Donequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:55 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Erg leuke foto's GGG.
de link hier ook maar: High key/ Low key
Thxquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:05 schreef mother-mother het volgende:
mooie foto's GGG![]()
supergaaf idd zo
Wat een prachtige foto'squote:
die is echt heel mooiquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
[afbeelding]
En nu ga ik echt slapen....![]()
Ik vind dit ook een hele mooie maar die oorbel een beetje jammer. Het is net of er een rondje om het oor getekend is of iets dergelijks...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
[afbeelding]
En nu ga ik echt slapen....![]()
Ik heb ze ook beide anders gecropt, die van Skaai is uit een foto gecropt waar ze bijna helemaal op staat, ik heb hm express wat ruimer (breedbeeld) gecropt omdat ik zo het gewenste ruimtelijke effect kreeg, net als dat die foto van Skaai niet helemaal scherp is, is dit dus bewust gedaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:40 schreef pea4fun het volgende:
Hoi,
Gut, ik vind die eerste een beetje teveel van het goede. Er zweeft nu nog ergens een neusgat in de lucht. Die van skaai vind ik al mooier, maar zou ik in portretstand gecropt hebben.
Die met de gekleurde bikini vind ik het mooist, maar ook die zou ik wat gecropt hebben.
Ik zou die oorbel natuurlijk nog weg kunnen soepen...het was mij nog niet zo opgevallen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:56 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik vind dit ook een hele mooie maar die oorbel een beetje jammer. Het is net of er een rondje om het oor getekend is of iets dergelijks...
Het blijft uiteraard jouw plaatjequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:27 schreef Gutteguttegut het volgende:
Mogguh allemaal
Wat een leuke positieve reracties allemaal
[..]
Ik heb ze ook beide anders gecropt, die van Skaai is uit een foto gecropt waar ze bijna helemaal op staat, ik heb hm express wat ruimer (breedbeeld) gecropt omdat ik zo het gewenste ruimtelijke effect kreeg, net als dat die foto van Skaai niet helemaal scherp is, is dit dus bewust gedaan.
Dit zelfde geldt voor de foto van mother-mother, ik heb geexperimenteerd met croppen maar het door mij gezochte effect wordt op de manier toch het beste benaderd.
Maar ik kan me heel goed voorstellen dat anderen een andere mening hebben
* PdeHoog doet mee met benieuwd zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:43 schreef Xilantof het volgende:
* Xilantof is benieuwd of bij HM2 de post al is geweest...
Post is geweest, maar ben net thuis om meteen weer boodschappies te doen..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:43 schreef Xilantof het volgende:
* Xilantof is benieuwd of bij HM2 de post al is geweest...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Post is geweest, maar ben net thuis om meteen weer boodschappies te doen..
CD-rom en negatieven zaten bij de post!!!!![]()
Zal meteen al sik thuis ben de foto's op mijn pc zetten en de mooiste snapshots meteen op Fok! zetten... Onbewerkt natuurlijk..
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Post is geweest, maar ben net thuis om meteen weer boodschappies te doen..
CD-rom en negatieven zaten bij de post!!!!![]()
Zal meteen al sik thuis ben de foto's op mijn pc zetten en de mooiste snapshots meteen op Fok! zetten... Onbewerkt natuurlijk..
![]()
Yup ik ook...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]blij dat het allemaal goed is aangekomen
Is verstuurdquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:31 schreef essiepessie2 het volgende:
oh ja graag pea die vind ik gaaf
thnx![]()
WM-MZquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:10 schreef pea4fun het volgende:
Die eerste van toeps is mijn favo uit deze serie. die van ilona is ook erg leuk, als die iets lichter was geweest in het gezicht had ik die misschien wel de leukste gevonden
Inflitsen had wel geholpen denk ik, of een reflectiescherm. Het model zit met haar rug naar de zon, dat is nooit optimaal om te fotograferen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:17 schreef Re het volgende:
[..]... ja zat ontzettend te kloten met belichting...
Ik heb nog foto's voor je, maar upload limiet nekt me hiermee. Van zodra ik weer wat ruimte heb stuur ik ze je.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:53 schreef RonaldV het volgende:
En Re's foto's zijn toegevoegd op de site
Ik heb nu 8 fotografen, en de 9e is druk bezig. Wie heeft er nog wat in de planning?
Die vind ik mooiquote:
bedoelde je mij met nummer 9?quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:53 schreef RonaldV het volgende:
En Re's foto's zijn toegevoegd op de site
Ik heb nu 8 fotografen, en de 9e is druk bezig. Wie heeft er nog wat in de planning?
als ze durven natuurlijkquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:40 schreef Toeps het volgende:
Mooie foto's Re.
Jammer van de schaduw bij sommigen, volgende keer iemand met een reflectiescherm mee de rotsen op sturen.
Upload limiet, of data-limiet? Je upload snelheid maakt me niet uit, al moet het de hele dag duren. Je data-limiet is een groter probleem.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:36 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik heb nog foto's voor je, maar upload limiet nekt me hiermee. Van zodra ik weer wat ruimte heb stuur ik ze je.
Datalimiet.quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Upload limiet, of data-limiet? Je upload snelheid maakt me niet uit, al moet het de hele dag duren. Je data-limiet is een groter probleem.
of je zit teveel achter je pc.quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:34 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Datalimiet.
En dan vooral de upload zijde. Met downloaden zit ik op 89% en met uploaden op 96%.
Het kan natuurlijk zijn dat je slechte foto's hebt gemaakt, maar in mijn ervaring vinden de modellen de foto's die je als fotograaf helemaal niks vindt juist vaak nog geweldig. Wees dus niet al te kritisch.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:02 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ben nog bezig met het uitzoeken en soepen van de foto's. Ik kan niet sneller dan snel. En ik moet mezelf eerst eens overtuigen dat er goede foto's tussen zitten.. Ik ben nogal een zeikerd qua kwaliteit.![]()
Ik probeer de beste qualiteit te halen, maar das effe moeilijk..![]()
![]()
Zonde...quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:54 schreef blackbully het volgende:
[quote]Op zondag 28 augustus 2005 19:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zijn dat je slechte foto's hebt gemaakt, maar in mijn ervaring vinden de modellen de foto's die je als fotograaf helemaal niks vindt juist vaak nog geweldig. Wees dus niet al te kritisch.
[/quote
hmmm sorry , ik heb de prullenbak al geleegd![]()
nee hoor wat ik weg heb gesmeten was echt bagger.quote:
Ik vind het juist een hele leuke foto.quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:32 schreef pea4fun het volgende:
Ik gooi niet echt veel weg. Zo heb ik deze ook nog bewaard. Hij is niet echt scherp waar ie scherp moet zijn enzo, toch is ie aardig...
[afbeelding]
idd en andersom, de foto die jij fantastisch vind kraakt het model tot de grond toe af...quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:18 schreef RonaldV het volgende:
Het kan natuurlijk zijn dat je slechte foto's hebt gemaakt, maar in mijn ervaring vinden de modellen de foto's die je als fotograaf helemaal niks vindt juist vaak nog geweldig. Wees dus niet al te kritisch.
"wallen onder mijn ogen"quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
idd en andersom, de foto die jij fantastisch vind kraakt het model tot de grond toe af...
quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
"wallen onder mijn ogen"
"mijn buik, wat doe je!"
"ik heb een dikke kont"
"Mijn haar!"
etc...
En jij maar blij zijn dat de foto goed is uitgelicht, en haarscherp, etc...![]()
jullie zijn verder wel lief hoor, dames!
Mag ik zo vrij zijn het daarmee oneens te zijn? Ook al vindt het model het prachtig, ik verbind er toch mijn naam aan. Ik heb op de Lek-dag van iedere sessie tussen de 20 en de 50 foto's gemaakt. Dan kies ik liever voor 5 of 6 per sessie die ik echt mooi vind en waar ik echt achter sta dan dat ik er een heleboel overpomp onder het mom van 'het model vindt ze toch wel leuk'. In het geval van Skaai heb ik er zelfs maar twee geselecteerd, omdat ik tijdens die sessie enorm met de witbalans liep/zat/lag te ****-en. Dan geef ik haar liever alleen de twee die wel gelukt zijn, dan dat ik de boel aanvul met foto's waar ik niet achter sta.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Doppel Muttiquote:Op maandag 29 augustus 2005 09:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
whehehe ,tis nog waar ook idd
![]()
al vind ik de meeste foto's die gemaakt zijn supermooi![]()
Tuurlijk mag je het daarmee oneens zijn. Ik ben alleen van mening dat een foto-serie niet alleen werk is van mij, maar ook van het model. Om dan in mijn eentje te roepen dat een foto bagger is, en het model mag alleen kiezen uit wat ik wel fatsoenlijke platen vind, vind ik een beetje arrogant.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:09 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Mag ik zo vrij zijn het daarmee oneens te zijn? Ook al vindt het model het prachtig, ik verbind er toch mijn naam aan. Ik heb op de Lek-dag van iedere sessie tussen de 20 en de 50 foto's gemaakt. Dan kies ik liever voor 5 of 6 per sessie die ik echt mooi vind en waar ik echt achter sta dan dat ik er een heleboel overpomp onder het mom van 'het model vindt ze toch wel leuk'. In het geval van Skaai heb ik er zelfs maar twee geselecteerd, omdat ik tijdens die sessie enorm met de witbalans liep/zat/lag te ****-en. Dan geef ik haar liever alleen de twee die wel gelukt zijn, dan dat ik de boel aanvul met foto's waar ik niet achter sta.
Al moet ik er bij zeggen dat dit standpunt in dit geval makkelijk(er) vol te houden is,. omdat alle modellen toch wel door meerdere fotografen geschoten zijn.
tuurlijkquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:11 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Doppel Mutti![]()
Ik had van jou nog niet gehoord of jij bezwaar er tegen hebt als ik jouw fotos (alleen die op de aparte web-site staan) ook elders mag gebruiken?
Ik heb ook nooit beweerd dat ik niet arrogant zou zijnquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je het daarmee oneens zijn. Ik ben alleen van mening dat een foto-serie niet alleen werk is van mij, maar ook van het model. Om dan in mijn eentje te roepen dat een foto bagger is, en het model mag alleen kiezen uit wat ik wel fatsoenlijke platen vind, vind ik een beetje arrogant.
OK, bij deze in november een herfstmeet in een mooi herfst gekleurd bos..quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:06 schreef RonaldV het volgende:
Probleempje:
Hoe komen we de herfst en winter door zonder modelmeets?
Je kan toch best meetings houden in de herfst?? Prachtige wolkpartijen!quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:06 schreef RonaldV het volgende:
Probleempje:
Jij komt dus ook?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:09 schreef Ymke het volgende:
[..]
Je kan toch best meetings houden in de herfst?? Prachtige wolkpartijen!
Nee , ik ben niet zo sociaal aangelegdquote:
Ik wel dan?...maar ik ga tochquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:10 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nee , ik ben niet zo sociaal aangelegd![]()
Je regelt er ook droog weer bij? De herfst staat nou niet direct bekend om zijn voorspelbaarheid, als het om het weer gaat...quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:08 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
OK, bij deze in november een herfstmeet in een mooi herfst gekleurd bos..
Dikke kleding verplicht...![]()
Weet je hoe mooi regen fotos kunnen zijn?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je regelt er ook droog weer bij? De herfst staat nou niet direct bekend om zijn voorspelbaarheid, als het om het weer gaat...
* HMaster-II mompeld iets over binnenshoots in musea/kerken/kloosters/kastelenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:06 schreef RonaldV het volgende:
Probleempje:
klinkt nog niet eens zo verkeerd.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HMaster-II mompeld iets over binnenshoots in musea/kerken/kloosters/kastelen![]()
Heb je gelijk in. Het was maar idee. Ik weet anders ook niets te bedenken. Even een studio afhuren is ook zo iets.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:23 schreef rustig het volgende:
[..]
klinkt nog niet eens zo verkeerd.
kerken, kloosters, kastelen... leukleukleuk
(oke, kesselmeet is nog maar kort geleden maargoed..)
Pea4fun wil geen model meer zijnquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:17 schreef Ymke het volgende:
De herfst is mooi om te fotograferen , regel wat modellen met rood of bruinrood haar , dat kleurt zo mooi bij de herfsttinten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |