ik heb alle 3 de boeken van Dan Brown gelezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:46 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik hou wel van die soort verhalen. Als t lekker tegen het algemene denk beeld ingaat
Iemand de Da Vinci Code gelezen?Ook zo'n verhaal. Wel goed boek
![]()
Allesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:47 schreef Jett het volgende:
[..]
ja schat. ik eet altijd alles
o maar wacht je verveeld je dus overduidelijk weer.
Ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:47 schreef Boeman het volgende:
Wie komt er hier uit de noordelijke helft van NL?
Waar dans jij meestal ? mainhall ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:46 schreef Jett het volgende:
[..]
ik neem altijd een AA-tje en een broodje kipcorn in ritueel.
dan even kijken hoeveel mensen er in het zwembad worden gegooit. en die lekker hard uitlachen en pepermuntjes op ze gooien. of andere mensen in het zwembad gooien.
dan alle portiers pesten
oja en dan even dansen.
Ik!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:47 schreef Boeman het volgende:
Ik moet alleen t Juvenalis dilemma nog. Dat is er tog ook een?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:48 schreef Jett het volgende:
[..]
ik heb alle 3 de boeken van Dan Brown gelezen
Ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:47 schreef Boeman het volgende:
o chrisquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:45 schreef Chriz2k het volgende:
Oh Jet, je blonde manen wapperen in het maanlicht
Er komen spontaan traantjes op mijn gezicht
Ik wil je lief en teder nemen
En tegelijkertijd je lieve gezichtje waarnemen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:47 schreef Jett het volgende:
[..]
ja schat. ik eet altijd alles
o maar wacht je verveeld je dus overduidelijk weer.
Daar ben ik mij wel degelijk van bewust.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Normaal had ik je wel eventjes opgezocht, jongeman.
ja maar die vond ik het minstquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:48 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik moet alleen t Juvenalis dilemma nog. Dat is er tog ook een?![]()
En nu doe je weer minderwaardig met je ''Knul''quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeg knul, ik doe wel normaal hoor. Moet ik je anders even de Wiki uitleggen?
[..]
Ja, met anderen.
Okayquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:48 schreef Jett het volgende:
[..]
o chris
ik kan niet rijmen maar uh NEUKEN?!!?!?!![]()
![]()
![]()
Ik heb de da vinci code en Bernini in omgekeerde vologorde gelezen...was niet zo handigquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:49 schreef Jett het volgende:
[..]
ja maar die vond ik het minst
bernini mysterie
eerst stoer doen bij harcore en hardstyle mensen uitlachquote:
Was dat die met dat crypto ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:49 schreef Jett het volgende:
[..]
ja maar die vond ik het minst
bernini mysterie
Die cpytex was van de da vinci code...:)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:50 schreef BObNL het volgende:
[..]
Was dat die met dat crypto ?? nouja die vond ik het leukst
![]()
Chris je kan beter krijgenquote:
juistquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:50 schreef Jett het volgende:
[..]
eerst stoer doen bij harcore en hardstyle mensen uitlach
dan schuren bij de negers.
helemaal kapoet gaan in de skihut, en dan beetje rondjes rennen door holly schreeuwen dat de wereld vergaat
1 grote kinderspeeltuin
Er zijn ook wel mensen die jou niet mogen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:49 schreef Chanandler het volgende:
_ELMaikel_, je bent niet de enige die Jaguarized niet aardig vind![]()
Amper.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar zeggen dat de Slowchat er alleen voor users is, is onzin. Voor je mod werd postte je toch ook gewoon hier mee
Neehe das een ander !quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:51 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Die cpytex was van de da vinci code...:)
in de verten zag ik 2 hertenquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:52 schreef Imberr het volgende:
ik ga weer.. vind t saai hier en ik volg t niet meer
daag iedereen![]()
tot vannacht of anders morgen
Hoe noemde jij mij ook maar weer?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En nu doe je weer minderwaardig met je ''Knul''
Doe gewoon normaal man![]()
Nee hoor iedereen vind mij aardig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er zijn ook wel mensen die jou niet mogen.![]()
ja we hebben het nu over boekenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:52 schreef Imberr het volgende:
daag iedereen![]()
ha freiss, daar ben je weer jongenquote:
tja.. druk hier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:53 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ha freiss, daar ben je weer jongen![]()
Bitchfight!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:53 schreef Jett het volgende:
[..]
ja we hebben het nu over boeken
OO WACHT DE TT GAAT OVER JOU![]()
![]()
Trustequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:52 schreef Imberr het volgende:
daag iedereen![]()
nog wat gebeurd oid?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:53 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ha freiss, daar ben je weer jongen![]()
neequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:51 schreef BObNL het volgende:
[..]
juist. Was jij 1 van de 4 meiden die vorrige keer op dat platform droog zaten te neucken ?
Gewoon persoonlijke voorkeur dus, als je zou willen zou je hier gewoon kunnen posten dus. Heeft vrij weinig te maken met het feit dat je mod bent.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Amper.
En voordat ik mod was, was ik een user.
Dus hij is er wel degelijk vooral voor de users aangezien er maar 2 modjes zijn.
En ik zou het niet erg vinden als deze reeks wat 'minder' werd en ik denk dat Brechtje dat ook niet erg zou vinden.
Er is nu gewoon teveel bagger en dat willen we niet.
Nee want die gingen ze nog oplossen in t vliegtuig naar Engeland en dat was in de Da Vinci Codequote:
nee meisje, ik wou gewoon beleefd doen en niet zeggen dat ik wegga omdat ik niet tegen jouw domheid kanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:53 schreef Jett het volgende:
[..]
ja we hebben het nu over boeken
OO WACHT DE TT GAAT OVER JOU![]()
![]()
Mee eens, maar dat is gister al gemeld. Je hebt slowchatten en baggeren en gisteravond was het gewoon baggeren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Amper.
En voordat ik mod was, was ik een user.
Dus hij is er wel degelijk vooral voor de users aangezien er maar 2 modjes zijn.
En ik zou het niet erg vinden als deze reeks wat 'minder' werd en ik denk dat Brechtje dat ook niet erg zou vinden.
Er is nu gewoon teveel bagger en dat willen we niet.
ja ik hou daar rekening mee, dan snapt ze hem teminstequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:53 schreef Maikuuul het volgende:
Damn sorry jett maar dat is wel een erg dom grapje
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:52 schreef Imberr het volgende:
daag iedereen![]()
nou, we hoeven niet lang te wachten voor bitchfightquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee meisje, ik wou gewoon beleefd doen en niet zeggen dat ik wegga omdat ik niet tegen jouw domheid kan![]()
Dat is wel zo, maar dan nog.. dit topic is er nog steeds voor en door de usersquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gewoon persoonlijke voorkeur dus, als je zou willen zou je hier gewoon kunnen posten dus. Heeft vrij weinig te maken met het feit dat je mod bent.
Ik ben het overigens met je eens dat er teveel gebaggert wordt hier.
Hij heeft er 4 geschreven lieve schatquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:48 schreef Jett het volgende:
[..]
ik heb alle 3 de boeken van Dan Brown gelezen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:55 schreef freiss het volgende:
[..]
nou, we hoeven niet lang te wachten voor bitchfight![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hij heeft er 4 geschreven lieve schat
Kom op Imberr... Je bent aan de winnende hand!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee meisje, ik wou gewoon beleefd doen en niet zeggen dat ik wegga omdat ik niet tegen jouw domheid kan![]()
Niet baggeren, anders sluiten we jullie op en moeten jullie zonder eten naar bed.quote:
Het kwam er op neer dat onze posts wat meer kwaliteit moesten hebbenquote:
Warem ook 4 meiden en 4 dikke negers :quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:54 schreef Jett het volgende:
[..]
neesorry. ik ben altijd met groepje jongens nooit met meisjes
JarJar binks.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe noemde jij mij ook maar weer?![]()
Oei dies scherp !quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze 1 vergeten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
HAHAH shady ass bitch. you hoeft je niet te liegen hoor. je kan best de waarheid zeggen ik bgedoel je bent pas 15.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja en jullie mogen best wat aardiger tegen elkaar doen hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:56 schreef freiss het volgende:
niet baggeren als in gisteravond en nr 148?
als in: PUB Slowchat #148 Kut Jimiquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:56 schreef freiss het volgende:
zoiets ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:56 schreef freiss het volgende:
Wat is de 4e dan? dan ga ik die ook lezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
ik doe aardigquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja en jullie mogen best wat aardiger tegen elkaar doen hoor!
uhm nee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
Zijn je rijpjes op dan kan je altijd nog gaan schelduhhhquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:57 schreef Jett het volgende:
[..]
HAHAH shady ass bitch. you hoeft je niet te liegen hoor. je kan best de waarheid zeggen ik bgedoel je bent pas 15.
niemand vind het erg dat je niks van literatuur af weet
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:57 schreef Jett het volgende:
[..]
HAHAH shady ass bitch. you hoeft je niet te liegen hoor. je kan best de waarheid zeggen ik bgedoel je bent pas 15.
sorry, was mijn topic.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:57 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
als in: PUB Slowchat #148 Kut Jimi
* Jaco90 ligt weer dubbel.
ja?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:58 schreef Vector_SLD het volgende:
Freis?
ik scheld altijd. so sue me.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:58 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Zijn je rijpjes op dan kan je altijd nog gaan schelduhhh
ik weet waarschijnlijk meer dan jou, en zoveel ouder ben je nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:57 schreef Jett het volgende:
[..]
Volgens mij kletst ie maar wat want er lagen er maar 3 in de winkelquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:58 schreef Jett het volgende:
[..]
uhm nee.
de davinci code
het bernini mysterie
en het juvenalis dillemma
welke nog meer dan volgens jou?
kom op vechten nou, niet goedpratenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik weet waarschijnlijk meer dan jou, en zoveel ouder ben je niet![]()
haar nickname sprak boekdelenquote:
dan jij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik weet waarschijnlijk meer dan jou, en zoveel ouder ben je niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |