hij hij hij hij noemt mij mij mijquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik een hekel heb aan BreEzAherige pubers die niet eens normaal Nederlands kunnen!
De verloedering van de taal!
Daarom.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:09 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Hoezo
Omdat ik haar lief vind ben ik dus een pervert
Jij bent raar![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:04 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
voor zover ik haar heb kunnen lezen tot nu toe...
![]()
Lekker tochquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
hij hij hij hij noemt mij mij mij
EEN BREEZAH!!!!!!!!!!!!!!!
kersenvlaaiquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
hij hij hij hij noemt mij mij mij
EEN BREEZAH!!!!!!!!!!!!!!!
Ik lees haar ook alleen, meer niet...heb haar nog nooit in het echt gesproken of uberhaubt gezien...quote:
jou nick lijkt pauper veel op de mijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:13 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Ik lees haar ook alleen, meer niet...heb haar nog nooit in het echt gesproken of uberhaubt gezien...
okee jij wint... jij bent 3 maandjes langer lidquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:13 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Ik lees haar ook alleen, meer niet...heb haar nog nooit in het echt gesproken of uberhaubt gezien...
Dank je. Dat hoor ik wel vaker.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:15 schreef Renesite het volgende:
You're beautifull
You're beautifull
Yes it's true
Ah joh, boeiuh, er zijn meer flikkers die hondje hetenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:15 schreef spenky het volgende:
[..]
okee jij wint... jij bent 3 maandjes langer lid![]()
Henkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:17 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Ah joh, boeiuh, er zijn meer flikkers die hondje heten
Hoe kom jij aan je nick? Ik heb die van mij een keer in een kroeg opgelopen, is sindsdien blijven hangen...
Komt doordat mijn naam heel erg lijkt op Menky (4/5 klopt)
nou mijne was zo ik heet mark me hond sparky en toen wassut zo gekomen dat ze me spenky noemdequote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:17 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Ah joh, boeiuh, er zijn meer flikkers die hondje heten
Hoe kom jij aan je nick? Ik heb die van mij een keer in een kroeg opgelopen, is sindsdien blijven hangen...
Komt doordat mijn naam heel erg lijkt op Menky (4/5 klopt)
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:17 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zaza was van jou. Haar vriendin was weer voor mij.![]()
![]()
Nee, dat is het niet...of is Henk jouw naam?quote:
papa aap?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:19 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet...of is Henk jouw naam?
Je raadt het toch nooit wat mijn naam is (zong hij terwijl hij rond het vuur danste)
![]()
Nee, ik heet Gert.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:19 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet...of is Henk jouw naam?
Je raadt het toch nooit wat mijn naam is (zong hij terwijl hij rond het vuur danste)
![]()
Heb je haar foto's al wel eens gezien?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:19 schreef spenky het volgende:
[..]
vanavond
of morgen alsk vanavond niet kan
Deventer is een kutstad. Niks te doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:20 schreef -Mo- het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gelijk niet meer opgewonden.![]()
nope laas zien rakkerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:21 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Heb je haar foto's al wel eens gezien?
Waarom schreeuw je dan DEVENTER?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:21 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Deventer is een kutstad. Niks te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |