Nog wel , niets is zeker...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:20 schreef Roönaän het volgende:
Het vraagteken is ergens wel essentieel of niet?
Harde oordelen over iemand die nog niet eens is begraven, da's gewoon een kwestie van fatsoen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:21 schreef SunChaser het volgende:
Maar waarom is het zo'n taboe om hier een mening over te hebben? Zo onterecht beladen allemaal.
Fatsoen moet je doen bedoel je?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Harde oordelen over iemand die nog niet eens is begraven, da's gewoon een kwestie van fatsoen.
A had ik het over zelfmoord in het algemeenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Harde oordelen over iemand die nog niet eens is begraven, da's gewoon een kwestie van fatsoen.
A) ik vind dat je een rel probeert te trappenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
A had ik het over zelfmoord in het algemeen
B getuigt zelfmoord plegen wel van goed fatsoen bedoel je?
Hier heb ik trouwens nog nooit eerder wat van gehoord ..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:58 schreef SCH het volgende:
Jeemig - hier schrik ik wel van.
Gboy is toch die jongen die eerder een poging deed (bijna live op Fok) en daarmee veel rumoer op Fok veroorzaakte?
Wij wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:37 schreef Xlarge het volgende:
uit deel 2
[..]
Hier heb ik trouwens nog nooit eerder wat van gehoord ..
Zijn postgeschiedenisquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:32 schreef Ayaxola het volgende:
Heb geen zin om alles door te gaan lezenMaar was er al bekend wie het nou was?
Nou, ik was hier geloof ik net op Fok, wat ik me kan herinneren hij dreigde en vervolgens postte hij weer en kreeg toen ban geloof ik...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:37 schreef Xlarge het volgende:
uit deel 2
[..]
Hier heb ik trouwens nog nooit eerder wat van gehoord ..
Was als Gboy27quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:41 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Zeker een tijdje onder een steen gezeten , ik zal dat topic eens proberen te zoeken/lezen
Ik zou het niet weten - ieder verhaal is er 1quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:29 schreef SunChaser het volgende:
B getuigt zelfmoord plegen wel van goed fatsoen bedoel je?
Ik was daar inderdaad naar op zoek , dankzij de search ben je dan wel een tijdje bezig.quote:
Poep. De betreffende user had ook niet zo veel fatsoen (raadslid bedreigen etc.). Waarom zou hij dan wel met fatsoen behandeld moeten worden?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:24 schreef SCH het volgende:
die jongen was misschien wel overgevoelig. en dat hij homosexueel was was volgens mij ook niet gemakkelijk voor hem. kun je beter de mensen die intolerant zijn tegen homos (en mensen in het algemeen) de schuld geven ....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:58 schreef PDOA het volgende:
Het is gewoon een lafaard om op zo'n manier er een einde aan te maken. Ik kan hier echt geen greintje sympathie en medelijden voor opwekken. Fuck die gast.
mineo was iemand die wel extreem opkwam voor zijn homo-rechten. ik geef hem daar dan ook groot gelijk in. die fundi'sdie vanuit gelovige denkbeelden menen te kunnen oordelen over anderen verdienen ook gewoon flink veel klappen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:06 schreef RetepV het volgende:
[..]
Poep. De betreffende user had ook niet zo veel fatsoen (raadslid bedreigen etc.). Waarom zou hij dan wel met fatsoen behandeld moeten worden?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:06 schreef RetepV het volgende:
[..]
Poep. De betreffende user had ook niet zo veel fatsoen (raadslid bedreigen etc.). Waarom zou hij dan wel met fatsoen behandeld moeten worden?
Overgevoelig?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:07 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
die jongen was misschien wel overgevoelig. en dat hij homosexueel was was volgens mij ook niet gemakkelijk voor hem.
Goedzo man...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:11 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
mineo was iemand die wel extreem opkwam voor zijn homo-rechten. ik geef hem daar dan ook groot gelijk in. die fundi'sdie vanuit gelovige denkbeelden menen te kunnen oordelen over anderen verdienen ook gewoon flink veel klappen.
die wethouder is ook een ziek ventje. mineo had hem gewoon in elkaar moeten slaan ipv van die woede op zichzelf te richten!
Als je het berichtje goed leest, zijn ze er zeker van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:12 schreef SEMTEX het volgende:
Heeft zijn site de berichtgeving overgenomen omdat ze zeker weten dat hij het is of vermoeden ze dat ook alleen maar?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je het berichtje goed leest, zijn ze er zeker van.
Dit is de kop btw:
Topic: Our moderator Frank is dead
Bah en toch hoop ik nog steeds dat hij zo komt binnenwandelen met Hoi, ik was lekker op de bahama's hoorquote:
Blijft toch een 'beetje' het echte leven, dit forum...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bah en toch hoop ik nog steeds dat hij zo komt binnenwandelen met Hoi, ik was lekker op de bahama's hoor
Dank je wel, intriest.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:35 schreef petre86 het volgende:
yvon you've got mail (2x)
Ik ben benieuwd hoe je tegen zelfmoord aankijkt als je zelf een ernstige aandoening zou hebben (en dan heb ik het niet over je kortzichtigheid).quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:58 schreef PDOA het volgende:
Het is gewoon een lafaard om op zo'n manier er een einde aan te maken. Ik kan hier echt geen greintje sympathie en medelijden voor opwekken. Fuck die gast.
Goed verwoordquote:
Zal wel zo'n verwende kut pauper zijn, waar alles voor de wind gaat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:45 schreef DaveM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je tegen zelfmoord aankijkt als je zelf een ernstige aandoening zou hebben (en dan heb ik het niet over je kortzichtigheid)
Mij wel, na het lezen van zijn topics.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:49 schreef Falco het volgende:
Het verbaast me iig weinig vanwege zijn extreme gedrag.
Hoelang ken jij hem al?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:52 schreef Glinzdorff het volgende:
[..]
Mij wel, na het lezen van zijn topics.
Hij was stijdvaardig, en de link met opgeven zie ik dan niet meteen.
Buiten dat schreeuwde hij om zelfmoord te plegen, lijkt me meer een schreeuw om aandacht te vragen.
De vraag is eigenlijk ook, was het wel zelfmoord?
roepen dat je zelfmoord gaat plegen is niet altijd een sneue poging tot aandacht krijgen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:52 schreef Glinzdorff het volgende:
[..]
Mij wel, na het lezen van zijn topics.
Hij was stijdvaardig, en de link met opgeven zie ik dan niet meteen.
Buiten dat schreeuwde hij om zelfmoord te plegen, lijkt me meer een schreeuw om aandacht te vragen.
De vraag is eigenlijk ook, was het wel zelfmoord?
Dan lees je verkeerd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:58 schreef Glinzdorff het volgende:
[..]
Niet, ik lees net als ieder ander.
Ho. Dat vergeleken bij dit is een heel andere situatie, althans, voorzover ik dat kan beoordelen. Nu weet ik natuurlijk niet hoe die poster in het algemeen over zelfmoord denkt, maar ik kan me voorstellen dat hij waar jij op doelt wel zou kunnen steunen en de zelfmoord van deze FOKuser niet omdat het om een hele andere - en mogelijk behandelbare - reden lijkt te gaan. Ik heb soms ook wel eens gedachten als: 'laf'. Puur omdat ik blij ben dat ik leef en de dood niet graag tegemoet zie en omdat ik weet (omdat het binnen mijn beroep valt) wat voor mogelijkheden er zijn om op psychisch gebied iemand te behandelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:45 schreef DaveM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je tegen zelfmoord aankijkt als je zelf een ernstige aandoening zou hebben (en dan heb ik het niet over je kortzichtigheid).
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:47 schreef Glinzdorff het volgende:
[..]
Zal wel zo'n verwende kut pauper zijn, waar alles voor de wind gaat.
Geen graat hebbende.
extrovert zijn.. extremen opzoeken.. mensen bedreigen.. allemal schreeuwen om aandacht..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
roepen dat je zelfmoord gaat plegen is niet altijd een sneue poging tot aandacht krijgen.
soms menen ze het ook gewoon.
Als dat soort lui vallen, vallen ze hard.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:01 schreef DaveM het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Je zou hem bijna voor 1 dag hetzelfde willen laten voelen
achteraf praten is makkelijk he?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
extrovert zijn.. extremen opzoeken.. mensen bedreigen.. allemal schreeuwen om aandacht..
heeft de rechter die hem veroordeelde geen psychologisch onderzoek verordend? zou ( achteraf natuurlijk) wellogisch geweest zijn.
yep, datzei ik ook.. ik ken hemook niet.. was alleen maar nieuwsgierig en constateerde wat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
achteraf praten is makkelijk he?
Waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:10 schreef yvonne het volgende:
Raar gevoel, al vanaf 6 uur mee bezig geweest, dankzij een hoop gespit en mails, heb ik nu iets meer inzicht in, zou ik eik nog liever gewild hebben dat hij dan maar weer een live,live,live -topic geopend had
troost je bij de gedachte dat de admins ( zijn collega's) bij die andere site het ook niet zagen aankomen en ook hulpverleners niet ( in relatie tot mijn eerdere post) . helaas niks aan te veranderen..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:10 schreef yvonne het volgende:
Raar gevoel, al vanaf 6 uur mee bezig geweest, dankzij een hoop gespit en mails, heb ik nu iets meer inzicht in, zou ik eik nog liever gewild hebben dat hij dan maar weer een live,live,live -topic geopend had
Nee Gboy27 is Gboy27 en Gellarboy is Gellarboyquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:17 schreef Opa Bokma het volgende:
Sorry voor de (wellicht) domme vraag. Maar Gboy27 == Gellarboy?
Zovaak zal ook wel meevallen, maar mogen w dan niet even stil blijven staan als we het dan wel wetenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:17 schreef alsem het volgende:
volgensmij gaan er zovaak fok!kers dood, alleen merken we het niet omdat hun account dan gewoon inactief word.
Oké, ik dacht dat het misschien een nieuwe account van hem was ofzo. Maar RIP iig. Blijft sneu dat iemand zo jong niet verder meer wil leven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee Gboy27 is Gboy27 en Gellarboy is Gellarboy
Een keuze om geboren te worden heb je niet, dat word voor je gedaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:22 schreef Opa Bokma het volgende:
[..]
Oké, ik dacht dat het misschien een nieuwe account van hem was ofzo. Maar RIP iig. Blijft sneu dat iemand zo jong niet verder meer wil leven.![]()
Never mind, je hebt die periode niet meegemaakt zo te zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:14 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?
Het is al treurig genoeg zonder toeschouwers.
Als je zelfmoord wilt plegen dan doe je dat; als je aandacht wilt ga je er een topic over openen.
Beetje zwart-wit maar zo zie ik het.
Dat zal een foutje geweest zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:26 schreef MissHobje het volgende:
Hij is toch geen 38 ?? Gboy dan.. dus dan niet ?? WTF snap er geen hout meer vanen het houdt me maar bezig..
Sorry hoor beetje ziek vin je niet, dat een persoon van internet je bvezig blijft houden omdat ie kreeg wat ie wildequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:26 schreef MissHobje het volgende:
Hij is toch geen 38 ?? Gboy dan.. dus dan niet ?? WTF snap er geen hout meer vanen het houdt me maar bezig..
dat zegt hij zelf toch ook?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
achteraf praten is makkelijk he?
Nee dat is het niet.. zeker niet als je voorheen behoorlijk veel met die persoon gebabbeld hebt.. Gaat er mij meer om.. is het de persoon die ik denk dat het is.. kwa kloon etc..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:29 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Sorry hoor beetje ziek vin je niet, dat een persoon van internet je bvezig blijft houden omdat ie kreeg wat ie wilde![]()
Weer iemand?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:36 schreef SEMTEX het volgende:
Het is altijd verdrietig als iemand die op Fok postte overlijdt, of je hem nu kende of niet.
Zo iemand is toch een begrip voor een aantal mensen geworden, zijn/haar posts/fotoboek zal bewaard blijven en zo lijkt het soms nog alsof die persoon er gewoon even niet is, maar elk moment kan terugkomen. Voor mensen die hem echt gekend hebben en dichtbij hem stonden, geldt dat niet. Die zullen voor altijd een leegte voelen. (al vraag ik me af of dat mensen waren die hij wilde kennen, want als je 10 dagen lang ontbindt zonder dat iemand het opmerkt, ben je niet heel close met een hoop mensen.)
Het is lekker makkelijk van een afstandje te oordelen dat z'n zelfmoord laf was; je weet niet wat voor ellende hij allemaal gekend heeft en hoe rot hij zich soms voelde. Feit blijft gewoon dat er weer iemand, die een bijdrage aan Fok leverde, is heengegaan en dat is gewoon een triest feit
Dan had je kunnen weten dat ie er een einde aan zou makenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee dat is het niet.. zeker niet als je voorheen behoorlijk veel met die persoon gebabbeld hebt.. Gaat er mij meer om.. is het de persoon die ik denk dat het is.. kwa kloon etc..
afijn.. voor mij is het belangrijk jah
Ja het gaat om Gboy27/Mineo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee dat is het niet.. zeker niet als je voorheen behoorlijk veel met die persoon gebabbeld hebt.. Gaat er mij meer om.. is het de persoon die ik denk dat het is.. kwa kloon etc..
afijn.. voor mij is het belangrijk jah
Omdat het een mens is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:06 schreef RetepV het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft jou gevoel en visie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:29 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Sorry hoor beetje ziek vin je niet, dat een persoon van internet je bvezig blijft houden omdat ie kreeg wat ie wilde![]()
keuze om te sterven heb je ook niet, iedereen gaat dood..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:24 schreef Glinzdorff het volgende:
[..]
Een keuze om geboren te worden heb je niet, dat word voor je gedaan.
Een keuze om te sterven heb je wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |