quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:16 schreef Jaguarized het volgende:
El wie?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:01 schreef yvonne het volgende:
_ElMaikel_ mag gaan mailen en z'n gedrag uitleggen.
Ja, het duurde zo lang voor iemand er één opende dat ik het zelf maar deed.quote:
kutweer hierquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:16 schreef Wiwi101 het volgende:
Hoi!
Schijnt de zon bij jullie ook? Ik word nog bruin![]()
Dat lukt vast goed achter je computer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:16 schreef Wiwi101 het volgende:
Hoi!
Schijnt de zon bij jullie ook? Ik word nog bruin![]()
Er staat niet hoe lang hij gebant is. Als yvonne dat er ook nog ff bij zet.quote:
Breezer is uit. Smirnoff is in.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:27 schreef Wiwi101 het volgende:
Nee ik ook niet maar dat zal toch een beetje de algemene associatie zijn misschien? Of zien ik dat niet goed?
K heb ook wel wolkjes maar ze waaien snel voorbijquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:24 schreef -Trinity- het volgende:
Hier is het blauwe lucht met hele witte wolkjes.
Onbepaalde tijd. Hij moet eerst mailen om het uit te leggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er staat niet hoe lang hij gebant is. Als yvonne dat er ook nog ff bij zet.![]()
Ik ken je niet, dus heb ik geen hekel aan je. Maar waarom is ie eigenlijk geband???quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:30 schreef Brechtje het volgende:
Heeft nu iedereen een hekel aan me, omdat ElMaikel is gebanned?![]()
Ah naja.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Onbepaalde tijd. Hij moet eerst mailen om het uit te leggen..
Ik heb geen hekel aan je, ik ken ElMaikel nauwelijks en ik weet niet waarom hij gebanned is/wat hij gedaan heeftquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:30 schreef Brechtje het volgende:
Hoi Trin!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:24 schreef -Trinity- het volgende:
Hier is het blauwe lucht met hele witte wolkjes.
Hoi Jag!
Ik geloof niet dat we users daar uitleg over gevenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ken je niet, dus heb ik geen hekel aan je. Maar waarom is ie eigenlijk geband???
He, dat was ook zo ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:33 schreef yvonne het volgende:
Ik geloof niet dat we users daar uitleg over geven
Flauw.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:33 schreef yvonne het volgende:
Lijkt me nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:36 schreef Brechtje het volgende:
Hij is in iedergeval niet zonder reden gebanned.
Ik hoop van niet nee, anders zal ik me toch maar eens aansluiten bij het 'fokdiscussie' kliekje.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:36 schreef Brechtje het volgende:
Hij is in iedergeval niet zonder reden gebanned.
In het topic in MED geven jullie vrijwel altijd een regeltje waarom iemand geband is.....(zuigerig gedrag, tubgirl, goatse, baggeren, dat soort dingen)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
IK ban, niet Brechtje, en zolang ik geen mail heb blijft hij gebanned.
Ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:30 schreef Brechtje het volgende:
Jullie..ik niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In het topic in MED geven jullie vrijwel altijd een regeltje waarom iemand geband is.....(zuigerig gedrag, tubgirl, goatse, baggeren, dat soort dingen)![]()
Jij doet dat inderdaad niet.quote:
Cool hè?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij doet dat inderdaad niet.![]()
Mwoah, het maakt je wel anders dan de rest.quote:
word-of-the-day toilet paper?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:49 schreef Chriz2k het volgende:
Dictatoriale trekjes.
?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:50 schreef Chanandler het volgende:
[..]
word-of-the-day toilet paper?![]()
Ik snap het hem ook al niet.quote:
TV verzwakt de hersenen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:58 schreef Chanandler het volgende:
Jullie kijken echt te weinig amerikaanse series
Maar dat wil niet zeggen dat ik hem ook daadwerkelijk steun.quote:
Je vind het gewoon leuk dat we weer een verneukte TT hebben!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat ik hem ook daadwerkelijk steun.
Ik geloof je niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat ik hem ook daadwerkelijk steun.
Dat mag je wel zeggen jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:04 schreef Mattt het volgende:
Mattt.
Lief.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:04 schreef Mattt het volgende:
Mattt.
Ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je vind het gewoon leuk dat we weer een verneukte TT hebben!
Hoiquote:
Hoezo niet?quote:
Uitleg @ TTquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:04 schreef Mattt het volgende:
Mattt.
Hey , old times coming back ?quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:09 schreef Mattt het volgende:
[..]
Hey , old times coming back ?
Chriz2k,Little_angel,--Christiaan--,Mattt
*Flashback *
![]()
old times?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:09 schreef Mattt het volgende:
[..]
*Flashback *
![]()
Ik zag dat je gister geskyped had, mijn vader zat er hieronder op lol, ik zat bovenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:09 schreef Mattt het volgende:
[..]
*Flashback *
![]()
Neequote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:50 schreef Chanandler het volgende:
[..]
word-of-the-day toilet paper?![]()
ah kquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
FOK! CS clan enzomet Mattt zijn super servert enzo
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:13 schreef Mattt het volgende:
haha , oh ja , die fok! CS CLAN![]()
![]()
, dear god.. dat was echt erg
![]()
De FOK! Counter-Strike clan!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:13 schreef Mattt het volgende:
haha , oh ja , die fok! CS CLAN![]()
![]()
, dear god.. dat was echt erg
![]()
Neen. Allang niet meer, beetje bij blijven hé.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
Het was best een leuk idee trouwens
Owned.quote:
Oeh.. morgenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:14 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Neen. Allang niet meer, beetje bij blijven hé.
quote:Op zondag 18 juli 2004 18:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ga ook morgen voor 2 weken weg, dus dat is niet echt een probleem, we zullen waarschijnlijk wat meer active worden na de vakantie![]()
Jij ook al?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:21 schreef Chriz2k het volgende:
Prrrrrrt.
En doet je webcam het al ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:21 schreef Chriz2k het volgende:
Prrrrrrt.
Vandaag niet, want vandaag heb ik nog niks gegetenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:26 schreef -Mo- het volgende:
Blijven er nooit etensresten in je baard zitten?
He, dat zei je net ja, en he, dat was de vraag helemaal niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vandaag niet, want vandaag heb ik nog niks gegeten![]()
![]()
Maar ik had je wel mooi tukquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
He, dat zei je net ja, en he, dat was de vraag helemaal niet.
hihi lol + lol = haha!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Maar ik had je wel mooi tuk.
Toch?
yoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:30 schreef Wiwi101 het volgende:
Hoi Spenk, Chris en Mo
Ik ben er ook weer (ik was van pagina1, kom hier nog nie zo vaak)
Hoi Wibi, jou ken ik niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:30 schreef Wiwi101 het volgende:
Hoi Spenk, Chris en Mo
Ik ben er ook weer (ik was van pagina1, kom hier nog nie zo vaak)
of coursequote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:32 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Mijn goede vriend Spenky is er weer hoor.![]()
nope hier nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:34 schreef Boeman het volgende:
wie heeft hier ook zon zin in wortelsap?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Mijn dag kan niet meer stuk.![]()
Hoe gaat het met Sjasma en jou dan?![]()
bedoeltie geen aldi troep?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:35 schreef Wiwi101 het volgende:
Wortelspa=niet lekkerDat weet ik!
K bedoel sap natuurlijk. Spa gaat wel
hoe weet je da?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:35 schreef Wiwi101 het volgende:
Wortelspa=niet lekkerDat weet ik!
K bedoel sap natuurlijk. Spa gaat wel
Daar hebben sommige mannen met baarden wel vaker last van.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:35 schreef Chriz2k het volgende:
Mo, ik ben verliefd op je.
quote:
nee kook nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Neu, zo heel triest ben ik ook weer niet hoor.
Nou, ik zal maar gewoon antwoord geven danquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ga geeneens 'voelde je je er thuis' opmerkingen maken.![]()
Me moeder kook net wel, dus ik ga ff eten. Doegquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:37 schreef spenky het volgende:
[..]
nee kook nietmaar was wel melig
Ik wilde naar Ouwehands dierentuin, maar omdat het ging regenen (wat dus achteraf niet zo was) gingen we naar Burgers Zooquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:38 schreef Boeman het volgende:
welke dierentuin?
Lijkt me best eng.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Daar hebben sommige mannen met baarden wel vaker last van.
Verdien ik echt zulke opmerkingen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik zal maar gewoon antwoord geven dan!
Ja, je familie was erg aardig!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:39 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Verdien ik echt zulke opmerkingen?!
daar is het echt coolquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wilde naar Ouwehands dierentuin, maar omdat het ging regenen (wat dus achteraf niet zo was) gingen we naar Burgers Zoo!
Arnheim! Da gibt es die schonste Tieren!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wilde naar Ouwehands dierentuin, maar omdat het ging regenen (wat dus achteraf niet zo was) gingen we naar Burgers Zoo!
In die bush kom ik helemaal tot rustquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ik ben er alleen al zó vaak geweest.
En Ouwehands is minimaal 10 jaar geleden!
blijdorp en antwerpenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:44 schreef Boeman het volgende:
Ik ben alleen in Emmen geweest, de rest was te ver
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:41 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ach, ik ben wel wat gewend.![]()
En ik ben ook op jou.![]()
Ontiegelijke zeikerd die je bent !quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:42 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En ook nog es maar 1 ''
!
zeg ik je!
Mucht better.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ontiegelijke zeikerd die je bent !
Hier hejje er een heleboel ja!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
dat is koel!! ik wil general lee ook zienquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:51 schreef taart het volgende:
[..]
ik hou van snelwegachtervolgingscenes
Nee, alles is niet goed genoeg poffedomme !!quote:
Klein jaloersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:51 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Och, somebody is a little jealous hoor
gister gezien, ook wel grappig.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:51 schreef spenky het volgende:
[..]
dat is koel!! ik wil general lee ook zien
wil je er over praten?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, alles is niet goed genoeg poffedomme !!
Dit niet! En dat niet! En daar niet! En hier niet!
Bwaaaaaah !!.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, alles is niet goed genoeg poffedomme !!
Dit niet! En dat niet! En daar niet! En hier niet!
Bwaaaaaah !!.
ikke niet snappenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:51 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Och, somebody is a little jealous hoor
Daarom zeg ik het ookquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:50 schreef spenky het volgende:
[..]
je ben wel lekker bezig heh...
dat woord topmokkel is zo pauper heh
Die heb ik!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:56 schreef taart het volgende:
ik wil het general lee toeter geluidje
General Lee Toeter Geluidjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:56 schreef taart het volgende:
ik wil het general lee toeter geluidje
Kan je wel zeggen dat ik ooit langs gekomen ben?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:55 schreef spenky het volgende:
[..]
je kan altijd langs komen hoor
wel bier meenemen natuurlijk, kank van mo niet zeggen
nee de pauper.. maar misschien is IJSMEIS wel lievquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:58 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen dat ik ooit langs gekomen ben?![]()
Pauperquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:58 schreef spenky het volgende:
[..]
kom je nou weer doen
a lot like love
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:59 schreef spenky het volgende:
[..]
nee de pauper.. maar misschien is IJSMEIS óók liev
IJSMEIS is lief!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:59 schreef spenky het volgende:
[..]
nee de pauper.. maar misschien is IJSMEIS wel liev
perverselingquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:04 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
IJSMEIS is lief!!!
Althans, voor zover ik haar heb kunnen lezen tot nu toe...
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:06 schreef spenky het volgende:
[..]
niet zo doen knoek.. hou je gedeist!
Hoezoquote:
hij hij hij hij noemt mij mij mijquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik een hekel heb aan BreEzAherige pubers die niet eens normaal Nederlands kunnen!
De verloedering van de taal!
Daarom.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:09 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Hoezo
Omdat ik haar lief vind ben ik dus een pervert
Jij bent raar![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:04 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
voor zover ik haar heb kunnen lezen tot nu toe...
![]()
Lekker tochquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
hij hij hij hij noemt mij mij mij
EEN BREEZAH!!!!!!!!!!!!!!!
kersenvlaaiquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
hij hij hij hij noemt mij mij mij
EEN BREEZAH!!!!!!!!!!!!!!!
Ik lees haar ook alleen, meer niet...heb haar nog nooit in het echt gesproken of uberhaubt gezien...quote:
jou nick lijkt pauper veel op de mijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:13 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Ik lees haar ook alleen, meer niet...heb haar nog nooit in het echt gesproken of uberhaubt gezien...
okee jij wint... jij bent 3 maandjes langer lidquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:13 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Ik lees haar ook alleen, meer niet...heb haar nog nooit in het echt gesproken of uberhaubt gezien...
Dank je. Dat hoor ik wel vaker.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:15 schreef Renesite het volgende:
You're beautifull
You're beautifull
Yes it's true
Ah joh, boeiuh, er zijn meer flikkers die hondje hetenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:15 schreef spenky het volgende:
[..]
okee jij wint... jij bent 3 maandjes langer lid![]()
Henkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:17 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Ah joh, boeiuh, er zijn meer flikkers die hondje heten
Hoe kom jij aan je nick? Ik heb die van mij een keer in een kroeg opgelopen, is sindsdien blijven hangen...
Komt doordat mijn naam heel erg lijkt op Menky (4/5 klopt)
nou mijne was zo ik heet mark me hond sparky en toen wassut zo gekomen dat ze me spenky noemdequote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:17 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Ah joh, boeiuh, er zijn meer flikkers die hondje heten
Hoe kom jij aan je nick? Ik heb die van mij een keer in een kroeg opgelopen, is sindsdien blijven hangen...
Komt doordat mijn naam heel erg lijkt op Menky (4/5 klopt)
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:17 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zaza was van jou. Haar vriendin was weer voor mij.![]()
![]()
Nee, dat is het niet...of is Henk jouw naam?quote:
papa aap?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:19 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet...of is Henk jouw naam?
Je raadt het toch nooit wat mijn naam is (zong hij terwijl hij rond het vuur danste)
![]()
Nee, ik heet Gert.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:19 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet...of is Henk jouw naam?
Je raadt het toch nooit wat mijn naam is (zong hij terwijl hij rond het vuur danste)
![]()
Heb je haar foto's al wel eens gezien?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:19 schreef spenky het volgende:
[..]
vanavond
of morgen alsk vanavond niet kan
Deventer is een kutstad. Niks te doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:20 schreef -Mo- het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gelijk niet meer opgewonden.![]()
nope laas zien rakkerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:21 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Heb je haar foto's al wel eens gezien?
Waarom schreeuw je dan DEVENTER?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:21 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Deventer is een kutstad. Niks te doen.
Good bye my lover.quote:
Je bent al pauper.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:24 schreef spenky het volgende:
[..]
word ik er vrolijk van of pauper?
Ghehehehe, ook een nick met een verhaalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:18 schreef spenky het volgende:
[..]
nou mijne was zo ik heet mark me hond sparky en toen wassut zo gekomen dat ze me spenky noemdeen zo doende... vonnut wel melig
Ghehehe, dat was mijn oude nick...voordat ik transformeerde in Spanky Menkyquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:29 schreef -Mo- het volgende:
Ik kan geen foto's vinden van Sjasma, alleen honderden van haar vriendin
Hai schatje van me.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:30 schreef Imberr het volgende:
ik ben terug van t shoppen en nu ben ik zeikenat![]()
ohh haha.. was leuk...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:29 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Ghehehe, dat was mijn oude nick...voordat ik transformeerde in Spanky Menky
En dat kwam weer omdat ik met mijn vriendin (toen ging ik net met haar) naar Artis ging, daar kocht ik een klein aapje voor haar, zij was mama aap en ik papa aap
nat haarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:31 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hai schatje van me.![]()
Gooi die cam maar aan zou ik zeggen.![]()
wo sind sie dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:31 schreef spanky_menky het volgende:
enneh, doei maar weer, ga naar huis
* Renesite al gegetenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:32 schreef Svensational het volgende:
Ik heb honger mên.
oooiquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:31 schreef spanky_menky het volgende:
enneh, doei maar weer, ga naar huis
× ..*Inge*.. × zegt:quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
× ..*Inge*.. × zegt:
k ga ff naar andere pc..kan je zien hoe natgeregend k eruit zie
Come to papa
![]()
Zal ik 'm openenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:33 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
En dan gaan we al naar nr 136 bijna.
quote:
Ik zit te denken aan iets met Elmaikelquote:
Sven steunt nog alweer _ElMaikel_quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan iets met Elmaikel
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:30 schreef Imberr het volgende:
ik ben terug van t shoppen en nu ben ik zeikenat![]()
ze snappen ook niet veelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:39 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een sletje
neequote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:40 schreef Svensational het volgende:
Vol hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |