mee eensch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:33 schreef BObNL het volgende:
Kom op zeg dat is onzinZe hadden mij mod moeten maken
![]()
Wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jett! Eindelijk!.
Niemand kan ons samenzijn nog verstoren.
wat valt daaronder?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:33 schreef Knoekie het volgende:
Jongens laten we alleen even wat mee kwaliteits posts posten ja.
ik sta erin.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Doe dan op ze minst een normale OP
![]()
o chris neem me!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jett! Eindelijk!.
Niemand kan ons samenzijn nog verstoren.
Dat jij je niet melige grapjes even in je strot houdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:34 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
wat valt daaronder?
bijv: PUB Slowchat #148 Kut Jimi ?
Mja, ik vind baggeren ook wel leuk. Maar soms zo baggeren dat er 200 van de 300 posts bagger zijn vind ik wat minder.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:34 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
wat valt daaronder?
bijv: PUB Slowchat #148 Kut Jimi ?
nee, jij mag duidelijk geen mod worden/quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:35 schreef BObNL het volgende:
[..]
Dat jij je niet melige grapjes even in je strot houd![]()
weet ik veel. ik zie wel als ik er heel aankom.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:34 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hey ging jij nou morgen ook naar HMH ?
was volgens mij ook niet helemaal serieus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:35 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Mja, ik vind baggeren ook wel leuk. Maar soms zo baggeren dat er 200 van de 300 posts bagger zijn vind ik wat minder.
Juistquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:35 schreef Jett het volgende:
[..]
weet ik veel. ik zie wel als ik er heel aankom.
Hoeft ook niet serieus te zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:36 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
was volgens mij ook niet helemaal serieus.![]()
nee ik heb zelf al genoeg sieraden enzo omquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:36 schreef BObNL het volgende:
[..]
JuistNouja misschien versier ik je nog ofzo
![]()
hij zal me altijd bij blijven. was een liev topique.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:36 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Hoeft ook niet serieus te zijn.
Zelf ben ik er ook schuldig aan.
Kom ik met Oreo'squote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:37 schreef Jett het volgende:
[..]
nee ik heb zelf al genoeg sieraden enzo om
o chrisquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:36 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga even wat eten, ondertussen denkend over de lieve woordjes die ik Jet zal gaan toefluisteren tijdens de liefdesdaad.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:37 schreef Jett het volgende:
[..]
Moeten we even meebrainstormen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:36 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga even wat eten, ondertussen denkend over de lieve woordjes die ik Jet zal gaan toefluisteren tijdens de liefdesdaad.
Ah dus zo herken ik jequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:37 schreef Jett het volgende:
[..]
Ik vond het anders maar een groot pauper topicéquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:37 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
hij zal me altijd bij blijven. was een liev topique.![]()
Damn die is goed!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:37 schreef Jett het volgende:
[..]
dat dacht ik wel. alleen sta je nog niet in de OPquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:38 schreef Svensational het volgende:
Ik ben het met iedereen eens. [afbeelding]
Ook daar ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:38 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
dat dacht ik wel. alleen sta je nog niet in de OP![]()
zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:38 schreef Brechtje het volgende:
In de slowchat wordt er gewoon té veel gebaggert, dus als het zo door gaat en niemand een beetje normaal kan posten, dan kom er (met overleg) een tijdelijk slotje op de slowchat van PUB. Want zeg nou zelf, dit is toch niets? Berichten verwijderen heeft ook weinig zin want ze gaan gewoon door.
![]()
ze moeten er inderdaad eens mee ophoudenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:38 schreef Brechtje het volgende:
In de slowchat wordt er gewoon té veel gebaggert, dus als het zo door gaat en niemand een beetje normaal kan posten, dan kom er (met overleg) een tijdelijk slotje op de slowchat van PUB. Want zeg nou zelf, dit is toch niets? Berichten verwijderen heeft ook weinig zin want ze gaan gewoon door.
![]()
Ja, die PI helpt echt flink voor de geloofwaardigheid van je bericht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:38 schreef Brechtje het volgende:
![]()
die bij de wc? die zijn lekkerquote:
1 grappen topique en we krijgen gelijk commentaar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:39 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ze moeten er inderdaad eens mee ophouden![]()
Jawel, dat is het wel.quote:
oh.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawel, dat is het wel.
Als het niet normaal kan, dan maar niet hoor! De slowchat is er voor jullie, niet voor ons.
Dus willen jullie hem behouden, zorg dan ook dat het een béétje inhoud heeft!
het was maar een grapjequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:40 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
1 grappen topique en we krijgen gelijk commentaar.![]()
Lekker plastic.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:40 schreef Jett het volgende:
[..]
die bij de wc? die zijn lekkerik neem altijd dat bord waarop ze liggen mee.
inhoud is voor iedereen andersquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawel, dat is het wel.
Als het niet normaal kan, dan maar niet hoor! De slowchat is er voor jullie, niet voor ons.
Zwerverquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:40 schreef Jett het volgende:
[..]
ja samen met de snoepjes hoor. en dan van boven the main hall naar mensen gooienquote:
vond ik wel opvallend! (shockeer ik hier niemand mee ??quote:UTRECHT - De schrijver van een boek waarin wordt beweerd dat Jezus homo is, eist 1500 euro voor elke dag dat twee regionale omroepen blijven weigeren een reclamespotje voor zijn boek uit te zenden. De televisiezenders RTV Utrecht en RTV West houden echter voet bij stuk.
Dat bleek gistermiddag in Utrecht tijdens een kort geding, aangespannen door schrijver Walter Kamp. In oktober kwam zijn ,,erotische thriller'' Judas uit, waarin hij met honderdvijftig verwijzingen naar de vier evangeliën probeert te bewijzen dat Jezus homoseksueel is. De auteur leidt dat onder meer af uit de woorden van Jezus, die Johannes 'beminde' noemt. De kruiswoorden uit het Johannesevangelie (,,Vrouw zie, uw zoon - Zoon, zie uw moeder'') vat de auteur op als een verkapt homohuwelijk.
Via een televisiespotje op diverse regionale zenders wil Kamp zijn boek aan de man brengen. Het spotje trekt de aandacht met de vragen waar de homohaat onder christenen vandaan komt, of Jezus homo was en of Christus een minnaar had. ,,Onnodig kwetsend voor een deel van de kijkers'', oordelen beide zenders onafhankelijk van elkaar. RTV Utrecht schat dat vooral kijkers in het oosten van de provincie, zoals Veenendaal en Amersfoort moeite met het spotje zullen hebben. RTV West wil met name rekening houden met kijkers in de kustplaatsen in Zuid-Holland, zoals Katwijk.
Jullie posten toch ook mee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawel, dat is het wel.
Gatver eet jij die dingen zijn fucking ranzigquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:40 schreef Jett het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:42 schreef McFarmer het volgende:
Tering, ben maar 1 weekje op vakantie met mn vriendin, kom terug en er zijn al bijna 150 slowchat topics
+ 1 bagger SC die gesloten is. Hoi verder! hoe wassut?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:42 schreef McFarmer het volgende:
Tering, ben maar 1 weekje op vakantie met mn vriendin, kom terug en er zijn al bijna 150 slowchat topics
OWNED!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jullie posten toch ook mee..
man als ik dronken ben eet ik alles.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:43 schreef BObNL het volgende:
[..]
Gatver eet jij die dingen zijn fucking ranzig![]()
verkapt ik-heb-een-vriendin-postquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:42 schreef McFarmer het volgende:
Ja, maar zien jullie ons dingen als dit hier posten: PUB Slowchat #148 Kut Jimi .quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jullie posten toch ook mee..
Of je zegt gewoon dat die vervelende jongen je aanrande komen ze ook met zen 3e aanrennequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:42 schreef Jett het volgende:
[..]
ja samen met de snoepjes hoor. en dan van boven the main hall naar mensen gooien
komt er zo een dikke neger naar je toe of je daar even mee wilt stoppen.
heerlich![]()
daar is het toch SC voorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:38 schreef Brechtje het volgende:
![]()
* Jaco90 schiet weer in de lach bij het bekijken van dat topic.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar zien jullie ons dingen als dit hier posten: PUB Slowchat #148 Kut Jimi .
Volgens mij bevatten mijn posts hier in de slowchat meestal meer dan 2 zinnige woorden.
Sorry.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:43 schreef Chriz2k het volgende:
Svensational, gelieve op te houden met het kopieren van mijn postgedrag.
Ik drink dan allesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:43 schreef Jett het volgende:
[..]
man als ik dronken ben eet ik alles.
Ja, maar zeggen dat de Slowchat er alleen voor users is, is onzin. Voor je mod werd postte je toch ook gewoon hier meequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar zien jullie ons dingen als dit hier posten: PUB Slowchat #148 Kut Jimi .
Volgens mij bevatten mijn posts hier in de slowchat meestal meer dan 2 zinnige woorden.
Whahahahahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:45 schreef Jett het volgende:
ik heb pizza. maar ik ruik hem niet. ik proef ook haast niet meer
ik haat verkouden zijn.
90 jarigen moeten bij de bingo zitten,quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:44 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
* Jaco90 schiet weer in de lach bij het bekijken van dat topic.![]()
Pfieuw, daar kom ik goed vanaf.quote:
dus jij eet altijd alles?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:43 schreef Jett het volgende:
[..]
man als ik dronken ben eet ik alles.
Normaal had ik je wel eventjes opgezocht, jongeman.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Pfieuw, daar kom ik goed vanaf.
Kusje eropquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:45 schreef Jett het volgende:
ik heb pizza. maar ik ruik hem niet. ik proef ook haast niet meer
ik haat verkouden zijn.
ik neem altijd een AA-tje en een broodje kipcorn in ritueel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:45 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ik drink dan allesDie poffertjes daar kan je beter niet nemen
![]()
Ik hou wel van die soort verhalen. Als t lekker tegen het algemene denk beeld ingaatquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:42 schreef Boeman het volgende:
[..]
vond ik wel opvallend! (shockeer ik hier niemand mee ??)
freiss, jongen!quote:
zoals ik al zei: IK BEN NIET NEGENTIG!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:45 schreef Chanandler het volgende:
[..]
90 jarigen moeten bij de bingo zitten,![]()
Zeg knul, ik doe wel normaal hoor. Moet ik je anders even de Wiki uitleggen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hou jij nou eens op met doen of je meer bent dan andere mensen doe gewoon normaal man naar ventje![]()
Ja, met anderen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En jij bepaalt wat de norm is zeker![]()
ja schat. ik eet altijd allesquote:
Ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:47 schreef Boeman het volgende:
Wie komt er hier uit de noordelijke helft van NL?
ik heb alle 3 de boeken van Dan Brown gelezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:46 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik hou wel van die soort verhalen. Als t lekker tegen het algemene denk beeld ingaat
Iemand de Da Vinci Code gelezen?Ook zo'n verhaal. Wel goed boek
![]()
Allesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:47 schreef Jett het volgende:
[..]
ja schat. ik eet altijd alles
o maar wacht je verveeld je dus overduidelijk weer.
Ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:47 schreef Boeman het volgende:
Waar dans jij meestal ? mainhall ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:46 schreef Jett het volgende:
[..]
ik neem altijd een AA-tje en een broodje kipcorn in ritueel.
dan even kijken hoeveel mensen er in het zwembad worden gegooit. en die lekker hard uitlachen en pepermuntjes op ze gooien. of andere mensen in het zwembad gooien.
dan alle portiers pesten
oja en dan even dansen.
Ik!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:47 schreef Boeman het volgende:
Ik moet alleen t Juvenalis dilemma nog. Dat is er tog ook een?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:48 schreef Jett het volgende:
[..]
ik heb alle 3 de boeken van Dan Brown gelezen
Ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:47 schreef Boeman het volgende:
o chrisquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:45 schreef Chriz2k het volgende:
Oh Jet, je blonde manen wapperen in het maanlicht
Er komen spontaan traantjes op mijn gezicht
Ik wil je lief en teder nemen
En tegelijkertijd je lieve gezichtje waarnemen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:47 schreef Jett het volgende:
[..]
ja schat. ik eet altijd alles
o maar wacht je verveeld je dus overduidelijk weer.
Daar ben ik mij wel degelijk van bewust.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Normaal had ik je wel eventjes opgezocht, jongeman.
ja maar die vond ik het minstquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:48 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik moet alleen t Juvenalis dilemma nog. Dat is er tog ook een?![]()
En nu doe je weer minderwaardig met je ''Knul''quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeg knul, ik doe wel normaal hoor. Moet ik je anders even de Wiki uitleggen?
[..]
Ja, met anderen.
Okayquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:48 schreef Jett het volgende:
[..]
o chris
ik kan niet rijmen maar uh NEUKEN?!!?!?!![]()
![]()
![]()
Ik heb de da vinci code en Bernini in omgekeerde vologorde gelezen...was niet zo handigquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:49 schreef Jett het volgende:
[..]
ja maar die vond ik het minst
bernini mysterie
eerst stoer doen bij harcore en hardstyle mensen uitlachquote:
Was dat die met dat crypto ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:49 schreef Jett het volgende:
[..]
ja maar die vond ik het minst
bernini mysterie
Die cpytex was van de da vinci code...:)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:50 schreef BObNL het volgende:
[..]
Was dat die met dat crypto ?? nouja die vond ik het leukst
![]()
Chris je kan beter krijgenquote:
juistquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:50 schreef Jett het volgende:
[..]
eerst stoer doen bij harcore en hardstyle mensen uitlach
dan schuren bij de negers.
helemaal kapoet gaan in de skihut, en dan beetje rondjes rennen door holly schreeuwen dat de wereld vergaat
1 grote kinderspeeltuin
Er zijn ook wel mensen die jou niet mogen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:49 schreef Chanandler het volgende:
_ELMaikel_, je bent niet de enige die Jaguarized niet aardig vind![]()
Amper.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar zeggen dat de Slowchat er alleen voor users is, is onzin. Voor je mod werd postte je toch ook gewoon hier mee
Neehe das een ander !quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:51 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Die cpytex was van de da vinci code...:)
in de verten zag ik 2 hertenquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:52 schreef Imberr het volgende:
ik ga weer.. vind t saai hier en ik volg t niet meer
daag iedereen![]()
tot vannacht of anders morgen
Hoe noemde jij mij ook maar weer?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En nu doe je weer minderwaardig met je ''Knul''
Doe gewoon normaal man![]()
Nee hoor iedereen vind mij aardig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er zijn ook wel mensen die jou niet mogen.![]()
ja we hebben het nu over boekenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:52 schreef Imberr het volgende:
daag iedereen![]()
ha freiss, daar ben je weer jongenquote:
tja.. druk hier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:53 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ha freiss, daar ben je weer jongen![]()
Bitchfight!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:53 schreef Jett het volgende:
[..]
ja we hebben het nu over boeken
OO WACHT DE TT GAAT OVER JOU![]()
![]()
Trustequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:52 schreef Imberr het volgende:
daag iedereen![]()
nog wat gebeurd oid?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:53 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ha freiss, daar ben je weer jongen![]()
neequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:51 schreef BObNL het volgende:
[..]
juist. Was jij 1 van de 4 meiden die vorrige keer op dat platform droog zaten te neucken ?
Gewoon persoonlijke voorkeur dus, als je zou willen zou je hier gewoon kunnen posten dus. Heeft vrij weinig te maken met het feit dat je mod bent.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Amper.
En voordat ik mod was, was ik een user.
Dus hij is er wel degelijk vooral voor de users aangezien er maar 2 modjes zijn.
En ik zou het niet erg vinden als deze reeks wat 'minder' werd en ik denk dat Brechtje dat ook niet erg zou vinden.
Er is nu gewoon teveel bagger en dat willen we niet.
Nee want die gingen ze nog oplossen in t vliegtuig naar Engeland en dat was in de Da Vinci Codequote:
nee meisje, ik wou gewoon beleefd doen en niet zeggen dat ik wegga omdat ik niet tegen jouw domheid kanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:53 schreef Jett het volgende:
[..]
ja we hebben het nu over boeken
OO WACHT DE TT GAAT OVER JOU![]()
![]()
Mee eens, maar dat is gister al gemeld. Je hebt slowchatten en baggeren en gisteravond was het gewoon baggeren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Amper.
En voordat ik mod was, was ik een user.
Dus hij is er wel degelijk vooral voor de users aangezien er maar 2 modjes zijn.
En ik zou het niet erg vinden als deze reeks wat 'minder' werd en ik denk dat Brechtje dat ook niet erg zou vinden.
Er is nu gewoon teveel bagger en dat willen we niet.
ja ik hou daar rekening mee, dan snapt ze hem teminstequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:53 schreef Maikuuul het volgende:
Damn sorry jett maar dat is wel een erg dom grapje
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:52 schreef Imberr het volgende:
daag iedereen![]()
nou, we hoeven niet lang te wachten voor bitchfightquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee meisje, ik wou gewoon beleefd doen en niet zeggen dat ik wegga omdat ik niet tegen jouw domheid kan![]()
Dat is wel zo, maar dan nog.. dit topic is er nog steeds voor en door de usersquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gewoon persoonlijke voorkeur dus, als je zou willen zou je hier gewoon kunnen posten dus. Heeft vrij weinig te maken met het feit dat je mod bent.
Ik ben het overigens met je eens dat er teveel gebaggert wordt hier.
Hij heeft er 4 geschreven lieve schatquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:48 schreef Jett het volgende:
[..]
ik heb alle 3 de boeken van Dan Brown gelezen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:55 schreef freiss het volgende:
[..]
nou, we hoeven niet lang te wachten voor bitchfight![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hij heeft er 4 geschreven lieve schat
Kom op Imberr... Je bent aan de winnende hand!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee meisje, ik wou gewoon beleefd doen en niet zeggen dat ik wegga omdat ik niet tegen jouw domheid kan![]()
Niet baggeren, anders sluiten we jullie op en moeten jullie zonder eten naar bed.quote:
Het kwam er op neer dat onze posts wat meer kwaliteit moesten hebbenquote:
Warem ook 4 meiden en 4 dikke negers :quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:54 schreef Jett het volgende:
[..]
neesorry. ik ben altijd met groepje jongens nooit met meisjes
JarJar binks.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe noemde jij mij ook maar weer?![]()
Oei dies scherp !quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze 1 vergeten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
HAHAH shady ass bitch. you hoeft je niet te liegen hoor. je kan best de waarheid zeggen ik bgedoel je bent pas 15.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja en jullie mogen best wat aardiger tegen elkaar doen hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:56 schreef freiss het volgende:
niet baggeren als in gisteravond en nr 148?
als in: PUB Slowchat #148 Kut Jimiquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:56 schreef freiss het volgende:
zoiets ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:56 schreef freiss het volgende:
Wat is de 4e dan? dan ga ik die ook lezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
ik doe aardigquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja en jullie mogen best wat aardiger tegen elkaar doen hoor!
uhm nee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
Zijn je rijpjes op dan kan je altijd nog gaan schelduhhhquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:57 schreef Jett het volgende:
[..]
HAHAH shady ass bitch. you hoeft je niet te liegen hoor. je kan best de waarheid zeggen ik bgedoel je bent pas 15.
niemand vind het erg dat je niks van literatuur af weet
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:57 schreef Jett het volgende:
[..]
HAHAH shady ass bitch. you hoeft je niet te liegen hoor. je kan best de waarheid zeggen ik bgedoel je bent pas 15.
sorry, was mijn topic.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:57 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
als in: PUB Slowchat #148 Kut Jimi
* Jaco90 ligt weer dubbel.
ja?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:58 schreef Vector_SLD het volgende:
Freis?
ik scheld altijd. so sue me.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:58 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Zijn je rijpjes op dan kan je altijd nog gaan schelduhhh
ik weet waarschijnlijk meer dan jou, en zoveel ouder ben je nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:57 schreef Jett het volgende:
[..]
Volgens mij kletst ie maar wat want er lagen er maar 3 in de winkelquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:58 schreef Jett het volgende:
[..]
uhm nee.
de davinci code
het bernini mysterie
en het juvenalis dillemma
welke nog meer dan volgens jou?
kom op vechten nou, niet goedpratenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik weet waarschijnlijk meer dan jou, en zoveel ouder ben je niet![]()
haar nickname sprak boekdelenquote:
dan jij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
Misschien wel maar we bedoelen meeer die serie waar we t over hebben denk ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:59 schreef ijsmeis het volgende:
Dan Brown heeft wel meer dan 4 boeken geschreven?
JarJar Binks is vet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
JarJar binks.
En oohja heb je nou zelf niet door dat wannebe wannabee mod gedrag irritand irritant is![]()
BITCHFIGHT & BAGGEREN!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:00 schreef Maikuuul het volgende:
Oke mensen nu heb ik een vraag, is de slowchat eigenlijk gewoon chatten en een beetje onzin zeggen of waar the hell gaat het anders over ?
meer dan jouquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
Maar jullie weten toch niet veel meer dan mij want ik ben de oudstequote:
Normaal gaat het ergens over maar iets te veel msn/bagger nuquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:00 schreef Maikuuul het volgende:
Oke mensen nu heb ik een vraag, is de slowchat eigenlijk gewoon chatten en een beetje onzin zeggen of waar the hell gaat het anders over ?
Remember Dordrechtquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:01 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Remember Dordrechten ze zei hi
![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
JarJar Binks is vet.En nee, ik vertoon geen wannabee mod gedrag. Ik klaag alleen over dingen waar geklaagd over moet worden. Ik kom toch ook niet met vreemde opmerkingen dat jij wannabee mod gedrag vertoont omdat je een PUB FB topic opent?
![]()
zei je niet? Nuecken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:01 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Remember Dordrechten ze zei hi
![]()
Laat maar achterwege, het staat niet en je laat bovendien zien dat je dramatisch vaak onzin uitkraamtquote:
Nee maar jij zeurt veel over andere users en laat wel degelijk door schemeren dat je graag mod wil worden + Wat heeft een Feedback openen met mod zijn te maken ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
JarJar Binks is vet.En nee, ik vertoon geen wannabee mod gedrag. Ik klaag alleen over dingen waar geklaagd over moet worden. Ik kom toch ook niet met vreemde opmerkingen dat jij wannabee mod gedrag vertoont omdat je een PUB FB topic opent?
![]()
Ben je er nog/weer?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
jammer dat je niet de eerste bent die dat zegt![]()
ik zei het wel als eerst. en ik ben niet zo dom om te claimen dat ik slimmer ben dan iemand en uiteindelijk wel zelf een stomme fout maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
jammer dat je niet de eerste bent die dat zegt![]()
Einstein maakte ook fouten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef Jett het volgende:
[..]
ik zei het wel als eerst. en ik ben niet zo dom om te claimen dat ik slimmer ben dan iemand en uiteindelijk wel zelf een stomme fout maken.
taalgebruik vechten is saai, doe is iets actievers!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef Jett het volgende:
[..]
ik zei het wel als eerst. en ik ben niet zo dom om te claimen dat ik slimmer ben dan iemand en uiteindelijk wel zelf een stomme fout maken.
Ahh... wat jammer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef Imberr het volgende:
mensen, ik ben echt weg nuheb afgesproken met wat vriendinnen
![]()
veel plezier!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef Imberr het volgende:
![]()
Gan dan toch eens johquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef Imberr het volgende:
![]()
claimde hij slimmer te zijn dan mij?quote:
je zei t niet als eerst. iedereen zegt dat constant tegen mequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef Jett het volgende:
[..]
Geen glaasje draaien he?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef Imberr het volgende:
![]()
Verkapt 'ik-doe-net-alsof-ik-een-leven-heb' post.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef Imberr het volgende:
![]()
ze kan niet zonder me merk je toch.quote:
Nee, daar was hij te slim voor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:04 schreef Jett het volgende:
[..]
claimde hij slimmer te zijn dan mij?
Ja, hij is in hetzelfde jaar als jij geboren toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:04 schreef Jett het volgende:
[..]
claimde hij slimmer te zijn dan mij?
je snapt me post dus overduidelijk niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
je zei t niet als eerst. iedereen zegt dat constant tegen meen omdat ik 1 foutje maak betekent niet meteen dat jij slimmer bent. zo kom je trouwens ook niet over
![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:05 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja, hij is in hetzelfde jaar als jij geboren toch?![]()
als jou.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:05 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja, hij is in hetzelfde jaar als jij geboren toch?![]()
ze is al weg, je kan weer ademenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:05 schreef Jett het volgende:
[..]
je snapt me post dus overduidelijk niet.
wat ik bedoel is dat het erg dom staat om jezelf slimmer dan iemand te noemen terwijl je zelf ook fouten maakt.
Negeer het en ga maar gauw naar je vriendinnetjes toequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
je zei t niet als eerst. iedereen zegt dat constant tegen meen omdat ik 1 foutje maak betekent niet meteen dat jij slimmer bent. zo kom je trouwens ook niet over
![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:05 schreef Jaco90 het volgende:bitchfight over: wie wint? wie opent er ff een polletje?
Ik denk Jett, want die is wel een echte bitchquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:05 schreef Jaco90 het volgende:bitchfight over: wie wint? wie opent er ff een polletje?
Slim zijn en je slimheid gebruiken zijn twee verschillende dingen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:05 schreef Jett het volgende:
[..]
je snapt me post dus overduidelijk niet.
wat ik bedoel is dat het erg dom staat om jezelf slimmer dan iemand te noemen terwijl je zelf ook fouten maakt.
Ik zeur helemaal niet veel over andere users. Kan je dat even aantonen met voorbeelden/feiten? Wat een feedback topic openen te maken heeft met wannabee mod gedrag? Als jij dat topic nou niet had geopend, had ik niet hoeven klagen in dat topic en had ik dus volgens jou ook geen wannabee mod gedrag vertoont!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee maar jij zeurt veel over andere users en laat wel degelijk door schemeren dat je graag mod wil worden + Wat heeft een Feedback openen met mod zijn te maken ?
maak ff een poll, ik kan dat niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:06 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik denk Jett, want die is wel een echte bitch
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:06 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
maak ff een poll, ik kan dat niet.![]()
netjes freissquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:06 schreef freiss het volgende:
[..]
Slim zijn en je slimheid gebruiken zijn twee verschillende dingen.
Filosofisch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:06 schreef freiss het volgende:
[..]
Slim zijn en je slimheid gebruiken zijn twee verschillende dingen.
Behalve jouw post, die telt maar 14 woordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:07 schreef Jaco90 het volgende:
Het niveau gaat opeens wel omhoogopeens allemaal posts van meer dan 15 woorden
Je zeurt en klaagt wel veel over andere user's ander poste je toch ook niet zo veel in het feedback topicquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zeur helemaal niet veel over andere users. Kan je dat even aantonen met voorbeelden/feiten? Wat een feedback topic openen te maken heeft met wannabee mod gedrag? Als jij dat topic nou niet had geopend, had ik niet hoeven klagen in dat topic en had ik dus volgens jou ook geen wannabee mod gedrag vertoont!![]()
![]()
Een hoop users is inderdaad kansloosquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:08 schreef Chriz2k het volgende:
Er zit hier een aantal erg kansloze users.
deed ik expresquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:08 schreef freiss het volgende:
[..]
Behalve jouw post, die telt maar 14 woorden
yup.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:08 schreef Chriz2k het volgende:
Je negeert mequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je zeurt en klaagt wel veel over andere user's ander poste je toch ook niet zo veel in het feedback topic. Oke en nu ben ik er klaar mee
![]()
Bij name?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:08 schreef Chriz2k het volgende:
zonder enige twijfel!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
Het volgende topic gaat wel gezellig worden hè?.
Ja, we zijn onze aardigheid aan het opsparenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
Kansloos op de koelkast?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:08 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Een hoop users is inderdaad kansloos
Als jij nou ook gezellig komt mee SC'enquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
wat is een PI schatjequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:10 schreef Chriz2k het volgende:
De users die geen PI's gebruiken zijn kansloos, behalveJet
Ik vind het al de goede kant op gaan anders.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
mag ik wel een minder lieve tt doen ,quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
Iedereen gebruikt PI's, alleen vaak de standaard PI.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:10 schreef Chriz2k het volgende:
De users die geen PI's gebruiken zijn kansloos, behalveJet
PostIcon.quote:
Ben jij erbij dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
En bedanktquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Elmaikel de grootste baggeraar, hij mag wel weg.
het jubileum wordt een grote relquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:10 schreef freiss het volgende:
[..]
Ja, we zijn onze aardigheid aan het opsparen![]()
Nee! Doe eens een lievequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:11 schreef BObNL het volgende:
[..]
mag ik wel een minder lieve tt doen ,
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:11 schreef freiss het volgende:
[..]
Iedereen gebruikt PI's, alleen vaak de standaard PI.
SUPERMANNNquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat malle duimpje boven mijn post
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:11 schreef freiss het volgende:
[..]
Iedereen gebruikt PI's, alleen vaak de standaard PI.
quote:
dit is stoer man.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor je open.
Neuh, want ik ben er ook nog, en Jettquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:11 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
ben ik de enige die dit NIET begrijpt?
Je post icoonquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:11 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
mooi.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:12 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Neuh, want ik ben er ook nog, en Jett![]()
Uitleg: Iedereen gebruikt PI's zeg ik, want de standaard PI, is ook een PI.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:11 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Volgens mij zit je nou gewoon een beetje slap te lullen. Ik vroeg je met voorbeelden/feiten te komen. Kennelijk heb je die niet dus probeer je maar wat onzin er uit te gooien. En dat ik klaag? Wees blij dat er iemand klaagt want ik weet zeker dat ook jij liever een SC leest die niet volgebaggerd is dan 1 waar je struikelt over de postopkrikberichten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je zeurt en klaagt wel veel over andere user's ander poste je toch ook niet zo veel in het feedback topic. Oke en nu ben ik er klaar mee
![]()
Bob had andere plannen met de TTquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
PUB SlowChat#150: En vanaf nu wordt het weer gezellig.
Behalve met FokTools oid.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:13 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Jaaaa ik doe altijd snel reageren hedan heb je dat niet
![]()
geile tietjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij zit je nou gewoon een beetje slap te lullen. Ik vroeg je met voorbeelden/feiten te komen. Kennelijk heb je die niet dus probeer je maar wat onzin er uit te gooien. En dat ik klaag? Wees blij dat er iemand klaagt want ik weet zeker dat ook jij liever een SC leest die niet volgebaggerd is dan 1 waar je struikelt over de postopkrikberichten.![]()
Hoeft niet hoor Schatquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:14 schreef Jett het volgende:
ik ga niet de volgende topiqe openen
ik heb honger trouwens
niet de bedoeling dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:15 schreef Jaco90 het volgende:
maak deze is even vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |