Dan is dit de tiende keerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:30 schreef Skaai het volgende:
Gelukkig nog geen Skaai tietgleuf foto's ontdekt
Erg mooie foto's allemaal, maar ik ben zo'n zeikerd wat betreft mezelf.
Ik vind mezelf 9 van de 10 keer niet leuk kijken op een foto. Oogjes half dichtgeknepen enzo![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:45 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik is er ook weer...net uit het ziekenhuis en ik leef nog![]()
Ik ben zon 5-6 jaar geleden aan mn linkeroor geopereerd en in het weekend kreeg ik er weer last van..dus ff voor controle...quote:
En filmpje?quote:
Echt zo'n leuke foto!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is dit de tiende keer
[afbeelding]
Ook erg grappig, maar dacht dat ik dat niet mocht zeggen als outsiderquote:
Volgens mij kan Dr_Flash dat wel hebben hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Ook erg grappig, maar dacht dat ik dat niet mocht zeggen als outsiderMensen zou beledigen enzo
Dat geloof ik ook wel...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:01 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Volgens mij kan Dr_Flash dat wel hebben hoor
Oh joh, maak je niet druk, dat doet Gut3 wel voor jequote:
Mijn filmpje is veel beterquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:04 schreef Subhuman het volgende:
Maar waar is het geluid van het filmpje gebleven?
Heb ik er af gehaald om het niet te groot te maken...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:04 schreef Subhuman het volgende:
Maar waar is het geluid van het filmpje gebleven?
Duh..ik heb er zelfs 2quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn filmpje is veel beterhogere resolutie, hogere framerate, EN geluid
Aanmoedigend coachwerk van Pea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |