Neequote:Op zondag 18 juli 2004 17:56 schreef Erosjuhhh het volgende:
al aan copyright van Fok! gedacht? =)
Desnoods changen we naar Fokz0rsquote:Op zondag 18 juli 2004 17:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee
Neequote:Op zondag 18 juli 2004 17:57 schreef Asshole het volgende:
[..]
Wallhackje dan?
We hebben hier toch niks commecieels aan te verdienen?quote:Op zondag 18 juli 2004 17:56 schreef Erosjuhhh het volgende:
al aan copyright van Fok! gedacht? =)
ja ben ook al een tijd clanloos ...sind 1.5 ongeveerquote:Op zondag 18 juli 2004 17:28 schreef Razzerr het volgende:
Dan heeft het toch nog wat opgeleverd hé, zo'n nerd topic!
Maar ik wil best wel meedoen, CS'en is altijd leuk
[afbeelding]
Ik ga ook morgen voor 2 weken weg, dus dat is niet echt een probleem, we zullen waarschijnlijk wat meer active worden na de vakantiequote:Op zondag 18 juli 2004 18:03 schreef L3IPO het volgende:
Speel het een aantal jaar, redelijk vanaf het begin. Verschillende clans gemaakt en gestart, top 10 van NL gestaan (niet veel bijzonders, maar toch) nu wel weer wat aan het spelen en weer een clan gestart. Willen jullie het via clanbase en dergelijke gaan spelen? Heb ik wel wat ervaring mee als het nodig is
Ik zou dus ook wel willen joinen:
L 3 I P O A T H O T M A I L . C O M
Ga trouwens wel binnenkort 2 weekjes op vakantie
Okay, zal ik reggen @ clanbase?quote:Op zondag 18 juli 2004 18:07 schreef Mattt het volgende:
GODVERDOMME , heb ik alles GOED gedaan met de AMX mod , krijg ik weer zo'n fatal error![]()
Vanavond meer nieuws..![]()
Jij ook Mailquote:Op zondag 18 juli 2004 18:05 schreef Reintjuh het volgende:
Ik doe ook wel mee mistex@gmail.com
Ik wil nu wel ff een pubbie pakken ik heb het alleen 1 jaar niet gespeeld ofzo. en fvanderveldenwordt lachen DnD TCC
http://www.studio-boe.com/fok/quote:Op zondag 18 juli 2004 18:14 schreef Chriz2k het volgende:
Wie zou er eventueel een fatsoenlijke clansite kunnen maken?
Eten jij!quote:Op zondag 18 juli 2004 18:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij heeft het over een fatsoenlijke site dudequote:
Tuigquote:Op zondag 18 juli 2004 18:35 schreef Razzerr het volgende:
[..]
Hij heeft het over een fatsoenlijke site dude
Ik wil er wel over nadenken, maar ben eigenlijk te lui
Ik kan er niks anders over zeggenquote:Op zondag 18 juli 2004 18:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tuig.
Omg PLZ, maak het plaatje wat mooierquote:Op zondag 18 juli 2004 23:42 schreef nXn het volgende:
[afbeelding]
xNx??
1. Het is nXn
2. m'n cs nick is SyE
op UK2 serversquote:Op maandag 19 juli 2004 00:02 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Waar kan ik de newbies knallen?
Nietquote:Op maandag 19 juli 2004 00:17 schreef Darklight het volgende:
Er bestond toch al zo'n FOK!-CS clan?
Hoe is het daarmee afgelopen?
Ik ga nu updaten, maar ik zet de FOK! namen erbij, zal ff nieuw plaatje en je naam goed erbij zettenquote:Op zondag 18 juli 2004 23:42 schreef nXn het volgende:
[afbeelding]
xNx??
1. Het is nXn
2. m'n cs nick is SyE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |