Nog wel , niets is zeker...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:20 schreef Roönaän het volgende:
Het vraagteken is ergens wel essentieel of niet?
Harde oordelen over iemand die nog niet eens is begraven, da's gewoon een kwestie van fatsoen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:21 schreef SunChaser het volgende:
Maar waarom is het zo'n taboe om hier een mening over te hebben? Zo onterecht beladen allemaal.
Fatsoen moet je doen bedoel je?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Harde oordelen over iemand die nog niet eens is begraven, da's gewoon een kwestie van fatsoen.
A had ik het over zelfmoord in het algemeenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Harde oordelen over iemand die nog niet eens is begraven, da's gewoon een kwestie van fatsoen.
A) ik vind dat je een rel probeert te trappenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
A had ik het over zelfmoord in het algemeen
B getuigt zelfmoord plegen wel van goed fatsoen bedoel je?
Hier heb ik trouwens nog nooit eerder wat van gehoord ..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:58 schreef SCH het volgende:
Jeemig - hier schrik ik wel van.
Gboy is toch die jongen die eerder een poging deed (bijna live op Fok) en daarmee veel rumoer op Fok veroorzaakte?
Wij wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:37 schreef Xlarge het volgende:
uit deel 2
[..]
Hier heb ik trouwens nog nooit eerder wat van gehoord ..
Zijn postgeschiedenisquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:32 schreef Ayaxola het volgende:
Heb geen zin om alles door te gaan lezenMaar was er al bekend wie het nou was?
Nou, ik was hier geloof ik net op Fok, wat ik me kan herinneren hij dreigde en vervolgens postte hij weer en kreeg toen ban geloof ik...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:37 schreef Xlarge het volgende:
uit deel 2
[..]
Hier heb ik trouwens nog nooit eerder wat van gehoord ..
Was als Gboy27quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:41 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Zeker een tijdje onder een steen gezeten , ik zal dat topic eens proberen te zoeken/lezen
Ik zou het niet weten - ieder verhaal is er 1quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:29 schreef SunChaser het volgende:
B getuigt zelfmoord plegen wel van goed fatsoen bedoel je?
Ik was daar inderdaad naar op zoek , dankzij de search ben je dan wel een tijdje bezig.quote:
Poep. De betreffende user had ook niet zo veel fatsoen (raadslid bedreigen etc.). Waarom zou hij dan wel met fatsoen behandeld moeten worden?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:24 schreef SCH het volgende:
die jongen was misschien wel overgevoelig. en dat hij homosexueel was was volgens mij ook niet gemakkelijk voor hem. kun je beter de mensen die intolerant zijn tegen homos (en mensen in het algemeen) de schuld geven ....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:58 schreef PDOA het volgende:
Het is gewoon een lafaard om op zo'n manier er een einde aan te maken. Ik kan hier echt geen greintje sympathie en medelijden voor opwekken. Fuck die gast.
mineo was iemand die wel extreem opkwam voor zijn homo-rechten. ik geef hem daar dan ook groot gelijk in. die fundi'sdie vanuit gelovige denkbeelden menen te kunnen oordelen over anderen verdienen ook gewoon flink veel klappen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:06 schreef RetepV het volgende:
[..]
Poep. De betreffende user had ook niet zo veel fatsoen (raadslid bedreigen etc.). Waarom zou hij dan wel met fatsoen behandeld moeten worden?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:06 schreef RetepV het volgende:
[..]
Poep. De betreffende user had ook niet zo veel fatsoen (raadslid bedreigen etc.). Waarom zou hij dan wel met fatsoen behandeld moeten worden?
Overgevoelig?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:07 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
die jongen was misschien wel overgevoelig. en dat hij homosexueel was was volgens mij ook niet gemakkelijk voor hem.
Goedzo man...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:11 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
mineo was iemand die wel extreem opkwam voor zijn homo-rechten. ik geef hem daar dan ook groot gelijk in. die fundi'sdie vanuit gelovige denkbeelden menen te kunnen oordelen over anderen verdienen ook gewoon flink veel klappen.
die wethouder is ook een ziek ventje. mineo had hem gewoon in elkaar moeten slaan ipv van die woede op zichzelf te richten!
Als je het berichtje goed leest, zijn ze er zeker van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:12 schreef SEMTEX het volgende:
Heeft zijn site de berichtgeving overgenomen omdat ze zeker weten dat hij het is of vermoeden ze dat ook alleen maar?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je het berichtje goed leest, zijn ze er zeker van.
Dit is de kop btw:
Topic: Our moderator Frank is dead
Bah en toch hoop ik nog steeds dat hij zo komt binnenwandelen met Hoi, ik was lekker op de bahama's hoorquote:
Blijft toch een 'beetje' het echte leven, dit forum...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bah en toch hoop ik nog steeds dat hij zo komt binnenwandelen met Hoi, ik was lekker op de bahama's hoor
Dank je wel, intriest.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:35 schreef petre86 het volgende:
yvon you've got mail (2x)
Ik ben benieuwd hoe je tegen zelfmoord aankijkt als je zelf een ernstige aandoening zou hebben (en dan heb ik het niet over je kortzichtigheid).quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:58 schreef PDOA het volgende:
Het is gewoon een lafaard om op zo'n manier er een einde aan te maken. Ik kan hier echt geen greintje sympathie en medelijden voor opwekken. Fuck die gast.
Goed verwoordquote:
Zal wel zo'n verwende kut pauper zijn, waar alles voor de wind gaat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:45 schreef DaveM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je tegen zelfmoord aankijkt als je zelf een ernstige aandoening zou hebben (en dan heb ik het niet over je kortzichtigheid)
Mij wel, na het lezen van zijn topics.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:49 schreef Falco het volgende:
Het verbaast me iig weinig vanwege zijn extreme gedrag.
Hoelang ken jij hem al?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:52 schreef Glinzdorff het volgende:
[..]
Mij wel, na het lezen van zijn topics.
Hij was stijdvaardig, en de link met opgeven zie ik dan niet meteen.
Buiten dat schreeuwde hij om zelfmoord te plegen, lijkt me meer een schreeuw om aandacht te vragen.
De vraag is eigenlijk ook, was het wel zelfmoord?
roepen dat je zelfmoord gaat plegen is niet altijd een sneue poging tot aandacht krijgen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:52 schreef Glinzdorff het volgende:
[..]
Mij wel, na het lezen van zijn topics.
Hij was stijdvaardig, en de link met opgeven zie ik dan niet meteen.
Buiten dat schreeuwde hij om zelfmoord te plegen, lijkt me meer een schreeuw om aandacht te vragen.
De vraag is eigenlijk ook, was het wel zelfmoord?
Dan lees je verkeerd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:58 schreef Glinzdorff het volgende:
[..]
Niet, ik lees net als ieder ander.
Ho. Dat vergeleken bij dit is een heel andere situatie, althans, voorzover ik dat kan beoordelen. Nu weet ik natuurlijk niet hoe die poster in het algemeen over zelfmoord denkt, maar ik kan me voorstellen dat hij waar jij op doelt wel zou kunnen steunen en de zelfmoord van deze FOKuser niet omdat het om een hele andere - en mogelijk behandelbare - reden lijkt te gaan. Ik heb soms ook wel eens gedachten als: 'laf'. Puur omdat ik blij ben dat ik leef en de dood niet graag tegemoet zie en omdat ik weet (omdat het binnen mijn beroep valt) wat voor mogelijkheden er zijn om op psychisch gebied iemand te behandelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:45 schreef DaveM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je tegen zelfmoord aankijkt als je zelf een ernstige aandoening zou hebben (en dan heb ik het niet over je kortzichtigheid).
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:47 schreef Glinzdorff het volgende:
[..]
Zal wel zo'n verwende kut pauper zijn, waar alles voor de wind gaat.
Geen graat hebbende.
extrovert zijn.. extremen opzoeken.. mensen bedreigen.. allemal schreeuwen om aandacht..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
roepen dat je zelfmoord gaat plegen is niet altijd een sneue poging tot aandacht krijgen.
soms menen ze het ook gewoon.
Als dat soort lui vallen, vallen ze hard.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:01 schreef DaveM het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Je zou hem bijna voor 1 dag hetzelfde willen laten voelen
achteraf praten is makkelijk he?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
extrovert zijn.. extremen opzoeken.. mensen bedreigen.. allemal schreeuwen om aandacht..
heeft de rechter die hem veroordeelde geen psychologisch onderzoek verordend? zou ( achteraf natuurlijk) wellogisch geweest zijn.
yep, datzei ik ook.. ik ken hemook niet.. was alleen maar nieuwsgierig en constateerde wat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
achteraf praten is makkelijk he?
Waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:10 schreef yvonne het volgende:
Raar gevoel, al vanaf 6 uur mee bezig geweest, dankzij een hoop gespit en mails, heb ik nu iets meer inzicht in, zou ik eik nog liever gewild hebben dat hij dan maar weer een live,live,live -topic geopend had
troost je bij de gedachte dat de admins ( zijn collega's) bij die andere site het ook niet zagen aankomen en ook hulpverleners niet ( in relatie tot mijn eerdere post) . helaas niks aan te veranderen..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:10 schreef yvonne het volgende:
Raar gevoel, al vanaf 6 uur mee bezig geweest, dankzij een hoop gespit en mails, heb ik nu iets meer inzicht in, zou ik eik nog liever gewild hebben dat hij dan maar weer een live,live,live -topic geopend had
Nee Gboy27 is Gboy27 en Gellarboy is Gellarboyquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:17 schreef Opa Bokma het volgende:
Sorry voor de (wellicht) domme vraag. Maar Gboy27 == Gellarboy?
Zovaak zal ook wel meevallen, maar mogen w dan niet even stil blijven staan als we het dan wel wetenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:17 schreef alsem het volgende:
volgensmij gaan er zovaak fok!kers dood, alleen merken we het niet omdat hun account dan gewoon inactief word.
Oké, ik dacht dat het misschien een nieuwe account van hem was ofzo. Maar RIP iig. Blijft sneu dat iemand zo jong niet verder meer wil leven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee Gboy27 is Gboy27 en Gellarboy is Gellarboy
Een keuze om geboren te worden heb je niet, dat word voor je gedaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:22 schreef Opa Bokma het volgende:
[..]
Oké, ik dacht dat het misschien een nieuwe account van hem was ofzo. Maar RIP iig. Blijft sneu dat iemand zo jong niet verder meer wil leven.![]()
Never mind, je hebt die periode niet meegemaakt zo te zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:14 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?
Het is al treurig genoeg zonder toeschouwers.
Als je zelfmoord wilt plegen dan doe je dat; als je aandacht wilt ga je er een topic over openen.
Beetje zwart-wit maar zo zie ik het.
Dat zal een foutje geweest zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:26 schreef MissHobje het volgende:
Hij is toch geen 38 ?? Gboy dan.. dus dan niet ?? WTF snap er geen hout meer vanen het houdt me maar bezig..
Sorry hoor beetje ziek vin je niet, dat een persoon van internet je bvezig blijft houden omdat ie kreeg wat ie wildequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:26 schreef MissHobje het volgende:
Hij is toch geen 38 ?? Gboy dan.. dus dan niet ?? WTF snap er geen hout meer vanen het houdt me maar bezig..
dat zegt hij zelf toch ook?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
achteraf praten is makkelijk he?
Nee dat is het niet.. zeker niet als je voorheen behoorlijk veel met die persoon gebabbeld hebt.. Gaat er mij meer om.. is het de persoon die ik denk dat het is.. kwa kloon etc..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:29 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Sorry hoor beetje ziek vin je niet, dat een persoon van internet je bvezig blijft houden omdat ie kreeg wat ie wilde![]()
Weer iemand?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:36 schreef SEMTEX het volgende:
Het is altijd verdrietig als iemand die op Fok postte overlijdt, of je hem nu kende of niet.
Zo iemand is toch een begrip voor een aantal mensen geworden, zijn/haar posts/fotoboek zal bewaard blijven en zo lijkt het soms nog alsof die persoon er gewoon even niet is, maar elk moment kan terugkomen. Voor mensen die hem echt gekend hebben en dichtbij hem stonden, geldt dat niet. Die zullen voor altijd een leegte voelen. (al vraag ik me af of dat mensen waren die hij wilde kennen, want als je 10 dagen lang ontbindt zonder dat iemand het opmerkt, ben je niet heel close met een hoop mensen.)
Het is lekker makkelijk van een afstandje te oordelen dat z'n zelfmoord laf was; je weet niet wat voor ellende hij allemaal gekend heeft en hoe rot hij zich soms voelde. Feit blijft gewoon dat er weer iemand, die een bijdrage aan Fok leverde, is heengegaan en dat is gewoon een triest feit
Dan had je kunnen weten dat ie er een einde aan zou makenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee dat is het niet.. zeker niet als je voorheen behoorlijk veel met die persoon gebabbeld hebt.. Gaat er mij meer om.. is het de persoon die ik denk dat het is.. kwa kloon etc..
afijn.. voor mij is het belangrijk jah
Ja het gaat om Gboy27/Mineo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee dat is het niet.. zeker niet als je voorheen behoorlijk veel met die persoon gebabbeld hebt.. Gaat er mij meer om.. is het de persoon die ik denk dat het is.. kwa kloon etc..
afijn.. voor mij is het belangrijk jah
Omdat het een mens is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:06 schreef RetepV het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft jou gevoel en visie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:29 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Sorry hoor beetje ziek vin je niet, dat een persoon van internet je bvezig blijft houden omdat ie kreeg wat ie wilde![]()
keuze om te sterven heb je ook niet, iedereen gaat dood..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:24 schreef Glinzdorff het volgende:
[..]
Een keuze om geboren te worden heb je niet, dat word voor je gedaan.
Een keuze om te sterven heb je wel.
Alleen heb je daar je ouders niet voor nodigquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:38 schreef alsem het volgende:
[..]
keuze om te sterven heb je ook niet, iedereen gaat dood..
Net zoals bij humor gaat het bij de dood ook voornamelijk om de timingquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:38 schreef alsem het volgende:
[..]
je kan alleen het tijdstip zelf bepalen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:38 schreef alsem het volgende:
[..]
2 opmerkingen:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:48 schreef De_man_in_de_hoed het volgende:
Ik vindt het heel bijzonder dat nu hij dood is, sommige mensen er op gebrand te zijn om te melden/op te merken dat hij homo was....
Ik vindt het spijtig dat dit soort dingen gebeuren. Moge hij rusten in vrede.
Dat is vreemd, aangezien bijna al zijn posts over homo's ging.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:52 schreef Roönaän het volgende:
Ik was me niet terdege van het homo-gebeuren totdat jij er mee kwam eigenlijk. was meer een user dan homo wdb.
misschien lees jij het anders dan ik en ben je extra gespits op bepaalde zaken?
Ik doelde meer op het feit "dat mensen gebrand zijn om te melden dat hij homo was". dat vind ik niet terugkomen in deze topics.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:01 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat is vreemd, aangezien bijna al zijn posts over homo's ging.
Hij is van juni 73, dus net 32.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:26 schreef MissHobje het volgende:
Hij vermeldde niet waarom hij juist déze zelfmoord zo laf vond en zo leek het toch vooral een algemene veroordeling van zelfmoordenaars.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:00 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Ho. Dat vergeleken bij dit is een heel andere situatie, althans, voorzover ik dat kan beoordelen. Nu weet ik natuurlijk niet hoe die poster in het algemeen over zelfmoord denkt, maar ik kan me voorstellen dat hij waar jij op doelt wel zou kunnen steunen en de zelfmoord van deze FOKuser niet omdat het om een hele andere - en mogelijk behandelbare - reden lijkt te gaan. Ik heb soms ook wel eens gedachten als: 'laf'. Puur omdat ik blij ben dat ik leef en de dood niet graag tegemoet zie en omdat ik weet (omdat het binnen mijn beroep valt) wat voor mogelijkheden er zijn om op psychisch gebied iemand te behandelen.
Eigenlijk zijn we het dus gewoon eens.quote:Daarentegen weet ik ook wel dat niet alles behandelbaar is en niet iedereen helaas de weg naar behandeling weet te vinden en zeker niet als je offline-leven niet echt doorsprekt is met mensen die je kunnen en willen hebben. En dan kan ik er wél vrede mee hebben. Die gedachten wisselen elkaar wel eens af. Maar puur iemand die zelfmoord (in bepaalde gevallen) laf vind kortzichtig noemen gaat me wat tever..
Die hebben vaak de grootste bek, maar zullen het hardste zichzelf tegen komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:12 schreef DaveM het volgende:
[..]
maar ik erger me aan mensen die zelf een hoop geluk hebben in hun leven maar wel een grote bek hebben als het gaat om mensen veroordelen die het minder goed getroffen hebben (lichamelijk of psychisch).
[..]
Juist.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:13 schreef Glinzdorff het volgende:
[..]
Die hebben vaak de grootste bek, maar zullen het hardste zichzelf tegen komen.
Ik ook, hij heeft rust.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Juist.
Hij heeft een kutleven gehad, en al ben ik hier al de hele dag mee bezig: het is beter zo. Rust.
Een ziel leeft voort na de dood, dus of zijn ziel rust heeft gevonden is nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:26 schreef yvonne het volgende:
Ik ook, hij heeft rust.
Getormenteerde ziel is tot rust.
Ja, en dat steekt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook, hij heeft rust.
En ik denk dat er nog maar heel weinigen op FOK! zijn hoe zijn l;even was...
Ja daarom was het al zo verwarrend.. zo klopt het beter idd..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:10 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Hij is van juni 73, dus net 32.
Dat is helaas altijd zo..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:13 schreef Parvus het volgende:
Je merkt dat sommige mensen de topics niet echt gevolgd hebben...
Precies, ik voel nu ook niet de behoefte.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, en dat steekt.
De behoefte om even uit te vallen en eea uit de doeken te doen steekt dan de kop op.
Maar dat is privé, plus dat ik wel uitkijk met die aasgieren hier.
Ik moet zeggen dat ik verbaast was dat hij zich voor verslaafden en daklozen inzette!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook, hij heeft rust.
En ik denk dat er nog maar heel weinigen op FOK! zijn hoe zijn leven was...
Ja, en sinterklaas bestaat ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Een ziel leeft voort na de dood, dus of zijn ziel rust heeft gevonden is nog maar de vraag.
Komt gewoon omdat jij een lompe lul bent.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:45 schreef SunChaser het volgende:
Typisch dat de mensen die kritisch zijn aasgieren worden genoemd en de mensen die zich dit zo enorm aantrekken niet.
U gaat voor de permban?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:46 schreef De_Raymond het volgende:
Ach, GBoy 27 wilde al jaren dood dus laat hem lekker.
Het enige wat ik dan denk is: jammer dat het niet SCH was, als er toch een homo van Fok zichzelf een pillencocktail moest geven.
Serieus Sun: wat valt er nou kritisch te zijn? Deze hele kwestie is toch alleen maar triest?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:45 schreef SunChaser het volgende:
Typisch dat de mensen die kritisch zijn aasgieren worden genoemd en de mensen die zich dit zo enorm aantrekken niet.
Moet dat nou?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:46 schreef De_Raymond het volgende:
Het enige wat ik dan denk is: jammer dat het niet SCH was, als er toch een homo van Fok zichzelf een pillencocktail moest geven.
Dus ik troll omdat ik vind dat zelfmoordenaars lafbekken zijn? Ik heb tenminste nog een eigen mening, ik zie hier ook genoeg meelopers die ineens zoveel symphatie hebben voor Gboy, van die krokodilletranen-users, die als Gboy ze had gebeld om hulp hem gewoon aan zijn lot over hadden gelaten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:53 schreef CartWOman het volgende:
Serieus Sun: wat valt er nou kritisch te zijn? Deze hele kwestie is toch alleen maar triest?
Ik snap jouw getroll gewoon niet.
Ja.quote:
Ik mocht hem helemaal niet en vond hem een enorme scheeuwer. Maar als ik wist dat hij zich voor verslaafden en daklozen inzette dan zal mijn beeld dat ik van hem had iets anders geweest zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:44 schreef yvonne het volgende:
Ik niet, maar ik had het dan ook al eerder gehoord
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dus ik troll omdat ik vind dat zelfmoordenaars lafbekken zijn? Ik heb tenminste nog een eigen mening, ik zie hier ook genoeg meelopers die ineens zoveel symphatie hebben voor Gboy, van die krokodilletranen-users, die als Gboy ze had gebeld om hulp hem gewoon aan zijn lot over hadden gelaten.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:01 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik ben een jankbek en ik vind dat alle mensen lief en knuf kroelzijn en daarom moet iedereen REZZZZZPEKT tonen en anders zijn het onmensen boehoehoe
'
Wrong, maar dat kun jij ook niet weten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dus ik troll omdat ik vind dat zelfmoordenaars lafbekken zijn? Ik heb tenminste nog een eigen mening, ik zie hier ook genoeg meelopers die ineens zoveel symphatie hebben voor Gboy, van die krokodilletranen-users, die als Gboy ze had gebeld om hulp hem gewoon aan zijn lot over hadden gelaten.
Hij heeft al vaker pogingen gedaan. Heeft iemand hem ooit een mailtje gestuurd met de vraag hoe het ging? Of ze iets voor hem konden doen? Dacht het ook niet, nee.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:09 schreef De_Raymond het volgende:
[..]
Okay, omdat ik zo'n fidele gozer ben.
Zeg, long time no see enzo, maar heet hij nou overal op alle fora een beetje herkenbaar?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:09 schreef De_Raymond het volgende:
Maar goed. GBoy27 is dood. Dat wilde hij nu eenmaal graag dus so be it.
Misschien kan SCH de fakkel overnemen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:09 schreef DennisMoore het volgende:
Nu 's kijken of iemand anders homo-nieuws gaat submitten.
Ik post slechts op 1 fora (tot ik een kwartier geleden deze kloon aanmaakte) en dat is op nachtbar en daar heet ik.....tromgeroffel... Rayquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, long time no see enzo, maar heet hij nou overal op alle fora een beetje herkenbaar?
Toch weer een account aanmaken om dat even te melden..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:46 schreef De_Raymond het volgende:
Je weet niet wat de achterliggende reden van een zelfmoord is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:10 schreef SunChaser het volgende:
Maar natuurlijk, het is ook triest dat professiobele hulp faalt, de prutsers.
Ik denk gewoon niet dat je alle zelfmoorden over 1 kam kunt scheren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:10 schreef SunChaser het volgende:
Maar als zelfmoord niet laf is, maar moedig zoals sommige zeggen. Moeten we dan blij voor Gboyzijn dat t eindelijk is gelukt? Lijkt me niet. De familie blijft achter met vragen en schuldgevoelens. Ik vind dat toch best wel egoistisch.
Man, lul niet. Zelfs in FB zijn complete topics volgeschreven over wat we eventueel konden doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij heeft al vaker pogingen gedaan. Heeft iemand hem ooit een mailtje gestuurd met de vraag hoe het ging? Of ze iets voor hem konden doen? Dacht het ook niet, nee.
Is goed kleuteryank en ga posten op een yankenforum.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:12 schreef popolon het volgende:
[..]
Toch weer een account aanmaken om dat even te melden..
Ga toch weg kleine snotneus.
Moedig klinkt zo, tja, kweenie...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:10 schreef SunChaser het volgende:
Maar als zelfmoord niet laf is, maar moedig zoals sommige zeggen. Moeten we dan blij voor Gboyzijn dat t eindelijk is gelukt? Lijkt me niet. De familie blijft achter met vragen en schuldgevoelens. Ik vind dat toch best wel egoistisch.
Ik zou niet weten waarom.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:15 schreef De_Raymond het volgende:
[..]
Is goed kleuteryank en ga posten op een yankenforum.
Maar FOK is geen RIAG, geen GGZ, geen huisarts, geen Dr Phill. Op FOK! kun je niemand helpen. Dat denken sommigen hier wel dat ze voor arts of wat dan ook kunnen spelen, maar dit is en blijft een prikbord met de meningen van 700.000 verschillende mensen. Wie denkt hier prof. hulp te vinden of te geven is naief.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:12 schreef static het volgende:
[..]
Man, lul niet. Zelfs in FB zijn complete topics volgeschreven over wat we eventueel konden doen.
quote:
Als je een beetje geoefend krantenberichtjes lezer bent, haal je het er zo uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:15 schreef DennisMoore het volgende:
Maar is 't nou wel zeker weten een zelfmoord dan?
Niet dat het eigenlijk uitmaakt...
Nah, ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar FOK is geen RIAG, geen GGZ, geen huisarts, geen Dr Phill. Op FOK! kun je niemand helpen. Dat denken sommigen hier wel dat ze voor arts of wat dan ook kunnen spelen, maar dit is en blijft een prikbord met de meningen van 700.000 verschillende mensen. Wie denkt hier prof. hulp te vinden of te geven is naief.
Ho, ho, ho, je zegt net dat niemand zich verder over hem bekommerde, of eens mailde, daarin zit je fout.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar FOK is geen RIAG, geen GGZ, geen huisarts, geen Dr Phill. Op FOK! kun je niemand helpen. Dat denken sommigen hier wel dat ze voor arts of wat dan ook kunnen spelen, maar dit is en blijft een prikbord met de meningen van 700.000 verschillende mensen. Wie denkt hier prof. hulp te vinden of te geven is naief.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:10 schreef yvonne het volgende:
Er lopen wel een paar aardige PC-doktoren rond.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:16 schreef SunChaser het volgende:
Maar FOK is geen RIAG, geen GGZ, geen huisarts, geen Dr Phill. Op FOK! kun je niemand helpen.
of was dit al gepost?quote:Op woensdag 4 september 2002 07:28 schreef Gboy27 het volgende:
De 4e serieuze zelfmoordpoging die ik nu onderneem...
*Live* - *Live* - *Live* - *Live* - *Live* - *Live*
De eerste toen ik 15 was: polsen doorsnijden (heb de lidtekens nog)
De tweede toen ik 17 was: stuk of 50 slaaptabletten
De derde toen ik 25 was: stuk of 50 Prozac tabletten
... En nu: een stuk of 150 pillen... (Norvasc en Zestril, tegen hoge bloeddruk én 2 Viagra pilletje ()
Ruim 150 pillen... dus het zal wel een uurtje duren voordat ik ze weggeslikt heb...
Je bent er dus live bij... zal deze battle me lukken??? De eerste 10 zijn door mijn strot
It's crue, I know (modjes laat dit topic ff open!) Ik zal blijven reageren op jullie allemaal zolang ik kan! De laatste keer viel ik gewoon in slaap en werdt 2 dagen later wakker met buikpijn, nothing more...)
Ja... dit is ook aandachttrekkerij... maar als het nu met een stuk of 150 pillen weer niet lukt weet ik het ook niet meer...
En me er vanaf praten heeft natuurlijk geen zin meer... Ik ben bezig met slikken...
Gboy27 (Frank)
Ja, daahaaaag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:21 schreef De_Raymond het volgende:
Het enige waar ik van baal is dat, toen hij zich een jaar of 4 geleden van kant wilde maken, dat daadwerkelijk lullig vond en nog geopperd heb wat geld te lappen voor wat leuks voor hem.
Gelukkig ben ik nu compleet gevoelloos.
quote:
'k Heb deel 2 van dit topic niet gelezen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:17 schreef yvonne het volgende:
Als je een beetje geoefend krantenberichtjes lezer bent, haal je het er zo uit.
En het nut om dit te posten isquote:
Nou, dat GBoy egoistisch was is hiermee wel bewezen, wat een kutbericht. Het is iig een goede zaak dat de crew dit soort postings verbiedt. Of je pleegt zelfmoord en valt er niemand mee lastig, zeker omdat dit altijd onrust veroorzaakt bij andere labiele mensen, of je gaat gewoon eens normaal leven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:24 schreef joris007 het volgende:
De 4e serieuze zelfmoordpoging die ik nu onderneem...
*Live* - *Live* - *Live* - *Live* - *Live* - *Live*
De eerste toen ik 15 was: polsen doorsnijden (heb de lidtekens nog)
De tweede toen ik 17 was: stuk of 50 slaaptabletten
De derde toen ik 25 was: stuk of 50 Prozac tabletten
... En nu: een stuk of 150 pillen... (Norvasc en Zestril, tegen hoge bloeddruk én 2 Viagra pilletje ()
Ruim 150 pillen... dus het zal wel een uurtje duren voordat ik ze weggeslikt heb...
Je bent er dus live bij... zal deze battle me lukken??? De eerste 10 zijn door mijn strot
It's crue, I know (modjes laat dit topic ff open!) Ik zal blijven reageren op jullie allemaal zolang ik kan! De laatste keer viel ik gewoon in slaap en werdt 2 dagen later wakker met buikpijn, nothing more...)
Ja... dit is ook aandachttrekkerij... maar als het nu met een stuk of 150 pillen weer niet lukt weet ik het ook niet meer...
En me er vanaf praten heeft natuurlijk geen zin meer... Ik ben bezig met slikken...
Gboy27 (Frank)
Daarom is vanaf toen besloten voor zelfmoord-topics een permban in te stellen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nou, dat GBoy egoistisch was is hiermee wel bewezen, wat een kutbericht. Het is iig een goede zaak dat de crew dit soort postings verbiedt. Of je pleegt zelfmoord en valt er niemand mee lastig, zeker omdat dit altijd onrust veroorzaakt bij andere labiele mensen, of je gaat gewoon eens normaal leven.
Ja foei, hoe durven ze.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:28 schreef SunChaser het volgende:
Of je pleegt zelfmoord en valt er niemand mee lastig, of je gaat gewoon eens normaal leven.
Dat is dan ook uitermate bediscussieerd in die topics.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zieke mensen zijn meestal egoistisch, ook mensen met lichamelijke klachten of wat dan ook. Al is er een verschil tussen anderen je karweitjes te laten opknappen omdat je een been mist of door met zelfmoord te dreigen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daarom is vanaf toen besloten voor zelfmoord-topics een permban in te stellen.
Maar hij was ziek, Sun. Vergeet dat niet.
Goed idee! Ik bel Char meteen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
Iemand zou er eens wat van moeten zeggen!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:34 schreef SunChaser het volgende:
Maar ik hoop dat de crew bij zulke berichten na het invoeren van de ban toch wel proberen in contact te komen met de betreffende usert.
Ja en dan? Dan krijgt ie weer een permban en ligt ie alsnog 10 dagen dood in zn huis.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:35 schreef Kleintje het volgende:
ik had liever gehad dat hij weer met zijn live live live was aangekomen.
Een schreeuw om aandacht, dus ook een schreeuw dat hij gehoord wilde worden, dat hij misschien toch hulp wilde hebben.
Denk je nu echt dat de crew bij zo'n topic gewoon een ban geeft, en dan overgaat tot de orde van de dag?quote:
Heb je 2002 helemaal niet meegekregen ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar ik hoop dat de crew bij zulke berichten na het invoeren van de ban toch wel proberen in contact te komen met de betreffende usert.
Dáar zijn heftige discussies over geweest achter de schermen, en is naar mijn mening niet echt een vaststaande regel uitgekomen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zieke mensen zijn meestal egoistisch, ook mensen met lichamelijke klachten of wat dan ook. Al is er een verschil tussen anderen je karweitjes te laten opknappen omdat je een been mist of door met zelfmoord te dreigen.
Ja stop maar Sun, je hebt duidelijk 2002 niet meegekregen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja en dan? Dan krijgt ie weer een permban en ligt ie alsnog 10 dagen dood in zn huis.
Toen kon me die hele Gboy en zijn topics ook al niet schelen. Mensen die zeggen dat ze zelfmoord willen plegen doen niks. Moeten ze vooral doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je 2002 helemaal niet meegekregen ofzo
pfffffffftquote:Een kort MSN gesprek met Yvonne gehad, niet omdat ik sensatie wilde zoeken of details, maar omdat deze geweldige vrouw de hele dag hiermee bezig is geweest, en niet de eerste keer. Deze afloop moet voor haar voelen alsof ze in stukken wordt gescheurd. Heb ook zeer veel respect voor haar hoe zij vandaag met de situatie is omgegaan, discreet, en als ik veel van de posts zag, ik zou erop in zijn gegaan en kwaad geworden, maar Yvonne niet...
Wat doe je hier nog?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:41 schreef SunChaser het volgende:
Toen kon me die hele Gboy en zijn topics ook al niet schelen. Mensen die zeggen dat ze zelfmoord willen plegen doen niks. Moeten ze vooral doen.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:42 schreef milagro het volgende:
[..]
pfffffffft![]()
het begint nu een beetje een wedstrijd te worden, hier, lijkt wel.
Waarom meld je het hier danquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:45 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Denk niet dat jij mij kent, en ik geloof ook niet dat jij iets hebt meegekregen van wat er tijdens dat gesprek besproken is.
Misschien om mensen met kritisch gezeik even te laten zien dat er mensen de hele dag mee bezig zijn geweest.quote:
Het komt eerder over aan een 'kijk eens wat voor een goed mens ik eigenlijk ben'-reactie. Wanneer stuurde jij je laatste mail aan Gboy?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:50 schreef Kleintje het volgende:
Misschien om mensen met kritisch gezeik even te laten zien dat er mensen de hele dag mee bezig zijn geweest.
Even denken. Iedereen die meeleeft maar geen contact heeft opgenomen is per definitie een hypocriete muts, maar iedereen die enkel kan roepen dat zelfmoord per definitie laf is, is een held?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het komt eerder over aan een 'kijk eens wat voor een goed mens ik eigenlijk ben'-reactie. Wanneer stuurde jij je laatste mail aan Gboy?
Je hebt meeleven en meeleven. Je kunt ook overdrijven zoals die Nieuwedieper hierboven. Even tussen neus en lippen laten weten hoe erg je wel niet meeleeft, hoe geweldig je wel niet bent. Je zou je beter kunnen schamen omdat je terwijl ie leefde geen poot uitstak en nu ineens Moeder Theresa gaat uithangen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:06 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Even denken. Iedereen die meeleeft maar geen contact heeft opgenomen is per definitie een hypocriete muts
Heb jij er iets aan gedaan dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je hebt meeleven en meeleven. Je kunt ook overdrijven zoals die Nieuwedieper hierboven. Even tussen neus en lippen laten weten hoe erg je wel niet meeleeft, hoe geweldig je wel niet bent. Je zou je beter kunnen schamen omdat je terwijl ie leefde geen poot uitstak en nu ineens Moeder Theresa gaat uithangen.
Dat impliceert SC ook weer niet. Maar hij heeft wel een punt. Waar ik ook walg is van die simpele RIP-reacties trouwensquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:12 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Heb jij er iets aan gedaan dan eigenlijk?
Je kan toch ook gewoon zeggen dat hij in te grote angst heeft geleefd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:10 schreef SunChaser het volgende:
Tuurlijk heeft hij een punt. Hij is alleen een beetje aan het ketel potten. Wat geeft hem wel recht van oordelen nl?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:13 schreef Falco het volgende:
Dat impliceert SC ook weer niet. Maar hij heeft wel een punt. Waar ik ook walg is van die simpele RIP-reacties trouwens.
Zie jij Sun ergens schrijven hoelang hij ooit in een grijs verleden wel niet is bezig geweest en wat voor energie dat gekost heeft?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:12 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Heb jij er iets aan gedaan dan eigenlijk?
Och gut hoor, je mag dus alleen ingetogen reageren, want ach en wee anders voelen de mensen die zich helemaal niet uitdrukken zich achtergesteld?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zie jij Sun ergens schrijven hoelang hij ooit in een grijs verleden wel niet is bezig geweest en wat voor energie dat gekost heeft?
Zie jij Sun ergens schrijven dat hij er weleens een héle dag !! mee bezig was?
Ik niet iig...waarom vraag je het dan?
Maar hij blijft zijn punt maar doordrammen. Dat wordt een beetje irritant. Er zullen ook genoeg users niet rouwig zijn als Sunchaser om zou komen bij zijn volgende treinkaping. Boeiend. Moet dat dan echt in de betreffende topics de boventono gaan voeren?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat impliceert SC ook weer niet. Maar hij heeft wel een punt. Waar ik ook walg is van die simpele RIP-reacties trouwens.
Waar ik van walg is mensen die voor andere mensen bepalen hoe ze moeten meeleven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Correct.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:20 schreef ShaoliN het volgende:
Er zullen ook genoeg users niet rouwig zijn als Sunchaser om zou komen bij zijn volgende treinkaping.
Ik heb vanaf deel 1 geen enkele ingetogen reactie geplaatst en voor de rest volg ik slechts de bizarre postings van mensenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:19 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Och gut hoor, je mag dus alleen ingetogen reageren, want ach en wee anders voelen de mensen die zich helemaal niet uitdrukken zich achtergesteld?
Zoals jij bedoel je?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:21 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Waar ik van walg is mensen die voor andere mensen bepalen hoe ze moeten meeleven.
Je weet duidelijk niet hoe het zat/zit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Want? Waarom moet je 'respect' hebben voor een kansloos iemand die zich van kant maakt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Er is iemand dood mensen, beetje respect graag![]()
Nee hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:37 schreef De_Raymond het volgende:
[..]
Je MOET het van jou allemaal snik snik boehoe zielig vinden en 'respect' tonen.
Je moet niks, ze vraagt je om een gunst.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:38 schreef De_Raymond het volgende:
[..]
Want? Waarom moet je 'respect' hebben voor een kansloos iemand die zich van kant maakt?
Kansloos iemand, tja zo mag jij hem noemen, tis je aan te zien dat je het of nog nooit zelf hebt meegemaakt in je familie vrienden of kennissen kring, of totaal sociaal ongevoelig bent.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:38 schreef De_Raymond het volgende:
[..]
Want? Waarom moet je 'respect' hebben voor een kansloos iemand die zich van kant maakt?
Ach god een zweefteef. Maak je je ook zo druk om de gevoelens van anderen? Denk je nu echt nog steeds dat je speciaal bent of zo en speciale gaven hebt of zo iets? Nou sorry: die heb je niet je bent nummer 6.236.218.112quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Kansloos iemand, tja zo mag jij hem noemen, tis je aan te zien dat je het of nog nooit zelf hebt meegemaakt in je familie vrienden of kennissen kring, of totaal sociaal ongevoelig bent.
Nou ik toevallig niet, dus dat meemaken hoeft niet zo nodig, maar ik probeer wel begrip te hebben voor die gozer.
En ik vind het gewoon kloten voor hem, dat hij al zover heen was om tot deze daad te komen.
En stoer doen lijkt misschien leuk, maar in mijn ogen zegt dit weinig over jouw diepste innerlijk.
(Als je die hebt laat je die niet zien door je oppervlakkige onverschillige opmerking.
En zo te zien aan de rest van de vele nare reacties hier, vraag ik me af waarom de mensen zo enorm verharden momenteel.
Het is gewoonweg diep triest!!!
Shame on you
Wie zonder zonden is gooie de eerste steen
Veel mensen verdienen geen waardigheid.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:54 schreef k_man het volgende:
Het kan sowieso geen kwaad mensen waardig te behandelen, dood of levend, kansloos of held.
empty minded peeps...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:55 schreef De_Raymond het volgende:
[..]
Ach god een zweefteef. Maak je je ook zo druk om de gevoelens van anderen? Denk je nu echt nog steeds dat je speciaal bent of zo en speciale gaven hebt of zo iets? Nou sorry: die heb je niet je bent nummer 6.236.218.112
En ik verhard niet, ik ben altijd zo geweest dus helaas je kan er niet conform de rest van je krakersvrienden Balkenende of Bush de schuld van geven
Nou jij wel in ieder geval.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:55 schreef De_Raymond het volgende:
[..]
Maak je je ook zo druk om de gevoelens van anderen? Denk je nu echt nog steeds dat je speciaal bent of zo en speciale gaven hebt of zo iets?
Ik weet alleen zeker dat iedereen dan ineens zielig gaat lopen doen dat ze me missen en hoe leuk ik wel niet was enzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:20 schreef ShaoliN het volgende:
. Er zullen ook genoeg users niet rouwig zijn als Sunchaser om zou komen bij zijn volgende treinkaping.
Is dit een poging je eigen stelling te bevestigen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:56 schreef De_Raymond het volgende:
[..]
Veel mensen verdienen geen waardigheid.
Welnee. Ik ben slechts een verzamaling koolstof. Niets bijzonders en slechts 1 van de vele miljarden.quote:
Ik weet dat t tevergeefs is geweest.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:31 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet hoe het zat/zit.
Yup, en dat is vreselijk jammer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik weet dat t tevergeefs is geweest.
Je geeft jezelf te veel eerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik weet alleen zeker dat iedereen dan ineens zielig gaat lopen doen dat ze me missen en hoe leuk ik wel niet was enzoBah
Steek anders hier een kaarsje aan voor GB. De vierde Fok! HomoMeet komt eraan! (deel 1)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:19 schreef Tarak het volgende:
Dat er nog maar veel homonieuws op FOK!gepost mag worden en misschien kun je van bovenaf nog iets doen voor de gelijke rechten van homoseksuelen. Have a nice afterlife!! Proost!!
Mmm en Beste Ray voel jij je (al) eenzaam genoeg om te erkennen dat je liever dikke vriendjes wil zijn met overige mensen op Fok ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:11 schreef De_Raymond het volgende:
[..]
Welnee. Ik ben slechts een verzamaling koolstof. Niets bijzonders en slechts 1 van de vele miljarden.
Nee natuurlijk niet, dát weet jij alleenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:31 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet hoe het zat/zit.
En jij!!1111quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:47 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dát weet jij alleen
mens lees je eerst ff in voordat je wat blaatquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:58 schreef nein het volgende:
volgens het bericht lag ie tien dagen dood thuis, en volgens z'n profiel was hij 4 dagen geleden voor het laatst online....ehh..?
Nee, niet ik alleen, maar ik vind het erg jammer dat het respecteren van iemands privacy in deze (door geen details te melden over hoe en wat er destijds precies gebeurd is) op zo'n negatieve manier wordt opgepakt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:47 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dát weet jij alleen
1. Hij koos er zelf voor door al zijn privé sores en trauma's uit het verleden alsmede de media-aandacht openbaar te maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:05 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nee, niet ik alleen, maar ik vind het erg jammer dat het respecteren van iemands privacy in deze (door geen details te melden over hoe en wat er destijds precies gebeurd is) op zo'n negatieve manier wordt opgepakt.
1.Ja, maar het is niet aan mij me uit te laten over de dingen die niet via het forum gedaan zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
1. Hij koos er zelf voor door al zijn privé sores en trauma's uit het verleden alsmede de media-aandacht openbaar te maken.
2. Negatieve manier? Dat zou impliceren dat jij zijn gedrag ook als negatief zou bestempelen
Ben geen member dus kan dat niet lezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:40 schreef Tarak het volgende:
Hier zijn de topics over Mineo op het forum waar hij administrator was:
http://62.212.84.216/gt2/index.php?topic=3423.0
http://62.212.84.216/gt2/index.php?topic=3431.0
Z'n nickname was daar Frank1973
Denk je nu echt dat ik 3 complete threads ga lezen? Als t niet in de TT staat, dan vraag ik t ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:00 schreef N.icka het volgende:
[..]
mens lees je eerst ff in voordat je wat blaat
Ja, ja, ja,quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:00 schreef axis303 het volgende:
Gay Torrents, tief op met die zooi...
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:48 schreef keijz het volgende:!
ik lees deze post van mezelf terug: Homofoob raadslid Hans Hofte (Enschede) heeft me aangeklaagd
nasty
Maar voorderest een groot gemis enzoquote:Uhm... het vrij algemeen gehouden hoor. Dat ik hem wist te vinden en hem eens te grazen zou nemen. Verder hem ik hem kilo's homoporno gestuurd via email en hem 2 dagen telefonish lastig gevallen.
Who gives a fuck?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:20 schreef Isabeau het volgende:
Vreselijk dit![]()
Sunchaser, ik wil nog graag zeggen dat ik heel erg blij voor je ben. Je onbegrip jegens iemand die zelfmoord pleegt geeft mij alleen het idee dat je geen idee hebt hoe het moet voelen dat je er echt een einde aan wilt maken. Dat moet een kutgevoel zijn, dan ben je wel heel erg deep down there. Laf? Welnee.... ik denk wanhopig en vol pijn. Dus ik ben oprecht blij dat jij niet weet hoe dat voelt. Nu nog een beetje empathie ontwikkelen![]()
Het wordt een rage, Kim.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:29 schreef k_i_m het volgende:
Is ie alweer dood?
Het siert je, dat je het grappig vindtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:29 schreef k_i_m het volgende:
Is ie alweer dood?
Wie zegt dat ik het grappig vind? Ik kan er wel om janken. Na de zoveelste keer geloof je er gewoon niet meer in, that's all.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:35 schreef N.icka het volgende:
[..]
Het siert je, dat je het grappig vindt
Omdat het een vorm van beschaving is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:34 schreef De_Raymond het volgende:
Waarom zou je in godsnaam empathie voelen voor iemand die je niet kent???????????
Ik vind dat je dat voor iedereen moet hebben die doodgaat, ongeacht de oorzaak. Nou weet ik niets van hem, behalve dat ik zijn avatar wel eens voorbij heb zien flitsen, maar probeer je ook eens in te leven in de mensen om hem heen, die ongetwijfeld om hem gaven..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:34 schreef De_Raymond het volgende:
Waarom zou je in godsnaam empathie voelen voor iemand die je niet kent???????????
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:29 schreef k_i_m het volgende:
Is ie alweer dood?
Nou Loedertje, je geeft in ieder geval al vast aan, hoe we op jouw dood moeten reageren.quote:
Ja, inderdaad. Heb weleens topics van hem gelezen op Fok... ook die doldwaze toeren toen hij nog opereerde onder de nick Gboy27...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:59 schreef el_hombre het volgende:
[..]
[..]
Maar voorderest een groot gemis enzo
waarom?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:48 schreef keijz het volgende:!
ik lees deze post van mezelf terug: Homofoob raadslid Hans Hofte (Enschede) heeft me aangeklaagd
nasty
jij dus, je gaat hier op in dus het "gives you a fuck"quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:34 schreef De_Raymond het volgende:
[..]
Who gives a fuck?
Kom op ik vind SunChaser bijna een grotere eikel dan SCH, maar in dit geval heeft ie gelijk.
Die GBoy27 was gewoon een ziekelijke dwaas en nu is ie dood. Nou lekker voor hem. Punt.
Waarom zou je in godsnaam posten in een overlijdenstopic van een bepaalde user, als het je toch niets boeit???????????quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:34 schreef De_Raymond het volgende:
Om je mening te geven over de gang van zaken. Geschokt zijn, daar hebben we een ander topic voor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:27 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam posten in een overlijdenstopic van een bepaalde user, als het je toch niets boeit???????????
Het zijn altijd de mensen met een mening die het verpesten voor de rest.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Om je mening te geven over de gang van zaken. Geschokt zijn, daar hebben we een ander topic voor.
Dan ga je in dat andere topic je medeleven betuigen en laat je het geven van een mening aan anderen over.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:37 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
[..]
Het zijn altijd de mensen met een mening die het verpesten voor de rest. [afbeelding]
En als mijn mening nou is dat ik vind dat deze mensen uit dit topic moeten blijven als hen toch niet deert. Dan is mijn vorige post dus slechts een uiting van de Heilige Mening.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan ga je in dat andere topic je medeleven betuigen en laat je het geven van een mening aan anderen over.
Dan is dat jouw mening, fijn. Het dient verder geen enkel nut om die mening te herhalen en te gaan zeiken over mensen die hun mening geven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:44 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
[..]
En als mijn mening nou is dat ik vind dat deze mensen uit dit topic moeten blijven als hen toch niet deert. Dan is mijn vorige post dus slechts een uiting van de Heilige Mening.
Misschien is het wel mijn mening dat ik mijn mening vaak moet herhalen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan is dat jouw mening, fijn. Het dient verder geen enkel nut om die mening te herhalen
Maar dat is ook mijn mening!quote:en te gaan zeiken over mensen die hun mening geven.
Nou goed, dan is het mijn mening dat jij je mening wel vaak genoeg hebt herhaald en dat je best geschokt kan zijn in dat andere topic.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:51 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
[..]
Misschien is het wel mijn mening dat ik mijn mening vaak moet herhalen!
[..]
Maar dat is ook mijn mening!
Zeg lekkere vent, dit is niet het overlijdens topic, dat is dit: Mineo39-76 condoleance-topic - Rest In Peacequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:27 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam posten in een overlijdenstopic van een bepaalde user, als het je toch niets boeit???????????
om het evenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zeg lekkere vent, dit is niet het overlijdens topic, dat is dit: Mineo39-76 condoleance-topic - Rest In Peace
Oh dan kan ik dit topic maar beter verlaten, van ongein als een mening ben ik echt niet gediend, daar komt alleen maar ruzie van.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dit topic is toch meer voor discussie, meningen en steken onder de gordel.![]()
Ruzie heeft ook weer zijn positieve kanten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:59 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
[..]
Oh dan kan ik dit topic maar beter verlaten, van ongein als een mening ben ik echt niet gediend, daar komt alleen maar ruzie van.
Wat ken je me toch slechtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:20 schreef Isabeau het volgende:
Nu nog een beetje empathie ontwikkelen![]()
nee, want ze moeten wel stoer blijven, die paupertjesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
Godverrrrrrrrrr wat een zeikerds hier?
Ongelooflijk waar is dat gevoel van die klojoos? Waar is die emotie het doet ze geen ene flikker kan me hier werkelijk over verbazen..
er is maar een die zo gruwelijk reageert.. xebro nml..
achin truth woorden kan ik enkel maar denken zij zijn niet wijzer!
Het zijn nog maar jonge zielen die nog vele levens te gaan hebben...en dat in 2005 waar komen al die jonge zielen toch vandaan? Moet je eerst zelf die shit onder ogen zien om mededogen te hebben met anderen? Hou toch schei toch uit zeg..
misselijkmakend gewoon..
En dat wordt ooit vader van een kind..wat moet hier nu uit voortvloeien? Nog erger ongevoelige wezens? Of nee misschien leert een kind ze nog wat emoties zijn..
sickoos
Het meemaken van veel erge dingen maakt het een mens makkelijker om te relativeren en ik kan je vertellen dat wanneer iemand in zijn leven veel traumatische ervaringen opdoet zoiets als wat nu in dit topic plaatsvind niet meer deert, of iig minder dan iemand zonder deze ervaringen. Maw. mensen die huilerig gaan doen om iemand die ze amper of niet kennen zijn niks gewend.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
Ongelooflijk waar is dat gevoel van die klojoos? Waar is die emotie het doet ze geen ene flikker kan me hier werkelijk over verbazen..
Het zijn nog maar jonge zielen die nog vele levens te gaan hebben...en dat in 2005 waar komen al die jonge zielen toch vandaan? Moet je eerst zelf die shit onder ogen zien om mededogen te hebben met anderen? Hou toch schei toch uit zeg..
misselijkmakend gewoon..
En dat wordt ooit vader van een kind..wat moet hier nu uit voortvloeien? Nog erger ongevoelige wezens? Of nee misschien leert een kind ze nog wat emoties zijn..
sickoos
Doe even niet zo debiel. Er zijn hier ook nog mensen die gewoon normaal doen en niet heel gehyped opeens geschokt zijn en in rouwstemming zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
misselijkmakend gewoon..
sickoos
Nou zal mijn levensverhaal hier maar niet neerpleuren..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:31 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Het meemaken van veel erge dingen maakt het een mens makkelijker om te relativeren en ik kan je vertellen dat wanneer iemand in zijn leven veel traumatische ervaringen opdoet zoiets als wat nu in dit topic plaatsvind niet meer deert, of iig minder dan iemand zonder deze ervaringen. Maw. mensen die huilerig gaan doen om iemand die ze amper of niet kennen zijn niks gewend.
Zo is het Isabeau.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:20 schreef Isabeau het volgende:
Vreselijk dit![]()
Sunchaser, ik wil nog graag zeggen dat ik heel erg blij voor je ben. Je onbegrip jegens iemand die zelfmoord pleegt geeft mij alleen het idee dat je geen idee hebt hoe het moet voelen dat je er echt een einde aan wilt maken. Dat moet een kutgevoel zijn, dan ben je wel heel erg deep down there. Laf? Welnee.... ik denk wanhopig en vol pijn. Dus ik ben oprecht blij dat jij niet weet hoe dat voelt. Nu nog een beetje empathie ontwikkelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |