Jij zou toch geen nieuw topic openen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:21 schreef Shark.Bait het volgende:
Hier verder?
waar staat dat dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:22 schreef Auticia het volgende:
Jij zou toch geen nieuw topic openen?
Pffft jij edit altijd allesquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:25 schreef Subhuman het volgende:
Shark.Bait, ik aanbid de grond waar jij op loopt
Dus was volgende keer je zweetvoeten a.u.b.
550 breed voor hierquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:29 schreef rustig het volgende:
twee foto's van ongevr 1000x800.
verkleining nodig? of gewoon neerplempen en klaar?
Jij hebt het gewoon geëdit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
waar staat dat dan?
bewijs graag
Toepsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:42 schreef Toeps het volgende:
TieViePie
Die staan inmiddels op de enorm geheime website. Ik wil graag nog wel even van de betreffende modellen horen of ze het goed vinden dat ik ze ook elders gebruik btw.quote:
Ik zag al zoietsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:45 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Die staan inmiddels op de enorm geheime website. Ik wil graag nog wel even van de betreffende modellen horen of ze het goed vinden dat ik ze ook elders gebruik btw.
Die tweede is leuk qua pose en compo. Maar ik vind ze allebei erg vlak-grijs. Alsof het motregent zeg maar. Hoe komt dat?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:44 schreef rustig het volgende:
vanmiddag nog een paar dia's weggebracht voor afdruk.
ben nog bezig met inscannen, maar hier iig al iets...
[afbeelding]
en een tweede
[afbeelding]
het was sowieso een bw400cn rol (z/w voor kleurenproces)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:46 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Die tweede is leuk qua pose en compo. Maar ik vind ze allebei erg vlak-grijs. Alsof het motregent zeg maar. Hoe komt dat?
Jaaa! Lange tenen! Rellen! We zijn er weer!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:38 schreef Auticia het volgende:
[..]
Jij hebt het gewoon geëdit..
En ik ben niet vaag, jij bent gewoon niet goed en probeert jouw eigen vaagheden op mij te projecteren! Schurk!
Ja hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Toeps
Mag ik jouw foto(s) op een site plaats![]()
Moet te regelen zijn denk ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:54 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja hoor.Zou je er een linkje naar toeps.nl bij willen zetten als dat kan? Dat doe ik ook met de fotografen als ik hun site heb.
Naaisquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:44 schreef rustig het volgende:
vanmiddag nog een paar dia's weggebracht voor afdruk.
ben nog bezig met inscannen, maar hier iig al iets...
EDIT: toeps, als ze eraf moeten hoor ik het wel?
[afbeelding]
en een tweede
[afbeelding]
Ik zet ze binnenkort ook nog een keer op toeps.nl, maar ik heb een hels karwei om uit te zoeken welke foto's van wie is... Had ik misschien toch submapjes moeten maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet te regelen zijn denk ikEn dat linkje bij mijn foto's zag ik al idd
Ik zal die van mij op 1024x768 bij je over de schutting gooienquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:58 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik zet ze binnenkort ook nog een keer op toeps.nl, maar ik heb een hels karwei om uit te zoeken welke foto's van wie is... Had ik misschien toch submapjes moeten maken.
Nou heb ik geen schutting...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zal die van mij op 1024x768 bij je over de schutting gooienErgens volgende week of zo
Ze hebben wel een leuke klassieke look... mag ik er vanavond eens mee "stoeien"..?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:48 schreef rustig het volgende:
[..]
het was sowieso een bw400cn rol (z/w voor kleurenproces)
ik heb geen profi scanner. heb verder niks bewerkt hoor.
maar snap waar je op doelt.
uiteraard! als je dr even bij wilt vermelden dat ik ze gemaakt hadquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:01 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ze hebben wel een leuke klassieke look... mag ik er vanavond eens mee "stoeien"..?
met de fotos dus....
Och jee .... wat nuquote:
mwah, als ik een mooie foto van iemand heb met een opengekrabt puistje of muggenbultje, stoort zo'n rood vlekje behoorlijk. Twee muisklikjes maken zo'n foto een heel stuk mooier, en ik heb nou niet de indruk dat je er iemand anders mee op de foto zet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:06 schreef rustig het volgende:
ik vraag me wel eens af... mensen vragen wil je zus of zo wegsoepen.
wil je jezelf nou mooi vastgelegd hebben in een mooie compositie,
of wil je erop staan als iemand die jijzelf niet bent?
valt ook wel weer wat voor te zeggen...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:13 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
mwah, als ik een mooie foto van iemand heb met een opengekrabt puistje of muggenbultje, stoort zo'n rood vlekje behoorlijk. Twee muisklikjes maken zo'n foto een heel stuk mooier, en ik heb nou niet de indruk dat je er iemand anders mee op de foto zet.
Maar goed, deze discussie kun je eindeloos blijven voeren, daar komen we nooit uit.
Hoe gaat die postduif de bitjes oversturenquote:
ehm.. umm... nou, die moderne postduiven van tegenwoordig zijn goedquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe gaat die postduif de bitjes oversturen
Ja klopt, was geintjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:23 schreef RonaldV het volgende:
Ik las ergens in het vorige topic dat Auticia steeds zo serieus zou kijken. Kweenie hoor, maar dat valt toch best mee?
[afbeelding]
tvp, ja
Nou ja, die pukkeltjes zitten er niet altijd, natuurlijk. Ik vind het storend, en met twee klikjes ben je er van af. En een wezenlijk verschil maakt het niet. Iemand slanker soepen of een digitale nosejob geven vind ik wel weer wat ver gaan, maar ik geloof dat dat in de fashion scene aan de orde van de dag is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:06 schreef rustig het volgende:
psst Toeps:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:29 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou ja, die pukkeltjes zitten er niet altijd, natuurlijk. Ik vind het storend, en met twee klikjes ben je er van af. En een wezenlijk verschil maakt het niet. Iemand slanker soepen of een digitale nosejob geven vind ik wel weer wat ver gaan, maar ik geloof dat dat in de fashion scene aan de orde van de dag is.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:45 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Die staan inmiddels op de enorm geheime website. Ik wil graag nog wel even van de betreffende modellen horen of ze het goed vinden dat ik ze ook elders gebruik btw.
Persoonlijk: als het gaat om "even een vlekje wegwerken" zoals hiervoor ook al door anderen omschreven, dan heb ik er geen problemen mee. En eerlijk gezegd: als door ongunstige lichtval iemand wel heel erg veel llijnen in zijn of haar gezicht krijgt, dan wil ik de digitale spuitbus ook best pakken en het iets lichter maken, waardoor het minder dominant is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:06 schreef rustig het volgende:
[..]
Ha, T-Aquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:45 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
De website is niet geheim, hoor. De globale inhoud ook niet. De details wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:45 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
(..) de enorm geheime website. (...)
Het ligt dieper. Waar streeft men naar? Perfectie?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:48 schreef Puckzzz het volgende:
Nix mis met een beetje retoucheren, is heel gewoon en gebeurde ook al in het analoge tijdperk, zij het iets omslachtiger![]()
Prima!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:50 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ha, T-A
Ook voor jou, de vraag:
[..]
verder in FOT SC #80 - digitale nosejobs en andere ranzigheden ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:02 schreef rustig het volgende:
[..]
Het ligt dieper. Waar streeft men naar? Perfectie?
Iemand kan nog zo 'mismaakt' zijn of cosmetisch storende factoren hebben,
maar door een bepaalde blik of houding kan de foto tig keer mooier zijn
dan de foto van een 'perfect' fotomodel.
klinkt misschien wel erg serieus en zwaar. maar die cosmetische grens is zo twijfelachtig.
als ik een model heb gefotografeerd, vervolgens iets cosmetisch (mbv photoshop) heb gewijzigd,
heb ik niet het idee meer dat het 'echt' is.
leuk onderwerp om over te discussieren, maar zoals Vliegvrager al opmerkte hierover is
het moeilijk eens worden. Ieder zijn mening en visie! En natuurlijk kan een kleine wijziging
in sommige gevallen geen kwaad
back on topic
yessir.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
verder in FOT SC #80 - digitale nosejobs en andere ranzigheden ?
even in navolging (zal vast al wel gezegd zijn...)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ff een pakketje maken voor op de site Ronald! komt er zo aan
In een mooi landschap haal ik ook wel eens een lantaarnpaal of electriciteitsdraden weg hoor, het gaat om het totaalbeeld. Niet dat ik daarmee wil zeggen dat je meteen een heel lichaam moet veranderen natuurlijk...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:02 schreef rustig het volgende:
[..]
Het ligt dieper. Waar streeft men naar? Perfectie?
Iemand kan nog zo 'mismaakt' zijn of cosmetisch storende factoren hebben,
maar door een bepaalde blik of houding kan de foto tig keer mooier zijn
dan de foto van een 'perfect' fotomodel.
klinkt misschien wel erg serieus en zwaar. maar die cosmetische grens is zo twijfelachtig.
als ik een model heb gefotografeerd, vervolgens iets cosmetisch (mbv photoshop) heb gewijzigd,
heb ik niet het idee meer dat het 'echt' is.
leuk onderwerp om over te discussieren, maar zoals Vliegvrager al opmerkte hierover is
het moeilijk eens worden. Ieder zijn mening en visie! En natuurlijk kan een kleine wijziging
in sommige gevallen geen kwaad
back on topic
Zo jammer van die mensen op de achtergrond...deze foto is heerlijk spontaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kwam ook nog deze tegen
[afbeelding]
ja ze heeft een zonnebril opquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:58 schreef MaRySe het volgende:
Jammer dat je geen ogen ziet op die foto
Haha, ik heb ook wel eens een bird weggesoept van een mooie blauwe lucht bij het Disneykasteel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
In een mooi landschap haal ik ook wel eens een lantaarnpaal of electriciteitsdraden weg hoor, het gaat om het totaalbeeld. Niet dat ik daarmee wil zeggen dat je meteen een heel lichaam moet veranderen natuurlijk...
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zo jammer van die mensen op de achtergrond...deze foto is heerlijk spontaan
Hallo! Ben jij moderator ofzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:22 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Hallo! Is dat hier slowchat?
[afbeelding]
hahaha ik wilde net zeggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:23 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hallo! Ben jij moderator ofzo?.
Wannabee-crewquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:22 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Hallo! Is dat hier slowchat?
[afbeelding]
wzzquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:50 schreef Skaai het volgende:
TVPGGDTPGPTTAJB.
Het lijkt net of ze iets in haar mond heeftquote:
Oeh, mooi!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:13 schreef Together-Alone het volgende:
[afbeelding]
Nog eentje van Ronalds hand.![]()
Stukje waterpijp?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het lijkt net of ze iets in haar mond heeft![]()
KTLJAJLTquote:
Meer iets waar ze zich een beetje ondeugend over voeltquote:
augustus pas hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:55 schreef Auticia het volgende:
JFMAMJJASOND
pardon?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:55 schreef Auticia het volgende:
JFMAMJJASOND
ETDVVZZANTquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:55 schreef Auticia het volgende:
JFMAMJJASOND
beginletters van de maanden van het jaarquote:
Ik ben opvul materiaalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:31 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
foto om de tekst op te vullen
...
Ik ben idd beeldvullendquote:
Ja, je zou haast niet doorhebben dat ik een depressieve borderliner benquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:07 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Je lacht wel vaak
[afbeelding]
Dat was te zien jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, je zou haast niet doorhebben dat ik een depressieve borderliner ben
Ik had idd een goeie dag
Talk techno-babble to me babyquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:07 schreef purplerose het volgende:
owja, van het weekend een serie van mijn bong schieten![]()
*popcorn pakt*quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Talk techno-babble to me baby
Nou laat zien die pijptrainer van je
Cewl!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:13 schreef Together-Alone het volgende:
[afbeelding]
Nog eentje van Ronalds hand.![]()
Het is nog geen weekendquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Talk techno-babble to me baby
Nou laat zien die pijptrainer van je
wat een zaadsmoesquote:
ok ok, geef me wat tijd om een leuke compositie te maken en te schietenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat een zaadsmoes
hup, batterijen in die cam, knallen met de geit
Beetje inkijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:32 schreef luap het volgende:
Nog een plaatje van Rhanna
[afbeelding]
Wat een knappe vent zegquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:30 schreef purplerose het volgende:
Ik heb nog een close up van Fleschje gevonden
[[url=http://img377.imageshack.us/img377/4647/s40204579yr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ah zo, ja goed puntquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:34 schreef luap het volgende:
[..]
Mooie onscherpte he?![]()
Het experiment met de tele als portretlens is geslaagd wat mij betreft.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:37 schreef purplerose het volgende:
RE geil vanachter![]()
![]()
[[url=http://img377.imageshack.us/img377/4661/s40204633cf.th.jpg]afbeelding][/URL]
300mm f/4quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah zo, ja goed puntwat voor lens was dit?
quote:
Hier begin maar vastquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:52 schreef purplerose het volgende:
Nog een mooie van Auticiaen een stukje been van RE wat er nog af moet
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier begin maar vast
[afbeelding]
Ik zeg toch ook niet dat hij dood moet?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:02 schreef luap het volgende:
[..]
Alleen is Re geen (ex)mod die vermoord mag worden...
Oehquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:02 schreef luap het volgende:
Hier nog een foto van Toeps, weer een poging tot een 'zachte'foto
[afbeelding]
Ja dat vind ik nou ook... mooie grote blauwe kijkers. Het is dat ik geen dichter ben anders had ik niet alleen foto's gemaakt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OehWat heeft ze toch mooie ogen hč...
Auticia!!! Met roze!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:52 schreef purplerose het volgende:
[[url=http://img91.imageshack.us/img91/6533/s40204725xf.th.jpg]afbeelding][/url]
dat noem ik nou een mooie fotoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:02 schreef luap het volgende:
[..]
Alleen is Re geen (ex)mod die vermoord mag worden...
Hier nog een foto van Toeps, weer een poging tot een 'zachte'foto
[afbeelding]
Is dat arme kind nou nog niet genoeg ingepakt?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:52 schreef purplerose het volgende:
[[url=http://img91.imageshack.us/img91/6533/s40204725xf.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dat arme kind heeft het anders duidelijk naar haar zinquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:40 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Is dat arme kind nou nog niet genoeg ingepakt?
Ik weet niet of jij MSN hebt maar ik heb een foto van jou alleen twijfel ik of ik hm kan/mag/zal posten...quote:
Woeiii!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:14 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ok, ik kan eindelijk ook beginnen met het posten van fototjes...
[afbeelding]
Mn email staat in mn profiel, kom maar op.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:23 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij MSN hebt maar ik heb een foto van jou alleen twijfel ik of ik hm kan/mag/zal posten...
je bioritme, wat DOE je??!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:45 schreef mother-mother het volgende:
hai
sow, ik ben bijgeslapen
![]()
net wakker en zie toch mooie pica's![]()
tvp![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:51 schreef mother-mother het volgende:
[..]
het is compleet in de war![]()
ik ga maar weer naar bedtoei
Er groeit wat uit zijn hoofd/hoed..sombrero dingesquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Er groeit wat uit zijn hoofd/hoed..sombrero dinges
Die is erg gaaf zegquote:
Dank je..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die is erg gaaf zegmooie onscherpte, precies op het juiste punt WEL scherp... nette plaat dit
Beetje overbelicht misschien?
ah okee, dat kanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:12 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Dank je..
De belichting is idd wat lastig..ik heb hm juist iets opgelicht omdat hij anders een beetje saai was...nu spreken de kleuren iets meer....vind ik...
En nu allemaal tegelijk inloggen!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:12 schreef RonaldV het volgende:
Dames, heren, boeren, burgers, buitenlui:
De nieuwe update staat on line!
jaaa DDOSquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:14 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
En nu allemaal tegelijk inloggen!!!
Hmmm... ik doe het morgen op mijn werk welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:14 schreef -Marjo- het volgende:
En nu allemaal tegelijk inloggen!!!
ja precies, heb t nou ff druk met andere dingenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hmmm... ik doe het morgen op mijn werk wel![]()
wat ben je nou voor kut-DDOS-kabouter?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja precies, heb t nou ff druk met andere dingen
het woont in het bos en het werkt op een PC van honderd jaar oudquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
wat ben je nou voor kut-DDOS-kabouter?
T-Aquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga niet meer gokken wie dat is
Deze is leukquote:
Dank jequote:
wil het bloeden al een beetje stoppen?quote:
Je bent beschotenquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je bent beschoten![]()
beschoten... fotografie... Hahaha!
![]()
* afdruipt
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je bent beschoten![]()
beschoten... fotografie... Hahaha!
![]()
* afdruipt
Ik wacht op de cd/dvd die Xila voor mij maakt met de scans van mijn zw/w rolletjes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:07 schreef Puckzzz het volgende:
Het begint een beetje leeg te druppelen in het Lek-topic he?
zijn de foto's nu al op??
Pfff, kan hij niet een beetje opschieten??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik wacht op de cd/dvd die Xila voor mij maakt met de scans van mijn zw/w rolletjes.![]()
En de rest vind ik zelf niet echt postingswaardig. (nog niet)
Xila zag al wel wat leuke foto's van jouw er tussen zitten..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:32 schreef Toeps het volgende:
Ik moet nog een hele serie van Re krijgen, on the rocks. Ik heb niet voor niks mijn leven gewaagd natuurlijk!
Ik ga straks foto's halenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:07 schreef Puckzzz het volgende:
Het begint een beetje leeg te druppelen in het Lek-topic he?
zijn de foto's nu al op??
Prioriteitenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:02 schreef Subhuman het volgende:
Ik ben op dit moment even heel erg druk met de introductie voor de eerstejaars hier op de universiteit, maar zodra dat voorbij is krijgen jullie ook van mij nog wat foto's te zien.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:11 schreef Rhanna het volgende:
Ik ben weer terug van mijn introductie
Heb jullie zoveel gemist
Heeeeeeee!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:11 schreef Rhanna het volgende:
Ik ben weer terug van mijn introductie
Heb jullie zoveel gemist
quote:
Dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:32 schreef Toeps het volgende:
Ik moet nog een hele serie van Re krijgen, on the rocks. Ik heb niet voor niks mijn leven gewaagd natuurlijk!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:32 schreef Toeps het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:28 schreef Rhanna het volgende:
Ach.. die heeft het veel te druk
Ik sta zo wel bekend als een rokkenjager .. Auticia
Dat willen ze hier allemaalquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:31 schreef Auticia het volgende:
[..]
Je wil toch niet met me tongen, hč.
.
Dat zal wel meevallen, RonaldVquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat willen ze hier allemaal
Ow, enne: ik ben weer thuis!
we?quote:
je had beter koninklijk "we" kunnen zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:44 schreef Re het volgende:
MPS
Wil je weer aandacht dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:10 schreef Toeps het volgende:
Zeg, gaan we nog foto's posten hier?
Re, en alter ego?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:59 schreef Rhanna het volgende:
Modderfokkers.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:27 schreef luap het volgende:
Hey Re heb je toevallig het plaatje dat je hier aan het maken bent
[afbeelding]
he-he oww viel wel mee geloof ik hoor.. ff kijken nogquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:49 schreef luap het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook wat jij zag op dat moment, ongetwijfeld net zoon scheve kop
Mongolië ligt boven China, niet?quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:10 schreef Toeps het volgende:
Nu de vraag, wat zag híj dan weer?
Leuk dit, kom we laten Pea ook mee doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:10 schreef Toeps het volgende:
Nu de vraag, wat zag híj dan weer?
Waarschijnlijk was het in werkelijkheid iemand met mooie blauwe ogen... zie een van mijn eerdere foto's.quote:
Kan helemaal nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:21 schreef luap het volgende:
[..]
Leuk dit, kom we laten Pea ook mee doen
Ik zag dit:
[afbeelding]
rare bokehquote:
De mijne staan er alquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:32 schreef RonaldV het volgende:
Wie oh wie stuurt mij vandaag een zipje? Ik heb nog niks nieuws om on line te zetten...
Gisteren wilde ik je sturen, maar toen wilde je wachten op de kleurenfoto'squote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:32 schreef RonaldV het volgende:
Wie oh wie stuurt mij vandaag een zipje? Ik heb nog niks nieuws om on line te zetten...
Werken, kreng!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gisteren wilde ik je sturen, maar toen wilde je wachten op de kleurenfoto's
quote:
Moest dat nou?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kan helemaal nietwant toen ik die in mijn handen had zag ik de al eerder geposte..
[afbeelding]
zonder camera!
wel goed gelukte foto trouwens, die wil ik wel in het groot![]()
WZZquote:
ohoh....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:02 schreef luap het volgende:
[..]
wacht maar ik heb nog werl iets voor jou... eerst film afkijken![]()
Nou zo erg is het nou ook weer niet hoor, 't is nu reclame ik zal even kijken waar ik hem ook weer heb.quote:
Wat een leuke foto!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:10 schreef luap het volgende:
Die hebben het vast niet over koetjes en kalfjes.
[afbeelding]
grote versie voor/van pea: link
waarschijnlijk hebben ze het over camera's of zo![]()
Dank je voor de grote versiequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:10 schreef luap het volgende:
Die hebben het vast niet over koetjes en kalfjes.
[afbeelding]
grote versie voor/van pea: link
waarschijnlijk hebben ze het over camera's of zo![]()
Pea: "Zeg Fles, wat vind jij van Luap*?"quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:28 schreef pea4fun het volgende:
We hadden het natuurlijk over al de fokkers die op de meet waren
Zoiets jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Pea: "Zeg Fles, wat vind jij van Luap*?"
Fles: "Wie?"
*De naam van Luap mag door elke andere willekeurige fokker vervangen worden
Mooi hoor! Vooral #1,3 en 7 vind ik super.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hallo zeg.....het is hier toch geen slowchat
Foto's dan maar he
topquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hallo zeg.....het is hier toch geen slowchat
Foto's dan maar he
Zoals beloofd nog een restantje zwartwit
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan nu kleur....die waren wat minder dan de zwartwit-versies. Volgens mij door de felle zon
het is ook nooit goed
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oeps ik zei 3 hč? Bedoelde idd 4 die wat closer up is genomen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
Dank je
Ik zelf vind #4 helemaal topBij #7 is het zo jammer dat dat ding op groot formaat gewoon niet goed scherp is
Ik kijk wel een beetje zuur door mijn tijdelijke neuscorrectiequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:16 schreef purplerose het volgende:
woeiiiiiiiii ze zijn mooi meneer de Hoog, vooral die van auticia met dr vriend, echt kjoet
Uhm, vervang dat wie door welke is dat en een speurend rondkijken en je zit er niet zover naastquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Pea: "Zeg Fles, wat vind jij van Luap*?"
Fles: "Wie?"
*De naam van Luap mag door elke andere willekeurige fokker vervangen worden
Ja, ik ze waren erg goed te zien!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:17 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik kijk wel een beetje zuur door mijn tijdelijke neuscorrectie.
Hebben trouwens meer mensen last van opgezwollen aderen als het zo warm is?
Toepsquote:
Dat stiekume oogje naar de camera!quote:
Ik heb er straks nog 1quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat stiekume oogje naar de camera!![]()
Ik gebruik het woord eigenlijk nooit, maar volgens mij is dit wat ze met "guitig" bedoelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |