Jij zou toch geen nieuw topic openen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:21 schreef Shark.Bait het volgende:
Hier verder?
waar staat dat dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:22 schreef Auticia het volgende:
Jij zou toch geen nieuw topic openen?
Pffft jij edit altijd allesquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:25 schreef Subhuman het volgende:
Shark.Bait, ik aanbid de grond waar jij op loopt
Dus was volgende keer je zweetvoeten a.u.b.
550 breed voor hierquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:29 schreef rustig het volgende:
twee foto's van ongevr 1000x800.
verkleining nodig? of gewoon neerplempen en klaar?
Jij hebt het gewoon geëdit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
waar staat dat dan?
bewijs graag
Toepsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:42 schreef Toeps het volgende:
TieViePie
Die staan inmiddels op de enorm geheime website. Ik wil graag nog wel even van de betreffende modellen horen of ze het goed vinden dat ik ze ook elders gebruik btw.quote:
Ik zag al zoietsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:45 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Die staan inmiddels op de enorm geheime website. Ik wil graag nog wel even van de betreffende modellen horen of ze het goed vinden dat ik ze ook elders gebruik btw.
Die tweede is leuk qua pose en compo. Maar ik vind ze allebei erg vlak-grijs. Alsof het motregent zeg maar. Hoe komt dat?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:44 schreef rustig het volgende:
vanmiddag nog een paar dia's weggebracht voor afdruk.
ben nog bezig met inscannen, maar hier iig al iets...
[afbeelding]
en een tweede
[afbeelding]
het was sowieso een bw400cn rol (z/w voor kleurenproces)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:46 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Die tweede is leuk qua pose en compo. Maar ik vind ze allebei erg vlak-grijs. Alsof het motregent zeg maar. Hoe komt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |