Dank je wel, intriest.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:35 schreef petre86 het volgende:
yvon you've got mail (2x)
Ik ben benieuwd hoe je tegen zelfmoord aankijkt als je zelf een ernstige aandoening zou hebben (en dan heb ik het niet over je kortzichtigheid).quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:58 schreef PDOA het volgende:
Het is gewoon een lafaard om op zo'n manier er een einde aan te maken. Ik kan hier echt geen greintje sympathie en medelijden voor opwekken. Fuck die gast.
Goed verwoordquote:
Zal wel zo'n verwende kut pauper zijn, waar alles voor de wind gaat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:45 schreef DaveM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je tegen zelfmoord aankijkt als je zelf een ernstige aandoening zou hebben (en dan heb ik het niet over je kortzichtigheid)
Mij wel, na het lezen van zijn topics.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:49 schreef Falco het volgende:
Het verbaast me iig weinig vanwege zijn extreme gedrag.
Hoelang ken jij hem al?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:52 schreef Glinzdorff het volgende:
[..]
Mij wel, na het lezen van zijn topics.
Hij was stijdvaardig, en de link met opgeven zie ik dan niet meteen.
Buiten dat schreeuwde hij om zelfmoord te plegen, lijkt me meer een schreeuw om aandacht te vragen.
De vraag is eigenlijk ook, was het wel zelfmoord?
roepen dat je zelfmoord gaat plegen is niet altijd een sneue poging tot aandacht krijgen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:52 schreef Glinzdorff het volgende:
[..]
Mij wel, na het lezen van zijn topics.
Hij was stijdvaardig, en de link met opgeven zie ik dan niet meteen.
Buiten dat schreeuwde hij om zelfmoord te plegen, lijkt me meer een schreeuw om aandacht te vragen.
De vraag is eigenlijk ook, was het wel zelfmoord?
Dan lees je verkeerd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:58 schreef Glinzdorff het volgende:
[..]
Niet, ik lees net als ieder ander.
Ho. Dat vergeleken bij dit is een heel andere situatie, althans, voorzover ik dat kan beoordelen. Nu weet ik natuurlijk niet hoe die poster in het algemeen over zelfmoord denkt, maar ik kan me voorstellen dat hij waar jij op doelt wel zou kunnen steunen en de zelfmoord van deze FOKuser niet omdat het om een hele andere - en mogelijk behandelbare - reden lijkt te gaan. Ik heb soms ook wel eens gedachten als: 'laf'. Puur omdat ik blij ben dat ik leef en de dood niet graag tegemoet zie en omdat ik weet (omdat het binnen mijn beroep valt) wat voor mogelijkheden er zijn om op psychisch gebied iemand te behandelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:45 schreef DaveM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je tegen zelfmoord aankijkt als je zelf een ernstige aandoening zou hebben (en dan heb ik het niet over je kortzichtigheid).
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:47 schreef Glinzdorff het volgende:
[..]
Zal wel zo'n verwende kut pauper zijn, waar alles voor de wind gaat.
Geen graat hebbende.
extrovert zijn.. extremen opzoeken.. mensen bedreigen.. allemal schreeuwen om aandacht..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
roepen dat je zelfmoord gaat plegen is niet altijd een sneue poging tot aandacht krijgen.
soms menen ze het ook gewoon.
Als dat soort lui vallen, vallen ze hard.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:01 schreef DaveM het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Je zou hem bijna voor 1 dag hetzelfde willen laten voelen
achteraf praten is makkelijk he?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
extrovert zijn.. extremen opzoeken.. mensen bedreigen.. allemal schreeuwen om aandacht..
heeft de rechter die hem veroordeelde geen psychologisch onderzoek verordend? zou ( achteraf natuurlijk) wellogisch geweest zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |