quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:48 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb nogal last van afgehakte ledematen
[afbeelding]
Gelukkig heb ik van Auticia heel veel foto's, dus ook wel goeie hoor...komen nog
Lees: je T-shirt was al veel te saturated, dus kon ik helemaal niks meer doen met de schuifjesquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:16 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb expres niet met levels en kleuren gespeeldSpeciaal om die jas
* -Marjo- ook...quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:08 schreef Together-Alone het volgende:
Ik zit nog steeds met smart te wachten.
bleekig? welneeeeee....blank heet datquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
Ze is wat bleekig peaOf ligt dat aan mij
![]()
En in dit geval vind ik dat afgehakte ledemaat-ding niet zo erg hoor
Als-ie helemaal weg zou zijn, is het erger.
Ik ook.....op die platen met de sombreroquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:08 schreef Together-Alone het volgende:
Jajaquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
bleekig? welneeeeee....blank heet dat
quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:08 schreef Together-Alone het volgende:
Je benen zekerquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:21 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik wist trouwens niet dat je spierpijn kon krijgen van fotograferen. Nu wel
Weet je wat helpt? Foto's uploaden enzo.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:21 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik wist trouwens niet dat je spierpijn kon krijgen van fotograferen. Nu wel
Achterkant van mn bovenbenen. Ben niet zo gewend de hele dag te hurken.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je benen zeker![]()
En je schouderbladen
![]()
Hihi...quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:25 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Weet je wat helpt? Foto's uploaden enzo.![]()
Ben benieuwd!quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:29 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Achterkant van mn bovenbenen. Ben niet zo gewend de hele dag te hurken.
@TA: ik zal es proberen of het werkt, maar ik heb geen PS op mn werk, dus dat wordt op zijn vroegst vanavond. wees niet bang (of juist wel), ik heb een foto van jou bovenaan en mn bewerk-lijstje.![]()
Auticia vind ik een heel mooi model juist. En eten moet gebeuren he, we willen niet dat je bezwijkt achter je pcquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:39 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb van TA en purplerose niet echt foto's ...ja...van die snapshots misschien, en van marjo alleen samen met gut, en die zitten ergens achteraan...Ik ben pas bij de eerste serie, en dat is meteen de grootste serie, volgens mij is zo'n beetje de helft van mijn foto's van auticia
en ik moest tussendoor ook nog wat eten
quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:42 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Auticia vind ik een heel mooi model juist. En eten moet gebeuren he, we willen niet dat je bezwijkt achter je pc
Jaaa, ik vond het ook een lief stel...quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:45 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Vooral samen met mvdlubbe was mijn camera vaak in de richting van de 2gericht...
![]()
ok okquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JajaIk bedoelde meer dat het niet van die lekkere warme kleuren zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |