jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:17 schreef brainster het volgende:
[..]
Geef ik je te weinig aandacht?
Maar een jongen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:18 schreef Saarah het volgende:
[..]
Nee normaal niet zo eentje maar nu wel ja!!
Ik wil geen tamagotchi![]()
Een Fok- Fotoboek lukt ook heel aardigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:18 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Whehehe, moet ze nog wel even een sugababes account starten en in de tmfchat rondhangen.
Ja maar momenteel niet genoegquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:20 schreef brainster het volgende:
[..]
En ik maar denken da ik je kei veel andacht gaf enzo.
Wat jij wil....wat jij wil.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik hoef je ook helemaal niet uit te lullen.
Trouwens ik post hier net zo goed vaak mee.
Hmm, jongen of man, maakt me niet zoveel uit nuquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:19 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Maar een jongen.
Ik zeg expres geen man.
Ja nou zet me weer terug in diequote:
I'm waitingquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:23 schreef brainster het volgende:
[..]
Wacht maar, zometeen krijg je kei veel aandacht van mij.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:04 schreef Gabry het volgende:
Weeee waar is Mo?
Me cam was kapot en khad em beloofd te cybersexe zodra die gefixt was![]()
dat is nu
Geil.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:25 schreef Saarah het volgende:
[..]
beetje aandachtsgeil momenteelmaar redelijk goed voor de rest
(Ohw, en met jou?)
Owjah, ik herkende haar niet met haar nieuwe avatar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:26 schreef brainster het volgende:
[..]
Imberr is er weer, dus je moet je inhouden
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:26 schreef brainster het volgende:
[..]
Imberr is er weer, dus je moet je inhouden
Deze is coolquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zou ik een Simple plan avatar nemen of deze houden ???
Ja maar dat is het probleem dat is Simple plan ookquote:
deze is cooler, want de GRLZ zijn gewoon koeler dan SPquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is het probleem dat is Simple plan ook![]()
je kan ze ook mixenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is het probleem dat is Simple plan ook![]()
Mwoah dat valt erg mee hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja nou zet me weer terug in die
[afbeelding]
Want je weet best dat er nu mensen in de op staan die veel minder vaak posten dan mij.
Ja want het was voor mij bedoeldquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:31 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Is het erg als ik mij aangesproken voel?![]()
nie heel erg hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:31 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Is het erg als ik mij aangesproken voel?![]()
quote:
maar jij woont in Schagenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja want het was voor mij bedoeld![]()
ik weet niet hoe dat moetquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maak eens een voorbeeld.
@JarJar hou nou gewoon op en zet me gewoon terug klaar.
![]()
Oh, vandáár dat jij 0 stemmen kreeg in de Hunk poll.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja want het was voor mij bedoeld![]()
@ Wie?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maak eens een voorbeeld.
@JarJar hou nou gewoon op en zet me gewoon terug klaar.
![]()
Dat Jaguar figuurquote:
Ze durfde gewoon niet op mij te stemmen ofzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oh, vandáár dat jij 0 stemmen kreeg in de Hunk poll.
Geen serieuze relatie?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:35 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben ff wat kijken met mijn vriendje. Spreek jullie later.
(een gewone vriend hoor.)
Wat ga je kijken?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:35 schreef -Mo- het volgende:
ff wat kijkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:35 schreef -Mo- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |