wat heb je toegevoed? die takkebeesten? of de konijnenfanjes?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:51 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik jou toegevoegd hebt.
Knoekie is origineelquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Waarom is Knoekie de uizondering in de op?
Ik heb jou er 1 keer uitgetyft ja, brainster heeft het gisteren gedaan. Zo gaan we wel om met mensen die hier een aantal delen meeposten en dan vervolgens 80 delen niks van zich laten horen terwijl er figuurlijk nieuwe mensen staan te springen om er in te komen. Op een gegeven moment is de boel vol en dan wil je nieuwe users toevoegen, dan moet je oude users dus gaan verwijderen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja jij hebt mij er uitgetyft en zindien ben ik er om de haverklap weer uit.
Zo ga je toch niet om met iemand die hier al van afdeel 1 mee doet ?![]()
Dan tyf je maar iemand anders er uit. jezelf ofzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb jou er 1 keer uitgetyft ja, brainster heeft het gisteren gedaan. Zo gaan we wel om met mensen die hier een aantal delen meeposten en dan vervolgens 80 delen niks van zich laten horen terwijl er figuurlijk nieuwe mensen staan te springen om er in te komen. Op een gegeven moment is de boel vol en dan wil je nieuwe users toevoegen, dan moet je oude users dus gaan verwijderen.
Maar dit heb ik je volgens mij ook al eens eerder uitgelegd.![]()
Of jouquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan tyf je maar iemand anders er uit. jezelf ofzo
Ja dat gebeurd dus al steeds spuitelfquote:
Neeeeeeeee, die icoontjes zijn leuk en ik ga naar bed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:57 schreef ijsmeis het volgende:
We houden er over op.
Als het zo niet kan, dan halen we straks gewoon alle icoontjes eruit.
Probleem opgelost!
Ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja dat gebeurd dus als steeds spuitelf
, Is het zo moelijk te begrijpen dat iemand niet in alle topics mee kan doen omdat hij of zij moet werken overdag
Dat is eigenlijk best wel een goed idee. Daarmee bespaar je een hoop gezeik in de toekomst.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:57 schreef ijsmeis het volgende:
We houden er over op.
Probleem opgelost!
dat heb ik ook pas 2x geroepenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:57 schreef ijsmeis het volgende:
We houden er over op.
Probleem opgelost!
Ik probeer ook elke dag te posten maar het is hier zo als je 2 dagen niet post word je er gelijk weer uitgegooit door mensen die hier denken dat ze de baas moeten spelen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja.
Ik werk iedere dag van 6 tot 5! en toch post ik hier iedere dag! Oh wacht dat is vast omdat ik verder geen leven heb...![]()
Eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:57 schreef ijsmeis het volgende:
We houden er over op.
Probleem opgelost!
Misschien hebben ze het wel gelezen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:04 schreef Imberr het volgende:
bewijs dat ik dat idee van ijsmeis pasgeleden nog heb gezegd:
PUB SlowChat #148: Guess who's back!
Ik mis jou op msnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:04 schreef Imberr het volgende:
bewijs dat ik dat idee van ijsmeis pasgeleden nog heb gezegd:
PUB SlowChat #148: Guess who's back!
Ja echt kansloos die gastenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik probeer ook elke dag te posten maar het is hier zo als je 2 dagen niet post word je er gelijk weer uitgegooit door mensen die hier denken dat ze de baas moeten spelen.![]()
quote:I open my eyes
I try to see but I’m blinded by the white light
I can’t remember how
I can’t remember why
I’m lying here tonight
And I can’t stand the pain
And I can’t make it go away
No I can’t stand the pain
How could this happen to me
I made my mistakes
I’ve got no where to run
The night goes on
As I’m fading away
I’m sick of this life
I just wanna scream
Everybody’s screaming
I try to make a sound but no one hears me
I’m slipping off the edge
I’m hanging by a thread
I wanna start this over again
So I try to hold onto a time when nothing mattered
And I can’t explain what happened
And I can’t erase the things that I’ve done
No I can’t
I made my mistakes
I’ve got no where to run
The night goes on
As I’m fading away
I’m sick of this life
I just wanna scream
I made my mistakes
I’ve got no where to run
The night goes on
As I’m fading away
I’m sick of this life
I just wanna scream
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan tyf je maar iemand anders er uit. jezelf ofzo
Ik hoef je ook helemaal niet uit te lullen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik post hier nog mee. Probeer me nou niet uit te lullen want dat gaat je toch niet lukken.
![]()
Dat valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:13 schreef Saarah het volgende:
Iedereen behalve brainster negeert me![]()
![]()
Hoi lekker dingquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:13 schreef Saarah het volgende:
![]()
Ah, zo'n eentje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:16 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ja maar ik wil *eis* aandacht, heb ff heel veel aandacht nodig
Tsja je hebt het of je hebt het niet hequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:13 schreef Saarah het volgende:
![]()
Of een webcam dan heb je opeens ook genoeg aandachtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:16 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ah, zo'n eentje.
Advies: Koop een tamagotchi.
Geef ik je te weinig aandacht?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:16 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ja maar ik wil *eis* aandacht, heb ff heel veel aandacht nodig
Whehehe, moet ze nog wel even een sugababes account starten en in de tmfchat rondhangen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Of een webcam dan heb je opeens ook genoeg aandacht![]()
Nee normaal niet zo eentje maar nu wel ja!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:16 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ah, zo'n eentje.
Advies: Koop een tamagotchi.
hmm, niet dat soort aandachtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Of een webcam dan heb je opeens ook genoeg aandacht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |