Jaaa! Lange tenen! Rellen! We zijn er weer!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:38 schreef Auticia het volgende:
[..]
Jij hebt het gewoon geëdit..
En ik ben niet vaag, jij bent gewoon niet goed en probeert jouw eigen vaagheden op mij te projecteren! Schurk!
Ja hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Toeps
Mag ik jouw foto(s) op een site plaats![]()
Moet te regelen zijn denk ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:54 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja hoor.Zou je er een linkje naar toeps.nl bij willen zetten als dat kan? Dat doe ik ook met de fotografen als ik hun site heb.
Naaisquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:44 schreef rustig het volgende:
vanmiddag nog een paar dia's weggebracht voor afdruk.
ben nog bezig met inscannen, maar hier iig al iets...
EDIT: toeps, als ze eraf moeten hoor ik het wel?
[afbeelding]
en een tweede
[afbeelding]
Ik zet ze binnenkort ook nog een keer op toeps.nl, maar ik heb een hels karwei om uit te zoeken welke foto's van wie is... Had ik misschien toch submapjes moeten maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet te regelen zijn denk ikEn dat linkje bij mijn foto's zag ik al idd
Ik zal die van mij op 1024x768 bij je over de schutting gooienquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:58 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik zet ze binnenkort ook nog een keer op toeps.nl, maar ik heb een hels karwei om uit te zoeken welke foto's van wie is... Had ik misschien toch submapjes moeten maken.
Nou heb ik geen schutting...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zal die van mij op 1024x768 bij je over de schutting gooienErgens volgende week of zo
Ze hebben wel een leuke klassieke look... mag ik er vanavond eens mee "stoeien"..?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:48 schreef rustig het volgende:
[..]
het was sowieso een bw400cn rol (z/w voor kleurenproces)
ik heb geen profi scanner. heb verder niks bewerkt hoor.
maar snap waar je op doelt.
uiteraard! als je dr even bij wilt vermelden dat ik ze gemaakt hadquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:01 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ze hebben wel een leuke klassieke look... mag ik er vanavond eens mee "stoeien"..?
met de fotos dus....
Och jee .... wat nuquote:
mwah, als ik een mooie foto van iemand heb met een opengekrabt puistje of muggenbultje, stoort zo'n rood vlekje behoorlijk. Twee muisklikjes maken zo'n foto een heel stuk mooier, en ik heb nou niet de indruk dat je er iemand anders mee op de foto zet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:06 schreef rustig het volgende:
ik vraag me wel eens af... mensen vragen wil je zus of zo wegsoepen.
wil je jezelf nou mooi vastgelegd hebben in een mooie compositie,
of wil je erop staan als iemand die jijzelf niet bent?
valt ook wel weer wat voor te zeggen...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:13 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
mwah, als ik een mooie foto van iemand heb met een opengekrabt puistje of muggenbultje, stoort zo'n rood vlekje behoorlijk. Twee muisklikjes maken zo'n foto een heel stuk mooier, en ik heb nou niet de indruk dat je er iemand anders mee op de foto zet.
Maar goed, deze discussie kun je eindeloos blijven voeren, daar komen we nooit uit.
Hoe gaat die postduif de bitjes oversturenquote:
ehm.. umm... nou, die moderne postduiven van tegenwoordig zijn goedquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe gaat die postduif de bitjes oversturen
Ja klopt, was geintjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:23 schreef RonaldV het volgende:
Ik las ergens in het vorige topic dat Auticia steeds zo serieus zou kijken. Kweenie hoor, maar dat valt toch best mee?
[afbeelding]
tvp, ja
Nou ja, die pukkeltjes zitten er niet altijd, natuurlijk. Ik vind het storend, en met twee klikjes ben je er van af. En een wezenlijk verschil maakt het niet. Iemand slanker soepen of een digitale nosejob geven vind ik wel weer wat ver gaan, maar ik geloof dat dat in de fashion scene aan de orde van de dag is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:06 schreef rustig het volgende:
psst Toeps:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:29 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou ja, die pukkeltjes zitten er niet altijd, natuurlijk. Ik vind het storend, en met twee klikjes ben je er van af. En een wezenlijk verschil maakt het niet. Iemand slanker soepen of een digitale nosejob geven vind ik wel weer wat ver gaan, maar ik geloof dat dat in de fashion scene aan de orde van de dag is.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:45 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Die staan inmiddels op de enorm geheime website. Ik wil graag nog wel even van de betreffende modellen horen of ze het goed vinden dat ik ze ook elders gebruik btw.
Persoonlijk: als het gaat om "even een vlekje wegwerken" zoals hiervoor ook al door anderen omschreven, dan heb ik er geen problemen mee. En eerlijk gezegd: als door ongunstige lichtval iemand wel heel erg veel llijnen in zijn of haar gezicht krijgt, dan wil ik de digitale spuitbus ook best pakken en het iets lichter maken, waardoor het minder dominant is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:06 schreef rustig het volgende:
[..]
Ha, T-Aquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:45 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Die staan inmiddels op de enorm geheime website. Ik wil graag nog wel even van de betreffende modellen horen of ze het goed vinden dat ik ze ook elders gebruik btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |