Misschien wel maar we bedoelen meeer die serie waar we t over hebben denk ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:59 schreef ijsmeis het volgende:
Dan Brown heeft wel meer dan 4 boeken geschreven?
JarJar Binks is vet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
JarJar binks.
En oohja heb je nou zelf niet door dat wannebe wannabee mod gedrag irritand irritant is![]()
BITCHFIGHT & BAGGEREN!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:00 schreef Maikuuul het volgende:
Oke mensen nu heb ik een vraag, is de slowchat eigenlijk gewoon chatten en een beetje onzin zeggen of waar the hell gaat het anders over ?
meer dan jouquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik weet waarschijnlijk meer dan jou, en zoveel ouder ben je niet![]()
Maar jullie weten toch niet veel meer dan mij want ik ben de oudstequote:
Normaal gaat het ergens over maar iets te veel msn/bagger nuquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:00 schreef Maikuuul het volgende:
Oke mensen nu heb ik een vraag, is de slowchat eigenlijk gewoon chatten en een beetje onzin zeggen of waar the hell gaat het anders over ?
Remember Dordrechtquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:01 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Remember Dordrechten ze zei hi
![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
JarJar Binks is vet.En nee, ik vertoon geen wannabee mod gedrag. Ik klaag alleen over dingen waar geklaagd over moet worden. Ik kom toch ook niet met vreemde opmerkingen dat jij wannabee mod gedrag vertoont omdat je een PUB FB topic opent?
![]()
zei je niet? Nuecken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:01 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Remember Dordrechten ze zei hi
![]()
Laat maar achterwege, het staat niet en je laat bovendien zien dat je dramatisch vaak onzin uitkraamtquote:
Nee maar jij zeurt veel over andere users en laat wel degelijk door schemeren dat je graag mod wil worden + Wat heeft een Feedback openen met mod zijn te maken ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
JarJar Binks is vet.En nee, ik vertoon geen wannabee mod gedrag. Ik klaag alleen over dingen waar geklaagd over moet worden. Ik kom toch ook niet met vreemde opmerkingen dat jij wannabee mod gedrag vertoont omdat je een PUB FB topic opent?
![]()
Ben je er nog/weer?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
jammer dat je niet de eerste bent die dat zegt![]()
ik zei het wel als eerst. en ik ben niet zo dom om te claimen dat ik slimmer ben dan iemand en uiteindelijk wel zelf een stomme fout maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
jammer dat je niet de eerste bent die dat zegt![]()
Einstein maakte ook fouten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef Jett het volgende:
[..]
ik zei het wel als eerst. en ik ben niet zo dom om te claimen dat ik slimmer ben dan iemand en uiteindelijk wel zelf een stomme fout maken.
taalgebruik vechten is saai, doe is iets actievers!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef Jett het volgende:
[..]
ik zei het wel als eerst. en ik ben niet zo dom om te claimen dat ik slimmer ben dan iemand en uiteindelijk wel zelf een stomme fout maken.
Ahh... wat jammer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef Imberr het volgende:
mensen, ik ben echt weg nuheb afgesproken met wat vriendinnen
![]()
veel plezier!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef Imberr het volgende:
![]()
Gan dan toch eens johquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef Imberr het volgende:
![]()
claimde hij slimmer te zijn dan mij?quote:
je zei t niet als eerst. iedereen zegt dat constant tegen mequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef Jett het volgende:
[..]
Geen glaasje draaien he?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef Imberr het volgende:
![]()
Verkapt 'ik-doe-net-alsof-ik-een-leven-heb' post.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef Imberr het volgende:
![]()
ze kan niet zonder me merk je toch.quote:
Nee, daar was hij te slim voor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:04 schreef Jett het volgende:
[..]
claimde hij slimmer te zijn dan mij?
Ja, hij is in hetzelfde jaar als jij geboren toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:04 schreef Jett het volgende:
[..]
claimde hij slimmer te zijn dan mij?
je snapt me post dus overduidelijk niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
je zei t niet als eerst. iedereen zegt dat constant tegen meen omdat ik 1 foutje maak betekent niet meteen dat jij slimmer bent. zo kom je trouwens ook niet over
![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:05 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja, hij is in hetzelfde jaar als jij geboren toch?![]()
als jou.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:05 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja, hij is in hetzelfde jaar als jij geboren toch?![]()
ze is al weg, je kan weer ademenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:05 schreef Jett het volgende:
[..]
je snapt me post dus overduidelijk niet.
wat ik bedoel is dat het erg dom staat om jezelf slimmer dan iemand te noemen terwijl je zelf ook fouten maakt.
Negeer het en ga maar gauw naar je vriendinnetjes toequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
je zei t niet als eerst. iedereen zegt dat constant tegen meen omdat ik 1 foutje maak betekent niet meteen dat jij slimmer bent. zo kom je trouwens ook niet over
![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:05 schreef Jaco90 het volgende:bitchfight over: wie wint? wie opent er ff een polletje?
Ik denk Jett, want die is wel een echte bitchquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:05 schreef Jaco90 het volgende:bitchfight over: wie wint? wie opent er ff een polletje?
Slim zijn en je slimheid gebruiken zijn twee verschillende dingen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:05 schreef Jett het volgende:
[..]
je snapt me post dus overduidelijk niet.
wat ik bedoel is dat het erg dom staat om jezelf slimmer dan iemand te noemen terwijl je zelf ook fouten maakt.
Ik zeur helemaal niet veel over andere users. Kan je dat even aantonen met voorbeelden/feiten? Wat een feedback topic openen te maken heeft met wannabee mod gedrag? Als jij dat topic nou niet had geopend, had ik niet hoeven klagen in dat topic en had ik dus volgens jou ook geen wannabee mod gedrag vertoont!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee maar jij zeurt veel over andere users en laat wel degelijk door schemeren dat je graag mod wil worden + Wat heeft een Feedback openen met mod zijn te maken ?
maak ff een poll, ik kan dat niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:06 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik denk Jett, want die is wel een echte bitch
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:06 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
maak ff een poll, ik kan dat niet.![]()
netjes freissquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:06 schreef freiss het volgende:
[..]
Slim zijn en je slimheid gebruiken zijn twee verschillende dingen.
Filosofisch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:06 schreef freiss het volgende:
[..]
Slim zijn en je slimheid gebruiken zijn twee verschillende dingen.
Behalve jouw post, die telt maar 14 woordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:07 schreef Jaco90 het volgende:
Het niveau gaat opeens wel omhoogopeens allemaal posts van meer dan 15 woorden
Je zeurt en klaagt wel veel over andere user's ander poste je toch ook niet zo veel in het feedback topicquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zeur helemaal niet veel over andere users. Kan je dat even aantonen met voorbeelden/feiten? Wat een feedback topic openen te maken heeft met wannabee mod gedrag? Als jij dat topic nou niet had geopend, had ik niet hoeven klagen in dat topic en had ik dus volgens jou ook geen wannabee mod gedrag vertoont!![]()
![]()
Een hoop users is inderdaad kansloosquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:08 schreef Chriz2k het volgende:
Er zit hier een aantal erg kansloze users.
deed ik expresquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:08 schreef freiss het volgende:
[..]
Behalve jouw post, die telt maar 14 woorden
yup.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:08 schreef Chriz2k het volgende:
Je negeert mequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je zeurt en klaagt wel veel over andere user's ander poste je toch ook niet zo veel in het feedback topic. Oke en nu ben ik er klaar mee
![]()
Bij name?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:08 schreef Chriz2k het volgende:
zonder enige twijfel!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
Het volgende topic gaat wel gezellig worden hè?.
Ja, we zijn onze aardigheid aan het opsparenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
Kansloos op de koelkast?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:08 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Een hoop users is inderdaad kansloos
Als jij nou ook gezellig komt mee SC'enquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
wat is een PI schatjequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:10 schreef Chriz2k het volgende:
De users die geen PI's gebruiken zijn kansloos, behalveJet
Ik vind het al de goede kant op gaan anders.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
mag ik wel een minder lieve tt doen ,quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
Iedereen gebruikt PI's, alleen vaak de standaard PI.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:10 schreef Chriz2k het volgende:
De users die geen PI's gebruiken zijn kansloos, behalveJet
PostIcon.quote:
Ben jij erbij dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
En bedanktquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Elmaikel de grootste baggeraar, hij mag wel weg.
het jubileum wordt een grote relquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:10 schreef freiss het volgende:
[..]
Ja, we zijn onze aardigheid aan het opsparen![]()
Nee! Doe eens een lievequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:11 schreef BObNL het volgende:
[..]
mag ik wel een minder lieve tt doen ,
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:11 schreef freiss het volgende:
[..]
Iedereen gebruikt PI's, alleen vaak de standaard PI.
SUPERMANNNquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat malle duimpje boven mijn post
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:11 schreef freiss het volgende:
[..]
Iedereen gebruikt PI's, alleen vaak de standaard PI.
quote:
dit is stoer man.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor je open.
Neuh, want ik ben er ook nog, en Jettquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:11 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
ben ik de enige die dit NIET begrijpt?
Je post icoonquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:11 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
mooi.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:12 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Neuh, want ik ben er ook nog, en Jett![]()
Uitleg: Iedereen gebruikt PI's zeg ik, want de standaard PI, is ook een PI.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:11 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Volgens mij zit je nou gewoon een beetje slap te lullen. Ik vroeg je met voorbeelden/feiten te komen. Kennelijk heb je die niet dus probeer je maar wat onzin er uit te gooien. En dat ik klaag? Wees blij dat er iemand klaagt want ik weet zeker dat ook jij liever een SC leest die niet volgebaggerd is dan 1 waar je struikelt over de postopkrikberichten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je zeurt en klaagt wel veel over andere user's ander poste je toch ook niet zo veel in het feedback topic. Oke en nu ben ik er klaar mee
![]()
Bob had andere plannen met de TTquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
PUB SlowChat#150: En vanaf nu wordt het weer gezellig.
Behalve met FokTools oid.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:13 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Jaaaa ik doe altijd snel reageren hedan heb je dat niet
![]()
geile tietjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij zit je nou gewoon een beetje slap te lullen. Ik vroeg je met voorbeelden/feiten te komen. Kennelijk heb je die niet dus probeer je maar wat onzin er uit te gooien. En dat ik klaag? Wees blij dat er iemand klaagt want ik weet zeker dat ook jij liever een SC leest die niet volgebaggerd is dan 1 waar je struikelt over de postopkrikberichten.![]()
Hoeft niet hoor Schatquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:14 schreef Jett het volgende:
ik ga niet de volgende topiqe openen
ik heb honger trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |