quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:09 schreef De_Raymond het volgende:
[..]
Okay, omdat ik zo'n fidele gozer ben.
Zeg, long time no see enzo, maar heet hij nou overal op alle fora een beetje herkenbaar?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:09 schreef De_Raymond het volgende:
Maar goed. GBoy27 is dood. Dat wilde hij nu eenmaal graag dus so be it.
Misschien kan SCH de fakkel overnemen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:09 schreef DennisMoore het volgende:
Nu 's kijken of iemand anders homo-nieuws gaat submitten.
Ik post slechts op 1 fora (tot ik een kwartier geleden deze kloon aanmaakte) en dat is op nachtbar en daar heet ik.....tromgeroffel... Rayquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, long time no see enzo, maar heet hij nou overal op alle fora een beetje herkenbaar?
Toch weer een account aanmaken om dat even te melden..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:46 schreef De_Raymond het volgende:
Ach, GBoy 27 wilde al jaren dood dus laat hem lekker.
Het enige wat ik dan denk is: jammer dat het niet SCH was, als er toch een homo van Fok zichzelf een pillencocktail moest geven.
Je weet niet wat de achterliggende reden van een zelfmoord is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:10 schreef SunChaser het volgende:
Maar natuurlijk, het is ook triest dat professiobele hulp faalt, de prutsers.
Ik denk gewoon niet dat je alle zelfmoorden over 1 kam kunt scheren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:10 schreef SunChaser het volgende:
Maar als zelfmoord niet laf is, maar moedig zoals sommige zeggen. Moeten we dan blij voor Gboyzijn dat t eindelijk is gelukt? Lijkt me niet. De familie blijft achter met vragen en schuldgevoelens. Ik vind dat toch best wel egoistisch.
Man, lul niet. Zelfs in FB zijn complete topics volgeschreven over wat we eventueel konden doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij heeft al vaker pogingen gedaan. Heeft iemand hem ooit een mailtje gestuurd met de vraag hoe het ging? Of ze iets voor hem konden doen? Dacht het ook niet, nee.
Is goed kleuteryank en ga posten op een yankenforum.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:12 schreef popolon het volgende:
[..]
Toch weer een account aanmaken om dat even te melden..
Ga toch weg kleine snotneus.
Moedig klinkt zo, tja, kweenie...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:10 schreef SunChaser het volgende:
Maar als zelfmoord niet laf is, maar moedig zoals sommige zeggen. Moeten we dan blij voor Gboyzijn dat t eindelijk is gelukt? Lijkt me niet. De familie blijft achter met vragen en schuldgevoelens. Ik vind dat toch best wel egoistisch.
Ik zou niet weten waarom.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:15 schreef De_Raymond het volgende:
[..]
Is goed kleuteryank en ga posten op een yankenforum.
Maar FOK is geen RIAG, geen GGZ, geen huisarts, geen Dr Phill. Op FOK! kun je niemand helpen. Dat denken sommigen hier wel dat ze voor arts of wat dan ook kunnen spelen, maar dit is en blijft een prikbord met de meningen van 700.000 verschillende mensen. Wie denkt hier prof. hulp te vinden of te geven is naief.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:12 schreef static het volgende:
[..]
Man, lul niet. Zelfs in FB zijn complete topics volgeschreven over wat we eventueel konden doen.
quote:
Als je een beetje geoefend krantenberichtjes lezer bent, haal je het er zo uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:15 schreef DennisMoore het volgende:
Maar is 't nou wel zeker weten een zelfmoord dan?
Niet dat het eigenlijk uitmaakt...
Nah, ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar FOK is geen RIAG, geen GGZ, geen huisarts, geen Dr Phill. Op FOK! kun je niemand helpen. Dat denken sommigen hier wel dat ze voor arts of wat dan ook kunnen spelen, maar dit is en blijft een prikbord met de meningen van 700.000 verschillende mensen. Wie denkt hier prof. hulp te vinden of te geven is naief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |