nee laat maar.. moest jij niet xdoos gaan kijken ofzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:50 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik verander wel weer terug naar MOnica, mits mogelijk.![]()
Ik doe nu 2 dingen tegelijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee laat maar.. moest jij niet xdoos gaan kijken ofzo![]()
Die had je kunnen verwachten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:50 schreef Boeman het volgende:
[..]
wat ben je ook een schattebout, zo subtiel enzo![]()
Is dat niet gewoon de Nederlandse X-Boxquote:
maar ik wil jouquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je vind nog wel een níet omgebouwde kerel ooit hoor.
neemt nie weg dat het subtiel wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die had je kunnen verwachten.![]()
Whehe, keihard anaal uitwonen moet je.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:51 schreef BObNL het volgende:
[..]
Zou wel eens mogen , maar geloof niet dat zei zij dat ook zo ziet zittenZelfs niet na dat slippertje van der
![]()
Net als de kommoodor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de Nederlandse X-Box![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Als we ooit meeten, merk je wel hoe fijn dat is.
ooh toch welquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat was het zeker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:53 schreef Boeman het volgende:
[..]
neemt nie weg dat het subtiel was![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Whehe, keihard anaal uitwonen moet je.![]()
Of de spelvierkantquote:
Ik zeg toch ook niet dat ik zometeen ramen uit ga zettenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:53 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik zometeen ramen uit ga zetten
heb je ons nou toch aan Boe's lijstje laten toevoegen ofzo?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:54 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Wacht even.... jullie hebben nog nooit gemeet?
.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:53 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik zometeen ramen uit ga zetten
Nee, wie ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:54 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Wacht even.... jullie hebben nog nooit gemeet?
Zou mooi zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
heb je ons nou toch aan Boe's lijstje laten toevoegen ofzo?![]()
![]()
wtf?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
of was jij dat niet?![]()
Ik tot nu toe 3 foksters ontmoet en 1 was een vriendin van een fokker en met de andere 2 heb ik gezoend + meer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
Wat voor lijstquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
quote:
ik had t niet over jouquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:56 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik tot nu toe 3 foksters ontmoet en 1 was een vriendin van een fokker en met de andere 2 heb ik gezoend + meer.
Meeten is gezonder dan msn-liefde.
Niet meer, ze heeft een nieuwe usernaam.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
![]()
Ey D-D staat voor DeadDoll en voor niemand anders !
Heb ik daar in het begin van Pub eigenlijk ook opgestaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Boe's Wie Neukt Met Wie, geloof ik.
Zegt degene die niet weet dat Imberr en ik nooit gemeet hebben?quote:
Ik sta erin.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb ik daar in het begin van Pub eigenlijk ook opgestaan![]()
Ze zijn geeneens witgetint ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:59 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ga mo gewoon meeten en neuk zijn politiek witgetinte sokken eraf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |