WM-MZquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:10 schreef pea4fun het volgende:
Die eerste van toeps is mijn favo uit deze serie. die van ilona is ook erg leuk, als die iets lichter was geweest in het gezicht had ik die misschien wel de leukste gevonden
Inflitsen had wel geholpen denk ik, of een reflectiescherm. Het model zit met haar rug naar de zon, dat is nooit optimaal om te fotograferen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:17 schreef Re het volgende:
[..]... ja zat ontzettend te kloten met belichting...
Ik heb nog foto's voor je, maar upload limiet nekt me hiermee. Van zodra ik weer wat ruimte heb stuur ik ze je.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:53 schreef RonaldV het volgende:
En Re's foto's zijn toegevoegd op de site
Ik heb nu 8 fotografen, en de 9e is druk bezig. Wie heeft er nog wat in de planning?
Die vind ik mooiquote:
bedoelde je mij met nummer 9?quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:53 schreef RonaldV het volgende:
En Re's foto's zijn toegevoegd op de site
Ik heb nu 8 fotografen, en de 9e is druk bezig. Wie heeft er nog wat in de planning?
als ze durven natuurlijkquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:40 schreef Toeps het volgende:
Mooie foto's Re.
Jammer van de schaduw bij sommigen, volgende keer iemand met een reflectiescherm mee de rotsen op sturen.
Upload limiet, of data-limiet? Je upload snelheid maakt me niet uit, al moet het de hele dag duren. Je data-limiet is een groter probleem.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:36 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik heb nog foto's voor je, maar upload limiet nekt me hiermee. Van zodra ik weer wat ruimte heb stuur ik ze je.
Datalimiet.quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Upload limiet, of data-limiet? Je upload snelheid maakt me niet uit, al moet het de hele dag duren. Je data-limiet is een groter probleem.
of je zit teveel achter je pc.quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:34 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Datalimiet.
En dan vooral de upload zijde. Met downloaden zit ik op 89% en met uploaden op 96%.
Het kan natuurlijk zijn dat je slechte foto's hebt gemaakt, maar in mijn ervaring vinden de modellen de foto's die je als fotograaf helemaal niks vindt juist vaak nog geweldig. Wees dus niet al te kritisch.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:02 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ben nog bezig met het uitzoeken en soepen van de foto's. Ik kan niet sneller dan snel. En ik moet mezelf eerst eens overtuigen dat er goede foto's tussen zitten.. Ik ben nogal een zeikerd qua kwaliteit.![]()
Ik probeer de beste qualiteit te halen, maar das effe moeilijk..![]()
![]()
Zonde...quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:54 schreef blackbully het volgende:
[quote]Op zondag 28 augustus 2005 19:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zijn dat je slechte foto's hebt gemaakt, maar in mijn ervaring vinden de modellen de foto's die je als fotograaf helemaal niks vindt juist vaak nog geweldig. Wees dus niet al te kritisch.
[/quote
hmmm sorry , ik heb de prullenbak al geleegd![]()
nee hoor wat ik weg heb gesmeten was echt bagger.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |