Nog een uurtje, mag je weer naar huis...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:58 schreef Gutteguttegut het volgende:
Pff...ik zit nog op mn werk...
*Esto ook...quote:
Waarom deed je dan niet mee met de buikenparade?!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:01 schreef Toeps het volgende:
Die eerste, daar vind ik mijn buik niet zo. (Maar ik ben dan ook buik-obsessed.)
Die laatste vind ik super!
jeetje wat een schaamteloze tvp zegquote:
Ohh zulke foto's als die eerste wou ik ook nog maken, in dat hoge gras! Ben er helemaal niet meer aan toegekomen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:59 schreef Xilantof het volgende:
maar goed!
de eerste 3:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
originele zijn 5000x5000 pixels
Buik obsessed in de negatieve zin. Ik zou nooit naast jou durven staan, dan voel ik me meteen een zeekoe. (Restantje eetstoornis, en zo. Ik zou er geen boterham om laten liggen, maar soms wil de onzekerheid nog wel eens de kop op steken...)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:06 schreef Auticia het volgende:
[..]
Waarom deed je dan niet mee met de buikenparade?!
Omdat die niet officieel werd aangekondigt???quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:06 schreef Auticia het volgende:
[..]
Waarom deed je dan niet mee met de buikenparade?!
Raar dat je je dan een zeekoe zou voelen, want in wezen zou zo'n foto mij alleen maar meer een lucifer maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:08 schreef Toeps het volgende:
[..]
Buik obsessed in de negatieve zin. Ik zou nooit naast jou durven staan, dan voel ik me meteen een zeekoe. (Restantje eetstoornis, en zo. Ik zou er geen boterham om laten liggen, maar soms wil de onzekerheid nog wel eens de kop op steken...)
Wellus!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:10 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Omdat die niet officieel werd aangekondigt???![]()
Maakt niet uit.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:11 schreef Subhuman het volgende:
Toeps: als ik een foto van jou op m'n site wil zetten, mag daar dan je echte voornaam bij of heb je liever alleen Toeps?
Sorryquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jeetje wat een schaamteloze tvp zeg![]()
nee kwam even spontaan op als een vette boer die vast zat...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:10 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Omdat die niet officieel werd aangekondigt???![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |