedstrijd, eindigde ze 2 punten boven de nummer 2 uit Ospel (buurgemeente), dit was dus reden voor 3 dagen feest (lees BIER!)
[afbeelding]
Ze gaan dit jaar uitkomen in de 5e klasse dus, en tevens zijn ze waarschijnlijk weer tot Laar 3 gebombardeerd!
Het hele team is bijelkaar gebleven, en er zijn een pottige verdediger en een goeie snelle linksbuiten aangetrokken (ook weer bekenden van de groep). De vele vragen van Laar 1 om spelers te lenen voor de selectie is afgewezen.
5e klasse is andere koek, dus we zullen zien.......
waren zo ergquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:25 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, als je iemand trapt als die wil ingooien met de grensrechter op 1 meter naast je, ben je niet slim bezig, dus zo raar was die rode kaart niet.
Ik ben inderdaad niet gegaan afgelopen woensdag.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:02 schreef Yeahinho het volgende:
Bos81 is woensdag niet meer geweest naar Geldrop - OJC?
Het enige dat ik weet is dat OJC met 0-1 heeft gewonnen bij de hoofdklasser.
Oke, iemand die teert op de prestaties in het verleden dus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:41 schreef hayder het volgende:
nou vaduz de laatse tijd niet meer vroeger maar die tijden zo om en die 3 vind ik niet goed is resekario die ramt de bal alleen weg meer niet.
wie hadden de 2 rode kaarten welke nummer weetje dat en hoe ze er uit ziet
behoorlijk veel (goede) nieuwe aanwinsten, dus ik denk dat, als het team ingespeeld is, er wel wat moois gedaan kan wordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:
Zouden jullie niet direct degradatiekandidaat zijn dan?
Jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:49 schreef Remzerrr het volgende:
Geldrop is de club van Bos81?
Hoe doet de van FC Eindhoven overgekomen Erik van Adelberg het bij jullie?quote:
Daar kan ik op dit moment nog niks over zeggen. Ik weet wel dat hij in een oefenwedstrijd heeft gescoord.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:23 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Hoe doet de van FC Eindhoven overgekomen Erik van Adelberg het bij jullie?
De bovenste foto die jezelf hebt gepost gisterenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:01 schreef methodmich het volgende:
Welke was foto nummer 16 eigenlijk?
Welke club ?quote:Op zondag 4 september 2005 01:46 schreef JPM01 het volgende:
2-1 gewonnen dus de eerste 3 punten zijn binnen.
zelf met 0-1 gewonnen
correct zit in 3e klasse noord samen met de buren Olympia '28 uit hasselt en VHK uit sint janskloosterquote:Op zondag 4 september 2005 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
DESZ Zwartsluis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |