Good bye my lover.quote:
Je bent al pauper.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:24 schreef spenky het volgende:
[..]
word ik er vrolijk van of pauper?
Ghehehehe, ook een nick met een verhaalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:18 schreef spenky het volgende:
[..]
nou mijne was zo ik heet mark me hond sparky en toen wassut zo gekomen dat ze me spenky noemdeen zo doende... vonnut wel melig
Ghehehe, dat was mijn oude nick...voordat ik transformeerde in Spanky Menkyquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:29 schreef -Mo- het volgende:
Ik kan geen foto's vinden van Sjasma, alleen honderden van haar vriendin
Hai schatje van me.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:30 schreef Imberr het volgende:
ik ben terug van t shoppen en nu ben ik zeikenat![]()
ohh haha.. was leuk...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:29 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Ghehehe, dat was mijn oude nick...voordat ik transformeerde in Spanky Menky
En dat kwam weer omdat ik met mijn vriendin (toen ging ik net met haar) naar Artis ging, daar kocht ik een klein aapje voor haar, zij was mama aap en ik papa aap
nat haarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:31 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hai schatje van me.![]()
Gooi die cam maar aan zou ik zeggen.![]()
wo sind sie dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:31 schreef spanky_menky het volgende:
enneh, doei maar weer, ga naar huis
* Renesite al gegetenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:32 schreef Svensational het volgende:
Ik heb honger mên.
oooiquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:31 schreef spanky_menky het volgende:
enneh, doei maar weer, ga naar huis
× ..*Inge*.. × zegt:quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
× ..*Inge*.. × zegt:
k ga ff naar andere pc..kan je zien hoe natgeregend k eruit zie
Come to papa
![]()
Zal ik 'm openenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:33 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
En dan gaan we al naar nr 136 bijna.
quote:
Ik zit te denken aan iets met Elmaikelquote:
Sven steunt nog alweer _ElMaikel_quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan iets met Elmaikel
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:30 schreef Imberr het volgende:
ik ben terug van t shoppen en nu ben ik zeikenat![]()
ze snappen ook niet veelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:39 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een sletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |