trustuh.. ik heb geen zinquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:41 schreef Eix het volgende:
Ik ga naar bed.
Brand bier maakt moe.![]()
Trustte.
Dit klinkt fouter dan je bedoelt waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:41 schreef Imberr het volgende:
ik kan me wel door 1 van de jongens hier laten troosten natuurlijk![]()
Waar is hier?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:41 schreef Imberr het volgende:
dat duurde ook lang zeg..kreeg al t angstaanjagende idee er zelf 1 te openen!
![]()
nu ben ik bang..
trooostquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:41 schreef Imberr het volgende:
![]()
nu ben ik bang..
Ik wachte trouwens totdat er iemand kwam die hem opende, toen deed stoute wolf het zelf maar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:41 schreef Imberr het volgende:
![]()
nu ben ik bang..
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:41 schreef Imberr het volgende:
![]()
nu ben ik bang..
Ja ik was net bij een feestje in Putten (gelderland?)quote:
dat feesiequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:42 schreef Eix het volgende:
[..]
Waar is hier?
Fok! of t feestje van je vriendin?
haha jaa geef mij ook maar stinkende diesel en pissende hondenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:42 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ja ik was net bij een feestje in Putten.
Wacht een mensen zeg, ik zou echt nooit kunnen wonen buiten de stad![]()
Ik ben blij dat ik weer thuis ben![]()
Feest?!quote:
mwah.. had al door dat t fout klinkt maar dacht: ah what the hell, who caresquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:42 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Dit klinkt fouter dan je bedoelt waarschijnlijk.
ik hoorde t ook pas rond kwart voor 11quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:43 schreef Eix het volgende:
[..]
Feest?!
Wrm ben ik niet uitgenodigt dan?
Naja, ik zei dat ik ging slapen.![]()
jaa en ik had je toevlig wel getroostquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
mwah.. had al door dat t fout klinkt maar dacht: ah what the hell, who cares![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik hoorde t ook pas rond kwart voor 11
Is gister verwijderd. Het was weer tijd voor nieuwe gezichten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:43 schreef Messenga het volgende:
Whaawaar is mijn vette avater gebleven in de OP ?
Ik niet weten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:43 schreef Messenga het volgende:
Whaawaar is mijn vette avater gebleven in de OP ?
ohjaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:44 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa en ik had je toevlig wel getroost
Je gaat het toch missen hehquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:43 schreef spenky het volgende:
[..]
haha jaa geef mij ook maar stinkende diesel en pissende honden
Damn.. mijne was toch het leukst van allemaalquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is gister verwijderd. Het was weer tijd voor nieuwe gezichten.
neuh, ja, 1 meisje bleef bij n ander meisje logeren en die hebben toen besloten allemaal mensjes uit te nodigenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:44 schreef Eix het volgende:
[..]
Slaapfeestje of wat?
En hoeveel mensen zijn daar dan?![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:45 schreef Imberr het volgende:
[..]
neuh, ja, 1 meisje bleef bij n ander meisje logeren en die hebben toen besloten allemaal mensjes uit te nodigen
zijn er nu maar stuk of 15 hier hoor![]()
ik heb al een beetje op.. met die beestje issut goed te doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:46 schreef Xenwolfie het volgende:
Mijn soep wordt koud.
maar tis zo lekkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:48 schreef Xenwolfie het volgende:
Hou eens op met wandelende takken op te eten.![]()
Huilie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Godver ben ik weer uit de op kap daar nou eens mee
Ik dacht aan die Edet reclame.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
* Messenga dacht aan oude Dubbel Frisss Reclame
Ja jij hebt mij er uitgetyft en zindien ben ik er om de haverklap weer uit.quote:
wat heb je toegevoed? die takkebeesten? of de konijnenfanjes?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:51 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik jou toegevoegd hebt.
Knoekie is origineelquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Waarom is Knoekie de uizondering in de op?
Ik heb jou er 1 keer uitgetyft ja, brainster heeft het gisteren gedaan. Zo gaan we wel om met mensen die hier een aantal delen meeposten en dan vervolgens 80 delen niks van zich laten horen terwijl er figuurlijk nieuwe mensen staan te springen om er in te komen. Op een gegeven moment is de boel vol en dan wil je nieuwe users toevoegen, dan moet je oude users dus gaan verwijderen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja jij hebt mij er uitgetyft en zindien ben ik er om de haverklap weer uit.
Zo ga je toch niet om met iemand die hier al van afdeel 1 mee doet ?![]()
Dan tyf je maar iemand anders er uit. jezelf ofzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb jou er 1 keer uitgetyft ja, brainster heeft het gisteren gedaan. Zo gaan we wel om met mensen die hier een aantal delen meeposten en dan vervolgens 80 delen niks van zich laten horen terwijl er figuurlijk nieuwe mensen staan te springen om er in te komen. Op een gegeven moment is de boel vol en dan wil je nieuwe users toevoegen, dan moet je oude users dus gaan verwijderen.
Maar dit heb ik je volgens mij ook al eens eerder uitgelegd.![]()
Of jouquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan tyf je maar iemand anders er uit. jezelf ofzo
Ja dat gebeurd dus al steeds spuitelfquote:
Neeeeeeeee, die icoontjes zijn leuk en ik ga naar bed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:57 schreef ijsmeis het volgende:
We houden er over op.
Als het zo niet kan, dan halen we straks gewoon alle icoontjes eruit.
Probleem opgelost!
Ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja dat gebeurd dus als steeds spuitelf
, Is het zo moelijk te begrijpen dat iemand niet in alle topics mee kan doen omdat hij of zij moet werken overdag
Dat is eigenlijk best wel een goed idee. Daarmee bespaar je een hoop gezeik in de toekomst.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:57 schreef ijsmeis het volgende:
We houden er over op.
Probleem opgelost!
dat heb ik ook pas 2x geroepenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:57 schreef ijsmeis het volgende:
We houden er over op.
Probleem opgelost!
Ik probeer ook elke dag te posten maar het is hier zo als je 2 dagen niet post word je er gelijk weer uitgegooit door mensen die hier denken dat ze de baas moeten spelen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja.
Ik werk iedere dag van 6 tot 5! en toch post ik hier iedere dag! Oh wacht dat is vast omdat ik verder geen leven heb...![]()
Eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:57 schreef ijsmeis het volgende:
We houden er over op.
Probleem opgelost!
Misschien hebben ze het wel gelezen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:04 schreef Imberr het volgende:
bewijs dat ik dat idee van ijsmeis pasgeleden nog heb gezegd:
PUB SlowChat #148: Guess who's back!
Ik mis jou op msnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:04 schreef Imberr het volgende:
bewijs dat ik dat idee van ijsmeis pasgeleden nog heb gezegd:
PUB SlowChat #148: Guess who's back!
Ja echt kansloos die gastenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik probeer ook elke dag te posten maar het is hier zo als je 2 dagen niet post word je er gelijk weer uitgegooit door mensen die hier denken dat ze de baas moeten spelen.![]()
quote:I open my eyes
I try to see but I’m blinded by the white light
I can’t remember how
I can’t remember why
I’m lying here tonight
And I can’t stand the pain
And I can’t make it go away
No I can’t stand the pain
How could this happen to me
I made my mistakes
I’ve got no where to run
The night goes on
As I’m fading away
I’m sick of this life
I just wanna scream
Everybody’s screaming
I try to make a sound but no one hears me
I’m slipping off the edge
I’m hanging by a thread
I wanna start this over again
So I try to hold onto a time when nothing mattered
And I can’t explain what happened
And I can’t erase the things that I’ve done
No I can’t
I made my mistakes
I’ve got no where to run
The night goes on
As I’m fading away
I’m sick of this life
I just wanna scream
I made my mistakes
I’ve got no where to run
The night goes on
As I’m fading away
I’m sick of this life
I just wanna scream
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan tyf je maar iemand anders er uit. jezelf ofzo
Ik hoef je ook helemaal niet uit te lullen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik post hier nog mee. Probeer me nou niet uit te lullen want dat gaat je toch niet lukken.
![]()
Dat valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:13 schreef Saarah het volgende:
Iedereen behalve brainster negeert me![]()
![]()
Hoi lekker dingquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:13 schreef Saarah het volgende:
![]()
Ah, zo'n eentje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:16 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ja maar ik wil *eis* aandacht, heb ff heel veel aandacht nodig
Tsja je hebt het of je hebt het niet hequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:13 schreef Saarah het volgende:
![]()
Of een webcam dan heb je opeens ook genoeg aandachtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:16 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ah, zo'n eentje.
Advies: Koop een tamagotchi.
Geef ik je te weinig aandacht?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:16 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ja maar ik wil *eis* aandacht, heb ff heel veel aandacht nodig
Whehehe, moet ze nog wel even een sugababes account starten en in de tmfchat rondhangen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Of een webcam dan heb je opeens ook genoeg aandacht![]()
Nee normaal niet zo eentje maar nu wel ja!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:16 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ah, zo'n eentje.
Advies: Koop een tamagotchi.
hmm, niet dat soort aandachtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Of een webcam dan heb je opeens ook genoeg aandacht![]()
jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:17 schreef brainster het volgende:
[..]
Geef ik je te weinig aandacht?
Maar een jongen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:18 schreef Saarah het volgende:
[..]
Nee normaal niet zo eentje maar nu wel ja!!
Ik wil geen tamagotchi![]()
Een Fok- Fotoboek lukt ook heel aardigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:18 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Whehehe, moet ze nog wel even een sugababes account starten en in de tmfchat rondhangen.
Ja maar momenteel niet genoegquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:20 schreef brainster het volgende:
[..]
En ik maar denken da ik je kei veel andacht gaf enzo.
Wat jij wil....wat jij wil.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik hoef je ook helemaal niet uit te lullen.
Trouwens ik post hier net zo goed vaak mee.
Hmm, jongen of man, maakt me niet zoveel uit nuquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:19 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Maar een jongen.
Ik zeg expres geen man.
Ja nou zet me weer terug in diequote:
I'm waitingquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:23 schreef brainster het volgende:
[..]
Wacht maar, zometeen krijg je kei veel aandacht van mij.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:04 schreef Gabry het volgende:
Weeee waar is Mo?
Me cam was kapot en khad em beloofd te cybersexe zodra die gefixt was![]()
dat is nu
Geil.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:25 schreef Saarah het volgende:
[..]
beetje aandachtsgeil momenteelmaar redelijk goed voor de rest
(Ohw, en met jou?)
Owjah, ik herkende haar niet met haar nieuwe avatar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:26 schreef brainster het volgende:
[..]
Imberr is er weer, dus je moet je inhouden
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:26 schreef brainster het volgende:
[..]
Imberr is er weer, dus je moet je inhouden
Deze is coolquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zou ik een Simple plan avatar nemen of deze houden ???
Ja maar dat is het probleem dat is Simple plan ookquote:
deze is cooler, want de GRLZ zijn gewoon koeler dan SPquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is het probleem dat is Simple plan ook![]()
je kan ze ook mixenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is het probleem dat is Simple plan ook![]()
Mwoah dat valt erg mee hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja nou zet me weer terug in die
[afbeelding]
Want je weet best dat er nu mensen in de op staan die veel minder vaak posten dan mij.
Ja want het was voor mij bedoeldquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:31 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Is het erg als ik mij aangesproken voel?![]()
nie heel erg hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:31 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Is het erg als ik mij aangesproken voel?![]()
quote:
maar jij woont in Schagenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja want het was voor mij bedoeld![]()
ik weet niet hoe dat moetquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maak eens een voorbeeld.
@JarJar hou nou gewoon op en zet me gewoon terug klaar.
![]()
Oh, vandáár dat jij 0 stemmen kreeg in de Hunk poll.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja want het was voor mij bedoeld![]()
@ Wie?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maak eens een voorbeeld.
@JarJar hou nou gewoon op en zet me gewoon terug klaar.
![]()
Dat Jaguar figuurquote:
Ze durfde gewoon niet op mij te stemmen ofzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oh, vandáár dat jij 0 stemmen kreeg in de Hunk poll.
Geen serieuze relatie?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:35 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben ff wat kijken met mijn vriendje. Spreek jullie later.
(een gewone vriend hoor.)
Wat ga je kijken?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:35 schreef -Mo- het volgende:
ff wat kijkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:35 schreef -Mo- het volgende:
Imberr, concurentie!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:35 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben ff wat kijken met mijn vriendje.
Gewonnen door cheaten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:35 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hey leuk dat je het zegt zal ik die poll weer eens opzoeken
jij hebt een breezahnaamquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:36 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ze durfde gewoon niet op mij te stemmen ofzo
Nee maar ehm, niemand kent mij hier ofzo?
is dat incl mijn stemquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Gewonnen door cheaten.![]()
Ik had tenminste twéé échte stemmen.![]()
Ik had moeten winnenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Gewonnen door cheaten.![]()
Ik had tenminste twéé échte stemmen.![]()
Kut..betrapt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
dus nou heb je geen 14 vrouwen maar 14 mannen ofzo?![]()
Dan weet ik wel wie er hier wintquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:37 schreef Duncan-Death het volgende:
Hebben we het nog steeds over de kneuzenverkiezing?
Mohammed en zen 14 vrienden Ey heb je een probleem!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
dus nou heb je geen 14 vrouwen maar 14 mannen ofzo?![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
en ik heb saar nog overgehaald om op jou te stemmen ook![]()
dvd?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Whose Line is it Anyway. Amerikaanse Lama's
En dit is dus wél grappig.![]()
Was ook alleen maar omdat hij zat te zeurenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
Als dit op mij slaat is dit een wel erg cliché reactie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan weet ik wel wie er hier wint![]()
De cam deed het hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
Nee man, dikke nep-paupert.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:36 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ze durfde gewoon niet op mij te stemmen ofzo
Nee maar ehm, niemand kent mij hier ofzo?
Je weet best wie ik bedoelquote:
Nee het slaat niet op jouquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:40 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Als dit op mij slaat is dit een wel erg cliché reactie.
Zo niet, top.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:41 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Gedownload, en daarna een zooi als datadvd gefikt, en afspelen op omgebouwde Xbox.
lekker bezig...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:41 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Gedownload, en daarna een zooi als datadvd gefikt, en afspelen op omgebouwde Xbox.
Ik promoot het geloof ik nog wel es every now and then.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:42 schreef Imberr het volgende:
google ik op dat gedoe wat mo gaat kijken, kom ik hieruit:
ik heb een omgebouwde pcquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:41 schreef -Mo- het volgende:
[..]
en daarom niet op mij gestemtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:43 schreef Saarah het volgende:
[..]
uhumaar inge heeft me op het idee gebracht
Hoe heeft ze je overgehaald?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:43 schreef Saarah het volgende:
[..]
Oh...okayquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:43 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ik heb een omgebouwde muisquote:
Je bent een Boeman of je bent het nietquote:
Ik ook bij mij. Wie er op mij heeft gestemd enzo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:45 schreef brainster het volgende:
Ik vraag me wel af wie er behalve Maryse op mij hebben gestemd. Ik heb toch 5 hele stemmen enzo.
Een omgebouwde zielquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik heb een omgebouwd lichaam.![]()
Beat that!![]()
omgebouwd naar wat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Beat that!![]()
anders trek ik teveel mensen aan enzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je bent een Boeman of je bent het niet![]()
Ik heb vrienden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Beat that!![]()
Zou dat een afknapper zijn dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
omgebouwd naar wat?was je eerst vrouw dan ofzo
![]()
Lekker hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Beat that!![]()
Sorry?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:47 schreef Boeman het volgende:
[..]
anders trek ik teveel mensen aan enzo
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Bestaat er al zo iets als een IRC PUB chat kanaal?
Je bent wel erg zelfverzekerd omdat je Imberr dr stem mee hebtquote:
Imberr mag mij niet meer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:48 schreef Gabry het volgende:
[..]
Je bent wel erg zelfverzekerd omdat je Imberr dr stem mee hebt
www.tmfchat.nlquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Bestaat er al zo iets als een IRC PUB chat kanaal?
Hoe kom je daar nou weer aan? En sinds wanneer? En waarom weet ik daar niks van? En waarom heeft spenky mij dat niet verteld?quote:
Je staat bij me op de wachtlijst.quote:
Zei niet dat ik een relatie met der hadquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer aan? En sinds wanneer? En waarom weet ik daar niks van? En waarom heeft spenky mij dat niet verteld?![]()
![]()
Die doet het niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hier vandaan zeker: http://www.rentafriend.com![]()
Ik verander wel weer terug naar MOnica, mits mogelijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
was dan vrouw geblevenhad ik geen moeite mee gehad hoor
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:50 schreef BObNL het volgende:
[..]
Zei niet dat ik een relatie met der had
Oeh Imberr dat is kinkyquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
was dan vrouw geblevenhad ik geen moeite mee gehad hoor
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:50 schreef BObNL het volgende:
[..]
Zei niet dat ik een relatie met der had
nee laat maar.. moest jij niet xdoos gaan kijken ofzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:50 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik verander wel weer terug naar MOnica, mits mogelijk.![]()
Ik doe nu 2 dingen tegelijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee laat maar.. moest jij niet xdoos gaan kijken ofzo![]()
Die had je kunnen verwachten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:50 schreef Boeman het volgende:
[..]
wat ben je ook een schattebout, zo subtiel enzo![]()
Is dat niet gewoon de Nederlandse X-Boxquote:
maar ik wil jouquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je vind nog wel een níet omgebouwde kerel ooit hoor.
neemt nie weg dat het subtiel wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die had je kunnen verwachten.![]()
Whehe, keihard anaal uitwonen moet je.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:51 schreef BObNL het volgende:
[..]
Zou wel eens mogen , maar geloof niet dat zei zij dat ook zo ziet zittenZelfs niet na dat slippertje van der
![]()
Net als de kommoodor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de Nederlandse X-Box![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Als we ooit meeten, merk je wel hoe fijn dat is.
ooh toch welquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat was het zeker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:53 schreef Boeman het volgende:
[..]
neemt nie weg dat het subtiel was![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Whehe, keihard anaal uitwonen moet je.![]()
Of de spelvierkantquote:
Ik zeg toch ook niet dat ik zometeen ramen uit ga zettenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:53 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik zometeen ramen uit ga zetten
heb je ons nou toch aan Boe's lijstje laten toevoegen ofzo?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:54 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Wacht even.... jullie hebben nog nooit gemeet?
.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:53 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik zometeen ramen uit ga zetten
Nee, wie ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:54 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Wacht even.... jullie hebben nog nooit gemeet?
Zou mooi zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
heb je ons nou toch aan Boe's lijstje laten toevoegen ofzo?![]()
![]()
wtf?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
of was jij dat niet?![]()
Ik tot nu toe 3 foksters ontmoet en 1 was een vriendin van een fokker en met de andere 2 heb ik gezoend + meer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
Wat voor lijstquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
quote:
ik had t niet over jouquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:56 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik tot nu toe 3 foksters ontmoet en 1 was een vriendin van een fokker en met de andere 2 heb ik gezoend + meer.
Meeten is gezonder dan msn-liefde.
Niet meer, ze heeft een nieuwe usernaam.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
![]()
Ey D-D staat voor DeadDoll en voor niemand anders !
Heb ik daar in het begin van Pub eigenlijk ook opgestaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Boe's Wie Neukt Met Wie, geloof ik.
Zegt degene die niet weet dat Imberr en ik nooit gemeet hebben?quote:
Ik sta erin.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb ik daar in het begin van Pub eigenlijk ook opgestaan![]()
Ze zijn geeneens witgetint ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:59 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ga mo gewoon meeten en neuk zijn politiek witgetinte sokken eraf!
Als je er nooit op ligt laat je inderdaad geen indruk op ze.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:59 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zegt degene die niet weet dat Imberr en ik nooit gemeet hebben?![]()
Misschien ben je gewoon het type dat geen indruk op mensen maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |