Donequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:55 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Erg leuke foto's GGG.
de link hier ook maar: High key/ Low key
Thxquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:05 schreef mother-mother het volgende:
mooie foto's GGG![]()
supergaaf idd zo
Wat een prachtige foto'squote:
die is echt heel mooiquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
[afbeelding]
En nu ga ik echt slapen....![]()
Ik vind dit ook een hele mooie maar die oorbel een beetje jammer. Het is net of er een rondje om het oor getekend is of iets dergelijks...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
[afbeelding]
En nu ga ik echt slapen....![]()
Ik heb ze ook beide anders gecropt, die van Skaai is uit een foto gecropt waar ze bijna helemaal op staat, ik heb hm express wat ruimer (breedbeeld) gecropt omdat ik zo het gewenste ruimtelijke effect kreeg, net als dat die foto van Skaai niet helemaal scherp is, is dit dus bewust gedaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:40 schreef pea4fun het volgende:
Hoi,
Gut, ik vind die eerste een beetje teveel van het goede. Er zweeft nu nog ergens een neusgat in de lucht. Die van skaai vind ik al mooier, maar zou ik in portretstand gecropt hebben.
Die met de gekleurde bikini vind ik het mooist, maar ook die zou ik wat gecropt hebben.
Ik zou die oorbel natuurlijk nog weg kunnen soepen...het was mij nog niet zo opgevallen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:56 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik vind dit ook een hele mooie maar die oorbel een beetje jammer. Het is net of er een rondje om het oor getekend is of iets dergelijks...
Het blijft uiteraard jouw plaatjequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:27 schreef Gutteguttegut het volgende:
Mogguh allemaal
Wat een leuke positieve reracties allemaal
[..]
Ik heb ze ook beide anders gecropt, die van Skaai is uit een foto gecropt waar ze bijna helemaal op staat, ik heb hm express wat ruimer (breedbeeld) gecropt omdat ik zo het gewenste ruimtelijke effect kreeg, net als dat die foto van Skaai niet helemaal scherp is, is dit dus bewust gedaan.
Dit zelfde geldt voor de foto van mother-mother, ik heb geexperimenteerd met croppen maar het door mij gezochte effect wordt op de manier toch het beste benaderd.
Maar ik kan me heel goed voorstellen dat anderen een andere mening hebben
* PdeHoog doet mee met benieuwd zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:43 schreef Xilantof het volgende:
* Xilantof is benieuwd of bij HM2 de post al is geweest...
Post is geweest, maar ben net thuis om meteen weer boodschappies te doen..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:43 schreef Xilantof het volgende:
* Xilantof is benieuwd of bij HM2 de post al is geweest...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Post is geweest, maar ben net thuis om meteen weer boodschappies te doen..
CD-rom en negatieven zaten bij de post!!!!![]()
Zal meteen al sik thuis ben de foto's op mijn pc zetten en de mooiste snapshots meteen op Fok! zetten... Onbewerkt natuurlijk..
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Post is geweest, maar ben net thuis om meteen weer boodschappies te doen..
CD-rom en negatieven zaten bij de post!!!!![]()
Zal meteen al sik thuis ben de foto's op mijn pc zetten en de mooiste snapshots meteen op Fok! zetten... Onbewerkt natuurlijk..
![]()
Yup ik ook...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]blij dat het allemaal goed is aangekomen
Is verstuurdquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:31 schreef essiepessie2 het volgende:
oh ja graag pea die vind ik gaaf
thnx![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |