Dan is dit de tiende keerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:30 schreef Skaai het volgende:
Gelukkig nog geen Skaai tietgleuf foto's ontdekt
Erg mooie foto's allemaal, maar ik ben zo'n zeikerd wat betreft mezelf.
Ik vind mezelf 9 van de 10 keer niet leuk kijken op een foto. Oogjes half dichtgeknepen enzo![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:45 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik is er ook weer...net uit het ziekenhuis en ik leef nog![]()
Ik ben zon 5-6 jaar geleden aan mn linkeroor geopereerd en in het weekend kreeg ik er weer last van..dus ff voor controle...quote:
En filmpje?quote:
Echt zo'n leuke foto!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is dit de tiende keer
[afbeelding]
Ook erg grappig, maar dacht dat ik dat niet mocht zeggen als outsiderquote:
Volgens mij kan Dr_Flash dat wel hebben hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Ook erg grappig, maar dacht dat ik dat niet mocht zeggen als outsiderMensen zou beledigen enzo
Dat geloof ik ook wel...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:01 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Volgens mij kan Dr_Flash dat wel hebben hoor
Oh joh, maak je niet druk, dat doet Gut3 wel voor jequote:
Mijn filmpje is veel beterquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:04 schreef Subhuman het volgende:
Maar waar is het geluid van het filmpje gebleven?
Heb ik er af gehaald om het niet te groot te maken...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:04 schreef Subhuman het volgende:
Maar waar is het geluid van het filmpje gebleven?
Duh..ik heb er zelfs 2quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn filmpje is veel beterhogere resolutie, hogere framerate, EN geluid
Aanmoedigend coachwerk van Pea
anders mag Gmailen ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ik wil ze wel per MSN hebben hoor anders, maar dan vanavond, okee?
Oh, ik ben helemaal niet ongeduldig hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dank, dank, heb er ook nog een paar van Ilona samen met jou, maar nog niet bewerkt.
Oeh, lekker ding! Goeie foto!quote:
Kun je er een paar naar mijn gmail sturen? Ik mail je het adres wel evenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:19 schreef M3CABRIO het volgende:
Ik heb een stuk of 35 pics over van afgelopen zondag, allemaal nog onbewerkt, daar heb ik geen zin in, ik maak foto's geen plakwerk
Alleen snap ik er geen drol van waar ik die foto's nu naar toe moet sturen voor publicatie in de secret FOK dir...........
Als de modellen die ik geschoten heb (Toeps en Auticia) het goed vinden kan ik ze ook op www.kuikens.com gooien daar staan ze dan in 1577x1051 op.
Ik hoor het allemaal wel.
Greetz en het was lachen zondag.
Blij dat je het leuk vond!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:19 schreef M3CABRIO het volgende:
Ik heb een stuk of 35 pics over van afgelopen zondag, allemaal nog onbewerkt, daar heb ik geen zin in, ik maak foto's geen plakwerk
Alleen snap ik er geen drol van waar ik die foto's nu naar toe moet sturen voor publicatie in de secret FOK dir...........
Als de modellen die ik geschoten heb (Toeps en Auticia) het goed vinden kan ik ze ook op www.kuikens.com gooien daar staan ze dan in 1577x1051 op.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:13 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Oh, ik ben helemaal niet ongeduldig hoor
Tja, het was nogal zonnig, en dan stond er ook nog eens zo'n dwaas met een stuk piepschuim te zwaaien...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:25 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb dichtgeknepen oogjes. Was ik al bang voor...
in opdracht jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Tja, het was nogal zonnig, en dan stond er ook nog eens zo'n dwaas met een stuk piepschuim te zwaaien...
[afbeelding]
Hahahaha inderdaad ja...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Tja, het was nogal zonnig, en dan stond er ook nog eens zo'n dwaas met een stuk piepschuim te zwaaien...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in opdracht ja
Ik zal je nogeens ergens mee helpen...
![]()
Je gooit ze maar waar je wil. Als het maar geen vreselijk foute foto's zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:19 schreef M3CABRIO het volgende:
Ben benieuwd als ik vnaaf thuis kom.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:58 schreef M3CABRIO het volgende:
Zo, ik heb de hele zooi in 1025x683 naar het opperhoofd gemaild en de eigen foto's in 1577x1024 los naar de modellen.
Oe...die is fraaiquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:55 schreef Vliegvrager het volgende:
Heee, daar heb je Toeps weer
[afbeelding]
Er is van die serie eigenlijk weinig naar mijn zin...helaas pindakaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |