Mn email staat in mn profiel, kom maar op.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:23 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij MSN hebt maar ik heb een foto van jou alleen twijfel ik of ik hm kan/mag/zal posten...
je bioritme, wat DOE je??!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:45 schreef mother-mother het volgende:
hai
sow, ik ben bijgeslapen
![]()
net wakker en zie toch mooie pica's![]()
tvp![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:51 schreef mother-mother het volgende:
[..]
het is compleet in de war![]()
ik ga maar weer naar bedtoei
Er groeit wat uit zijn hoofd/hoed..sombrero dingesquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Er groeit wat uit zijn hoofd/hoed..sombrero dinges
Die is erg gaaf zegquote:
Dank je..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die is erg gaaf zegmooie onscherpte, precies op het juiste punt WEL scherp... nette plaat dit
Beetje overbelicht misschien?
ah okee, dat kanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:12 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Dank je..
De belichting is idd wat lastig..ik heb hm juist iets opgelicht omdat hij anders een beetje saai was...nu spreken de kleuren iets meer....vind ik...
En nu allemaal tegelijk inloggen!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:12 schreef RonaldV het volgende:
Dames, heren, boeren, burgers, buitenlui:
De nieuwe update staat on line!
jaaa DDOSquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:14 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
En nu allemaal tegelijk inloggen!!!
Hmmm... ik doe het morgen op mijn werk welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:14 schreef -Marjo- het volgende:
En nu allemaal tegelijk inloggen!!!
ja precies, heb t nou ff druk met andere dingenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hmmm... ik doe het morgen op mijn werk wel![]()
wat ben je nou voor kut-DDOS-kabouter?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja precies, heb t nou ff druk met andere dingen
het woont in het bos en het werkt op een PC van honderd jaar oudquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
wat ben je nou voor kut-DDOS-kabouter?
T-Aquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga niet meer gokken wie dat is
Deze is leukquote:
Dank jequote:
wil het bloeden al een beetje stoppen?quote:
Je bent beschotenquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je bent beschoten![]()